معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی میلیونر درون تو: 10 روش برای لذت بردن از پول و زمان‌تان

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی میلیونر درون تو: 10 روش برای لذت بردن از پول و زمان‌تان
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی میلیونر درون تو: 10 روش برای لذت بردن از پول و زمان‌تان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی میلیونر درون تو: 10 روش برای لذت بردن از پول و زمان‌تان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی میلیونر درون تو: 10 روش برای لذت بردن از پول و زمان‌تان

کتاب صوتی میلیونر درون تو: 10 روش برای لذت بردن از پول و زمان‌تان (میکرو کتاب)، اثر مایکل لوبوف، دربردارندۀ مجموعه‌ای از روش‌ها و راهکارهای تأثیرگذار است که با بکارگیری آن‌ها می‌توانید زندگی‌تان را پربارتر کنید.

مایکل لوبوف در کتاب صوتی میلیونر درون تو (Millionaire in you) سعی می‌کند قوانین پیچیپده و سخت سرمایه‌گذاری و ثروتمند شدن را در شمایلی بسیار آسان توضیح دهد و برنامه‌ای عملی به صورت قدم به قدم برای میلیونر شدن ارائه کند.

او معتقد است معمولا زمان زیادی طول می‌کشد تا سرمایه‌گذاران به اندازه کافی آگاه شوند و درک کنند که سرمایه‌گذاری، تا چه میزان می‌تواند ساده باشد و نمی‌خواهد که خوانندگان این میکروکتاب نیز در این دام بیفتند بنابراین از قانون 72 و فرآیند ترجمه رویاها به اهداف صحبت می‌کند. پس اگر می‌خواهید به صورت ساده و علمی فرآیند سرمایه‌گذاری و ثروتمند شدن را یاد بگیرید میکروکتاب میلیونر درون تو را از دست ندهید.

مایکل لوبوف (Michael LeBoeuf) از اساتید دانشگاه نیو اورلیان است. کتاب‌های او که جزوه پرفروش‌ترین کتاب‌های تجارت هستند به بیش از 12 زبان در سراسر جهان منتشر شده اند. همچنین مقالات او در ده‌ها مجله و روزنامه منتشر می‌شود و وی به چندین شرکت‌ بزرگ در آمریکا مشاوره می‌دهد.

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

در بخشی از میکرو کتاب صوتی میلیونر درون تو می‌شنویم:

بزرگ‌ترین تفاوت میان میلیونرها و دیگران توانایی آن‌ها برای نجات پولشان است. اگر می‌خواهید از نظر مالی مستقل باشید، باید یک ناجی باشید. اگر این کار را نکنید، به سادگی به آن‌جا نخواهید رسید. اگر عادت به ولخرجی دارید، به جای اینکه پول برای شما کار کند، تمام عمر خود را صرف کار برای پول خواهید کرد. در واقع، پس‌انداز بهتر از کسب درآمد است، چون این کار مالیات ندارد. برای ایجاد ثروت، شما باید توانایی ذخیره کردن داشته باشید. برای تبدیل شدن به یک پس‌انداز کننده‌ی خوب می‌بایست:

همیشه ده درصد درآمدتان را در صندوق پس‌انداز قرار دهید. زود شروع کنید، چون هر چه زودتر شروع به پس‌انداز کنید، زمان بیشتری برای پرداختن به علایق خود دارید. هر زمان که یک پاداش یا جایزه دریافت می‌کنید، به جای خرج کردن این پول برای تجملات جدید، بیشتر پس‌انداز کنید. مالیات معوقه خود را پرداخت کنید. میل خود را به خرج کردن مداوم مهار کنید. با پول نقدتان خودروی 2 تا 5 ساله بخرید و از آن استفاده کنید تا زمانی که هزینه تعمیر و نگهداری آن‌ها بالا برود. از خرید خودروهای جدید خودداری کنید زیرا سرمایه‌‌گذاری‌های مالی وحشتناکی هستند. بدهی‌های خود را به موقع پرداخت کنید زیرا بدهی‌های معوقه تا هجده درصد سود به همراه خواهند داشت و به سرمایه شما آسیب بیشتری وارد می‌کنند.

