معرفی و دانلود خلاصه کتاب سلام دنیا: زندگی‌نامه ایلان ماسک

عکس جلد خلاصه کتاب سلام دنیا: زندگی‌نامه ایلان ماسک
قیمت:
4800 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب سلام دنیا: زندگی‌نامه ایلان ماسک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب سلام دنیا: زندگی‌نامه ایلان ماسک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب سلام دنیا: زندگی‌نامه ایلان ماسک

در کتاب سلام دنیا: زندگی‌نامه ایلان ماسک نوشته اشلی ونس می‌خوانیم که چه طور ایلان ماسک از چهار بار ورشکستگی و یک خطر مرگ نجات پیدا کرد و چطور هم‌زمان مدیر عامل دو شرکت پیشرو در تکنولوژی است.

ایلان ماسک (Elon Musk) را می‌توان یکی از باهوش‌ترین، شگفت‌انگیزترین و حتی یک ابر قهرمان در دنیای امروز دانست. بعضی او را دیوانه و برخی نابغه می‌خوانند، اما تقریبا همه باور دارند که در عصر تکنولوژی انقلاب ایجاد کرده است. ایلان ماسک همان فردی است که کارهای غیر ممکن را با غیر باورترین بودجه، امکان‌پذیر می‌کند و میکروکتاب سلام دنیا: زندگی‌نامه ایلان ماسک از او و زندگی‌اش صحبت می‌کند.

در میکروکتاب سلام دنیا: زندگی‌نامه ایلان ماسک، یاد می‌گیریم که به خودمان و رویاهایمان باور داشته باشیم و همیشه راهی برای ساختن آن‌ها پیدا کنیم. ایلان ماسک فردی است که نه تنها رویای خودش، که رویای یک جهان را تبدیل به واقعیت می‌کند.

اشلی ونس (Ashlee Vance) نویسنده کتاب در ابتدا نام این کتاب را سلام دنیا گذاشت و مجموعه مقالاتی از آن را در روزنامه‌های معتبر و با همین نام منتشر کرد. زندگی‌نامه ایلان ماسک پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز در بخش بین‌الملل است.

اشلی ونس، یکی از نویسندگان بزرگ و حرفه‌ای و یکی از نویسندگان اصلی مجلات بزرگی چون نیویورک تایمز و بلومبرگ طی سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۳ است. او علاقه زیادی به حوزه تکنولوژی دارد و برای شرکت‌های بزرگی از جمله IBM ،DELL و HP کار کرده است.

اشلی علاوه بر فعالیت در نویسندگی، یک برنامه‌نویس ماهر و فعال در حوزه رباتیک است و در سال ۲۰۰۳ یک کتاب به نام گیک دره سیلیکون نوشت که بسیار معروف و پرفروش شد. در سال ۲۰۱۵ هم کتابی به نام سلام دنیا که درباره زندگی‌نامه ایلان ماسک بود نوشت. این کتاب به واسطه صحبت‌های مستقیم ماسک و داستان تمام کسب‌وکارهای او به شدت معروف شد و بسیاری نشریه‌های معتبر دنیا در مورد آن مطالب مختلفی منتشر کردند.

فهرست مطالب کتاب

فهرست
میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
فصل اول: روزهای نخستین
فصل دوم: استارتاپ
فصل سوم: X.com و PayPal
فصل چهارم: SpaceX
فصل پنجم: تسلا موتورز
فصل ششم: تجربه‌ای در حد مرگ
فصل هفتم: به سوی بی‌نهایت و فراتر از آن
فصل هشتم: خودروهای الکتریکی
فصل نهم: سولارسیتی و آینده
پایان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب سلام دنیا: زندگی‌نامه ایلان ماسک
نویسنده
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات136
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب اقتصاد و مدیریت، خلاصه کتاب شعر، ادبیات و زندگینامه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب سلام دنیا: زندگی‌نامه ایلان ماسک

