معرفی و دانلود کتاب صوتی چهار میثاق

عکس جلد کتاب صوتی چهار میثاق
قیمت:
28000 تومان - 3.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چهار میثاق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چهار میثاق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چهار میثاق

کتاب صوتی چهار میثاق از باور‌های سرخپوستی دون میگوئل روئیز نشات می‌گیرد و به نوعی ساده شده‌ی آموزه‌های سرخپوستان تولتِک است و چهار باوری که انسان‌ها را محدود می‌کند، شادی‌ها را می‌ربایند و رنج غیرضروری ایجاد می‌کنند را آشکار می‌سازد.

کتاب چهار میثاق (The four agreements) تا چندین سال پس از انتشارش، در لیست پر‌فروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار داشت. این اثر رمز مهمی را فاش می‌کند، که به سرعت می‌تواند زندگی ما را به تجربه‌ی نو و تازه‌ای از آزادی، شادی واقعی و عشق تبدیل کند.

دون میگوئل روئیز (Don Miguel Ruiz) از سرخ‌پوستان آمریکای مرکزی و اهل مکزیک، عقیده دارد که انسان‌ها نباید نسبت به خودشان خشم، قضاوت و سرزنش داشته باشند. آن‌ها باید با خود در صلح باشند. او این موضوعات را در چهار قاعده ساده و جامع خلاصه کرده و در این کتاب هر یک را جداگانه توضیح می‌دهد. او منبع اعتقادات و تفکرات خود را در این اثر نشان می‌دهد و ما را از شادی و ایجاد درد و رنج بی‌نیاز می‌کند.

اولین میثاق این اثر به شما می‌گوید که با کلام خود گناه نکنید زیرا جادوى سیاه کلام مى‌تواند همچون زهرى کام و روان شنونده را تلخ کند و این جادو تمام عمر همراه او خواهد بود و زندگى‌اش را تحت تاثیر قرار مى‌دهد. مثل مادرى که خسته است و به دخترش تشر مى‌زند که چه صداى بدى دارى، آواز نخوان! و همین موجب مى‌شود دخترک در تمام طول زندگى‌اش از ابراز وجود در این زمینه دوری کند. این نگاهِ تولتک‌ها بسیار به آموزه‌هاى کارل گوستاو یونگ نزدیک است. میثاق‌هاى دیگر هم از همین میثاق اول نشات می‌گیرند، اگر میثاق اول را بتوان به خوبى درک و در زندگى عملی کرد، تغییرات را به وضوح می‌توان دید.

میثاق دوم از چهار میثاق به شما می‌گوید که هیچ چیز را به خود نگیرید!، این میثاق مانند سپرى است که از شما در برابر جادوى سیاه کلام دیگران مراقبت مى‌کند. مانند همان مثال قبلی که اگر دخترک حرف مادرش را به خود نمی‌گرفت، زهر کلام او زندگى‌اش را تحت تاثیر قرار نمی‌داد و خواندن را برای خود محدود نمی‌کرد.

میثاق سوم از چهار میثاق به شما می‌گوید که تصورات باطل نکنید؛ این میثاق در رابطه با باور درونى‌اى است که هر یک از ما در افکار خود مى‌پذیریم و زندگى را بر پایه‌ى آن‌ها مدیریت مى‌کنیم.

میثاق چهارم نیز درباره‌ی این است که همیشه بیش‌ترین تلاش‌تان را بکنید. این اثر نقشه‌ی راهی به سوی روشنایی و آزادی است. کتابی الهام‌بخش که دربردارنده‌ی درس‌های بزرگ زیادی است.

