معرفی و دانلود خلاصه کتاب قورباغه‌ات را قورت بده

عکس جلد خلاصه کتاب قورباغه‌ات را قورت بده
قیمت:
4800 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب قورباغه‌ات را قورت بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب قورباغه‌ات را قورت بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب قورباغه‌ات را قورت بده

برایان تریسی در میکروکتاب قورباغه‌ات را قورت بده به شما یاد می‌دهد که چگونه با کارهای آسان و تحول عادت‌هایتان، فردی موفق در مدیریت زمان باشید. او به شما می‌گوید چه کارهایی انجام دهید که البته اصلی‌ترین آن‌ها خوردن قورباغه‌ای تنفرآمیز و چاق است.

برخی اشخاص را مشاهده می‌کنیم که در طی روز هم مشغول به کارند، هم کلاس‌های گوناگون می‌روند و هم وقت کافی برای خانواده خود دارند؛ افزون ‌بر اینکه در کار و درآمدشان هم هر روز ترقی می‌کنند. در حالی که برخی از ما آنقدر مشغول روزمرگی‌هایمان هستیم که تنها سر کار می‌رویم و زمان انجام هیچ کار دیگری را نداریم. آیا این افراد فراتر از 24 ساعت وقت دارند؟ معلوم است که نه. تمامی انسان‌ها یک زمان برابر دارند ولی آن‌ها مدیریت زمان می‌دانند و پراهمیت‌تر اینکه می‌توانند بر تنبلی‌شان چیره شوند.

شیوه‌ها، راه کارها و استراتژی‌هایی که در میکروکتاب قورباغه‌ات را قورت بده (Eat That Frog) عرضه می‌شوند، کاربردی، تایید شده و سریع‌العمل هستند. برای صرفه‌جویی در زمان از توضیحات مختلف روانشناختی و عاطفی درباره‌ی سستی و درماندگی در مدیریت زمان اجتناب شده است. در اینجا از زمینه‌سازی‌های بسیار درباره موضوعات نظری و اصول تحقیق خبری نیست. چیزی که در اینجا یاد خواهید گرفت اعمال روشن هستند که می‌توانید آن‌ها را بی‌درنگ به کار بگیرید تا در کار خود به نتیجه‌های درست‌تر و سریع‌تر دست پیدا کنید.

هر عقیده‌ای که در این کتاب مطرح می‌شود بر افزایش دادن میزان کلی بهره‌جویی، کارکرد و راندمان کاری شما معطوف شده است تا اهمیت و اعتبار شما را در هر کاری که می‌کنید بیشتر کند. شما می‌توانید خیلی از این عقیده‌ها را در زندگی خصوصی خود نیز استفاده کنید. کلید موفقیت عمل کردن است. این بنیادها برای به وجود آوردن سرعت و توان پیش‌بینی در راندمان و برآیندها به کار می‌روند. هر چقدر سریع‌تر آن‌ها را فرا بگیرید و به کار ببندید قطعاً در کار خود سریع‌تر ترقی خواهید کرد.

در این میکرو کتاب بیست و یک راهکار ارائه شده که هر یک به خودی خود جامع بوده و همگی لازم هستند. یک استراتژی امکان دارد در یک موقعیت اثربخش باشد و استراتژی دیگر را می‌توان برای کار دیگری استفاده کرد. روی هم رفته این عقیده‌های بیست و یک گانه درباره‌ی کارایی شخصی، مانند غذاهای متنوعی هستند که می‌توان آن‌ها را در هر زمان و به ترتیب اهمیتی که در شرایط کنونی برای شما دارد به طور مطلوب مورد استفاده قرار داد.

برایان تریسی (Brian Tracy) یکی از نویسندگان معروف جهان محسوب می‌شود. یکی از مشهورترین کتاب‌های وی در ایران کتاب قورباغه‌ات را قورت بده است. او نخست باربر یک کشتی بود و به مدت 8 سال روی کشتی کار مشغول به کار بوده است، ولی یک روز به این سرانجام می‌رسد که با این کار نمی‌تواند آینده‌ای داشته باشد و فروشندگی را به عنوان شغل تازه برمی‌گزیند. ولی برخلاف خیالش در این حرفه هم موفق نمی‌شود و وضع مالی‌اش بدتر می‌شود، یک روز در کمال ناامیدی از خودش سوال کرد که چرا دیگران از من بهترند؟ چرا من نمی‌توانم به چیزهایی که دوست دارم برسم؟ او آنقدر به دنبال جواب این پرسش رفت که در آخر اسرار موفقیت را فهمید. او در حال حاضر مدیر عامل شرکت تریسی است که در زمینه آموزش و توسعه مهارت‌های فردی فعالیت دارد.

