معرفی و دانلود کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز

عکس جلد کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز
قیمت:
۷۹۹۰۰ 39950 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز

گاهی آدم‌ها دنبال روش می‌گردند، شاید خودشان هم ندانند اما چون خود را گم می‌پندارند، اغلب شکست خورده‌ترین افراد دنیا می‌شوند. کتابی که به شما معرفی خواهیم کرد نوشته‌ی فرد پولدار و موفقی است که اگر صادقانه بگوییم بخش اعظمی از زندگی‌اش آرزوی ماست. نویسنده‌ی این کتاب، آنتونی رابینز  یک جمله‌ی بی‌نظیر در این کتاب دارد:

«افراد موفق اغلب شکست خورده‌ترین مردم دنیا هستند.» بله... فکر کنم این جمله با احساس شما تشابه زیادی دارد. و این پاسخ تکراری که «تو چی می‌دونی تو زندگی من چه خبره!»

اما چرا شکست خورده‌هایی که رابینز می‌گوید، تعریفی از افراد موفق است و شکست خورده‌هایی که می‌پنداریم و می‌بینیم، بدبخت‌هایی که هی بدشانسی می‌آورند؟

خواندن کتاب «موفقیت نامحدود در ۲۰ روز» و استفاده از الگوهای آن به این معنی نیست که دیگر شکست نخواهید خورد. بلکه دقیقا به این مفهوم است که شما با امتحان روش‌های جدید برای پیدا کردن راه و مسیر موفقیت، بسیار بیش از پیش شکست خواهید خورد. چرا که افراد موفق وقتی متوجه می‌شوند آنچه انجام می‌دهند، فایده و سود لازم را ندارد، فورا راه حل بهتر و اصلاح‌شده‌تری را امتحان می‌کنند. حتی بدون اینکه به راه قبلی احساس پایبندی داشته باشند یا تغییر مسیر را مساوی با شکست بدانند.

برای افراد موفق زندگی درست شبیه چیدن و قرار دادن تکه‌های پازل در کنار هم است. آن قدر این کار را تکرار خواهند کرد تا نقش مورد علاقه‌شان را پیدا کنند. در بن بست گیر نکنید! این پیام رابینز است. اگر رابطه عاطفی، شغل فعلی، خانواده یا هر چیزی که فکر می‌کنید شما را به هدف نمی‌رساند، به بن بست رسیده، توانایی تغییرش را داشته باشید.

گاهی ما آدم‌ها آن قدر در چیزی که اتفاق افتاده غرق می‌شویم که فراموش می‌کنیم هدف اصلی درک این مساله است که آیا این مسیر شما را به هدف‌تان می‌رساند یا نه! شکست بخورید! این جمله را بزرگ توی مغزتان بنویسید. شکست بخورید! این تنها را پیدا کردن مسیر رسیدن به هدف‌ است.

به نتایج کارها توجه کنید وگرنه هر قدمی که بر می‌دارید تنها حرکات رزمی است که ممکن است شما را به هدف نزدیک و یا دور کند. قابلیت انعطاف از ویژگی‌های افراد موفق است.

به عنوان کلام آخر باید بگوییم «موفقیت نامحدود در ۲۰ روز» در صورتی یک جمله شعاریست که فقط آن را بدون عمل و اجرا،‌ مطالعه کنید. احتمالا این کتاب اولین کتابی نیست که در زمینه‌ی پیشرفت و رشد شخصی خریده‌اید. آیا به آنچه در آخرین کتاب خوانده‌اید، عمل کرده‌اید؟ در واقع طبق آخرین آمار تنها کمتر از ده درصد از کسانی که چنین کتاب‌هایی تهیه می‌کنند کتاب را به طور کامل می‌خوانند.

باورکردنی نیست! اما آدم‌های زیادی پول پرداخت می‌کنند، برای خرید کتاب زمان صرف می‌کنند و می‌دانند که به نتیجه آن کتاب احتیاج دارند، اما آن را نخوانده کنار می‌گذارند. حتی بدتر از آن، کتاب را می‌خوانند و به دستورات آن عمل نمی‌کنند. این را آنتونی رابینز به شما می‌گوید.

