معرفی و دانلود کتاب صوتی من پیش از تو

عکس جلد کتاب صوتی من پیش از تو
قیمت:
۱۲۵۰۰۰ 87500 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من پیش از تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من پیش از تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی من پیش از تو

کتاب صوتی من پیش از تو اثر جوجو مویز رمانی عاشقانه با سبکی متفاوت، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز است که آن را می‌توان محبوب‌ترین کتاب جوجو مویز در ایران نیز نامید.

من پیش از تو (Me Before You) داستان عشقی پرشور، غیرممکن و آرمان‌گرایانه است که در خاطره‌ها باقی می‌ماند، جوجو مویز تاکنون دو بار موفق به کسب جایزهٔ انجمن رمان‌نویسان رمانتیک شده است.

جوجو مویز (Jojo Moyes) در این روایت عاشقانه سعی دارد درسی به خوانندگان بدهد که هیچ‌وقت برای شروع زندگی از صفر دیر نیست. من پیش از تو دارای فضاسازی‌ها و تصویرسازی‌های زیبایی‌ست که به راحتی خواننده را با خود همراه می‌کند.

داستان من پیش از تو یک عاشقانه کاملا متفاوت است. عشقی ورای عشق‌های زمینی که بیش‌تر جنبه انسانی و معنوی دارد. لوییزا کلارک ۲۶ ساله با خانواده‌اش زندگی می‌کند و صلاحیت‌های کمی دارد و مدام از خواهر کوچکترش، ترینا، کم می‌آورد. لوییزا که در تأمین خانواده کمک می‌کند، شغلش را در یک کافه محلی از دست می‌دهد. بعد از چندین تلاش بی‌نتیجه، بالاخره یک موقعیت استخدامی خاص گیر می‌آورد: کمک برای مراقبت از ویل ترینر، یک مرد جوان ورزشکار، موفق و ثروتمند که دو سال پیش در اثر یک تصادف، قطع نخاع شده است.

مادر ویل، کامیلا، لوییزای بی‌تجربه را استخدام می‌کند تا به زندگی ویل طراوت ببخشد، لوئیزا می‌خواهد به ویل نوع دیگری از نگاه کردن را یاد بدهد و او را از خودکشی برهاند.

در ابتدا ممکن است به نظر برسد که من پیش از تو هم کلیشهٔ عشق پسر ثروتمند و دختر فقیر را ارائه می‌دهد اما در واقع اینگونه نیست. عشق بین لو و ویل به سادگی شکل نمی‌گیرد، این دو شخصیت شگفتی‌های زیادی در طول داستان برای یکدیگر رقم می‌زنند. جوجو مویز به آن‌ها اجازه می‌دهد که رابطه‌شان به آرامی، غیر منتظره و فارغ از موقعیت اجتماعی‌شان پیش برود. لو نمی‌خواهد اجازه بدهد ویل بدون تلاش و جنگیدن برای زندگی با ناامیدی بمیرد. در مسیر کمک به ویل زندگی لو نیز دستخوش تغییرات اساسی می‌شود. آن‌ها چیزهای زیادی برای آموختن به یکدیگر دارند لو به ویل می‌آموزد که چطور بارقه‌های شادی را در وجود خود پیدا کند و ویل به لو می‌آموزد که افق فکری‌اش را گسترش دهد.

رمان «من پیش از تو» اثری واقع‌گرا و عامه‌پسند است که مورد توجه طیف گسترده‌ای از خوانندگان در سنین مختلف قرار گرفته است به طوری که خواننده را در موقعیتی قرار می‌دهد که اشک ریزان کتاب را بخواند و جلو برود.

جوجو مویز یک روزنامه‌نگار و نویسندهٔ انگلیسی است که از سال 2002 رمان‌های پراحساسی را قلم زده است. او تنها کسی است که تابه‌حال توانسته دوبار موفق به کسب جایزهٔ انجمن رمان‌نویسان رمانتیک شود و آثارش جزو پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار گیرد.

