معرفی و دانلود کتاب صوتی فلسفه‌ای برای زندگی

عکس جلد کتاب صوتی فلسفه‌ای برای زندگی
قیمت:
۶۳۰۰۰ 44100 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فلسفه‌ای برای زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فلسفه‌ای برای زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فلسفه‌ای برای زندگی

کتاب صوتی فلسفه‌ای برای زندگی نوشته ویلیام بی. اروین، شما را با مکتب رواقیون و راه و رسم آن‌ها برای ادامه حیات آشنا می‌کند. فلسفه رواقی یکی از مردمی‌ترین و معمول‌ترین مکتب‌های فلسفی در روم باستان بود.

این اثر به شما می‌گوید که چگونه خودآموزه‌های فلسفه رواقی را در زندگی‌تان به کار گیرید، همچنین ویلیام بی. اروین (William Braxton Irvine) تجربه‌های شخصی‌اش را در این زمینه با شما در میان می‌گذارد.

با گوش کردن به کتاب صوتی فلسفه‌ای برای زندگی (A Guide to the Good Life) می‌توانید دلهره، اضطراب و نگرانی را در زندگی خود بسیار کم کنید، گذشته را به فراموشی بسپارید و به زمان حال و اتفاقاتش بیندیشید. این اثر همچنین به شما راه‌حل‌هایی را می‌آموزد تا با استفاده از آن‌ها با توهین، سالمندی و وسوسه جست‌وجوی ثروت و شهرت مقابله کنید.

اگر در حین زندگی روزانه و روزمره خود به اموری که انجام می‌دهید، فکر کنید به سرچشمه بسیاری از ناراحتی‌ها و رنج‌هایتان پی می‌برید و می‌توانید از آن‌ها دوری کنید.

ویلیام اروین با بهره‌گیری از فلسفه رواقیون به شما نشان می‌دهد که تا چه حد تفکرات و منش‌های آن‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا بهتر زندگی کنید. به عقیده اروین همه انسان‌ها باید از یک فلسفه خاص پیروی کنند. مهم نیست چه نوع فلسفه‌ای، مهم این است که شما در زندگی خود فلسفه‌ای داشته باشید. چرا که بدون داشتن یک فلسفه خاص به خوبی زندگی نمی‌کنید.

این کتاب صوتی از چهار بخش تشکیل شده است. بخش اول به پیدایش مکتب رواقی می‌پردازد و این مکتب و بزرگانش را معرفی می‌کند. بخش دوم فنون روان‌شناختی رواقی را مطرح می‌کند. در بخش سوم اندرزهای رواقی هدف قرار داده شده و بخش چهارم مکتب رواقی برای زندگی امروز نام دارد که راهنمای خوبی برای شماست.

شنیدن کتاب صوتی فلسفه‌ای برای زندگی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به فلسفه و به خصوص مکتب رواقی علاقه‌مند هستید، از این کتاب لذت خواهید برد.

در بخشی از کتاب صوتی فلسفه‌ای برای زندگی می‌شنویم:

رواقیون می‌گویند مردم عمدتاً به این سبب احساس خوشبختی نمی‌کنند که نمی‌دانند چه چیز ارزشمند است و در این باره سردرگم‌اند. به دلیل این سردرگمی روزگار خود را صرف جست‌وجوی چیزهایی می‌کنند که به جای اینکه خوشحالشان کند باعث اضطراب و تیره‌روزی‌شان می‌شود. یکی از چیزهایی که مردم به غلط طالب آنند شهرت است. شهرت با درجات مختلفی سراغ فرد می‌آید. برخی دوست دارند که در سراسر دنیا مشهور باشند. برخی خواهان شهرت جهانی نیستند اما می‌خواهند در منطقه یا محل زندگی خود مشهور باشند. کسانی که چندان در پی شهرت محلی نیستند، شهرت و محبوبیت را در محافل اجتماعی یا حرفه خود خواستارند و تقریباً هر کسی خواهان تأیید و تمجید دوستان و اطرافیانش است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
35 دقیقه
مقدمه
29 دقیقه
بخش اول - پیدایش مکتب رواقی - یک: اشتیاق فلسفه به زندگی
35 دقیقه
دو: رواقیان نخستین
41 دقیقه
سه: مکتب رواقی رومی
47 دقیقه
بخش دوم - فنون روان‌شناختی رواقی - چهار: تجسم منفی
35 دقیقه
پنج: دوگانگی کنترل - در باب شکست‌ناپذیرشدن
20 دقیقه
شش: تقدیرگرایی - رها کردن گذشته و حال
20 دقیقه
هفت: خویشتن‌داری - رویارویی با وجه منفی لذت
15 دقیقه
هشت: تأمل، مراقبه، تمرین مکتب رواقی
16 دقیقه
بخش سوم - اندرز رواقی - نه: وظیفه - در باب عشق به هم‌نوع
17 دقیقه
ده: روابط اجتماعی - در باب مواجهه با دیگران
23 دقیقه
یازده: توهین - در باب تحمل حرف‌های تحقیرآمیز
13 دقیقه
دوازده: غصه - در باب غلبه بر اشک با عقل
14 دقیقه
سیزده: خشم - در باب غلبه بر ضد شادی
15 دقیقه
چهارده: ارزش‌های شخصی - در باب شهرت‌طلبی
22 دقیقه
پانزده: ارزش‌های شخصی - در باب زندگی مجلل
10 دقیقه
شانزده: تبعید - در باب تغییر محل
19 دقیقه
هفده: روزگار پیری - در باب تبعید شدن به خانه سالمندان
12 دقیقه
هجده: مرگ - در باب سرانجامی خوب برای زندگی خوب
12 دقیقه
نوزده: در باب رواقی شدن - آغاز کنید و آماده استهزا شوید
39 دقیقه
بخش چهارم - مکتب رواقی برای زندگی امروز - بیست: افول مکتب رواقی
53 دقیقه
بیست‌ویک: تجدیدنظر در مکتب رواقی
62 دقیقه
بیست‌ودو: عمل به آموزه‌های مکتب رواقی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فلسفه‌ای برای زندگی
نویسنده
مترجممحمد یوسفی
راویمیلاد فتوحی
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی تاریخی، فلسفی و اجتماعی، کتاب‌های فلسفه و منطق
قیمت نسخه صوتی
۶۳۰۰۰ 44100 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فلسفه‌ای برای زندگی

