معرفی و دانلود کتاب فصل بعدی زندگی‌ات را طراحی کن

عکس جلد کتاب فصل بعدی زندگی‌ات را طراحی کن
قیمت:
۳۹۵۰۰ 23700 تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فصل بعدی زندگی‌ات را طراحی کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فصل بعدی زندگی‌ات را طراحی کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فصل بعدی زندگی‌ات را طراحی کن

کتاب فصل بعدی زندگی‌ات را طراحی کن به قلم دبی تراویس، راهکارهایی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا به وسیلۀ آن‌ها رؤیاهایتان را بشناسید و زندگی‌تان را از نو بسازید. این کتاب را پیش از نسخه چاپی در کتابراه بخوانید.

بسیاری از شما زمانی به این موضوع فکر می‌کنید که زندگی باید چیزی بیشتر از این روزمرگی باشد، به لحظه و موقعیتی مهم و محوری می‌رسید. آدم وسوسه می‌شود این فکر را نادیده بگیرد و به زندگی‌اش ادامه دهد؛ چون دلایل زیادی برای شیوۀ زندگی وجود دارد. اما اگر جسارت به خرج دهید و لحظه‌ای به ‌طور کامل دست نگه دارید و فکر کنید، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

اگر نگاهی به اطرافتان بیندازید و تصمیم بگیرید مسیری تازه را امتحان کنید چه؟ دبی تراویس (Debbie Travis) در یکی از این موقعیت‌ها قرار گرفته و در کتاب فصل بعدی زندگی‌ات را طراحی کن (Design Your Next Chapter: How to Realize Your Dreams and Reinvent Your Life) به همین موضوع پرداخته و تجربیاتش را در اختیار شما قرار داده است.

زمانی که راهی تازه را آغاز می‌کنید، احتمالاً در اوایل راه احساس تنهایی خواهید کرد؛ اما پس از اینکه با افرادی که زندگی‌شان را تغییر داده‌اند، صحبت کنید متوجه خواهید شد که تنها نیستید. دبی تراویس با شنیدن داستان زندگی‌ اینگونه آدم‌ها انگیزه گرفته است. با عده‌ای از آن‌ها تماس تلفنی داشته، با بعضی‌هایشان برای صرف قهوه به کافه‌های محلی رفته و با چند نفرشان ایمیل رد و بدل کرده است. تمام آن‌ها ابتدا دست ‌به ‌کار شده و عمل کرده‌اند و بعد با صداقت حرف زده‌اند. داستان عده‌ای از افرادی که زندگی‌شان را تغییر داده‌اند، بسیار ساده و داستان بعضی‌هایشان فوق‌العاده بوده اما فصل جدید همه‌شان شامل شجاعت و استقامت است. هرکدام شخصیتی متفاوت داشته؛ اما همه به این نتیجه رسیده‌اند که باید از منطقۀ امنشان خارج شوند و رؤیاهایشان را دنبال کنند.

شاید این کتاب را بی‌هوا و بدون تصمیم قبلی خریده باشید یا اینکه ندایی از درونتان به شما گفته باشد که آن را انتخاب کنید. شاید این کتاب را به این دلیل خوانده‌اید که می‌دانید حتی یک روز دیگر را هم نمی‌توانید تکراری و مثل سابق سپری کنید.

اگر فکرتان درگیر موارد زیر شده است یعنی وقت آن رسیده که فصل بعدی زندگی‌تان را طراحی کنید:

- شغلم کسل‌ کننده شده و هیچ پیشرفتی در آن نمی‌کنم. وقت آن رسیده که ورق را برگردانم و کتاب زندگی‌ام را ورق بزنم.

- من در حرفه‌ام موفق بوده‌ام و همه‌ چیز را در این زمینه یاد گرفته‌ام و چیز تازه‌ای برای تجربه کردن در آن وجود ندارد. وقت آن رسیده که کتاب زندگی‌ام را ورق بزنم.

- بازنشستگی کسل کننده است. هنوز حداقل سی سال دیگر از عمرم باقی مانده و این زمان زیادی برای کسل بودن است. وقت آن رسیده که کتاب زندگی‌ام را ورق بزنم.

- من از بیماری جان سالم به‌ در بردم و بعد از آن میل و رغبت بیشتری به زندگی پیدا کرده‌ام و دوست دارم تغییری اساسی در آن ایجاد کنم. وقت آن رسیده که کتاب زندگی‌ام را ورق بزنم.

