معرفی و دانلود کتاب فراتر از هوشمندی

عکس جلد کتاب فراتر از هوشمندی
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فراتر از هوشمندی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فراتر از هوشمندی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فراتر از هوشمندی

کتاب فراتر از هوشمندی نوشته برایان تریسی، به شما نشان می‌دهد که چگونه در هر عرصه‌ای مانند افراد موفق و ثروتمند فکر و عمل کنید. اگر می‌خواهید از هر لحاظ آینده‌ بهتری داشته باشید، ابتدا باید طرز فکرتان را مطابق خط به خط این کتاب پرورش دهید. شما باید انتخاب‌ها و تصمیمات جدید و بهتری اتخاذ کنید.

برایان تریسی (Brian Tracy) در کتاب فراتر از هوشمندی (Get Smart) این موضوع را مطرح می‌کند که افراد با تغییر خصوصیات درونی‌شان می‌توانند نگرش بیرونی خود به زندگی را تغییر دهند.

این را بدانید که شخصیت امروز شما بر اساس آموزه‌هایی است که در زمان کودکی به شما یاد داده شده و شما آن‌ها را تمرین کرده‌اید. شما در هر زمانی می‌توانید تصمیم بگیرید که ایده‌های جدیدی بیاموزید، رفتارهای جدیدی امتحان کنید و نتایج متفاوتی بگیرید. طبق صحبت‌های یک متخصص مغز، تعداد ایده‌هایی که شما می‌توانید تولید کنید برابر با عدد 1 است که در مقابل آن هشت صفحه صفر قرار دارد، این مقدار بیشتر از تمام مولکول‌های جهان هستی است! اما سؤال این است که چگونه می‌توانیم از قدرت این ابررایانه استفاده کنیم؟ به اعتقاد برایان تریسی ابررایانه ذهن شما به قدری قدرتمند است که اگر شما صد بار هم به دنیا بیایید و زندگی کنید باز هم نمی‌توانید از توانایی کامل آن استفاده کنید.

کتاب فراتر از هوشمندی شامل یک سری از بهترین رموز کشف شده در زمینه تفکر است که شما را قادر می‌سازد جهش‌های فوق‌العاده‌ای را در زندگی خود تجربه کنید. در بسیاری از حالات، چیزی که شما را عقب نگاه می‌دارد دیدگاه شما نسبت به اتفاقات اطرافتان است. وقت آن رسیده که این دیدگاه‌ها را تغییر دهید.

برایان تریسی کیست؟

برایان تریسی نویسنده و سخنران آمریکایی - کانادایی در سال 1944 به دنیا آمد. او شرکت برایان تریسی اینترنشنال را در سال 1984 در شهر ونکوور کانادا تأسیس کرد. این شرکت ارائه‌دهنده خدمات مشاوره‌ای در زمینه فروش، اعتماد به نفس، خلاقیت، رهبری و روانشناسی موفقیت است. او چندین کتاب نیز در همین زمینه‌ها نگاشته است. از جمله این کتاب‌ها: فکرت را تغییر بده تا زندگیت تغییر کند، جادوی جهت‌دار کردن زندگی، 21 ویژگی میلیونرهای خودساخته، قورباغه‌ات را قورت بده، مدیر برجسته باشید، همیشه عاشق بمانید، قدرت برنامه‌ریزی، بیشتر حقوق بگیرید، هنر فروش کردن، نقطه تعادل خود را پیدا کنید و ... است.

در بخشی از متن کتاب فراتر از هوشمندی می‌خوانیم:

دستاوردی که کشف کردم این بود که‌ هرکسی به‌نوعی می‌خواهد شاد باشد. مانع اصلی بین انسان‌ها و شاد بودن، احساسات منفی است. تقریباً ریشه‌ی تمامی ‌مشکلات زندگی انسان احساسات منفی است. اگر بتوانید بر احساسات منفی غلبه کنید، خواهید توانست اغلب مشکلات زندگی بشر را پاک‌کنید.