در نهایت می‌توانیم بگوییم اگر شما هم در زمره این افراد هستید، همین حالا بلند شوید و حتما به سراغ روش قبلی زندگی‌تان بروید و ممنونم که همین چند خط را خواندید، اما اگر به دنبال پیدا کردن و تجربه روش‌های زندگی و درس گرفتن از تجارب دیگران هستید، حتما این کتاب یکی از آن راه‌هایی است که باید امتحان کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ى مترجم
مقدمه‌ى مولف
سخنى از دکتر کنت بلانچر
هفته‌ى اول
روز اول: قدرت درونى
تصمیم‌گیرى
اصلِ «انعطاف پذیرى»
الگوبردارى از افراد موفق
شکست؛ پله‌اى براى صعود
سفرى به درون
دفترچه‌ى موفقیت
روز دوم: نیروهاى کنترل کننده‌ى زندگى
بکارگیرى آموخته‌ها
کدام را انتخاب خواهید کرد؟
ایجاد تغییر
محرک‌هاى زندگى
نقطه‌ى عطف
تمرین تغییرات
روز سوم: حلقه‌هاى ارتباطى
تفکر مثبت کافى نیست
مسیر سرنوشت
ایجاد حلقه‌هاى ارتباطى مثبت
برقرارى هماهنگى عصبى
بخشش
روز چهارم: NLP، کلید طلایى تغییر
تغییر مفاهیم
اصل شرطى‌سازى
سه گام تا تغییر
انجام دادن تغییرات
اکنون زمان تغییر است
روز پنجم: رسیدن به خواسته‌هاى خود
تغییر حالات جسمانى
کنترل احساسات
کمک گرفتن از جسم
منحنى 10-0
تمرین عملى تغییر احساس
تغذیه مناسب
جسم شما فکرتان را رهبرى مى‌کند
هفته‌ى دوم
روز ششم: تکنولوژى پیشرفت
خلق موقعیت‌هاى زندگى
تمرین دقت و تمرکز
سؤلات جادویى؛ پاسخهاى معجزه آسا
راز ثروتمند شدن
تکنولوژى سرنوشت
مشکلات را شکلات کنید
انتخاب با شماست
مدیریت احساس
روز هفتم: رازِ موفقیت
ساختار ارزش‌ها
تضاد برخى اهداف و ارزشها
ارزشهاى مثبت زندگى
هر روز، روز موفقیت
رژیم فکرى
روز هشتم: باورهاى خود را تغییر دهید
چگونه عقاید خود را تغییر دهیم؟
دیگران را عوض کنید!
سفر به گذشته و آینده
روز نهم: تنظیم اهداف
نقشه‌اى براى آینده
روش تنظیم اهداف
حسرت، پله موفقیت
روز دهم: یک فهرست کامل براى موفقیت
تمرین رسیدن به اهداف
هفته‌ى سوم
روز یازدهم: عادتها
محرک‌هاى محیطى
روش از بین بردن عادات منفى
احساس‌هاى نیروبخش
روز دوازدهم: شرط موفقیت
تغییر دادن الگوهاى ذهنى
اوج احساس
نحوه شرطى‌سازى موفقیت
قدرت تجسم
روز سیزدهم: موفقیت مالى
هفت عامل بازدارنده
درمانِ پیکره موفقیت مجروح
روز چهاردهم: نحوه‌ى کنترل ثروت
براى پیشرفت مالى آماده شوید
روشى براى ثروت نامحدود
نوشتن مشکلات بى‌پولى
بهترین راهبرد براى پیشرفت مالى
عقاید منفى و مثبت درباره پول
عقاید نیروبخش براى پولدار شدن
نقش باور در موفقیت مالى
روز پانزدهم: رها کردن ترس
نقش ترس در شکست و موفقیت
محدود کردن ترس
ترس از موفقیت؟!
غلبه بر ترس از طرد شدن
موفق‌ترین افراد دنیا
از بین بردن ترس با قدرت نامحدود
هفته‌ى چهارم
روز شانزدهم: کارشکنى در کار خود
مکعبهاى رنگى
آیا مى‌خواهید از شر زندگى خلاص شوید؟
مراحل تغییر یافتن
اعتماد به نفس: ابزار پیش‌روى
چرخه‌ى موفقیت
روز هفدهم: جسم سالم
جسم سالم با تنفس سالم!
بهترین شیوه تنفس
تنفس در هواى آزاد
کنترل نیروى غذاها
رژیم غذایى آبدار!
روز هجدهم: روابط موفق
داشتن رابطه‌اى قشنگ با همسرتان
راهبردهاى ابراز عشق
از عشق استفاده کنید
روز نوزدهم: رویارویى با مشکلات
یافتن راه حل مناسب
کلیدهاى طلایى حل مشکلات
سؤلات مشکل‌گشا
روز بیستم: موفقیت جاودان
مهارت یافتن در موفقیت
روشهاى موفق زیستن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب موفقیت نامحدود در 20 روز
نویسنده
مترجمفریبا جعفری نمینی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات496
زبانفارسی
شابک9789645885364
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۷۹۹۰۰ 39950 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز

غلامرضا صیدالی
۱۳۹۶/۸/۹
با سلام
بینظیر‌ترین کتاب انتونی رابینز است این کتاب برای کسانی که متعهد به تغییر در زندگیشان و تحول در زندگیشان هستند، بسیار مفیده و این کتاب راهنماییی عملی است که انجام دادن به گفته‌های کتاب باعث تحول در زندگیتان میشود من اکثر کتابهای رابینز رو خوندم و بسیار به این عجوبه‌ی تغییر و موفقیت عشق میورزم
مهدی مدن
۱۴۰۰/۱۲/۳
کتاب موفقیت بسیار کتاب خوبی است دو نیروی مهم رانش از ناراحتی و کسب لذت انگیزه انسان را شکل می‌دهند نویسنده بخوبی تبیین می‌کند که چگونه ذهن را مدیریت کنید که بجای تصورات ناراحتی کسب لذت را تصور کند و در تصمیم و رفتار تغییر بوجود آورید روش‌های تجسمی که در کتاب بیان شده و مدیریت جسم بسیار راهگشا تغییر می‌باشد باور تغییر عادت و تنظیم اهداف از مطالب آموزنده‌ی دیگر کتاب است که موفقیت شما را تضمین می‌کند به نظر من هر کسی حداقل یک بار باید این کتاب را بخواند و ارزش چند بار خواندن را دارد اگر به رهنمودهایی عمل کنید حداقل ۸۰ درصد به موفقیت نزدیکتر می‌شوید
محمد جواد احمدی
۱۳۹۷/۱۱/۲۱
خیلی ازش تعریف شنیدم و دوست دارم بخونمش امید وارم نظرم تایید شه تا بتونم کد تخفیف بگیرم بخونم
علی فقیه
۱۴۰۱/۱۰/۱۶
باسلام به دوستان عزیز
من کتاب رو مطالعه کردم کتاب علاوه بر بُعد انگیزشیش شامل مجموعه مثال‌ها و تجربیات افراد موفق هم میشه که شامل فصل‌های مختلفی هست که نویسنده به تفکیک و گاها با بیان گذرا از داستان‌های فصول قبل و یاداوری اون و همچنین استفاده از تجربیات خودش و دیگران در موفقیت هایکه در طول زندگی
بدست آوردن به ما می‌رسونه که رسیدن به موفقیت باوجود خیلی از محدودیت‌ها چندان هم سخت و دست نیافتی نیست
Nader Rezabeygi
۱۳۹۹/۵/۳
با پرداخت یه پول ناقابل ما میتونیم بلیط ورود به یه دنیای جدید رو به دست بیاریم. واقعا ادم بعضی وقتا باید از شکمش بگذره و پولشو بده کتابهایی که راه و روش درست رو به انسان آموزش میدن. بسیار سپاس از برنامه کتابراه. صحت و سلامتی و دل شادی همه‌ی شما عزایزان رو از خدا میخوام. موفق باشید بزرگواران🌹🌹🌹🌹🌹
فرزین تفضلی
۱۳۹۷/۲/۵
بخشی از کتاب به نظرم درست و بخشیش رو یا من درک نمی‌کنم یا آنتونی رابینز خیلی رویایی به مسایل نگاه می‌کنه. مثلا همه می‌دونند که همین زنش بکی که انقدر ازش تعریف می‌کنه بعدا طلاق می‌ده و با زن دیگه‌ای ازدواج می‌کنه. و بعد درگیر یک شکایت جالب می‌شه. من نظرم اینه که رابینز فقط از نظر مالی موفق شد تو زندگیش وگرنه واقعیات زندگیش با مطالب کتاباش اصلا جور در نمیاد.
Roholla Shahmoradian
۱۳۹۶/۱۰/۲۶
این کتاب یکی از بهترین و به نظرم کاملترین کتابی است که در زمینه موفقیت میتوانستم آن را مطالعه کنم. هرکتابی را که باعث رشد ما میشود مطالعه کنیم، اگر به نکاتش عمل نکنیم مانند آن است که تشنه ایم و فقط به آب فکر می‌کنیم تا سیراب شویم!
