معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه آهنربای پول و ثروت بشوم

عکس جلد کتاب صوتی چگونه آهنربای پول و ثروت بشوم
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه آهنربای پول و ثروت بشوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه آهنربای پول و ثروت بشوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه آهنربای پول و ثروت بشوم

کتاب صوتی چگونه آهنربای پول و ثروت بشوم اثر آنتونی رابینز، مجموعه‌ای از روش‌ها و راهکارهای تأثیرگذار است که با بکارگیری آن‌ها می‌توانید زندگی‌تان را پربارتر کنید.

رسیدن به پول و ثروت برای داشتن استقلال کامل مالی در زندگی آرزویی است که اکثر افراد با داشتن اهدافی که برای خود در زندگی تعیین کرده‌اند خواهان رسیدن به آن هستند اما نکته مهمی که اینجا وجود دارد این است که اکثرا یا راه رسیدن به این اهداف را نمی‌دانند یا در راه دست‌‌یابی به این اهداف با موانع و مشکلاتی مواجه می‌شوند که آن‌ها را دچار ترس و ناامیدی می‌کند و باعث می‌شوند به راحتی دست از اهداف خود بکشند و باز هم به روال گذشته خود برگردند. گذشته‌ای که در آن دیگر خبری از پول، ثروت و استقلال مالی نیست.

آنتونی رابینز (Anthony Robbins) در کتاب صوتی چگونه آهنربای پول و ثروت بشوم می‌گوید: ما گام‌های موثر، عملی و کاربردی را برای تبدیل شدن شما به آهنربای پول و ثروت قرار داده‌ایم که شما با شنیدن و به کار بستن این آموزش‌ها و تمرین‌هایی که در پایان هر گام قرار داده شده می‌توانید بزودی به استقلال مالی برسید و دروازه‌های پول و ثروت را به روی خود باز کنید.

قدم اول: مسئولیت وضعیت کنونی مالی خود را بپذیرید. یعنی باید قبول کنید شما مسئول داشته‌ها و نداشته‌های خود هستید. دست از مقصر اعلام کردن پدر و مادر و دولت و تورم و… بردارید. دور و برتان را نگاه کنید. در همین شرایط اقتصادی عده‌ای هر روز ثروتمندتر می‌شوند. خواهش می‌کنم همه ثروتمندان را دزد و دقلکار ننامید. یکی از مخرب‌ترین باور‌ها در مورد ثروت این است که کسی نمی‌تواند از راه حلال ثروتمند شود.

در حقیقت همه چیز حتی جامدترین اشیا از انرژی ساخته شده‌اند. افکار ما نیز انرژی هستند که با فرکانسی ویژه ارتعاش دارند. هر فکر پایداری، اثری قطعی در اطرافش می‌گذارد. وقتی مدام به چیزی فکر می کنیم، آن فکر دیر یا زود به واقعیت زندگی ما تبدیل می‌شود.

قدم دوم: پول را دوست بدار تا پول هم تو را دوست داشته باشد. اکنون وقت عمل است اگر واقعا خواهان این هستی که سرنوشت آینده مالیت را در دست بگیری و به دنبال رسیدن به آرزوها و رویاهایت هستی با نویسنده همراه شو؛ برای جذب پول و ثروت و رسیدن به استقلال مالی برای یک زندگی ایده آل. چون تو لیاقتش را داری…

در کتاب صوتی چگونه آهنربای پول شویم تمریناتی برای همه بخش‌ها ارائه شده است پیشنهاد می‌کنیم این تمرینات را انجام دهید تا به اهداف خود برسید.

آنتونی رابینز موفق‌ترین، مشهورترین و پرطرفدارترین نویسنده و سخنران انگیزشی در جهان است. او در مدت کوتاهی به بیشترین آرزوها و رویاهای جوانی خود جامه عمل پوشانید و توانست درآمد سالیانه خود را از 38 هزار دلار به بیش از یک میلیون دلار افزایش دهد.

کتاب‌های قدرت نامحدود، رهاسازی قدرت درون، 365 گام تا موفقیت و به سوی کامیابی از نوشته‌های رابینز هستند. از کتاب‌های دیگر آنتونی رابینز می‌توان به مهارت در بازی زندگی، افکار بزرگ، گام‌های بلند: تغییراتی کوچک، نتایجی بزرگ، قدرت شگرف بودن، قدرت نامحدود اشاره کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
49 دقیقه
چگونه آهنربای پول و ثروت بشوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه آهنربای پول و ثروت بشوم
نویسنده
مترجممهدی الماسی
راوینازنین آذرسا
ناشر صوتی آذرسا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۴۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چگونه آهنربای پول و ثروت بشوم

Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۴/۱۴
سبک این کتاب همانند و هم سبک تمامی کتابهای آنتونی رابینزه، وقتی ۱۴ ساله بودم یعنی ۲۶ سال پیش کتابهای بسوی کامیابی آنتونی رابینز رو خوندم، اونقد روی من تأثیر گذاشت که تا الان تمامی کتابهای آنتونی رابینز که به فارسی ترجمه شده رو خونده ام، حتی سمینارهای فارسی‌اش رو هم گوش کردم.
کتاب صوتی چگونه پول و
آهنربای ثروت بشوم از نظر بنده جزو کتابهای جدید این نویسنده معروف هستش.
وقتی این کتاب رو خوندم باز همون تأثیر ۲۶ سال پیش رو گذاشت،
خلاصه: این کتاب واقعاً ارزش خوندن داره و بهتون انگیزه بالایی میده.
rahim zarin
۱۴۰۱/۱۰/۷
باسلام و خسته نباشید به خدمت دوستان همیشگی کتابراه. میتونم بگم واقعا این کتاب برای جذب پول و ثروت خیلی عالیه. اگه واقعا گامهای دهگانه رو طی کنید و واقعا بهشون عمل کنید صدرصد به پول و ثروت کلانی میتونید برسید چون برای من خیلی تاثیرگذار بود. این کتاب رو به همه دوستان توصیه میکنم. و امیدوارم بزودی به تمام و هدفها و آرزوهایتان برسید.
حسین فرخ نژاد
۱۳۹۸/۱۲/۱۴
همه چی عالی جز گوینده زن، توهین نیست اصلا، ولی گوینده زن برای مباحث روانشناسی و موفقیت اصلا انگیزه نمیده، شما کتابهایی که گویندش آقای غلامرضا صادقی یا آقای قناعت پیشه یا آقای زرآبادی هستن گوش کنید ببینید اونا بیشتر به شما انگیزه میده یا گوینده خانوم
بهرام کاظمی
۱۳۹۸/۹/۱۸
پادکست خوب و کاملی هست و طبق برنامه‌ای که میگه بهتره سعی کنیم بهش عمل کنیم و یادمون باشه تغییر سخت هست ولی راه موفقیت اینده ما از همین تغییر‌های کوچک در رفتار و طرز تفکرمون بدست میاد
شیرین محمدی
۱۴۰۱/۷/۱۵
من زیاد این کتاب رو دوست نداشتم با این که احترام ویژه‌ای برای آنتونی رابینز قائل هستم اما با این کتاب متاسفانه نتونستم ارتباط برقرار کنم. شاید برای من اینطور بوده است
آتوسا متین رهبری
۱۳۹۸/۶/۱۰
خوب بود منتها کتابهای اصول جذب معمولا مثل یک زنجیر وصل بهم هستند و در واقع با خوندن هر کدام حس خلا بیشتری کردم به شخصه مخصوصا در مورد ارتعاش...
عرفان ایزدی
۱۳۹۸/۴/۲۶
این کتاب خلاصه‌ای از همه‌ی کتاب‌هایی هست که اموزش کسب ثروت میدن با تمارین بسیار کاربردی و از همه مهمتر خلاصه هست و خسته نمی‌شوید
حامد محمدی
۱۴۰۲/۵/۲۰
کتابهای آنتونی رابینز عالی و گوش دادنی هستن؛ سعی کنید سمینارهاش رو ببینید و کتابهای دیگش رو هم بخونید که خیلی میتونه به پیشرفتتون کمک کنه.
پژهان رضایی
۱۴۰۲/۱/۲۱
این کتاب جمع بندى ساده و روان تمام مطالب توسعه فردى و موفقیت رو توى یک برنامه کاربردى فوق العاده ساده شبیه به یک چکیده بیان کرده
ایرج رستمزاده
۱۳۹۷/۱۰/۱۳
واقعا خوب و کاربردیه انتونی رابینز بی‌نظریه و بیشتر کتابهاش فوق العادس
hosein farzanegan
۱۳۹۷/۱۰/۱۳
کتاب مناسب با نویسنده قوی است ولی شاید با سیستم اقتصادی ما زیاد نتوان ازش استفاده کرد
mahnaz hayati
۱۳۹۷/۱۰/۱۲
کتاب خوبیه
به نظرم مواردی که توی همه کتاب‌های از این دست گفته می‌شه و باید به کار بست
علی زیوه ای
۱۴۰۰/۹/۲۰
خوانش خیلی خیلی خیلی بد بود
چند ثانیه گوش کردم
اصلا نتونستم ادامه کتاب رو گوش کنم
پشیمون شدم از خرید این کتاب صوتی
گلاره خلیلی
۱۳۹۹/۷/۱۱
وای وای انقدر گوینده بد حرف زده مو به تنم راست میشه میشنوم. مطالب خوبه صداشم خوبه ولی خیییلی بد حرف میزنه
سحر شیردل
۱۳۹۸/۸/۷
صدای نریتور یکنواخته و ادای کلمات با یک ریتم ممتده که شنونده رو زیاد جذب نمی‌کنه بیان باید فراز و فرود داشته باشه
مشاهده همه نظرات 58

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه آهنربای پول و ثروت بشوم

برای دریافت کتاب صوتی چگونه آهنربای پول و ثروت بشوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.