جملات برگزیده کتاب صوتی چهار میثاق:

- خود حقیقى ما، عشق خالص و نور خالص است.
- کتاب قانون حتى اگر غلط باشد به شما احساس امنیت مى‌دهد.
- انسان‌هایى که پیش از ما زیسته‌اند به ما مى‌آموزند که چگونه به شیوه‌ى جامعه رویا ببینیم.
- انسان‌ها در برابر زندگى مقاومت مى‌کنند. زنده بودن بزرگترین ترسى است که انسان‌ها دارند.
- در رویاى سیاره، رنج کشیدن بشر، زندگى در ترس و ایجاد فاجعه‌هاى عاطفى، همه امرى عادى به شمار مى‌آید.
- ما در جست و جوى ابدى براى حقیقت هستیم چون تنها دروغ‌هایى را که در ذهن خود ذخیره کرده‌ایم، باور داریم.
- موجودات بشرى به طور پایان ناپذیرى خود را تنبیه مى‌کنند، به این دلیل که آنچه گمان مى‌کنند باید باشند، نیستند.
- در روند اهلى شدن انسان‌ها، اطلاعاتى که از رویاى برونى مى‌آید به رویاى درونى انتقال مى‌یابد و نظام باورهاى ما را مى‌آفریند.
- آتش محصول عواطفى است که از ترس ناشى مى‌شوند. ما هرگاه احساساتى مثل خشم، حسادت، حسرت یا نفرت را تجربه مى‌کنیم، مى‌بینیم که آتشى در درونمان مى‌سوزد. ما در رویاى دوزخ زندگى مى‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی چهار توافق می‌شنویم:

سومین توافق این است که فرض نکنید. ما تمایل داریم درباره‌ی هر چیزی فرضیاتی داشته باشیم. اشکال کار در این است که آن‌وقت تصور می‌کنیم فرضیات ما حقیقت دارند و حاضریم قسم بخوریم که واقعیت دارند. ما درباره‌ی اعمال و افکار دیگران فرض می‌کنیم، بعد آن‌ها را به خودمان می‌گیریم و بعد آن‌ها را سرزنش می‌کنیم و بر آن اساس، با سم‌پاشی احساسی توسط کلمات، واکنش نشان می‌دهیم. به همین خاطر است که هر وقت فرض می‌کنیم، داریم دنبال دردسر می‌گردیم. ما فرض می‌کنیم، برایمان سوء‌تفاهم می‌شود، آن را به خود می‌گیریم و نتیجه این می‌شود که از «هیچی»، یک مصیبت عظما درست می‌کنیم.

همه‌ی غصه‌ها و ناگواری‌هایی که در زندگی داشته‌اید، ریشه‌اش در این بوده که فرض کرده‌اید و بعد به خود گرفته‌اید. یک لحظه وقت بگذارید و به واقعیت این وضعیت فکر کنید. همه‌ی جنگی که بر سر کنترل کردن یکدیگر میان آدم‌ها در‌می‌گیرد، به واسطه‌ی فرض کردن و به خود گرفتن است. کل خواب جهنم ما بر همین مبناست.

ما با فرض کردن و به خود گرفتن، یک دنیا زهر احساسی ایجاد می‌کنیم. چون معمولاً درباره‌ی فرضیاتمان غیبت می‌کنیم. یادتان باشد، در خواب جهنم، ما به وسیله‌ی غیبت کردن با هم رابطه برقرار می‌کنیم و به هم زهر منتقل می‌کنیم. چون می‌ترسیم همه چیز واضح و معلوم شود، فرض می‌کنیم و باورمان می‌شود که فرضمان درست است. بعد، از فرضیاتمان دفاع می‌کنیم و سعی می‌کنیم دیگری را مقصر جلوه دهیم. همیشه پرسیدن، بهتر از فرض کردن است، چون فرض کردن ما را آماده‌ی آزار دیدن می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
نمونه 3
1 دقیقه
مقدمه
8 دقیقه
قسمت اول
7 دقیقه
قسمت دوم
7 دقیقه
قسمت سوم
5 دقیقه
قسمت چهارم
6 دقیقه
قسمت پنجم
6 دقیقه
قسمت ششم
9 دقیقه
قسمت هفتم
12 دقیقه
قسمت هشتم
7 دقیقه
قسمت نهم
8 دقیقه
قسمت دهم
6 دقیقه
قسمت یازدهم
4 دقیقه
قسمت دوازدهم
8 دقیقه
قسمت سیزدهم
9 دقیقه
قسمت چهاردهم
9 دقیقه
قسمت پانزدهم
3 دقیقه
قسمت شانزدهم
6 دقیقه
قسمت هفدهم
8 دقیقه
قسمت هجدهم
8 دقیقه
قسمت نوزدهم
5 دقیقه
قسمت بیستم
11 دقیقه
قسمت بیست و یکم
4 دقیقه
قسمت بیست و دوم
7 دقیقه
قسمت بیست و سوم
7 دقیقه
قسمت بیست و چهارم
7 دقیقه
قسمت بیست و پنجم
9 دقیقه
قسمت بیست و ششم
10 دقیقه
قسمت بیست و هفتم
10 دقیقه
قسمت بیست و هشتم
9 دقیقه
قسمت بیست و نهم
7 دقیقه
قسمت سی‌ام
6 دقیقه
قسمت سی و یکم
12 دقیقه
قسمت سی و دوم
9 دقیقه
قسمت سی و سوم
9 دقیقه
قسمت سی و چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چهار میثاق
نویسنده
مترجمدل آرا قهرمان
راوینیما رئیسی
ناشر صوتیانتشارات ذهن آویز
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
28000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چهار میثاق