با تشکر از نویسنده، مترجم و کتابراه
به امید موفقیت روزی که همه انسانها در آن خوشبخت باشند
Ali AK
۱۳۹۶/۷/۲
حتما حتما بخونید. چون این کتاب یه کاری می‌کنه که فوق العاده بشید. خواهش می‌کنم بخونیدش اگه زندگیتون رو دوست دارید بخونید. نخونید از دست دادید. من خودم دو بار کامل خوندمش و تمریناتشو انجام دادم. این کتاب یه راه روشن رو واستون نشون میده تا به موفقیت، خوشبختی و... برسید.
Lone Aldrich
۱۳۹۶/۷/۱۱
توصیه میکنم مجموعه هفت جلدی جیم ران رو هم بخونیین مخصوصن کتاب اول: دوازده ستون موفقیت
سید محمود نواب صفی الدین
۱۳۹۶/۵/۲
فقط میتونم بگم این کتاب دنیای من رو عوض کرد. دروازه‌های جهانی رو به روی من باز کرد که نهایت زیبایی رو میشه در اون پیدا کرد. انگیزه فوق العاده‌ای به من داد که در عمر پنجاه ساله خودم هیچوقت تجربه نکرده بودم. درود بر نویسنده شریف این کتاب
Mehdi Saffari
۱۳۹۹/۱/۸
وااااااااای این کتاااااب عالیه... چقدرررر طراحیش خوب بود.... یعنی هرمشکلی توی هر زمینه‌ای داشته باشی محاله که با خوندن این کتاب و عمل کردن به تمریناش، نتونی حلش کنیبههه شدتتتتت پیشنهاد میشه... کاربردش رو تو تک تک لحظات زندگیتون حس میکنید اگه عمل کنید
Mehdi Gh
۱۳۹۷/۷/۱۷
عالی عالی عالی از تونی رابینز کمتر از این انتظار نمیره همه چیو خیلی خوب توضیح داده بخشندگی و سخاوتشو توی نوشته هاش میشه دید هرچی داره رو میکنه، برای اینکه بتونید بهتر خودتون و رفتاراتونو بفهمید و تحلیل کنید و تغییری در خودتون ایجاد کنید یه منبع عالیه از دستش ندین
faeze shadman
۱۴۰۰/۴/۲۶
یکی از بهترین کتاب‌های حوزه خود شناسی و شروع تغییر در خود بود.... تمام تمریناتش قابل اجرا و عملی بود... هرکس قصد داره موفق بشه باید از خودش و تغییر دیدگاهش شروع کنه که این کتاب فوق العاده کمک کننده است...
از لحاظ ترجمه هم کتاب عالی و روان بود....
زهرا یقطین
۱۳۹۷/۱۱/۹
من این کتاب رو دقیقا زمانی خوندم که دست از تلاش برداشته بودم.. خوندن این کتاب برای من مثل معجزه بود.. دقیقا زمانی اتفاق افتاد که بهش نیاز داشتم..
۱۰ بار خوندنش هم کمه
این شانس بی‌نظیر رو از خودتون نگیرین و حتما مطالعه‌اش کنین
Sunny Anami
۱۳۹۶/۵/۲۷
این کتاب در شرایطی که احساس میکنی هیچ تغییر مثبتی نمیتونی بکنی یک دریچه‌ای از یک راه حل و امید واقعی رو به روی خواننده باز میکنه. این کتاب به من کمک کرد تغییر بسیار بزرگی رو در زندگیم به وجود بیارم.
مشاهده همه نظرات 213

راهنمای مطالعه کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز

برای دریافت کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.