معرفی و دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی تحت وب ASP.NET4.5

عکس جلد کتاب آموزش برنامه نویسی تحت وب ASP.NET4.5
قیمت:
6500 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش برنامه نویسی تحت وب ASP.NET4.5 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش برنامه نویسی تحت وب ASP.NET4.5 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش برنامه نویسی تحت وب ASP.NET4.5

شرکت دانش نگاران برنا (گروه کارا آموزش) مفتخر است، با ورود به عرصه تهیه کتاب‌های الکترونیکی به زبان فارسی، نیاز شما عزیزان را در دسترسی به منابع تخصصی با کیفیت برآورده سازد.
اینک گام‌های اول ما در این عرصه، پس از تولید کتابMVC  ASP.NET، برداشته شده و کتاب برنامه نویسی وب با ASP.NET 4.5، تهیه و تولید شده است. با امید به اینکه بتوانیم، رضایت شما را پس ا ز مطالعه این کتاب جلب کنیم.

معرفی ASP.NET 4.5
sp.net ، پلت فرم مایکروسافت برای ایجاد و توسعه برنامه های کاربردی تحت وب می باشد. با استفاده از Asp.net، شما می توانید، فرشگاه های تجرات الکترونیک، پرتال ها و هرچیز دیگری که در اینترنت می بینید را ایجاد کنید. برای کار با Asp.Net، باید با یکی از قوی ترین ابزارهای توسعه برنامه های تحت وب (Visual Studio)، فریمورک دات نت و یک زبان شی گرا مانند C# آشنا شوید.

مخاطب کتاب:
این کتاب برای افرادی که می‌خواهند ASP.NET را از ابتدا شروع کنند و تا سطح متوسط با مبحث آن آشنا شوند، آخرین نسخه آن یعنی ASP.NET 4.5 را به همراه استفاده از Visual Studio 2012  و کد نویسی به زبان C# 5 آموزش داده است.
ویژگی این کتاب، آموزش نکات مورد نیاز شما می‌باشد و از بیان مطالب صفحه پر کن خودداری کرده است. ادعایی برای تکمیل بودن این کتاب وجود ندارد ولی شایان ذکر می‌باشد که مطالب آن به بهترین نحو انتخاب و بیان شده تا به خوبی قادر به نوشتن برنامه های تحت وب با استفاده از این زبان باشید.

پیش نیاز ها:
شاید برای یاد گرفتن ASP.NET، تنها کافی است اندکی HTML بدانید و اندکی نیز با یک زبان کد نویسی مانند C# آشنایی داشته باشید. با استاندارد های وب و اینترنت هم تا حدودی با مطالعه کتاب آشنا خواهد شد. ولی برای کار با ASP.NET و نوشتن برنامه های کاربردی باید با موارد مختلفی آشنایی داشته باشید. برای مطالعه این کتاب تنها نیاز است با C# و HTML آشنا باشید ولی در کل برای تولید برنامه های تحت وب با استفاده از ASP.NET، با موارد زیر باید آشنایی داشته باشید.
-HTML
-#C
-CSS: برای طراحی بهتر صفحات وب باید با آن آشنا باشید.
-JAVA Script: تقریباً فراگیری آن در حد متوسط ضروری و کار راه انداز می‌باشد
-JQuery: فراگیری آن در بسیاری از موارد در نوشتن برنامه‌هایی با واسط کاربری کاربرپسند ضروری می‌باشد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش برنامه نویسی تحت وب ASP.NET4.5
نویسنده
مترجمسعید عاطفی
ناشر چاپی دانش نگاران برنا
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات551
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های آموزش طراحی وب سایت، کتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش برنامه نویسی تحت وب ASP.NET4.5

ali taroosheh
۱۳۹۶/۳/۲۷
اتفاقا چون تنها کتاب دیجیتال به زبان فارسی هست که asp. net 4. 5 رو توضیح داده که اینقدر فروش داشته جایی که رغیب وجود نداره فروش حتی یک عدد حتما دلیل بر کیفیت نیست... در مورد تجربه برنامه نویسی بنده سالهاست در حال برنامه نویسی c و c++ و. net هستم جای به رخ کشیدن توانایی و تجربه نیست من از این کتاب و ایراد گرفتم... مدل نحوه آموزش (نه محتوی کلی) این کتاب شباهت زیادی به Beginning ASP. net 4. 5. 1 in Csharp and VB انتشارات wrox رو داره... البته نه با اون کیفیت...
دلیل موضع گیری تند من به این کتاب واسه رد شدن خیلی سریع از یک سری مسائلی هست که مهم و بنیادیه ولی جای دیگه یه موضوع ساده رو به تفضیل و با تصویر توضیح داده... شما وقتی در مورد محیط برنامه نویسی VS توضیح میدید در مورد intellisense توضیح میدید... در مورد نحوه breakpoint گذاشتن به تفضیل توضیح دادید یعنی کسی که توی VS و. net مبتدی هستش میخواد کتاب شما رو بخونه علاوه بر اون برنامه نویس غیر مبتدی پس یا کتاب برای مبتدی‌ها نوشته شده که باید همه نکات موبوط به خود asp مثل گذاشتن breakpoint توضیح داده میشد یا اگه برای حرفه‌ای هاست پس نباید در مورد رابط کاربری VS توضیح میدادید... ضد و نقیض بودن گفته‌ها و متن کتاب کاملا واضحه
ali taroosheh
۱۳۹۶/۳/۲۴
یک ترجمه ناشیانه و بی‌سر و ته از یک کتاب خارجی، خیلی از مفاهیم و کارها رو بدون توضیح و نشون دادن عکس از روشون رد شده و فقط به اون کلمه اشاره کرده.
از خریدم پشیمونم
مرتضی
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
جمله بندی افتضاح. من که از قبل c# کار کردم و تا حدی asp میدونستم سخت متوجه میشم چی میگه. اینقدر بد ترجمه شده حس میکنم دارم کتاب به زبون غیر از فارسی میخونم.
TAG
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
خیلی کامل و دقیق تمام مباحث asp رو بیان کرده، قیمتشم نسبت بقیه کتابا مناسبه.
ali ansary pour
۱۳۹۵/۷/۲۳
سلام این آموزش، asp. net web form است یا asp. net mvc?
کورش حسینی
۱۳۹۸/۳/۲۰
عالی عالی عالی فقط همین. بسیار سپاسگذارم.
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب آموزش برنامه نویسی تحت وب ASP.NET4.5

برای دریافت کتاب آموزش برنامه نویسی تحت وب ASP.NET4.5 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.