جوجو مویز در مورد کتاب من پیش از تو می‌گوید:

برای نگارش من پیش از تو، مکان‌های متعددی را جستجو کردم. به تمام اسکاتلند سفر کردم و بالاخره شهری را که داستان باید در آن شکل بگیرد را پیدا کردم. شهر کوچکی با یک قلعه در وسط آن! به نظر من لازم بود که لوسیا متولد چنین شهر کوچکی باشد. من خودم متولد یک شهر کوچک هستم و خوب می دانم که بزرگ شدن در شهرهای کوچک چه آرامشی در شخص ایجاد می‌کنند. قلعه را انتخاب کردم، زیرا قلعه نمادی از ثروتمندان گذشته است. همان طوری که ویل ترینر جوان ما در داستان این گونه است. پس لوسیا اگر متولد چنین شهری باشد می‌تواند به ویل ثروتمند کمک کند. در من پیش از تو، مجبور بودم که اختلاف طبقاتی بین ویل ترینر و لوسیا را نشان دهم.

برای این که از تلخی داستان کاشته شود، به طنز هم روی آوردم. طنزی لطیف در کشمکش این دو جوان. خانواده خشک و صمیمی ویل و شیطنت‌های گاه و بی‌گاه لوسیا. این می‌توانست یخ رابطه بین آن‌ها را بشکند. در بعضی از صحنه‌های داستان، حتی گریه هم کرده‌ام. داستان برای من امیدبخش و در عین حال دردناک بوده است.

در قسمتی از کتاب صوتی من پیش از تو می‌شنویم:

می‌دانی، هیچ‌کس حاضر نیست حرفی در این مورد بشنود. هیچ‌کس نمی‌خواهد تو از ترست برایش حرف بزنی، یا از دردت، یا این که چه‌قدر می‌ترسی عفونتی پیش بیاید و بمیری. هیچ‌کس نمی‌خواهد بداند چه‌قدر بد است که دیگر نمی‌توانی با زنی بخوابی، نمی‌توانی غذایی که با دست‌های خودت پختی، بخوری، هیچ‌وقت نمی‌توانی بچهٔ خودت را بغل کنی. هیچ‌کس نمی‌خواهد بداند وقتی توی این صندلی چرخدار هستم گاهی دچار ترس از فضای بسته می‌شوم. وقتی فکرش را می‌کنم که یک روز دیگر را باید توی این لعنتی سر کنم، فقط دلم می‌خواهد عین دیوانه‌ها فریاد بکشم. مادرم به مویی بند است و نمی‌تواند مرا ببخشد که هنوزم عاشق پدرم هستم. خواهرم از من دلخور است که دوباره تحت‌الشعاع خودم قرارش داده‌ام. چون حالا که به این وضع افتاده‌ام نمی‌تواند دیگر از من متنفر باشد، مثل آن موقع‌ها که بچه بودیم. پدرم هم فقط می‌خواهد فرار کند. در نهایت همه‌شان می‌خواهند نیمهٔ پر لیوان را ببینند. می‌خواهند که من هم نیمهٔ پر لیوان را ببینم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
14 دقیقه
فصل اول - 2007
35 دقیقه
فصل اول - 2009
32 دقیقه
فصل دوم
37 دقیقه
فصل سوم
42 دقیقه
فصل چهارم
40 دقیقه
فصل پنجم
44 دقیقه
فصل ششم
45 دقیقه
فصل هفتم
23 دقیقه
فصل هشتم - کامیلا
39 دقیقه
فصل نهم
31 دقیقه
فصل دهم
44 دقیقه
فصل یازدهم
40 دقیقه
فصل دوازدهم
46 دقیقه
فصل سیزدهم
45 دقیقه
فصل چهاردهم
42 دقیقه
فصل پانزدهم
34 دقیقه
فصل شانزدهم
34 دقیقه
فصل هفدهم - بخش اول
29 دقیقه
فصل هفدهم - بخش دوم
47 دقیقه
فصل هجدهم
16 دقیقه
فصل نوزدهم - نیتن
47 دقیقه
فصل بیستم
17 دقیقه
فصل بیست و یکم - استیون
33 دقیقه
فصل بیست و دوم
28 دقیقه
فصل بیست و سوم - بخش اول
39 دقیقه
فصل بیست و سوم - بخش دوم
20 دقیقه
فصل بیست و چهارم - کاترینا
39 دقیقه
فصل بیست و پنجم
37 دقیقه
فصل بیست و ششم
6 دقیقه
فصل بیست و هفتم
13 دقیقه
فصل بیست و هشتم - خاتمه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی من پیش از تو
نویسنده
مترجممریم مفتاحی
راویمریم پاک ذات
ناشر چاپیانتشارات آموت
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ ساعت و ۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۱۲۵۰۰۰ 87500 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی من پیش از تو