Sadegh Ktch
۱۳۹۹/۸/۲۷
سلام به همه دوستدارانه کتاب
همیشه خودم وقتی میخوام‌ی کتابی رو بخونم اول میام نظرات رو میخونم بعد میرم سراغ کتاب پس لازم میدونم نظرم رو برای دوستانی که مثل من هستن بیان کنم
کتاب فوق العاده‌ای بود هم صدای مترجمین شیوا و دلنشین بود هم موسیقی متن عالی بود
کلا کتاب در مورد خودشناسی حقیقی صحبت میکنه
و اینکه انسان واقعا چیست کسانی که دنبال‌ی کتاب واسه درست زندگی کردن هستن این کتاب راه و رسم زیبا زندگی کردن بدون قید و شرط و قضاوت رو بهتون یاد میده
دو قسمت اخر کتاب که مخصوصا با صدای خانم که اسمشونو متاسفانه نمیدونم واقعا نگم براتون میبره ادم رو تو رویای شیرین البته اگر واقعا به نکاته گوینده توجه کنید بشنویدو لذت ببرید من تو خلوت گوش میدادم که مزاحم نباشه شما هم همینکارو بکنید
alireza darbandi
۱۳۹۸/۹/۸
تابستان دو سال پیش بود که داشتم به خودکشی فکر میکردم و هر شب خواب نداشتم و هیچکس هم نبود که بفهمه چی میگم، کاملا اتفاقی با این کتاب آشنا شدم و سه ماه دائم گوش دادم بهش و زندگیم برای همیشه عوض شد. به همه پیشنهاد میدم این کتاب رو بخونید نه یکبار و دوبار، هزار بار
احسان کاتوزیان
۱۴۰۱/۵/۹
درود
از تهیه کنندگان این محصول کمال قدردانی رو دارم. مخصوصاً تنظیم کننده که زمان سنجی و موزیک مناسب رو انجام دادن. مخصوصاً قسمت ٣٣ دقیقه ٣: ٣٣. فوق‌العاده بود. چنین مطلبی با در چنین زمانی تنظیمش خیلی تأثیر گذار هست🙏🏻👏🏻👏🏻👏🏻. یاد یادگاری‌های کوهنوردان در مسیر فتح قله افتادم که چقدر تاثیر و و
گذار هستند امید بخش. بیایید همیشه در چنین زمانهایی امیدی بکاریم تا دیگران از کشف آن محظوظ گردند😍 این زمانهای زیبا بیاد ماندنی مثل ١١: ١١ یا ٠٠: ٠٠ یا ٣: ٣٣ و امثال این زمانها که جدیدا خیلی مورد توجه اکثریت قرار گرفته و همه بدنبال چیز خاص و معجزه‌ای در آن هستند در واقع چیزی نیستند بجز میعادگاه عشق یا زمان عاشقی یا یادآوری چیزهای خوب در خاطرمان. بیایید این فرهنگ یادآوری عشق را نشر دهیم و بهر بهانه ایکه شده از او یاد کنیم. عشق و نور بر شما❤️🌈
زهرا عبدی
۱۳۹۹/۴/۱۷
من کتاب صوتی چهار توافق رو گوش دادم و بعد به این کتاب صوتی برخوردم. اون کمی قیمتش پایین تره و به قدر کافی خوبه ولی این یکی محشره. هم از نظر صدای گوینده و هم موسیقیهای میان بخشها بسیار دلپذیرترش کرده. گذشته از این که متن کتاب بی نهایت مفید و تاثیر گذاره. امیدوارم کتاب «پنجمین میثاق» از همین نویسنده هم در کتابراه گذاشته بشه و کتاب صوتی با کیفیتی مثل این ازش تهیه بشه. سپاس فراوان از کتابراه که در بالابردن سرانه‌ی مطالعه در کشور ما نقش به سزایی داره و موجب میشه با هزینه‌ی کمتری بشه کتابهای بیشتری خوند. اگرچه حس کتاب کاغذی در دست حس غیرقابل جایگزینیه.
لیلی
۱۴۰۳/۱/۲۴