- وقتی در حال تشکیل خانواده بودم، زندگی هدفمندی داشتم. حالا فرزندانم خانه را ترک کرده‌اند. باید جای خالی‌شان را پر کنم و خودم را سرگرم نگه‌دارم. وقت آن رسیده که کتاب زندگی‌ام را ورق بزنم.

کتاب فصل بعدی زندگی‌ات را طراحی کن برای چه کسانی مناسب است؟

تمام کسانی که قصد دارند تغییری بزرگ در زندگی خود ایجاد کنند می‌توانند از این کتاب استفاده کنند. به‌ خاطر داشته باشید که شما تنها کسی نیستید که دلتان می‌خواهد تغییر کنید لذا باید از روزمرگی زندگی امروزتان عبور کنید. دنیا منتظر درخشش شماست.

در بخشی از کتاب فصل بعدی زندگی‌ات را طراحی کن می‌خوانیم:

این رؤیا را در قلب و ذهنم نگه داشتم، هرگز درباره‌اش با کسی صحبت نکردم. سال‌های زیادی برای داشتن چنین رؤیایی، آن هم بعد از خواندن یک کتاب، به خودم خندیدم و گفتم چقدر احمقی که فکر کردی با خواندن یک کتاب، همه‌ چیز را دربارۀ ایتالیا یاد گرفته‌ای و سپس، برای فیلم‌برداری قسمت‌هایی از برنامۀ تلویزیونی‌ام به آن جا سفر کردیم.

مثل خیلی از آدم‌های دیگر، من هم مسحور زیبایی ساختمان‌های تاریخی، روستاهای کره‌ای‌رنگ روی تپه و مناطق حومۀ شهر شدم. تازه فهمیدم چرا شاعران و نویسندگان همیشه به این سمت کشیده می‌شوند؛ زیبایی این کشور روح آدم را بی‌وقفه تازه می‌کند. نور و ترکیب بوهای مست کننده، صداها و مزه‌ها حتی از برترین خیالات هم زیباتر است و آدم را تسخیر می‌کند. وقتی برای اولین‌بار ایتالیا را دیدم، فهمیدم که سریال‌ها و فیلم‌ها اصلاً نتوانسته‌اند زیبایی اینجا را آن‌طور که باید، نشان دهند.

البته هانس هم در این سفر همراهم بود. او کارگردان برنامه بود. یک روز عصر وقتی اعضای پشت ‌صحنه برای گشت‌ و گذار رفتند، فرصت کردیم با هم تنها باشیم. یک روز بهاری و هوا آفتابی و مطبوع بود. در حالی‌ که تی‌شرت به تن داشتیم، در میدان عمومیِ یک شهر قرون‌ وسطایی در ولترا نشسته بودیم. خدمتکار با تعجب به دست‌های برهنۀ ما نگاه می‌کرد؛ چون ایتالیایی‌ها معمولاً در آن وقت از سال ژاکت تنشان می‌کنند. وقتی به او گفتیم که در کشور زیبایش در حال فیلم‌برداری هستیم خوشحال شد و ما را تنها گذاشت.

در سکوت نشسته بودیم و دنیای اطرافمان را تماشا می‌کردیم. مردان مسن همه سرحال و شاداب کنار هم نشسته بودند و باهم صحبت می‌کردند و نوجوانان چنان آهسته و باآرامش در اطرافمان قدم می‌زدند که انگار در یک فیلم سیاه‌وسفید دهۀ شصت حضور داشتیم.

