معرفی و دانلود کتاب صوتی مردی به نام اوه

عکس جلد کتاب صوتی مردی به نام اوه
قیمت:
۱۰۸۰۰۰ 75600 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مردی به نام اوه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مردی به نام اوه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مردی به نام اوه

فردریک بکمن در کتاب صوتی مردی به نام اوه احساس‌هایی مثل عشق و نفرت را به زیبایی به تصویر می‌کشد و انسان و جامعه مدرن را در لفاف طنزی شیرین و جذاب نقد می‌کند.

کتاب مردی به نام اُوِه داستان یک عشق ناب و حقیقی و داستان مواجه شدن نسل گذشته با آینده را به خوبی روایت می‌‌کند.

مردی به نام اُوِه (A man called Ove) داستان روزگار مرد ۵۹ ساله و عبوسی است که از سر کار به علت داشتن سن زیاد اخراج شده است. وی اعتقاد دارد همه چیز باید سر جای خودش باشد و فقط احمق‌ها به کامپیوتر اعتماد می‌کنند. او سال‌ها با قوانین سفت و سختش و همسرش که عاشقانه دوستش داشت زیسته و حالا پس از مرگ همسرش انگار به آخر خط رسیده است. به همین خاطر چندان با دنیای بیرون ارتباط برقرار نمی‌کند و اوقات تلخی دارد. او به دنبال این است که زودتر این دنیا را ترک کند و زودتر پیش همسرش برود.

اُوِه احساس می‌کند کاری برای انجام دادن ندارد، پس تصمیم می‌گیرد خودکشی کند. اما هر بار که تصمیم به خودکشی می‌گیرد فردی به طور ناخواسته مانع او می‌شود تا این‌که یک روز صبح ماشین یک زن باردار ایرانی و شوهرش که قرار است همسایه‌ی او شوند کوبیده می‌شود به صندوقِ پستی‌اش و این آغاز ماجراست...

فردریک بَکمن (Fredrik Backman)، متولد استکهلم، نویسنده و وبلاگ نویس سوئدی است. پیشترها شهرت وی در سوئد به خاطر وبلاگ‌نویسی بود، ولی بعدها حین مقاله نویسی برای مجله‌ی «مترو» موفق به نگارش کتاب «مردی به‌نام اُوِه» شد که در همان سال بیش از ۶۰۰ هزار نسخه از آن فروش رفت. این کتاب در حال حاضر به بیش از ۳۰ زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده، رتبه اول پرفروش‌های سوئد و نیویورک تایمز را از آن خود کرده و فیلمی برگرفته از آن با همین نام در سال ۲۰۱۶ در سینماهای جهان اکران شده است. از دیگر آثار پرفروش او می‌توان به «مادربزرگ سلام رساند و گفت متأسف است» و «بریت ماری اینجا بود» اشاره کرد.

جملات برگزیده کتاب مردی به نام اوه:

- عشق از دست رفته هنوز عشق است، فقط شکلش عوض می‌شود. نمی‌توانی لبخند او را ببینی یا برایش غذا بیاوری یا مویش را نوازش کنی یا او را دور زمین رقص بگردانی. ولی وقتی آن حس‌ها ضعیف می‌شود، حس دیگری قوی می‌شود. خاطره. خاطره شریک تو می‌شود. آن را می‌پرورانی. آن را می‌گیری و با آن می‌رقصی. زندگی باید تمام شود، عشق نه.
- در زندگی هر کس لحظه‌ای وجود دارد که در آن لحظه تصمیم می‌گیرد می‌خواهد چه کسی باشد.
- دنیایی شده که آدم را دور می‌اندازند قبل از اینکه تاریخ مصرفش تمام شود.
- کسی که بد است فرق دارد با کسی که می‌تواند بد باشد.