بارها این کتاب به هر نحوی (دوستان، خانواده و.... ) به من معرفی میشد، ولی من توجهی نمیکردم، کتاب رو خریدم ولی باز نمیخوندم و من دلیلشو امروز که کتاب تموم شد، متوجه شدم. یکی از بهترین کتابهایی بود، که در تمام عمرم شنیدم. تمام کتاب پر از کدهای شگفت انگیز بود. پیشنهاد میکنم حتما حتما حتما این کتابو و و بخونید. چه بهتر صوتی آنرا تهیه گوش کنید. راهنمای فوق العاده ایی برای همه‌ی ماست. قطعا بارهاااا و بارهااا این کتاب شگفت انگیزو خواهم خواند و گوش خواهم کرد. تنها ایرادی که میتوانم از کتابراه بگیرم اینه که موسیقی متن کتاب بسیار بلندتر از صدای گوینده بود، که هر بار موسیقی شروع میشد، مجبور میشدم صداشو کم کنم. ولی بقیه موارد عااالی بود. تشکربازم مرسییی از کتابراه و صدای فوق العاده آقای نیما رئیسی. موفق باشید در پناه خداااا
ترانه احمدپناه
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
کافیه توی خلوت و تمرکز گوش بدید من که میخکوب شدم پای شنیدنش .کتاب فوق العاده ایه. دلم میخواست با کتاب برم و دیگه به این دنیا برنگردم. چهار اصلی که هم ساده هستن هم درعین حال بسیار سخت در عمل.
و باتمرین و تکرار وتکرار میشه بهش رسید. به شرط متعهد بودن به خود و چهار اصل
کتاب، ساده و بامثال بیان شده
که بسیار قابل درکه.
صدای گوینده و موسیقی متن عالیه
فقط یک مورد برای من سوال شده که در چندجا بهش اشاره میکنه: در مورد رفتار کودکانه! نمیدونم آیا در نسخه اصلی هم همینه؟ یا در ترجمه این اشتباه رخ داده؟! به نظرم کودکان الگوهای خوبی برای رفتار پاک و دور از هیاهو و قضاوتهای بزرگترها هستن.
باید این قسمت کتاب رو بازنگری کرد.
باتشکر از تیم زیبای کتابراه که هر روز روبه کمال و زیبایی بیشتر هست.
Debora
۱۴۰۱/۷/۶
کتاب خوبی بود میثاق اول و دوم رو بیشتر دوست داشتم. اما در ما بقی کتاب انگار مسائل تکراری رو بیان میکرد. دو پارت آخر انگار مدیتیشن بود صدای گوینده هم عوض میشه. گاهی در بعضی پارتها موزیک نصف بیشتر پارت رو در بر میگرفت که اونقدر کلافه کننده بود مجبور میشدم صفحه رو باز و خودم به اون خاتمه داده برم پارت بعدی لزومی نداره این همه موزیک بزارید در یک کتاب صوتی! اگر بخوام موزیک گوش کنم کتاب صوتی نمیخرم. من اینجا فقط میخوام کتاب بخونم. در برخی کتابهای دیگر هم چنین کاری کردید واقعا دلیلشو متوجه نمیشم. هم وقتم تلف شد هم هزینه بی خودی برای دانلود آن پرداختم. ممنون میشم انقدر موزیک به محتوای کتابها نبندید! کتابراه برای من از جایگاه حرفه‌ای خوبی برخوردار است لطفا اونو خدشه دار نکنید. تشکر از زحمات کتابراه
Hoori
۱۴۰۲/۶/۱۱
