دانلود کتاب صوتی ابر غذاها


خرید کتاب صوتی

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ابر غذاها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

معرفی کتاب صوتی ابر غذاها

کتاب صوتی ابر غذاها اثر برنت اگین و شرین جت ویگ از مجموعه کتاب‌های دامیز، راهنمایی ساده و کاربردی برای داشتن رژیم غذایی سالم است. رژیمی که بهترین مواد غذایی در آن به شما معرفی شود تا بدن سالم‌تری داشته باشید.

کتاب صوتی ابر غذاها (Superfoods for dummies) به شما کمک می‌کند که بدانید بدنتان به چه ابر غذاهایی نیاز دارد و هرکدام برای تقویت کدام‌ یک از ارگان‌های بدن مفید هستند، زیرا ابر‌ غذا‌ها رویکرد سالم‌تری نسبت به نحوه‌ی غذا خوردن در اختیارتان خواهند گذاشت و به شما این امکان را می‌دهند که وزن کم کنید و با بیماری‌ها بجنگید. هم‌چنین اطلاعاتی درباره‌ی اینکه خوراکی‌هایی که می‌خورید از لحاظ علمی چه خواصی دارند و چگونه می‌توان به بهترین شکل آن را تهیه کرد و از خوردن آن‌ها لذت برد، به شما می‌دهد.

این کتاب بخش‌های مختلفی از قبیل بررسی ابرغذاها، نکاتی درباره صرفه‌جویی در هزینه‌ها، سالم‌ترین روش‌های طبخ، راه‌های گنجاندن ابرغذاها در برنامه غذایی روزانه، بیش از 50 دستور پخت غذاهای خوشمزه و... را شامل می‌شود. با این کتاب اصول یک رژیم غذایی متعادل، مغذی و مقوی را بیاموزید و بدانید چرا ابرغذاها این‌قدر قدرتمند هستند، هم‌چنین از ماجرای ابرغذاها سر دربیاورید و به خواص منحصر به فرد آن‌ها و بهترین راه‌های نگهداری و آماده‌سازی‌شان نگاه دقیق‌تری بیندازید. مزه‌های ناشناخته و جدیدی را امتحان کنید، انواع ابرغذاهای عجیب و غریب را کشف کنید و وعده‌های سالمی را برای خود مهیا کنید.

برنت اگین (Brent Agin) و شرین جت ویگ (Shereen Jegtvig) در فصل اول این کتاب با عنوان "قدردانی از شگفتی‌های جاودانه ابر غذاها" به شما می‌آموزد که چگونه ابرغذاها باعث کاهش وزن، تقویت دستگاه ایمنی بدن، تسکین التهاب، محافظت در برابر سرطان، بهبود گوارش و... می‌شود.

فصل دوم با عنوان "راه دادن ابر غذاها به زندگی‌تان" از تبدیل رژیم غذایی‌تان به یک رژیم غذایی سالم، تغییر ایجاد کردن غذاهایی که باید بیشتر یا کمتر بخورید، افزودن ابر غذاها به برنامه روزانه و... می‌گوید.

در فصل سوم با عنوان "جدا کردن بهترین‌های ابر غذاها" اطلاعات غذایی مهم را ذکر می‌کند اطلاعاتی از قبیل آماده کردن سالمون، قوی شدن به کمک اسفناج، لبریز از خواص محافظت کننده آنتی‌اکسیدانی و...

فصل چهارم با عنوان "متحول کردن غذاها به کمک ابر غذاها" درباره‌ی فواید روغن زیتون، انتخاب، نگهداری و استفاده از آن است.

فصل پنجم این کتاب با عنوان "زندگی گیاهی به مفهوم مثبت آن"، شیرجه‌ای به درون گواکاموله عزیز آووکادو می‌زند و از استفاده چربی‌های غیراشباع تک پیوندی، افزودن آووکادو به رژیم غذایی، لذت خوردن چغندر و... می‌گوید.

فصل ششم با عنوان "صبحانه، میان وعده، پیش‌غذا و دسرهای ابر غذایی" درباره‌ی درک مهم‌ترین وعده غذایی روز، دستور تهیه صبحانه‌های ساده، آماده کردن صبحانه‌های ابر غذایی، غذای تو راهی، زندگی شاهانه در آخر هفته‌ها و... است.

فصل هفتم با عنوان "ابر غذاها در غذاهای اصلی، سالادها و غیره" از نهایت استفاده از وعده‌های دورهمی، صدور یک بیانیه با استفاده از غذای اصلی، پذیرایی با ابر سالادها، پر کردن بشقاب: سالادها و غذاهای فرعی مفید و مغذی و... صحبت می‌کند.

یکی از کارهای ضروری برای داشتن سلامت و تناسب‌اندام داشتن رژیم غذایی سالم است. انسان‌ها باید انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی و... را بشناسند و بدانند که هرکدام از مواد غذایی دارای کدام‌ ک از این ویتامین‌ها هستند و در وعده‌های غذایی مختلف با توجه به نیاز بدن از آن‌ها استفاده کنند.

