دانلود کتاب استرس خود را کنترل کنید و زمانتان را مدیریت نمایید!


خرید کتاب الکترونیکنسخه نمونه رایگان

برای دانلود قانونی کتاب استرس خود را کنترل کنید و زمانتان را مدیریت نمایید! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

معرفی کتاب استرس خود را کنترل کنید و زمانتان را مدیریت نمایید!

کتاب استرس خود را کنترل کنید و زمانتان را مدیریت نمایید! نوشته‌ی گئورگیوس پی. پیپروپولوس، با رویکردی نوآورانه و منحصر به فرد به ماهیت استرس و مفهوم زمان می‌پردازد و با تکنیک‌هایی کاربردی و آسان به شما کمک می‌کند تا استرستان را با موفقیت کنترل کرده و به طور موثری زمان خود را مدیریت کنید.

درباره‌ی کتاب استرس خود را کنترل کنید و زمانتان را مدیریت نمایید!

زندگی روزانه انسان در جوامع مدرن که همه ‌چیز بر اساس زمان پیش می‌رود، برخی اوقات همانند یک سریال بدون توقف است که به ‌طور پیوسته فشارهای مربوط به آن بر روی جسم و روح و بر سلامت فیزیکی و عاطفی‌، بیشتر و بیشتر می‌شود. وقتی شما با آرزوها و تمایلات خود برای موفقیت و ترفیع بر این فشارها می‌افزایید، در نهایت توانایی‌ها و نیروی اجتماعی، عاطفی، فیزیکی و روانی خود را تضعیف کرده و استرس، اضطراب و از بین رفتن زمان را تجربه خواهید کرد.

در واقع، نیاز به زمان‌بندی‌ها و برنامه‌های روزانه، زمان شما را با بی‌رحمی ‌می‌دزدند و ناتوانی شما برای به پایان رساندن امور معمولاً به ‌صورت خستگی، خشک شدن عواطف، گرایش برای غیبت از کار و نهایتاً برای برخی از شما، تمایل شدید برای فرار از همه‌ چیز، تجربه می‌شود.

به نظر می‌آید که این موضوع به ‌طور گسترده‌ای در میان پزشکان، روانشناسان و متخصصین دیگر سلامت و همچنین عموم مردم پذیرفته‌ شده باشد که ممکن است استرس به اختلالات روان‌تنی جدی تبدیل شود، از جمله فشار خون بالا، اضطراب یا افسردگی. این مشکلات اگر درمان نشوند، برخی اوقات حتی به مشکلات جدی‌تر، از بروز سرطان‌ها گرفته تا اختلالات قلبی عروقی یا به بیان ساده‌تر مشکلات قلبی می‌انجامند.

گئورگیوس پی. پیپروپولوس (Georgios P. Piperopoulos)، با بیش از نیم ‌قرن تجربه آکادمیک و عملی، به‌ عنوان یک سخنران عمومی ‌یا رهبر سمینارهای یادگیری چگونگی کنترل استرس و برخورد با اضطراب و مدیریت مؤثر زمان، کتاب استرس خود را کنترل کنید و زمانتان را مدیریت نمایید! (Control Your Stress Manage Your Time) را به ‌عنوان راهنمایی برای افرادی نوشته است که با رویکردی متفاوت به دنبال حل دو موضوع استرس و زمان در زندگی خود هستند. ارائه مثبت سخنرانی‌ها در خصوص استرس، اضطراب و مدیریت زمان برای مخاطبین عمومی، گروه‌های حرفه‌ای و به مدت چندین سال، برای پرسنل ارشد نظامی ‌UNPSOTC1 در یونان، پیپروپولوس را به این تصمیم سوق داد تا سخنرانی‌ها و اسلایدهای خود را به شکل یک کتاب درآورد.

کتاب استرس خود را کنترل کنید و زمانتان را مدیریت نمایید! به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب یک راهنمای موثر و کاربردی برای افرادی است که هر روز احساس می‌کنند بیش از گذشته در سطوح عمیق‌تری از استرس، افسردگی و فقدان امید قرار گرفته‌اند و با کمبود زمان مواجه‌اند.