بسیار کتاب آرامبخش و تاثیرگذاری هست. فقط یه چیزی!!! تا آخر فصل هشت، نوشته ها (گفته ها)، حالت مقدمه داره و پیرامون موضوع اصلیه ولی جذابیتش به اندازه ی خود میثاق ها نیست و آهنگ ها کمی طولانی اند. پس یه وقت خسته و دلسرد نشید! اگر حوصله ندارید و میخواهید یکراست برید سر اصل مطلب، توصیه می کنم از فصل ۹ و یا بهتر بگم از فصل ۱۴ شروع کنید که در مورد اولین میثاق صحبت می کنه. البته در فصل نهم  هم در مورد اولین میثاق صحبت میکنه اما تا فصل چهارده موضوع رو ادامه میده اما از فصل ۱۴ به بعد، شروع دقیق تر چهار میثاق هست بیشتر به اصل موضوع پرداخته میشه و بعد از این، مطالب انقدر عالی و تاثیر گذار هستند که دیگه نمی تونید کتاب رو کنار بگذارید بدون اینکه تاثیری روی شما نگذاشته باشه.
سینا اداوی
۱۴۰۰/۵/۱۴
کتاب چهار میثاق کمک میکند دید بازتر، زندگی بهتر همراه با آرامش بیشتری داشته باشید.
روش مطالعه من به این صورت بود که:
دوبار از ابتدای کتاب تا ابتدای میثاق اول را با دقت مطالعه کردم و تمام میثاق‌های شخصی و مورد قبول خانواده و جامعه را بازبینی کردم و میثاق‌های شخصی خودم را ساختم و کلی از میثاق‌های
اشتباه را بدور ریختم.
از دید بنده از ابتدای کتاب تا ابتدای میثاق اول کتاب فلسفی و روانشناسی هست👍. و از ابتدای میثاق اول تا انتهای کتاب در دسته‌ی رشد شخصی هست که من بخاطر عدم علاقه به این ژانر کتاب خیلی سریع از آن گذشتم. چون چهار میثاق هم میثاق‌های نویسنده هست نه میثاقهای شخصی خواننده!
مریم منتظرالنگه
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
سلام بر همه‌ی کتاب دوستان نازنین
شنیدن این کتاب برایم بسیار بسیار لذت بخش بود البته من علاقه‌ای به کتاب‌های درباره موفقیت ندارم ولی این کتاب بسیار زیبا معنی و راه درست اندیشه و زندگی را برای خواننده باز می‌کند و با صدای بی نظیر راوی جناب نیما رئیسی بسیار بسیار شنیدنی تر شده بود. بنده با این کتاب
آشنایی نداشتم و فقط چون به صدای جناب رییسی علاقه مند بودم این کتاب را گوش کردم و از هر لحظه این کتاب بی اندازه لذت بردم و از هر جمله نکته‌ای ارزشمند و راهگشا یافتم. به تمام خواننده‌ها چه کسانی که به کتاب‌های روانشناسی یا موفقیت یا ادبی و یا سرگرم کننده و حتی عارفانه علاقه مندند شنیدن حداقل یک بار این کتاب ارزشمند را توصیه میکنم.
الهه ارشاد
۱۴۰۲/۵/۳۰
کتاب چهار میثاق مثل دارو روح میمونه ما تو شلمغی دنیا یادمون رفته کی و چی هستیم این کتاب به ما یاد اوری میکنه ارزش‌های اصلی زندگی چیست مگر غیر از این است که تا روح در ارامش نباشد جان در عذاب است انسان اگر خود را پیدا کند همه کار را با لذت در ارامش انجام میدهد و هر کاری را به بهترین شکل ممکن انجام با میدهداگر کلام خود گناه نکنیم دست از بد گویی، قضاوت، بد بینی بر میداریم و فکر مثبت باعث بهترین‌ها میشود اگر هیچ چیز را به خود نگیریم از صحبت کسی دلگیر نمیشیم و کسی نمیتونع در هر شرایطی مانع ما بشه اگر در هر کاری بیشترین تلاش خودمونو بکنیم کم تر خودمونو اذیت میکنیم و در زمان‌های کوتاه تر نتیجه‌های عالی تر میگیریم
لیدا دشتبان
۱۴۰۱/۷/۹