مریم صفری
۱۳۹۶/۱۲/۱۷
این کتاب عالیه👍👍
به خصوص نسخه صوتیش که به نظرم خیلی بیشتر ادمو درگیر میکنه و تاثیرگذار تره
امیررضا عباسی
۱۳۹۹/۵/۳۱
کتاب عالیه اما کاش صداهای جانبی مثل صدای ماشین، صدای باران، صدای باد و... هم در آن بکار می‌رفتند. 🧠
این کتاب از نظر من: 👇
1: برای سن زیر سیزده-سال مناسب نیست.
2: خیلی تاثیر گذاره ولی ترسناک نیست. من خودم یکبار با شنیدنش خوندماغ شدم😂
3: من همیشه نگران بودم که چطور تجربه‌های زیادی کسب کنم. به
برای اینکار باید سفر میرفتم اما این کتاب تجربه_ی یک سفر خوب رو به من داد. 🥰😊
4: بعذ از شنیدن کتاب:
الف): به معلول‌ها احترام بیشتری می‌گذارم. 😌
ب): احساساتم را میتوانم توصیف کنم به راحتی😁
ج): فهمیدم زنگی_ای که من دارم بهتر خیلی هاست و سپاس گذار خدا شدم🤲
......................
به نظرم عنوان کتاب (من پیش از تو) به این دلیل است که مرد معلول می‌گوید به درد من باید پیش از تو رسید. 😔
یعنی که زنگی من سخت_تر از تو است😪🤒🤕
اگه از نظر من خوشتون اومد لایک کنید ممنون👋🙏👍
آبتین حاجی پور
۱۴۰۲/۸/۱۰
متاسفانه برخلاف انبوه تعاریف و تمجید‌های عمومی بنده با ابن رمان چندان ارتباط برقرار نکردم. و نمی‌توانم این اثر را جز رمان‌های بزرگ تلقی کنم.
جوجو مویز در این رمان اگرچه اثر خارق‌العاده و متفاوتی خلق ننموده اما مسئله حیاتی و مهمی را به تصویر می‌کشد. 《حسادت خواهران و برادران در همه دنیا》 اگرچه بحث
معلولیت‌ها و آسیب‌های ناشی از آن مطلب اصلی این رمان بود. اما خارج از دنیای رمان‌ها اینگونه عشق‌های بشری و امید سازی‌های بین فردی تا چه حد ممکن و محقق است؟ این سوال اساسی که آیا باید به هر قیمتی یه زندگی ادامه داد همواره چالش هولناکی در برابر بشریت است. با همه این تفاسیر این اثر را نمی‌توان دست کم گرفت. اما نمی‌توان آن را هم یک اثر جاویدان و تماما متمایز تلقی کرد. فراتر از این موضوع متاسفانه خانم پاکزاد استعداد گویندگی ندارند و همانند رمان صوتی ۳ دختر حوا، جذابیت و گرمای این اثر با صدای ایشان کاهش پیدا کرد. کتاب‌های صوتی انقلاب بزرگی در دنیای کتاب محسوب می‌شوند. اجرای نمایشی مانند ربکا جذابیت آن‌ها را چند برابر خواهد نمود‌.
فاطمه رحیمی
۱۴۰۱/۹/۱۰
داستان زیبا و سرگرم کننده‌ای بود شنیدنش را توصیه می‌کنم اگرچه موضوع تکراری است و احساسات را درگیر میکند ولی پرداختن به این دست موضوعات ارزشمند است زیرا نکات ریزی دارد که تامل برانگیز است رمان نویس‌ها مشکلات اجتماعی و عاطفی اعتقادی روحی.... را با بیان تاثیر گذارشان می‌نویسند اگر چه سعی می‌کنند را از شخصیت‌های داستانشان قضاوت نکنند ولی زبان آن‌ها