Mahdi Zamani
۱۳۹۹/۲/۹
انسان در برخورد با مسائل جدید سه عکس العمل را در پیش میگیرد. یا مطابق با رویه گذشتگان خود عمل میکند یا مبدع روشی جدید میشود و یا طریقه قدما را بازتعریف مینماید. هر کدام از این روشها مزایا و معایب خود را دارند چه قسم اول که رویه‌ای مطمئن در مسیر است ولی چه بسا کارا نباشد. مسیر دوم نیازمند خلاقیت و و ریسک پذیری زیادیست از طرفی موجب نشاط طبع تنوع پذیر آدمی. ولی نوع سوم که مطلوب نظر است مخلوطی از اطمینان در مسیر و خلاقیت و تفکر در یافتن نتیجه است. کتاب "فلسفه‌ای برای زندگی" از نوع سوم است. کتابی که به عملکرد رواقیون در بیست قرن پیش پرداخته و "رواقی زیستن در دنیای امروز" را تبیین کرده است.
ندا محمدنژاد
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
این کتاب اخلاق محور و در زندگی اکنون ما قابل اجراست. من بسیار مشتاق شدم تا آموزه‌های رواقی را در زندگی بکار ببرم.
در خصوص گوینده، صدای دلنشین و مسلطی دارند اما دقت زیادی در مکث‌ها ندارند. این مساله باعث میشه جملات بی معنی بیان بشن. مثلا بجای اینکه بگن: وظیفه، دشمن خوشبختی است؛ گفتند: وظیفه‌ی دشمن
خوشبختی است!!! که البته کاملا بی معنیه!
در کل کتاب مفیدی در جهت کسب مهارت زندگی محسوب میشه و من از شنیدن این کتاب لذت بردم.
Pedram Pedram
۱۳۹۹/۸/۱۶
این کتاب را دیروز من در یو تیوب تمام ده ساعت را بی وقفه گوش کردم. بسیار عالی بود و تصمیم گرفتم حداقل ۴ماه رواقی زندگی کنم بعد تصمیم بگیرم ادامه بدم یا نه.. ضمنا من شنیدم سهراب سپهری هم رواقی بود و بسیاری از اشعار حافظ و مولوی نیز رواق گونه هستن. حتی به نظر من دکتر فرهنگ هلاکویی هم رواقی مینماید. پسر دکتر سروش هم رسما در میزگردی در بی بی سی اعلام کرد که به رواقیون گرایش شدید دارد....
هانیه هژبرالساداتی
۱۴۰۱/۱۲/۳
عالیه. اجرا، کیفیت صدا، شیوه بیان، محتوای کتاب همه چیز عالیه.
توصیه می‌کنم دوستانی که حوصله مباحث تاریخی راجع به مکاتب فلسفی رو ندارند، میتوانند از بخش دوم شروع به گوش دادن کنند و چیزی هم از دست ندن.
از اونجایی که یک استاد دانشگاه کتاب رو نوشته، مدام مطالب رو تکرار و جمع بندی می‌کنه که هر چند ممکنه کمی خسته کننده به نظر برسه، اما دست کم نیاز به دوباره گوش دادن مطلبی که از دست در رفته، نداره.
مسعود معتمد
۱۳۹۹/۸/۲۰
این کتاب قسمتی از فلسفه رو بخوبی به موجودات ناطق معرفی میکنه تا همه بدانند فلسفه در پی حل کردن مسایل و ارایه مسیری درست در رسیدن به آرامش و سبک عالی زندگی میباشد نه آنچه در ذهن عوام از فلسفه هست که آن را به عنوان علمی گیج کننده و بی حاصل میدانند. با خواندن این کتاب پی میبریم فلاسفه نزدیک‌ترین کسانند به پیامبران الهی
آرش رمضانی
۱۳۹۹/۱/۸
کتاب حاضر دیدگاهی کاربردی و قابل توجه و فهم از فلسفه رواقی را در اختیار خواننده قرار میدهد. شاید بهتر است این کتاب با هدف گذاری خوانده شود. من این کتاب را با دید یک روانشناس به همکاران روانشناس توصیه میکنم. برای من ادامه مسیر را رقم زد با فلسفه دیکتاتورها و اگزیستانسیال. راوی کتاب از بهترینهای بودند.
Alireza Norouzi
۱۳۹۹/۳/۵
درود بر دوستان. کتابیست ارزشمند و تاثیرگذار و تامل‌برانگیز که پس از خواندن آن، یقین دارم که نگاهتان به همه امور دگرگون خواهد شد. بخوانید و لذت ببرید. سپاس از خوانش بی‌نقص و حرفه‌ای جناب میلاد فتوحی. سپاس از "نوین کتاب گویا". سپاس از کتابراه عزیز.
Daryush Parsa
۱۳۹۸/۱۲/۱۵
این اثر فوق العاده است. نگاهی به کم و کیف زندگی، جبرها، نحوه برخورد با وقایع، بررسی نگرشه رواقیان ک ساده زیست و انسان دوست و بسیار شریف بودن، شناخت خدایان باستان و درک بهتری از فلسفه.. "قدردانتونم"
hazhir
۱۴۰۱/۸/۲۳
مطالعه کتاب باعث میشه فرد متوجه بشه که خیلی از رویاها و آرزوهایی که داره چندان هم بدرد بخور نیستن و بیشتر از اینکه خیر داشته باشه شر هستن، خصوصا اگر مجبور باشی از هر راهی بهشون برسی.
farid ghasemi
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
رواقی زیستن تجربه‌ای بی نظیر برای آسایش روان و دل کندن از دلبستگی‌های بیهوده مادی جهان امروز است، تجربه‌ای برای لمس زندگی حقیقی برای انسانهای آگاه
همایون ساجدی
۱۳۹۹/۴/۱۸
من زیاد باهاش ارتباط نگرفتم و توصیم اینه که بخش اول رو نخونن در مورد تاریخه
و درکل دو بنظرم کافیه گول 4. 8 رو نخورید در کل در دوصفحه یا یک صفحه جمع میشه همش همش یک چیزیو رو میگه وبعد همش مثال و توضیح میده دربارش
leila Yousefi
۱۳۹۹/۱۱/۱۷
از بهترین کتابهاییه که تا حالا خوندم. البته فایل صوتیشو گوش کردم. بسیار کاربردی و مفید برای زندگی. ترجمه بسیار روان. شدیدا توصیه می‌کنم.
Hosin Mehry
۱۳۹۹/۱/۱۴
برای زندگی کردن فلسفه زندگی رو باید بدونیم واقعا عالی بود البته. یکم فسفر میسوزونه فهمش
مهدی محمدی
۱۳۹۹/۶/۹
از اون کتاب‌هایی که باید چند بار بخونی تا بتونی کامل محتواش رو درک کنی 👌
ندا حاجی محمدرضا
۱۳۹۹/۵/۲۹
تعریفش رو شنیده بودم، وقتی کتاب صوتیش رو شنیدم بیشتر به دلم نشست، ممنون
مشاهده همه نظرات 30

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فلسفه‌ای برای زندگی

برای دریافت کتاب صوتی فلسفه‌ای برای زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.