در قسمتی از کتاب مردی به نام اوه می‌شنویم:

دوست داشتن یه نفر مثه این می‌مونه که آدم به یه خونه اسباب کشی کنه. اولش آدم عاشق همه چیزهای جدید میشه، هر روز صبح از چیزهای جدیدی شگفت زده میشه که یکهو مال خودش شده‌اند و مدام می‌ترسه یکی بیاد توی خونه و بهش بگه که یه اشتباه بزرگ کرده و اصلا نمی‌تونسته پیش بینی کنه که یه روز خونه به این قشنگی داشته باشه، ولی بعد از چند سال نمای خونه خراب میشه، چوب‌هاش در هر گوشه و کناری ترک می‌خورن و آدم کم‌کم عاشق خرابی‌های خونه می شه. آدم از همه سوراخ سنبه‌ها و چم و خم‌هایش خبر داره. آدم می‌دونه وقتی هوا سرد می‌شه، باید چیکار کنه که کلید توی قفل گیر نکنه، کدوم قطعه‌های کف پوش تاب می‌خوره وقتی آدم پا رویشان می‌گذاره و چه جوری باید در کمدهای لباس را باز کنه که صدا نده و همه اینا رازهای کوچکی هستن که دقیقا باعث می‌شن حس کنی توی خونه خودت هستی.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
نمونه 3
نمونه 4
نمونه 5
13 دقیقه
فصل اول: مردی به نام اوه کامپیوتری می‌خرد که در واقع کامپیوتر نیست
24 دقیقه
فصل دوم: مردی به نام اوه برای کنترل، در محله چرخ می‌زند
24 دقیقه
فصل سوم: مردی به نام اوه خودرو یدک‌کش‌دار را با دنده عقب پارک می‌کند
26 دقیقه
فصل چهارم: مردی به نام اوه هزینه سه کرونی را نمی‌پردازد
25 دقیقه
فصل پنجم: پسربچه‌ای به نام اوه
22 دقیقه
فصل ششم: مردی به نام اوه و دوچرخه‌ای که باید همان جایی باشد، که سایر دوچرخه‌ها
34 دقیقه
فصل هفتم: مردی به نام اوه یک قلاب نصب می‌کند
20 دقیقه
فصل هشتم: مردی به نام اوه و جای پای پدر
13 دقیقه
فصل نهم: مردی به نام اوه رادیاتورها را هواگیری می‌کند
23 دقیقه
فصل دهم: مردی به نام اوه و خانه‌ای که ساخت
28 دقیقه
فصل یازدهم: مردی به نام اوه و یک دست و پا چلفتی که نمی‌تواند پنجره را باز کند، بدون این که از نردبان سقوط کند
19 دقیقه
فصل دوازدهم: مردی به نام اوه و روزی که طاقتش تمام شد
23 دقیقه
فصل سیزدهم: مردی به نام اوه و دلقکی به اسم بپو
21 دقیقه
فصل چهاردهم: مردی به نام اوه و زنی در قطار
27 دقیقه
فصل پانزدهم: مردی به نام اوه و قطاری که با تاخیر وارد شد
17 دقیقه
فصل شانزدهم: مردی به نام اوه و کامیونی در جنگل
21 دقیقه
فصل هفدهم: مردی به نام اوه و گربه‌ای میان برف‌ها
10 دقیقه
فصل هجدهم: مردی به نام اوه و گربه‌ای به نام ارنست
15 دقیقه
فصل نوزدهم: مردی به نام اوه و یک گربه مجروح
21 دقیقه
فصل بیستم: مردی به نام اوه و یک متجاوز
10 دقیقه
فصل بیست و یکم: مردی به نام اوه و کشورهای که در رستوران‌هایشان موسیقی خارجی نواخته می‌شود
18 دقیقه
فصل بیست و دوم: مردی به نام اوه و یک نفر در گاراژ
16 دقیقه
فصل بیست و سوم: مردی به نام اوه و اتوبوسی که هیچ وقت به مقصد نرسید
16 دقیقه
فصل بیست و چهارم: مردی به نام اوه و یک دختر بچه‌ی تخس که با مداد شمعی نقاشی می‌کشد
23 دقیقه
فصل بیست و پنجم: مردی به نام اوه و یک تکه حلبی
15 دقیقه
فصل بیست و ششم: مردی به نام اوه و جامعه‌ای که در آن دیگر هیچ کس قادر نیست یک دوچرخه را تعمیر کند
17 دقیقه
فصل بیست و هفتم: مردی به نام اوه و تعلیم رانندگی
19 دقیقه
فصل بیست و هشتم: مردی به نام اوه و مردی به نام رونه
23 دقیقه
فصل بیست و نهم: مردی به نام اوه و دوچرخه‌ای که تعمیر می‌شود
17 دقیقه
فصل سی‌ام: مردی به نام اوه و جامعه‌ای بدون او
21 دقیقه
فصل سی و یکم: مردی به نام اوه دوباره با یک یدک‌کش دنده عقب می‌راند
18 دقیقه
فصل سی و دوم : مردی به نام اوه قصد ندارد یک هتل لعنتی افتتاح کند
15 دقیقه
فصل سی و سوم: مردی به نام اوه و بازرسی روزانه‌ای که مثل هر روز نیست
17 دقیقه
فصل سی و چهارم: مردی به نام اوه و پسر همسایه
16 دقیقه
فصل سی و پنجم: مردی به نام اوه و ناتوانی اجتماعی
14 دقیقه
فصل سی و ششم: مردی به نام اوه و یک ویسکی
15 دقیقه
فصل سی و هفتم: مردی به نام اوه و تعداد زیادی احمق که دخالت می‌کنند
18 دقیقه
فصل سی و هشتم: مردی به نام اوه و پایان یک ماجرا
15 دقیقه
فصل سی و نهم: مردی به نام اوه و مرگ
14 دقیقه
فصل چهل‌ام: مردی به نام اوه و یک موخره

