معرفی و دانلود کتاب میکروب حسود و بدجنس

عکس جلد کتاب میکروب حسود و بدجنس
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب میکروب حسود و بدجنس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب میکروب حسود و بدجنس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب میکروب حسود و بدجنس

کتاب میکروب حسود و بدجنس نوشته‌ی ماریا چاتزی، ماجرای یک مغازه‌ی شیرینی پزی و نانوایی است که میکروبی بد ذات به درون آن نفوذ کرده و مشکلات بسیاری به وجود می‌آورد.

موضوع اصلی میکروب حسود و بدجنس چیست؟

روزی روزگاری، یک نانوایی و شیرنی  پزی معروف به نام «امیلی اس» وجود داشت. در این مغازه تمام اجناس از کره گرفته تا روغن زیتون، آرد و ... همه باهم دوست بودند و همکاری خوبی داشتند تا این که یک روز میکروب کثیف و بدجنسی به مغازه‌ی آن‌ها آمد و همه چیز را به هم ریخت.

کتاب میکروب حسود و بدجنس مناسب چه کسانی است؟

ماریا چاتزی (Maria Chatzi) سعی دارد تا با کتاب میکروب حسود و بدجنس (The Jealousy Germ)، داستانی شیرین و جذاب برای کودکان پیش‌دبستانی و دبستانی خلق کند.

در بخشی از کتاب میکروب حسود و بدجنس می‌خوانیم:

میکروب حسود و بدجنس بعد از اینکه مطمئن شد نمک و شکر با هم دوست نیستند، به سراغ آرد و بیلچه چوبی رفت. حالا دیگر نوبت دشمنی بین آرد و بیلچه بود. آرد با عصبانیت به بیلچه گفت: اگر من نبودم، تو هیچ ارزشی نداشتی! بیلچه چوبی با این حرف آرد، مورد بی‌احترامی قرار گرفته بود. او رو به روی آرد ایستاد و آماده شد که به آرد حمله کند و گفت: اگر من فقط یک ضربه به تو بزنم، تو روی زمین پخش و پلا می‌شوی و خواهی دید که چه کسی هیچ ارزشی در دنیا ندارد. کمی بعد از سپیده دم که امیلی اس و بیکم به مغازه آمدند تا شروع به پختن نان و شیرینی کنند، متوجه شدند که در آن جا اتفاقی افتاده به خاطر اینکه همه با عصبانیت به همدیگر نگاه می‌کردند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب میکروب حسود و بدجنس
نویسنده
مترجممینا میرزایی
ناشر چاپیانتشارات اردوی سوره
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-622-6419-21-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب میکروب حسود و بدجنس

زهره چگنی
۱۳۹۸/۱۲/۸
کتاب میکروب حسود و بد جنس و ده عنوان کتاب ترجمه شده مینا میرزایی پک آموزشی داستانی مناسبی است که کودکان را با فضاها و کلمات مورد نیاز برای شروع بحث و تحلیل آشنا می‌سازد. مباحث علمی و اموزشی از طریق داستان‌های لذت بخش و زبان ساده برای یادگیری کودکان با تصاویری جذاب به تصویر کشیده شده است.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب میکروب حسود و بدجنس

برای دریافت کتاب میکروب حسود و بدجنس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.