با ما سخن می‌گویند شخصیت بی غل و غش لوو و شخصیت ظاهرا مصمم و جسور ویل پدر مادر دوست داشتنی لوو ارزش خودسازی و دگر سازی پذیرفتن مسئولیت وجدان کاری و فرهنگ کار و عدم بی تفاوتی همه مفاهیمی بودند که در این داستان به نحو چشمگیری بیان شده بود رمانها نقاط قوت و ضعف فرهنگ جامعه‌ای که از آن برخاسته‌اند را بیان می‌کنند از اینروست که فقط برای سرگرمی رمان نمی‌خوانیم اما چیزی که مرا خیلی در این رمان اذیت کرد فقدان معنا و عجین شدن غیر قابل وصف زندگی با ماده بود در حالیکه به نظرم امید و جرات در معنا و معنا در ماورا اتفاق می‌افتد چیزی که نویسنده اصلا قصد بیان آن را نداشت چه اینکه در اینصورت داستان قدری فلسفی تر می‌شد و از دسته عوام پسندانه خارج میشد ومسیر خاصی را طی میکرد. صدا پیشه‌ها عالی بودند وداستان را جذاب می‌کردند.
Hәmid Kәrimi
۱۳۹۸/۱۱/۲۰
این کتاب فوق العادس، فیلمشم قشنگه با نظارت خود جوجو مویز ساخته شده. یه انتقادی دارم از کتابراه، قیمتها نجومی هستن میدونم زحمت میبره ولی انصافا به جای تشویق کتابخوانی، بیشتر علاقمندان به کتاب رو مایوس میکنین. هر کی موافقه لایک کنه
زهرا قائدی
۱۴۰۰/۲/۱۲
با وجود اینکه نسخه چاپی رو خوندم و فیلم من پیش از تو رو هام تماشا کردم اما ذره‌ی از زیبایی این شاهکار دلنشین واسم تکراری نشده؛ و اینبار ک فایل صوتی رو گوش دادم ذهن من تحت فرمان خودم بود و شخصیتارو با اراده خودم وسلیقه خودم در ذهنم ب بازی گرفتم و این امر بسیار برایم خوشایند بود؛
این اثر رو ب خاصی
افراد توصیه نمی‌کنم چون ک همه افراد باید این رو بخونن تا متوجه بی نزاکتیشان نسبت ب افراد معلول شوند و با خواندن این کتاب نتیجه‌ی مثبت راجب این افراد برسند و بدانند ک مشکلات ما مشکلاتی نیست و فقط در قالب کلمه مشکلات قرار دارد، زمانی ک ب عمق این کتاب برسند علاوه بر احترام و عزت نسبت ب معلولین عزیز، ب درکی از کوه مشکلاتی ک ساخته ذهن خود فرد است میرسند.
با تشکر
شهرزاد زارع
۱۳۹۹/۱۱/۲۳
بسیار بسیار عالی و دلنشین و قابل تامل، بنده از طرفداران پر و پا قرص کتاب صوتی هستم فقط یک ایرادی کوچک در ضبط کتابها وجود داره که برای بنده واقعاااا مشکل بزرگی ایجاد کرده و آن اینست که گاهی صدای گویندگان آنچنان آهسته و ارام است که مجبور میشوم صدا را تا اخرین مقدار بلند کنم و بعد ناگهان صدای موسقی که انچنان بلند است سراسیمه باید صدا رو خیلی کم کنم و بنا به دلایلی گاهی وقت خواب کتاب گوش میدهم و طبیعتا این اتفاق بسیار ازار دهنده است، اگر محبت کنید در کنار این همه زحمت و تلاش و محبت، دقت بفرمایید و موسیقی متن را با صدای گویندگان هماهنگ کنید لطف بزرگی میکنید ممنون و سپاسگزارم.