من به پیشنهاد یکی از دوستان این کتاب رو گوش دادم واین سومین باره با اغراق میگم تنها کتابیه که تا تموم شد فرداش مجدد از اول گوش دادم و دوباره و سه باره و… هردفعه یه نکته جدید یاد گرفتم اگه بتونیم به این چهار میثاق عمل کنیم انسان شاد بودن و شاد زندگی کردن رو یاد میگیریم و همچنین میتونیم خودمون و در و تمام اتفاقایی که در زندگی برامون میوفته کنترل کنیم من به همه افراد این کتاب رو پیشنهاد میکنم مخصوصا افرادی که همیشه از همه چیز ناراضین اطرافیانشونو به هر دلیلی ناراحت میکنن، اگر به چهار اصل این کتاب عمل کنن همه خودشون هم اطرافیانشون در کنار هم زندگیه اروم تری رو میتونن داشته باشن.
ممنون از کتابراه🙏
fateme ramezani
۱۴۰۲/۸/۱۵
عاشق این کتاب میشید. کتابی به زبان بسیار ساده. کتابی که شما 4 عهد و پیمان رو با خودتون میبندید. میثاق به عهد و پیمانی گفته میشه که شما هرگز و تحت هیچ شرایطی نمیشکنید. کتاب ارزشمندیه 4عهدی که با خودت میبندی و بسیار ساده هست اما واقعا شمارو به چالش میکه که چقدر ذهن ما اشتباه پرورش داده شده که همچین و مسائل ساده‌ای عمل کردن بهش کمی دشواره. ما باید الگوی اشتباهمون رو درست کنیم به کودکانمون روش درست زندگی رو انتقال بدیم. عاشق کتابهایی هستم که ساده و روون اما مسئله‌ی مهم رو انتقال میدن و این از همون کتابهاست. و موسیقی متن هم بسیار عالی و لذت بخشه. بعد از این کتاب هم حتما میثاق پنجم رو گوش بدید. با تشکر از کتابراه
zahra Yaghoobi
۱۴۰۰/۸/۱۶
سلام دوستان
اول از همه بگم که فکرنمیکردم کتابی اینچنین به زبان ساده و گویا بتونه انقد پرمغز و فوق العاده باش
تاثیر این کتابو روی زندگیم وقتی فهمیدم که تونستم کسانی رو که حتی ازمن معذرت خواهی نکرده بودن رو ببخشم و با این کار‌یک بار عظیمی از احساسات منفی و حال بد از روی دوشم برداشته شد. چقد خوبه که
ادم بتونه بخاطر خودش دیگرانو ببخشه و لازمه ش اینه که اول خودمونو ببخشیم چون ما لایق بهترینا هستیم و باید خودمونو دوست داشته باشیم. امیدوارم شما هم با خوندن این کتاب به حال الان من برسین.
ممنون از کتابراه
فرشته دهقان
۱۴۰۰/۲/۱۰
متن کتاب بسیار عالی و جذاب هست و آموختنش برای هر فردی لازم و ضرویست
اگر هر فردی توانایی رعایت 4 میثاق رو بدست بیاره
بسیاری از دلخوری‌ها, ناراحتی ها, قهر‌ها و حتی طلاق‌ها اتفاق نمی‌افتاد و افراد میتونستن روابط سالم و پر از محبت باهم داشته باشند
صدای گوینده هم بسیار عالی بود
فقط انتقادم به این که
هست میزان موسیقی که پایان هر فصل بود بسیار زیاد بود و از حوصله‌ی من خارج بود به همین دلیل دستی به قسمت بعد میرفتم تا بتونم زودتر به متن کتاب گوش بدم نه موسیقی!
ولی موسیقی انتهایی (دو قسمت آخر) بسیار دلپذیر و بجا بود
با تشکر ازکتابراه
مشاهده همه نظرات 900

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چهار میثاق

برای دریافت کتاب صوتی چهار میثاق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.