برای این کار یک راه وجود دارد. طبیعت از تهی بودن متنفر است؛ یعنی اگر شما احساسات منفی خود را دور کنید ذهنتان به‌صورت خودکار با احساسات مثبت پر می‌شود. زمانی که احساسات منفی را از ذهنتان دور می‌کنید تبدیل به شخصی با عملکردی بالاتر می‌شوید. زمانی که احساسات منفی را از ذهنتان دور کنید، خواهید توانست به حداکثر توانایی‌هایتان برسید. پس وظیفه‌ی اصلی زندگی شما، خاتمه دادن به احساسات منفی است.

در هر لحظه ذهن شما می‌تواند به یک موضوع مثبت و یا منفی فکر کند؛ اما اگر شما افکار مثبت را در ذهنتان نگه ندارید، در ابتدا افکار و یا احساسات منفی به سراغ ذهن شما می‌آید. در تنظیمات پیش‌فرض ذهن اکثر افراد، منفی‌نگری بسیار قابل‌قبول‌تر است. در واقع مثبت اندیشی نیاز به تلاش و عزم جدی ‌دارد تا این ویژگی ‌در پیشامدهای زندگی برایتان به یک عادت تبدیل شود. خوشبختانه می‌توانید با یادگیری و تمرین به یک فرد مثبت اندیش تبدیل شوید.

نقطه آغاز برای پایان دادن به افکار منفی، یافتن سرمنشأ این افکار است. خبر خوب این است که ‌هیچ‌کس با ترس و افکار منفی به دنیا نمی‌آید. افکار منفی در طی سال‌ها و با شکل‌گیری شخصیت فرد به وجود می‌آیند، زیرا افراد منفی فکر کردن را می‌آموزند و این در حالی‌ است که می‌توانند آموزه‌های‌ دیگری را کسب کنند. دلیل این است که احساسات منفی تبدیل به عادتی برای عکس‌العمل نشان دادن به افراد و موقعیت‌ها می‌شود و می‌توان آن را با عادت‌های ساختار‌یافته برای عکس‌العمل نشان دادن عوض کرد، زیرا این انتخاب اهمیت زیادی ‌دارد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: رها ساختن شکوه و جلال به بند کشیده شده
فصل اول: چشم انداز بلندمدت در مقابل چشم انداز کوتاه مدت
فصل دوم: تفکر آهسته در برابر تفکر سریع
فصل سوم: تفکر آگاهانه در برابر تفکر ناآگاهانه
فصل چهارم: تفکر هدف گرا در برابر تفکر واکنش گرا
فصل پنجم: تفکر نتیجه گرا در برابر تفکر فعالیت گرا
فصل ششم: تفکر مثبت در برابر تفکر منفی
فصل هفتم: تفکر منعطف در مقابل تفکر انعطاف ناپذیر
فصل هشتم: تفکر خلاقانه در برابر تفکر ماشینی
فصل نهم: تفکر کارآفرینی در مقابل تفکر مشارکتی
فصل دهم: تفکر غنی در برابر تفکر ضعیف
خلاصه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فراتر از هوشمندی
نویسنده
مترجممهدی قربانی، علی اکبر شادمانی
ناشر چاپیانتشارات پیک مشاور
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات185
زبانفارسی
شابک978-600-9974-9-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فراتر از هوشمندی

Mansour Torki
۱۳۹۹/۹/۲۸
کتاب عالیه، حداقل چیزی که من ازش آموختم این بود که ثروتمند نیستی چون مثل یک فقیر فکر می‌کنی و عادت زندگیت مثل فقراست. به همین سادگی...
یوسف دهقان
۱۳۹۹/۲/۱۱
دوستان و عزیزانم بخاطر اینکه شما افرادی ارزشمند هستید این کتاب را به شما پیشنهاد می‌دهم بخوانید کتابی واقعا ارزشمند⚘⚘⚘⚘⚘
Babak Zakerifar
۱۳۹۸/۹/۲۵
نسخه اصلی انگلیسی کتاب، بسیار خوبه، ولی متاسفانه ترجمه کامل نیست.
داود عسگری
۱۳۹۸/۹/۲۹
خیلی خیلی موفقیت امیز
مهدی بیات
۱۳۹۸/۹/۲۲
خیلی عالی بود، بسیار تاثیر گذار و پر محتوا
Mohammad Habibi
۱۴۰۱/۵/۷
برایان تریسی کلا خوبه
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب فراتر از هوشمندی

برای دریافت کتاب فراتر از هوشمندی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.