معرفی و دانلود کتاب قیمت گذاری به زبان ساده

عکس جلد کتاب قیمت گذاری به زبان ساده
قیمت:
54600 تومان - 5.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قیمت گذاری به زبان ساده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قیمت گذاری به زبان ساده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قیمت گذاری به زبان ساده

کتاب قیمت گذاری به زبان ساده نوشته‌ی محمد بلوریان تهرانی، متشکل از نکات ارزشمند و کاربردی در مورد هزینه‌یابی و قیمت‌گذاری است که برای دانشجویان بازاریابی، اقتصاد، محققان و کسانی که صاحب مشاغل خاص هستند، کاربرد دارد.

علم بازاریابی، در هر لحظه رو به پیشرفت است. در گذشته مدیران و برنامه‌ریزان بنگاه‌های اقتصادی در زمینه بازاریابی بیشتر به پخش، تبلیغ و کالا توجه می‌کردند و موضوع قیمت را به مدیران بخش مالی واگذار کرده بودند اما هم اکنون موضوع قیمت‌گذاری را سر لوحه کار خود قرار دادند.

در شرایط رقابتی بازار امروز، مبحث هزینه و قیمت به عنوان یک موضوع استراتژیک بیان می‌شود و نیازمند هم‌فکری و مشورت تعداد زیادی از مدیران سازمان است. در واقع مدیران بخش بازاریابی و فروش اولین نقش را در این زمینه دارند و باید درباره‌ی آن به تحقیق و پژوهش بپردازند و با توجه به انتظارات مشتری، کیفیت، وجود رقبا و ... نظرات و پیشنهادات خود را باید به مدیران ارشد برسانند و از آن دفاع کنند.

تعیین قیمت، از مهم‌ترین مسائلی است که موجب اختلاف نظر بین مدیران فروش و بازاریابی و مدیران مالی و اعضای هیئت مدیره می‌شود. محمد بلوریان تهرانی در کتاب قیمت‌گذاری به زبان ساده (pricing in simple words) مبحث قیمت را با بیانی ساده در زمینه‌های مختلف مانند تعریف و جایگاه قیمت، روش‌های تعدیل و تخفیف قیمت‌ها، تعیین ساختار قیمت‌های داخلی و صادراتی بیان می‌کند.

در بخشی از کتاب قیمت گذاری به زبان ساده می‌خوانیم:

در داد و ستدهای کلان و یا در هر شرایطی که قانون لزوما خرید یا فروش را از طریق مناقصه یا مزایده اعلام می‌کند، روش قیمت‌گذاری متفاوتی اتخاذ می‌شود. در این روش، قیمت با توجه به سود مورد انتظار و احتمال برنده شدن در مناقصه و بدون توجه به نحوه قیمت‌گذاری با سود رقبا با هزینه تمام شده تعیین می‌شود. طبیعتا اگر قیمت پیشنهادی کالایی با سطح کیفی معینی نسبتا کمتر از رقبا باشد احتمال موفقیت بیشتر و اگر قیمت خیلی کمتر از رقبا باشد و شائبه فقدان کیفیت قدرت گیرد، شانس برنده شدن کمتر خواهد بود قطع نظر از منطق فوق، در بسیاری موارد تبانی قبلی تأمین کنندگان، قیمت‌های پیشنهادی را به گونه‌ای تعیین و تنظیم می‌کند که یک نفر برنده مناقصه خواهد شد و عدم النفع سایرین را جبران خواهد کرد.

همچنین ممکن است فساد از جانب خریدار باشد و برای برنده شدن فروشنده مشخصی، تمهیدات لازم را بکار گیرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قیمت گذاری به زبان ساده
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات69
زبانفارسی
شابک978-964-468-371-8
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب‌های مالی و بیمه
قیمت نسخه الکترونیک
54600 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قیمت گذاری به زبان ساده

رضا پیک فلک
۱۴۰۱/۸/۲۷
با درود خدمت استاد گرامی، کتاب بسیار مفیدی برای ما بود به نحوی که به دوستان هم توصیه شد. با آرزوی درخشش بیشتر برای شما ارادتمند پیک فلک مدیرعامل شرکت آرمان فراز پدیده
Elham Ff63
۱۴۰۲/۵/۱
بسیار عالی. واقعا اطلاعات زیاد و مفیدی رو خیلی ساده در اختیار خواننده قرار داده!
احمد دلیری
۱۴۰۱/۸/۲۱
بسیار عالی و استاد با متن دقیق و محققانه نوشتن فقط اگر میشد بصورت صفحه به صفحه باشد بهتر بود
۱۳۹۹/۶/۱۴
متاسفانه اوکی نبود و فکر میکردم خیلی اطلاعات مفیدی بهم بده که اینطور نبود
مجید مشکی
۱۴۰۰/۲/۱۵
کتاب خوبیه کمک کنندس
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب قیمت گذاری به زبان ساده

برای دریافت کتاب قیمت گذاری به زبان ساده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.