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مردی به نام اوه
نویسنده
مترجمحسین تهرانی
راویآرمان سلطان زاده
ناشر چاپینشر چشمه
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ ساعت و ۴۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۱۰۸۰۰۰ 75600 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مردی به نام اوه

Shirin Raad
۱۳۹۸/۵/۲۳
کتاب جالب و شنیدنی هست. این نکته‌اش که از آینده به گذشته میره جذابترش میکنه. یه چیز اوه آدم رو ناراحت میکنه و از دوست داشتنی بودنش کم میکنه اینکه بدبینه و با دیگران خشک رفتار میکنه اما خب قلب مهربونی داره اولای داستان گفتم چقدر بداخلاق و عقده ایه این اوه ولی بعد که جلو رفتم و مسائلی که براش پیش بود اومده و متوجه شدم کمی بهش حق دادم. لحن راوی خیلی جذابه و به راحتی خودش رو جای شخصیت‌ها میذاره و صداش رو تغییر میده. نمیدونم نویسنده خیلی قشنگ نوشته یا مترجم خیلی قشنگ ترجمه کرده. مثلا یه جاش که میگه کمی بیشتر از اندک کمی. کلا حرفا و تیکه‌های قشنگ توش زیاد داره واقعا به یه بار و شاید چند بار گوش دادن می‌ارزه راستی با شنیدن اسم پروانه جا خوردم و خیلی خوشحال شدم که شخصیت یک ایرانی مهاجر در سوئد اینقدر توی داستان تاثیر گذار بوده و اینکه این کتاب به چند زبان ترجمه داشته و در سراسر دنیا کلی فروش داشته باعث افتخاره که یکی از قهرمانانش ایرانی هست😍
کاش کتاب‌های محمود دولت‌آبادی از جمله جای خالی سلوچ رو هم بگذارید نه صوتی هست نه پی دی اف. چرا هیچ کدوم از آثار استاد دولت آبادی توی اپلیکیشن شما نیست؟ 😔
AZAM.noruzi
۱۳۹۸/۳/۲۲
دوست داشتن یه نفر مثه این می‌مونه که آدم به یه خونه اسباب کشی کنه. اولش آدم عاشق همه چیزهای جدید میشه، هر روز صبح از چیزهای جدیدی شگفت زده میشه که یکهو مال خودش شده‌اند و مدام میترسه یکی بیاد توی خونه و بهش بگه که یه اشتباه بزرگ کرده و اصلا نمیتونسته پیش بینی کنه که یه روز خونه به این قشنگی داشته و باشه، ولی بعد از چند سال نمای خونه خراب میشه، چوب هاش در هر گوشه کناری ترک میخورن و آدم کم کم عاشق خرابی‌های خونه میشه. آدم از همه سوراخ سنبه‌ها و چم و خم هایش خبر داره. آدم میدونه وقتی هوا سرد میشه، باید چیکار کنه که کلید توی قفل گیر نکنه، کدوم قطعه‌های کف پوش تاب میخوره وقتی آدم پا رویشان میگذاره و چه جوری باید در کمدهای لباس را باز کنه که صدا نده و همه اینا رازهای کوچکی هستن که دقیقا باعث میشن حس کنی توی خونه خودت هستی.
خرید کتاب مردی به نام اوه
نگار فقیه
۱۳۹۷/۵/۲۸
کتاب دلچسب و گیرایی بود! چیزی که خیلی لذت بخش ترش کرده بود صدای گرم و مهارت راوی در روایت کردنش بود تمام حس کتاب منتقل میشد 👌👌