ریحانه حق شناس
۱۳۹۹/۱۲/۱۴
داستان در کل خوب و درگیر کننده‌ای داره
اولش از این که آخرش اینجوری تموم میشه جا میخوری ولی
واقعیت اینه که وقتی زندگیت محدود به خوش‌های صرفا مادی و جسمی باشه طبیعیه که به عنوان یه آدم فلجی که امکان داشتن خوشی‌ها براش نیست نمیتونی و نمیخوای که زندگی کنی. اگه من هم میتونستم به شخصیت اول داستان بکنم
توصیه‌ای بهش می‌گفتم شرایطی فراهم کن که بتونه از کمک کردن به دیگران لذت ببره از موفقیت توی بورس احساس خوبی داشته باشه با بیان خوبش یه روانشناس بشه و خدا خدا و معنویت رو هم وارد زندگیش کن به زندگیش معنا بده. زندگی وفتی معنا و ارزشش تا حد خوش گذرونی جسمی پایین بیاد اگه فلج نشی هم ممکنه آخرش به افسردگی منجر بشه.
Targol Hamidpour
۱۳۹۸/۶/۸
اولین تجربه من در کتاب صوتی رمان من پیش از تو بود. باید بگم از بهترین و متفاوت‌ترین کتابهایی هست که تابحال خوندم. صدای خانم پاک ذات بسیار عالی و ماهرانه بود. ایشون به خوبی تمام حالات غم. شادی. ترس. یاس. امیدواری و... رو به خواننده منتقل میکنن. در ضمن از اینکه این کتاب با صدای جمعی از گویندگان شده و خوانده بسیار لذت بردم به وجد اومدم. مخصوصا صدای شخصیت ویل عالی و گرم بود. خسته نباشید و تشکر صمیمانه از تمامی گویندگان پرتلاش. همچنین من امروز فیلم این کتاب رو دیدم عالی و تاثیرگذار بود ولی متاسفانه زیرنویس فارسی بود امیدوارم روزی این فیلم رو به صورت دوبله ببینم... ممنون از کتابراه.
Iran Irani
۱۳۹۷/۴/۹
به قول بیژن مرتضوی،، گریه کنم یا نکنم آخر ماجرا رسید...
کتاب جالبی بود، علیرغم تفاوتهای فرهنگی و مذهبی زیادی که با عرف و فرهنگ و مذهب ما داشت،
جنبه‌های مختلفی داشت، اما برای من اول از همه این تأثیر رو داشت که خدا رو شکر کنم مسلمانم و به زندگی امیدوارترم چون قدرت بزرگی به نام خدا دارم که در زندگیم
پر رنگ بوده و هست...
من خودم یک بیمار نجات یافته از‌ام اس هستم
خیلی از احساسهای نامطلوب ویل رو درک میکردم اما مثل اون خالی از امید نبودم...
پذیرش تقدیر اولین قدم برای تغییر آن هست...
موفق باشید
بهناز زیورعالم
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
جوجو مویز خیلی زیبا و دلنشین داستان رو به تحریر درآورده و گویندگی متن بی نظیره. عشق و هدف انسان رو وادار به انجام هر کاری میکنه برای همین لو هربار که شکست خورد قوی تر شد. بارها خودم رو جای ویل تصور کردم چنین زندگی واقعا رنج اور و دردناکه... اما اگر ویل پدر و مادر ثروتمندی نداشت و این همه تجهیزات در اختیارش نبود چی؟ اصلا به لو نیاز میشد که وارد زندگی ویل شود و چه بسا عاشق او؟ اگر ویل ثروتمند نبود لو حاضر بود عاشق مردی با چنین معلولیت شود و حتی پاتریک رو رها کند تازه خوشحال هم باشد؟ زندگی در شرایط ویل خیلی سخته اما اگر پول نداشته باشی...