فهرست مطالب کتاب

سلام!
1. پس خودم چه می‌شوم؟
پرسش‌های اولیه
2. جرئت رؤیاپردازی
3. رؤیاهایت را دنبال کن، آن‌ها راه را بلدند
4. هفت راه برای یافتن اشتیاق
درس اول: کودک درونتان را بیدار کنید.
درس دوم: چطور بذر یک ایده را رشد و پرورش دهیم
درس سوم: چطور رؤیایتان را به‌دست بیاورید. آن را بنویسید!
درس چهارم: نکته‌ای از یک طراح یاد بگیرید
درس پنجم: چطور انگیزه پیدا کنید
درس ششم: چطور از یک فرصت استفاده کنیم
درس هفتم: مشوق پیدا کنید
5. ده فرمان من
فرمان اول: «ترس را رها کن»
فرمان دوم: «جدی می‌گویم! عذروبهانه‌ها را کنار بگذارید»
فرمان سوم: «خودتان را رها کنید»
فرمان چهارم: «به‌اندازۀ‌ کافی ریسک‌پذیر باشید»
فرمان پنجم: «حواستان به افکارتان باشد»
فرمان ششم: «اشتباهات خود را قبول کنید»
فرمان هفتم: «کمی شوخ‌طبع باشید»
فرمان هشتم: «ارتباط برقرار کنید»
فرمان نهم: «هرگز اشتیاقتان را محدود نکنید»
فرمان دهم: «تعادلتان را از دست ندهید»
6. وقت آن رسیده که فصل بعدی زندگی‌تان را طراحی کنید
قدم اول: «موقعیت را بسنجید»
قدم دوم: «خراب کنید/ رها کنید/ نگه دارید»
قدم سوم: «بنویسید و برنامه‌ریزی کنید»
قدم چهارم: «تحقیق و بررسی»
قدم پنجم: «استفاده از شبکه‌های اجتماعی را یاد بگیرید»
قدم ششم: «تمرین، تمرین، تمرین»
قدم هفتم: «بودجه»
7. زندگی با پیامدها
8. وقت آن رسیده که کتاب زندگی‌تان را ورق بزنید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فصل بعدی زندگی‌ات را طراحی کن
نویسنده
مترجمهدیه جامعی
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات192
زبانفارسی
شابک978-600-461-232-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۹۵۰۰ 23700 ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فصل بعدی زندگی‌ات را طراحی کن

Zahra Zare
۱۳۹۹/۱/۳۱
این کتاب زمانی بدرد میخوره که تو شرایطش قرار بگیرید، در واقع حین خوندن کتاب یا بعد از اون دنبال هدف یا رویاتون برید و عملی کنید. راهنمایی‌ها و شهامت‌ها و پیش بینی‌ها و تجربه‌هایی که نویسنده بیان میکنه خیلی کمک میکنه برا رسیدن به هدف
zahra mah
۱۳۹۹/۳/۲۵
به نظرم برای کسایی که درگیر سن‌شون هستن و هرکاری می‌خوان بکنن، اینجوری فکر می‌کنن که الان دیگه دیر شده برای من، از من گذشته و... خوندن این کتاب می‌تونه خیلی مفید و انگیزه بخش باشه..
e sh
۱۴۰۱/۱/۹
بیشتر تجربیات و زندگی شخصی خود نویسنده در قالب داستان بیان شده. بد نیست ولی من کتابهای قبلی که در این زمینه مطالعه کرده بودم رو بیشتر میپسندم
Farinoosh Emami
۱۳۹۹/۱/۵
قشنگ بود. زیبا و دوست داشتنی. راجب اینکه نترسید از داشتن رویا.... و راه‌هایی که فصل بعدی زندگی رو طراحی میکنن... حس خوبی داره
سپیده زرگر
۱۴۰۲/۱۱/۸
این کتاب به دختران و زنان جوان خیلی کمک میکنه تا بتونند یک مسیری برای زندگیشون داشته باشند. و با هدف پیش بروند
بیتا جوان
۱۴۰۰/۵/۲۸
مطلب جدیدی برای من نداشت و به نظرم کتابای بهتری تو بازار هست که کاربردی تر هستن.
derakhshan
۱۳۹۸/۱۲/۱۶
من اصلا دلم نمیخواد بقیشو بخونم. 😞😣بنظرم بجاش کتاب★غیرممکن غیرممکنه★رو مطالعه کنید!
رودابه کاوه نژاد
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
خیلی دنبال این کتاب گشتم. خداروشکر که تو کتابراه پیداش کردم.
sodeh rahmani
۱۳۹۹/۱/۱۰
خواندن این کتاب به همه پیشنهاد میدم، بسیار عالی،
Rezvan Qarib
۱۳۹۸/۱۲/۱۱
امیدوارم اثربخش باشه. کسی نتیجه‌ای دیده؟
مریم ع
۱۳۹۹/۱/۳۰
متن کاملا به هم ریخته بود و حوصله سر بر
مرتضوی زاده
۱۳۹۹/۱/۹
بخونم ب نظرتون؟؟؟
شبنم فکری
۱۴۰۱/۲/۱۵
کتاب خوبیه خوندنش ضرری نداره
سعیده کریمی
۱۳۹۸/۱۲/۲۱
عالی بود هم کتاب و هم اپلیکیشن کتابراه
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب فصل بعدی زندگی‌ات را طراحی کن

برای دریافت کتاب فصل بعدی زندگی‌ات را طراحی کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.