در بخشی از کتاب استرس خود را کنترل کنید و زمانتان را مدیریت نمایید! می‌خوانیم:

در هر حال، حالا باید برایتان روشن ‌شده باشد که اگر برخوردی مؤثر با استرس نداشته باشید، اگر مهارت‌ها، زبردستی‌ها و دانش مورد نیاز برای کنترل استرس را در اختیار نداشته باشید و به ‌طور آگاهانه برای کسب آن‌ها تلاش نکنید، آنگاه تأثیرات آن در همه جوانب زندگیتان روشن و واضح خواهد بود. در این هنگام است که با دشواری‌های زیادی در روابط بین فردی خود در خانواده یا محل کارتان مواجه خواهید شد؛ بیشتر مستعد خواهید بود که دچار تصادف شوید و از رانندگی خود لذت نخواهید برد؛ در تلاش برای به ثمر رساندن مؤثر یا به‌موقع تکالیف یا وظایف درسی و شغلی خود با دشواری‌های زیادی روبرو خواهید شد.

به ‌عبارت‌دیگر، استرس و اضطراب کنترل‌نشده زندگی روزانه شما را در معرض خطری جدی قرار خواهد داد؛ بنابراین اگر می‌خواهید کیفیت زندگی روزانه و روابطتان را بهبود بخشید، کنترل استرس و کاهش سطوح اضطراب ضرورت پیدا می‌کند.

 ۸۴ صفحه، ۵۶۳ کیلوبایت، زبان فارسی، EPUB، 
شابک: 978-622-7465-09-9 

چاپ ۱۳۹۹: ۳۵۰۰۰ ت قیمت الکترونیکی: ۱۲۵۰۰ ت - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome50
خرید کتاب الکترونیکنسخه نمونه رایگان

فهرست مطالب

پیش گفتار
به حالت موسوم به استرس خوش‌آمدید
شما وارد حالت موسوم به استرس شده اید.
حالا در یک حالت موسوم به استرس مزمن قرار دارید.
بخش اول: استرس خود را کنترل کنید
1- استرس چیست؟
2- سیستم‌های عصبی ما و فیزیولوژی استرس
2.1- پاسخ «جنگ یا گریز»
2.2- نقش غدد فوق‌کلیه
3- دلایل استرس
4 - انواع مختلف استرس
5- علائم تأثیرات استرس
5.1- تغییرات فیزیکی- اندامی
5.2- تغییرات عاطفی-هیجانی
5.3- تغییرات رفتاری
5.4- تغییرات شناختی
5.5- نشانگان خاموشی
6- یک دیدگاه مختصر نسبت به اضطراب
7- نگاهی بر تیپ شخصیتی نوع A
8-تکنیک‌ها و استراتژی کاهش استرس
8.1 - اعمال تغییر
8.2- استفاده از مشروبات الکلی، حشیش و داروهای تجویزی
8.3- مداخله روان‌درمانی
8.4 - مدیتیشن و مدیتیشن متعالی T. M
8.5- تکنیک‌های آرام‌سازی
8.6 - تکنیک‌های پیشرونده آرام‌سازی عضلات
8.7 - آموزش اتوژنیک
8.8- آموزش بازخورد زیستی
8.9 - رویکرد سلامتی همه‌جانبه
بخش دوم: زمانتان را مدیریت کنید
1- قبل از اینکه بحث کنیم... زمان
1.1- برخی گفته‌های کلاسیک مربوط به زمان
1.2- زمان مکانیکی یا «عمومی»
1.3- ویژگی‌های جمعیت شناختی طول عمر
2- دیدگاه فلسفی به زمان
2.1- تعیین اهداف
2.2- زمان در یک دیدگاه زمانی
3- انواع زمان
3.1- ساعات اوج زیستی
4- دزدی به نام تعویق

راهنمای دانلود کتاب استرس خود را کنترل کنید و زمانتان را مدیریت نمایید!

برای دانلود کتاب استرس خود را کنترل کنید و زمانتان را مدیریت نمایید! و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

دانلود کتاب  استرس خود را کنترل کنید و زمانتان را مدیریت نمایید!
زهره چگنی
۱۳۹۹/۱۲/۵
کتابی بسیار خوب در زمینه مدیریت استرس و تاثیر آن بر بهینه سازی زمان است. این کتاب را به همه کسانی که استرس و کنترل آن در زندگی آن‌ها تاثیر گذاشته است پیشنهاد می‌کنم.
مشاهد همه دیدگاه‌ها (۱)