آتنا بنکدار
۱۴۰۲/۲/۸
این کتاب بی نظیره بی نظیر...
کسی در اطرافیانم نمونده که بهشون خوندن این کتاب رو پیشنهاد ندم!
فضای داستان فوق العاده توصیف شده و خوانش گویندگان آدم رو تو دنیای داستان غرق می‌کنه جوری که انگار واقعا تو اون فضا حضور داری!
پیشنهاد میکنم از نسخه صوتی به جای متنی استفاده کنید چون فضا رو خیلی خیلی و
براتون ملموس تر می‌کنه!
کلیت کتاب به خاطر اتفاقات رنجی که ویل میکشید غم انگیز بود اما نه به اندازه فصل‌های آخر....
من با کلمه کلمه فصل‌های آخر اشک ریختم... حتما جلد‌های بعدی رو هم تهیه و مطالعه میکنم!
سهیلا صفری
۱۳۹۶/۱۱/۱۳
بی نظیر بود داستانی که آدم را به شدت تحت تاثیر قرار می‌ده به طوری که تا مدتها داستان و شخصیت هاش از خاطر آدم نمیره. بعلاوه پر است از نکاتی در مورد ارزش زندگی و قدر داشته‌ها را دانستن.
اگرچه من فیلمش رو هم قبلاً دیده بودم اما به هیچ وجه فیلم در حد کتاب نبود.
بسیار عالی ممنون از کتابراه و همه کسانی که برای تهیه نسخه صوتی این کتاب زحمت کشیدند.
Nilliam
۱۴۰۲/۵/۱۸
خیلی کتابش رو دوست داشتم چقدر خوشحالم که یه کتاب خوب خوندم. هنوز تو حال و هوای داستانم نمی‌خوام که کتاب دیگه‌ای رو شروع کنم. اول داستان احساس میکردم که از کتابش خوشم نمیادولی چون همه نظر مثبت داده بودن گوش کردم. و چقدر خوب که گوش کردم چقدر دید منو نسبت به افراد توانبخش و چقدر به اینکه راحت میتونم و کار‌های خودمو انجام بدم همیشه از شرایط ناراضی‌ام عوض کرد. با تمام وجودم حال و روز ویل رو درک کردم و اگه من هم جای اون بودم همین کار رو انجام میدادم. و چقدر صداها خوب بود تشکر واقعا عالی بود
کاربر شعبانپور المشیری
۱۳۹۷/۹/۱۸
با سلام. واقعا در زمینه‌های عشق و تصویر سازی دوراهی‌های جهان و انتخابهایی که باید جسارت آن‌ها را داشته باشیم و مسئولیت پذیری در زمینه تصمیم گیریها، جوجو مویز قلم بسیار فاخری دارد. بسیار تحت تاثیر کتاب من پیش از تو قرار گرفتم و شاید تنها انتقاد وارد بر این کتاب نحوه نامگذاری کتاب هست که می‌تونه به و انتهای رمانی این زیبایی را از اول مشخص کنه. حتما پیشنهاد میکنم که این کتاب رو مطالعه کنید یا مثل من از فایل صوتی بسیار زیبای اون استفاده کنید.
مشاهده همه نظرات 718

راهنمای مطالعه کتاب صوتی من پیش از تو

برای دریافت کتاب صوتی من پیش از تو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.