مردی به نام اوه! سونیا چرا اوه را انتخاب کردی؟ تمام مردها از اتش فرار میکنند اما اوه به سمت اتش میرود! در نگاه سونیا اوه هیچ وقت یک ادم ترش رو و خسته کننده و زخم زبان زن
نبود، سونیا او را در گل‌های نسبتا پژمرده‌ای میدید که در اولین قرار شامشان دریافت کرده بود!
در کتی که شانه‌های پهن‌اش را به نمایش گذاشته بود!
در تمام آن چیزهایی که این مرد جوان به انها اعتقاد راسخ داشت مثل عدالت، اخلاق و سخت کوشی! به دنیایی که در آن حق ناحق نمیشد!
چنین مردانی دیگر پیدا نمیشوند.
رویا هژیر
۱۴۰۲/۱/۵
من از این کتاب این برداشت رو کردم که شاید یک فردی که به نظرم ادم خشک و بداخلاقی میاد، قلب بزرگی داشته باشه و صرفا به خاطر مشکلاتی که در گذشته داشته سرد برخورد میکنه، و شاید تعییر دادن روش برای ادمها سخت باشه. همچنین شاید یه ادمی در درون داره زجر میکشه و ادمی نیست که در مورد مشکلاتش حرف بزنه و تو و این شرایط دوستی ارتباط داشتن با اون فرد میتونه خیلی تاثیر گزار باشه و براش انگیزه زندگی کردن ایجاد بکنه، هر کسی دنیا رو یه جوری میبینه و همه‌ی ادمها دیدگاههای مشابه ندارن و در کنار هم بودن باعث میشه که یک سختی رو راحت تر بشه تحمل کرد. حتی فردی که اخلاق تندی هم به ظاهر داره میتونه تو جنبه‌های دیگه ادم فوق العاده و خیرخواهی باشه که به همه ادمها محبتشو با رفتارش نشون بده. و در اخر باید بگم که خوانش کتاب خیلی عالی بود با تشکر.
هانبه موسوی
۱۴۰۱/۷/۱۰
با سلام خدمت دوستان کتابراهی، قبل از هر چیز از هنر نمایی و صدای فوق العاده جناب سلطان زاده کمال تشکر را دارم چون این صدا اگر راوی نبود هرگز کتابی به آین زیبایی شنیده نمیشد، و اما کتاب بسیار عالی گاهی چنان زیر خنده می‌زنید که انگار یک فیلم یا تئاتر کمدی دارید میبینید گاهی هم چنان متاثر میشوید که بغض میکنید، برای من شخصیت پروانه غریب نبود شاید من هم در اون شرایط همین رفتار را میکردم. اوه در ابتدای داستان یک مرد سرد و بی روح است ولی همچنان که پیش می‌رود متوجه میشوید که چقدر قلب پاک و بزرگی دارد و چقدر در لحن کلام او طنز جا دارد که گاهی ممکن است پغ بزنید زیر خنده و اطرافیان شما را دیوانه فرض کنند (البته اگر با هندزفری گوش کنید) در آخر از جناب سلطان زاده و مترجم کتاب تکرار تشکر میکنم
اسما مشهدی پور
۱۳۹۷/۳/۱۴
اوه مردی سیاه و سفید بود و همسرش رنگهایش.
اوه دست در جیب از میان زندگی میگذشت؛همسرش میرقصید
داستان عالیه باهاش خندیدم و گریه کردم و مطمئنم که دلم برای اوه تنگ میشه❤
Nda Gh
۱۴۰۲/۱/۲۰