هزینه‌های خود را بررسی کنید، از مخارج غیر ضروری خودداری کنید و این منابع را به برنامه ساخت ثروت خود اضافه کنید. به طور منظم مبالغ از دست رفته خود را محاسبه کنید، آن اتومبیل گران‌ قیمت یا آن جواهرات برای شما هزینه دارد. از میزان پولی که هر ماه در برنامه پس‌انداز، سرمایه‌گذاری می‌شود، آگاه باشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست
1 دقیقه
درباره کتاب
1 دقیقه
درباره نویسنده
3 دقیقه
مقدمه
13 دقیقه
فصل اول: ۴ کلید اصلی که به شما کمک می‌کند قابلیت‌های بیشتری به دست بیاورید
33 دقیقه
فصل دوم: ده انتخاب برای ایجاد ثروت شخصی
13 دقیقه
فصل سوم: چهار فعالیتی که به شما کمک می‌کند که از پیشرفت خود مطلع شوید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی میلیونر درون تو: 10 روش برای لذت بردن از پول و زمان‌تان
نویسنده
راویسلمان ظاهری
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، خلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی میلیونر درون تو: 10 روش برای لذت بردن از پول و زمان‌تان

zoha Hashemi
۱۳۹۸/۷/۲۴
دوستان عزیز!!!!!!اینکه میگید ( (عالیه، خوبه، لذت بردم، دوست داشتم و.... ) ) اینا که نظر نمیشه. خب بگید به درد چه کسایی میخوره، راجع به چیه دقیق و اینکه شما چقدر کتاب اینجوری خوندین ک میگیم عالیه. اینا که نظر نشد بابا جانِ من
میثم افخمی
۱۳۹۹/۷/۴
عرض ادب
کتاب صوتی پیش رو هیچ کاربرد عملی ندارد، دلیل آنهم‌این است بازار سرمایه درایران متفاوت از سایر کشورهاست و ما باید تکنیک‌ها و روش‌ها و درصد‌ها و قوانین سازگار با بازار سرمایه بومی را تالیف نماییم چیزی که کاربردی و عملی باشد،
محمد محمدی
۱۳۹۹/۱۲/۲۶
دقیقا قبل از اینکه این کتاب رو بخونم همین کارها رو کردم و از شرایط خیلی سخت رسیدم به شرایط ایدال بدون اینکه قبلا هیچ پشتوانه‌ای جز پیش رفتن ونترسیدن وتوکل نداشتم
reiesdana amir
۱۳۹۹/۴/۱۵
باسلام بد نبود یک سری رفتارهایی برای تنظیم زمان و پول برای حرکت رو بجلو باید انجام داد گفته ولی ابتدایی هست اکثر این مسائل رو کتاب خوانها میدونن ولی جهت یاد اوری بد نبود
رضا مهدوی
۱۴۰۱/۲/۱۰
کتاب بسیار خوبی بود. من خیلی ازش استفاده کردم. بهتره خلاصه‌ی این کتابو یه جایی ثبت کنید و بعضی وقتها بهش نگاهی بندازید تا خوب بتونید ازش استفاده کنید
حامد نیک مهر
۱۳۹۹/۳/۲۳
یک کتاب انگیزشی معمولیه... اگر کتابهای دیگری در این حوزه مطالعه کردید احتمالا چیز جدیدی برای شما نداره
آرش آزاد
۱۳۹۹/۱۲/۲۰
نظریه ۷۲ را نشنیده بودم ‌ای کاش توضیحات بیشتری در این خصوص ارائه میشد
Fatemeh Kargar
۱۳۹۷/۱۰/۲۷
عاشق اینجور کتابها هستم
سعید قربانپور
۱۴۰۲/۳/۲۴
لذت بردن از پول خودش قوانینی داره که تو این کتاب اومده
امیرحسین فراهانی
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
باید تلاش کنید ولی تلاش ذهنی
ارش سررشته دار
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
بسیار عادی و دارای نکات کلیدی
شاهو صوفی محمدی
۱۴۰۰/۸/۱۶
خوب نبود و تو ایران جواب نمیده
Sahar Aram
۱۳۹۸/۶/۲۹
خیلی دوسش داشتم.
حسین دلفاردی
۱۳۹۸/۱/۱۷
عالیه احسنت
انتشارات پارس نگاران
۱۳۹۸/۱/۱۵
این کتاب فوق العاده
مشاهده همه نظرات 17

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی میلیونر درون تو: 10 روش برای لذت بردن از پول و زمان‌تان

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی میلیونر درون تو: 10 روش برای لذت بردن از پول و زمان‌تان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.