میکروکتاب‌های سبکتو در حقیقت چکیده‌ای مهم از کتاب‌ها هستند که شما بتوانید آن‌ها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان‌های پرت زیادی داریم که می‌توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید در یک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر هم چکیده مفید آن است.

در بخشی از میکروکتاب قورباغه‌ات را قورت بده می‌خوانیم:

مردم در بازار سهام شکست می‌خورند، چون وقتی ارزش سهامشان پایین می‌آید، سهام‌های خوب و سودآورشان را می‌فروشند تا بتوانند به خرید و حفظ سهام‌های بدشان ادامه دهند و به این ترتیب پولشان را از دست می‌دهند. مشکل اینجاست که آن‌ها تحلیل کوئینک را انجام نمی‌دهند.

هر زمان شرکتی دچار مشکل جدی می‌شود، معمولا معتقدند کسانی که شرکت را به این دردسر انداخته‌اند، نمی‌توانند شرکت را از شرایط بد خارج کنند. پس باید کسی بیاید که بتواند اوضاع را بهبود داده و سازمان را به سوی موفقیت هدایت کند. این فرد کارآمد یا کارشناس می‌آید و به سادگی می‌پرسد: «آیا اکنون در حال انجام کاری هستیم که با توجه به دانسته‌های امروزمان هرگز انجامش نمی‌دادیم؟» و هر چه که در جوابش باشد را فورا متوقف می‌کند!

او فروشگاه‌ها، کارخانه‌ها و کارگاه‌ها را تعطیل می‌کند و به کارکنان اجازه می‌دهد که از آن جا بروند. شگفت‌انگیز است که وضعیت شرکت در طی یک سال تغییر کرده و بهبود می‌یابد. اما اگر کسانی که شرایط بد را برای شرکت پیش آورده بودند، باقی می‌ماندند، در ابتدا تلاش زیادی می‌کردند تا بتوانند به اصول خودشان پایبند بمانند و راه‌حل‌هایی برای رفع مشکلات پیدا کنند، در حالیکه برای فرد خارج از شرکت واضح و روشن است که شرکت برای همیشه بر باد رفته است.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
زشت‌ترین قورباغه‌ات را بخور
فصل اول: مراقب عواقب و پیامدها باشید
فصل دوم: دو دشمن بزرگ
فصل سوم: یادگیری آگاهانه
فصل چهارم: عوامل اهرمی
فصل پنجم: روش A, B, C, D, E
پیشنهاد میکروکتاب بعدی
پایان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب قورباغه‌ات را قورت بده
نویسنده
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات148
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت، خلاصه کتاب اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب قورباغه‌ات را قورت بده