خیلی دوست داشتم کتابشو، دو بار کتاب صوتیش و کامل گوش دادم، بعدش رفتم فیلمش و دیدم، بعدش حتی فیلم جدید تام هنکس و دیدم که ورژن همین با تغییرات جزئی داشت، ولی به جرئت میگم جذابیت کتابش با این صدای راوی و موسیقی عالی بود، عاشق جمله بندی‌های کتاب بودم، یعنی شما فقط از سیر داستانی لذت نمیبری، علاوه بر و داستانش از تک تک جمله هاش لذت میبری، کتابی بود که دو بار با دقت تمام از اول گوش دادمش مطمئنم بازم گوش میدم، انقدر از داستان و مدل جمله‌های نویسنده خوشم اومده بود حتی رفتم یه کتاب دیگه ش و که داستان یه مادربزرگ و نوه بود و خریدم و گوش دادم وای اصلا و ابدا به جذابیت این نبود، دلم باز کتاب اینجوری میخواد، دوست نداشتم تموم شه
کتایون فرهمند
۱۴۰۱/۷/۱۹
من چند روزی رو با این کتاب زندگی کردم. صدای آقای سلطان زاده و نحوه‌ی خوانش این اثر، انتخاب موسیقی‌ها و فضاسازی‌ها بی نظیر بود. تیم آوانامه واقعا قوی عمل میکنن. در مورد داستان هم باید بگم شخصیت اوه در جامعه بسیار نادر هست و باید قدر این آدم‌های منضبط رو دونست. خیلی نکات زیاد آموزنده تو این کتاب بود و بی جهت نیست که انقدر کتاب معروفیه. تیکه‌های خنده دار زیادی هم تو کتاب هست که اقای سلطان زاده خیلی جدی خوانش میکنن و بیشتر آدم روده بر میشه 🤣 مخصوصا درباره اون زن و سگش🐶و در آخر باید بگم عشق اولین و آخرین موتور محرکه‌ی هر انسانه که نبودش انسان رو فلج میکنه. اوه این عشق رو کم کم تو چیزای دیگه کشف میکنه و این زیبا بود ❤️
نگار خانوم
۱۳۹۷/۴/۶
کاش همه‌ی کتابای خوبو بدین همین راوی بخونه واقعا عالیه راوی باید خودش اول کتابارو بخونه باهاشون ارتباط برقرار کنه و بتونه حسشو منتقل کنه راوی مثل بازیگر باید حس بگیره نه مث بعضی کتابای صوتی دیگه ک راوی فقط داره روخونی میکنه انگار داره جزوه امتحانی رو از رو میخونه واس آدم.
melika ahmadi
۱۳۹۷/۱۱/۱۷
کتابی که باهاش میخندین و غمگین میشین و در نهایت دلتون برای اوه تنگ مبشه.. راوی کناب بسیار عالی عمل کردن.
نکته‌ای که جالب بود بسیاری از مرد‌های کتاب شخصیت و یکدندگی و ویژگی‌های اخلاقی اوه رو با هم داشتن.. مثلا پدر اوه، پدر سونیا و حتی رونه.. آدم‌هایی که قطعا نظیرش رو در اطرافیانمان هم میتونیم پیدا
کنیم..
انتهای کتاب هم قشنگ تموم شد. ‌ انگار سونیا و اوه دیگه‌ای زندگی رو دوباره شروع میکنن. البته بعضی جاها به خاطر سبک نوشته کتاب که در حین یک مکان و زمان پرش میکرد و از اتفاقات زمان و مکان دیگه‌ای میگفت، گاهی گیج کننده میشد.
masi
۱۴۰۲/۹/۲۹
اولش حوصله م سر رفت و از اوه خسته شدم، از این مرد بد اخلاق و گوشه گیر و ایرادگیر، ولی وقتی کم کم از گذشته ش فهمیدم، وقتی رابطه ش با زنش روشن شد، وقتی با همسایه ایرانیش لجبازی میکرد…
آخ از مردی به نام اوه و سرگذشتت
نمیدونم چرا هر قسمتش یه جور اشک تو چشمام جمع میشد