عشق کتاب خوره کتاب
۱۳۹۸/۱/۸
ایلان ماسک نمونه از کارافرینان موفق عصر حاضر، جوانی که برای رسیدن به ارزوهاش از زادگاهش مهاجرت میکنه، سختی زیادی متحمل میشه و اساسا از صفر رشد میکنه. فردی که اهدافش به حدی بزرگه که گاهی ترس از عمر کوتاه باعث شده حریصانه تلاش کنه. نه بخاطر ثروت. بلکه بخاطر اهداف بزرگش. سفر به خانه دوم یعنی مریخ. حمل و نقل ارزان تر به مریخ برای مردم با درآمد پایین. کاهش الودگی زیست محیطی با حذف سوخت فسیلی خودرو. حمل و نقل رایگان و سریع زمینی. استفاده گسترده از انرژی پاک خورشیدی. اهداف این فرد برای خودش نیست. برای همه دنیاست. جالبه که خیلی‌ها ایشون رو نمیشناسن!
Yaser Molaei
۱۳۹۸/۱۰/۲۴
کتاب خیلی خوبی بود فقط احساس میکنم در مورد هر کدوم از پاراگراف‌های این کتاب میشه یه کتاب مفصل و‌جذاب و واقعا خواندنی نوشت
برای ایلان ماسک به تنهایی، احترامی به اندازه همه مخترعین و مبتکرین کل تاریخ قائل هستم
چیزی جز نجات انسان و سیاره‌ای که توش ساکنه یعنی زمین، از پروژه‌های ایشون دستگیرم نمیشه
درود بر عظمت اندیشه یک انسان بزرگ و کاش زمین فقط به تعداد انگشتان یک دست از این قبیل ساکنانش داشت
AfraTech افرا تک
۱۳۹۸/۸/۲۰
سلام این کتاب بسیار خوب نوشته شده است اما کامل تفکرات آقای ماسک را بیان نمیکند مثلا زمانیکه
آقای ماسک پی پال را با پیتر تیل راه اندازی کرد هدفش تغییر بنیان اقتصادی موجود بود اما داخل این کتاب چنین تفکراتی را نشر نداده است اما واقعا می‌ارزد زندگی چنین فرد بزرگی را خواند. ممنون
نورالله حسینی
۱۴۰۲/۱/۳
کتاب خیلی خفنی هست
من ک بشخصه عاشق آقای ماسک هستم و الگوی زندگی من هست
متن و نثر ساده و روان هست
واقعا میشه از فصل کتاب یک کتاب جذاب دیگر نشوت
تنها نقدی ک میتونم بگم اینکه متن کتاب کامل با طرز تفکر خود آقای ماسک هم خط نیس یعنی یک مسیر نیس
بازم ممنون از کتاب راه
مهران معمارزاده
۱۴۰۰/۱/۲۶
من کتاب را کامل خواندم. اعجوبه و نابغه ایست این مرد. در سه حوزه، انقلابی است، اینترنت، فضا و انرژی‌های تجدید پذیر. او تکنولوژی را به کسب و کار و سودآوری پیوند زده است و کارهایش خارق العاده است. به زندگی در مریخ نظر دارد و یک پروژه حمل و نقل به نام هیپرلوپ دارد.... کتاب خوبی بود.
حامد فرزانه
۱۳۹۷/۴/۲۹
مطالعه زندگی کارآفرینان یک ابزار خوب برای یادگیری هست. اگر می‌خواهید یک کارآفرین رویاپرداز با موفقیت‌های نامحدود بشید و از ماجراجویی و کار کردن تا سرحد مرگ نمی‌ترسید مطالعه‌ی زندگی ایلان ماسک رو بهتون پیشنهاد می‌کنم.
Vahid Nazari
۱۳۹۷/۷/۱۷
خیلی خووب و خلاصه بود.
این کتاب مناسب کسایی هست که دنبال رویاهاشون هستن ولی میترسن برن دنباش بخاطر ریسک هاش. به نظرم خواسته‌ها و نیازهای انسان خیلی مهمه خیلی اما اما اما از اینا مهمتر رویاهاس.
بهار افشار
۱۴۰۰/۳/۲۶
کتاب فوق العاده‌ای برای کسانی که مخصوصا رشته‌های نرم افزار یا در کل مربوط به تکنولوژی خوندن یا میخونن به نظر من و در آینده میخوان شرکت یا استارآپ خودشون شروع کنن، به شدت میتونه الهام بخش باشه و نسخه کاملش رو هم بخونن
shiva salarian
۱۳۹۸/۹/۱۰
خوندن سرگذشت افراد موفق، باعث موفقیت نمیشه اما دیدِ آدم رو به خیلی از مسائل باز میکنه
جزییات در این کتاب نبود اما ویژگی مهم یک کارافرین موفق در این کتاب بسیار مشهود بود: پشتکار!
Mehdi Shokouhi
۱۴۰۰/۸/۲۸
من عاشق این مرد هستم، کتاب هم جالب بود البته این مطالب رو قبلا هم چندین بار خونده بودم به عنوان زندگی نامه ایلان ماست، اما در مجموع ممنونم از کتابهای ارزشمندتون
amir rezaie
۱۳۹۸/۵/۷
کتاب خوبی بود شمارو به صورت خلاصه با روند پیشرفت و موفقیت ایلان ماسک آشنا میکنه ولی اگر بخواید به طور کامل با زندگی این مرد اشنا بشید نسخه کامل رو بگیرید
Nima Bagheri
۱۳۹۸/۳/۱۰
کتاب خیلی خوبی است. منتها وارد جزییات نشده.
و صفت بسیار خوبی که از ایلان میشه در این کتاب برداشت کرد، انتخاب اهداف بزرگ و ایده آل بلند پروازی است
رضا اسماعیل پور
۱۴۰۰/۵/۱
سلام
ایلان ماسک انسان خلافی است و با خلاقیت مثال زدنی خود باعث رشد و بهبود تکنولوژی، کاهش هزینه در ساخت قطعات و سفرهای فضایی و... و کارآفرینی شده است.
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
عالی بود واقعا عالی بود اگر به ریاضیات و به ریاست این ها علاقه دارید حتما بخونید اگه دنبال انگیزه هستید برای شروع بهترین انتخاب این کتابه
سعید یزدانی
۱۴۰۲/۸/۵
کتاب خیلی عالی بود. مختصر و مفید و میشد تا حدودی به اصول فکری و استراژدی آقای ماسک پی برد. آموزنده بود و ایجاد انگیزه میکرد
مشاهده همه نظرات 78

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب سلام دنیا: زندگی‌نامه ایلان ماسک

برای دریافت خلاصه کتاب سلام دنیا: زندگی‌نامه ایلان ماسک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.