در قسمتی از کتاب صوتی ابر غذاها می‌شنویم:

قلب شما روزانه حدود 2000 گالن خون به سراسر بدنتان می‌فرستد. اما اکثر آدم‌ها قدر این کار سنگین قلب خود را نمی‌دانند. متأسفانه گاهی یک مشکل حاد قلبی سبب آگاهی افراد از این موضوع می‌شود که در آن زمان، دیگر فرد به بیماری قلبی مبتلاست. بیماری قلبی دلیل اصلی مرگ‌ومیر در مردان و زنان است. به همین دلیل کاهش خطر ابتلا به این بیماری باید برای هر دو جنس یک اولویت باشد.

غذاهای مقوی می‌توانند با حفاظت از بدن در برابر کلسترول (مادهای شبیه به چربی که به تولید غشاهای سلولی و هورمون‌ها کمک می‌کند) و تری گلیسیریدها (نوعی چربی که بخشی از کلسترول را می‌سازد) که هر در مواردی خطرزا در ایجاد بیماری‌های قلبی و عروقی هستند، به‌ سلامت افراد کمک کنند. ابر غذاها قلبتان را سالم نگه می‌دارند و بدون اینکه عوارض جانبی به بارآورند یا هزینه داروهای تجویزی مخصوص کاهش کلسترول را به همراه داشته باشند عمر مفید قلب را افزایش می‌دهند. آن‌ها حقیقتا می‌توانند به شکل زیر در سلامت قلب شما تفاوت ایجاد کنند. خوردن ابر غذاها به این معناست که شما رژیم غذایی خود را به‌ طور کلی بهبود می‌بخشید و ویتامین‌ها و مواد معدنی موردنیاز بدنتان را (بدون جذب کالری اضافه) روزانه دریافت می‌کنید. کالری بیش از حد سبب بالا رفتن مقادیر تری گلیسیریدها و در نتیجه افزایش خطر بروز بیماری قلبی می‌شود. برخی از ابر غذاها مانند سبزی‌ها و میوه‌های رنگارنگ حاوی موادی ضد بیماری تحت عنوان فلاوونوئیدها هستند. این مواد می‌توانند التهاب شرایین را کاهش دهند، فشار خون و میزان کلسترول خون را پایین آورند و فعالیت آنتی اکسیدانی را افزایش دهند. ماهی، آجیل و تخمه حاوی اسیدهای چرب اشباع نشده دارای چند پیوند مضاعف هستند که میزان کلسترول را کنترل می‌کنند. روغن ماهی (اسیدهای چرب امگا-3) دارای خواص ویژه‌ای است زیرا می‌تواند به تنظیم ضربان قلب و فشار خون نیز کمک کند. میوه‌ها، سبزیجات و جو پرک همگی حاوی فیبر خوراکی هستند که کاهنده کلسترول است و سبب احساس سیری می‌شود.

فهرست مطالب

۶ دقیقه
مقدمه
۲۶ دقیقه
فصل اول: قدرانی از شگفتی‌های جاودانه‌ی ابرغذاها
۲۸ دقیقه
فصل دوم: راه دادن ابرغذاها به زندگیتان
۳۳ دقیقه
فصل سوم: جدا کردن بهترین‌های ابرغذاها
۲۶ دقیقه
فصل چهارم: متحول کردن غذاها به کمک ابرغذاها
۴۰ دقیقه
فصل پنجم: زندگی گیاهی به مفهوم مثبت آن
۳۰ دقیقه
فصل ششم: صبحانه، میان وعده، پیش‌غذا و دسرهای ابرغذایی - قسمت اول
۵۲ دقیقه
فصل ششم - قسمت دوم
۲۸ دقیقه
فصل هفتم: ابرغذاها در غذاهای اصلی، سالادها و غیره - قسمت اول
۳۷ دقیقه
فصل هفتم - قسمت دوم
 ۵ ساعت و ۳ دقیقه، ۲۸۰ مگابایت، زبان فارسی، MP3، 
چاپ ۱۳۹۸، قیمت الکترونیکی: ۱۳۰۰۰ ت - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome50
خرید کتاب صوتی

راهنمای دانلود کتاب صوتی ابر غذاها

برای دانلود کتاب صوتی ابر غذاها و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

دانلود کتاب صوتی  ابر غذاها
جلیل علیپور
۱۳۹۸/۱/۲۶
خوب بود
رضا گودرزی
۱۳۹۸/۱/۱۲
با مفاهیم ساده و روزمره میشه سالم بود. مهمترین نیاز همه توجه به غذاست کاش بشه از غذاهای بی کیفیت فاصله بگیریم. خدا کنه فست فود کمتر استفاده بشه.
قاسم خالقی
۱۳۹۸/۱/۱۰
عالیه
مشاهد همه دیدگاه‌ها (۴)