و صدای آقای سلطان زاده که مثل بی
همیشه نظیر و بی نقص بود.
فقط تنها مشکلی که من از این کتاب دیدم انتخاب و صداگذاری و موزیک بود، که خیلی بی ربط بود
خوب تدوین نشده بود و حس و حال قشنگ و از بین میبرد.
در کل پیشنهاد میکنم این کتاب و گوش بدین و حس قشنگ مرگ و زندگی و تجربه کنید…
سارا سلیمی
۱۳۹۷/۳/۱۱
اثری زیبا. فردی که برخلاف ظاهر سنگیش قلب شیشه ایی داره. در نگاه اول کاملا غیر قابل تحمله اما انسان بسیار خوب و وظیفه شناس و با وفاییه. راوی داستان واقعا عالی بود.
زهرا ماهوری
۱۴۰۲/۱۱/۲
کتابی شنیدنی و تاثیر گذار. قلم بی نظیر فردریک بکمن و گویندگی فوق العاده جناب آرمان سلطان زاده چنان شما را با شخصیت اصلی کتاب همراه میکند که هیچ گاه او را در ذهنان فراموش نخواهید کرد. من اگر بخواهم بزرگ‌ ترین درس زندگی را بگویم می گویم هیچ انسانی را قضاوت نکنید، اگر ما از درون یک انسان آگاه باشیم در هیچ گاه منصب قاضی، قضاوت نمی‌کنیم. زمانی که پروانه به ٱوه نزدیک میشود نور این مرد خاص وسواسی، عصبانی را می‌بیند و به او نزدیک میشود ٱوه مردی بود با قلب مهربان و اخلاقی خاص و وفادار به اصول خود تا آخرین لحظه زندگیش.
محمود اژدری
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
با سلام به همه
در یک کلام باید بگم عالیه.
چون برای اولین بار که مطالعه این کتاب را آغاز کنید بدون توقف تا آخر آن خواهید رفت. یک کتاب عالی در مورد زندگی یک مرد سوئدی به نام اوه که اخلاق هاشو باید حتما بخونید تا با روحیه و شخیت این آدم آشنا بشید و در آخر که اون خانواده ایرانی بخصوص اون دختر چنان
تاثیری روی این آدم میزاره که واقعا آخر داستان چیزی میشه که اصلا شاید انتظار نداشته باشید. یا کتاب را مطالعه بفرمایید یا کتاب صوتی را گوش دهید ضرر نمی‌کنید واقعا عالیه ترجمه روان، شیوایی داستان واقعا جذابه.
پریسا اردو
۱۴۰۰/۳/۲۹
کتاب، روایت کننده‌ی مفهوم زندگیه با این دیدگاه که زندگی همون چیزهای کوچیکیه که باهاش روزمره سر و کله می‌زنیم، قرار نیست اتفاق بزرگ و عجیبی توی داستان پیش بیاد بلکه همون اتفاق‌های کوچیک روزمره، به شخصی امید به زندگی می‌ده، همون اتفاقات ساده به پروانه کمک می‌کنه یک بار دیگه احساس کنه پدر داره اولا حس می‌کردم باید کتابی سطحی باشه، به آخرش که رسید صدای گریه و خنده م قاطی شده بود، اینقدر قشنگ شخصیت اوه با آدم اخت می‌شه که آدم نمی‌فهمه کی اینقدر این پیرمرد براش عزیز شد. من خیلی دوسش داشتم.
مشاهده همه نظرات 289

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مردی به نام اوه

برای دریافت کتاب صوتی مردی به نام اوه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.