Unknown ..
۱۳۹۸/۱۰/۲۲
کتاب مفیدیه درکل دوتا چیزو میخواد بگه.. اول اینکه اگه فرضا یه قورباغه داری که باید قورتش بدی بلافاصله قورتش بده ودوم این که اگه دوتا قورباغه داری و مجبوری قورتشون بدی اول اونیو قورت بده که زشت تره و کمتر دوسش داری.. یعنی اگه یه کاریو مجبوری انجام بدی سریع انجامش بده و اگه دوتا کار رو باید انجام بدی اولی اونیو انجام بده که برات سخت تره:)
مهسا
۱۴۰۳/۱/۹
به نظرم کتاب خوبیه. کتابیه که بهت یاد میده قورباغه ای که در هر روز یا هفته یا ماه ممکن است با آن ها رو به رو شوی چگونه برخورد کنی. قورباغه خوردن یعنی یه چیز چندش خوردن، یعنی کار سختی که اصلا دوستش نداری، برات ترسناک می تونه باشه، درد می تونه داشته باشه، نفرت داشته باشی، علاقه ای به انجامش نداشته هر باشی و... موضوع دیگر مرتبط به اون کار. ولی در عین حال مجبور به انجام اون به هر دلیلی خواهی بود. این کتابراه های مواجه با آن را برای شما می گوید. اینکه چطور سعی کنید با آن کنار بیایید . به طور کلی کتاب خوب و مفیدی هست.
Pouria A A
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
کتاب حقیه و یک مبحثی هست ک پیش‌نیاز موفقیت هستش. به نظرم همه باید این کتاب رو بخونن چون بعضی مواقع موانعی ک ما فکر می‌کنیم خیلی سخت بنظر می‌سه پس از پشت سر گذاشتنشون متوجه میشیم که فقط کافی بوده ک ما صرفا اونارو انجام بدیم و در جهت حل کردنشون اقدام کنیم. اینجاست که این کتاب این موضوع رو خیلی خوب عنوان میکنه (قورباغه بزرگت را قورت بده)
رحیم صابری
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
سلام خوب بود برای غلبه بر تنبلی انجام کارها بر خلاف میل خیلی مفیده و احساس خوبی به ادم دست میده قورباغه قورت دادن هم دقیقا بر خلاف میل هر آدمی هست. اما به نظرم تکنیک انجام کارها بر مبنای درست بودنشون مهم تره نه از سر جبر ونه داشتن علاقه بلکه فقط درست بودن در چهارچوب اخلاقی
فاطمه مالکی
۱۴۰۲/۳/۲۰
کتابی ست تاثیرگذاربرای مدیریت زمان و تلاش وکار، نسبت به خیلی ازکتابهای انگیزشی ترجمه شده روانتروقابل فهم ترهست خیلی ا خوندن اون استفاده بردم وهرروزازمطالب کتاب مثل فرمول استفاده میکنم ممنون کتابراه
اکرم نوروزی
۱۴۰۲/۱/۷
کتاب قورباغه ات رو قورت بده کتاب عالی هست کتابی که آدم رو از تنبلی باز میداره و میخوام بگه کاری رو که خیلی سخت میگیریم اول از همه انجام بدیم و به اتمام برسونیم بعد بریم سراغ کارهایی که آسون میگیریم
تقی هوشمند
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
با خواندن این کتاب شما ریسک پذیری تون به مراتب بهتر خواهد شد و کارهای سخت رو اول از همه انجام خواهی داد و تجارب زیادی کسب خواهی کرد وچیزهای زیادی یاد خواهی گرفت
احسان دهقان
۱۴۰۰/۱۱/۳
برایان تریسی واقعا فوق العاده هستش، این کتاب در مجموع میخواد درباره اصل برنامه ریزی و اهمیتش اشاره داشته باشه و میگه همون کاری که حس میکنی سخت تره رو اولین اولویت کار هات قرار بده
S R
۱۴۰۰/۱/۶
کتابی بسیار عالی در صورت کاربردی کردنش در زندگی. کارهای سخت رو اول انجام دادن برای کسی که به اهمال کاری عادت داره سخته ولی غیرممکن نیست. عادت‌ها به مرور تثبیت میشن.
محبوبه کارگر
۱۳۹۸/۹/۱۲
کتاب اموزنده‌ای است نکات بدیهی را از زاویه‌ی قابل تامل بیان نموده. گرچهههههه کار بر هر چیزی ارجحیت ندارد و خیلی بر روی آن تاکید شده. به طور کل کتاب مفیدی بود.
نوید میرزایی
۱۴۰۲/۱/۴
در این کتاب به انتقاد از تنبلی و اینکه در کارهای روزمره و شخصی خودت با اولویت بندی و صرف نظر از سختی کار، آن‌ها را انجام داد به تفضیل توضیح داده است
زینب اکبری
۱۴۰۲/۱۲/۶
خلاصه سازی کتابش خوب بود و این که وقتی دودل هستی یا وقت زیادی نمیتونی برای خوندن کتاب پیدا کنی تا یک کتاب رو بخونی بهتره خلاصه‌اش رو بخونی
amin abyari
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
یه کتاب ساده با نکات ریزی که تغییرات بزرگ بوجود میاره. قبلا کتابش رو چندین بار خوندم اما از کتابراه گرفتم تا دوباره هم بتونم مرور کنم
Neda Ahangari
۱۴۰۰/۱/۱۳
به همرا این کتاب باید کتاب کسب و کارم بخونی خیلی کمک میکنه نکته‌های ریز اما بابیان ساده که به ادم خیلی کمک میخونه 🙏تشکر
اعظم بایرامزاده
۱۳۹۹/۱۱/۱۶
نویسنده با زبانی ساده و روان میخواهد انسان را وادار به انجام کارهایی کند که فکر میکند به هیچ عنوان نمیتواند انجام دهد👌👌👌
مشاهده همه نظرات 103

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب قورباغه‌ات را قورت بده

برای دریافت خلاصه کتاب قورباغه‌ات را قورت بده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.