معرفی و دانلود کتاب اژدهای فرزندت را رام کن

عکس جلد کتاب اژدهای فرزندت را رام کن
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اژدهای فرزندت را رام کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اژدهای فرزندت را رام کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اژدهای فرزندت را رام کن

کتاب اژدهای فرزندت را رام کن، نوشته علمی فاطمه جعفرنژاد، اژدهایی که در درون ماست را معرفی می‌کند. اگر خورشیدی به این اژدها بتابد، خوی ویرانگری خود را به تماشا می‌گذارد و در دقیقه‌ای هدایت وجود ما را به دست می‌گیرد و همه‌چیز را خراب می‌کند.

کارشناسان هشدار می‌دهند که خطر بزرگی فرزندان ما را تهدید می‌کند. مولوی و سایر بزرگان از این خطر با عنوان خطر اژدهایی که در درون آنها با آرامش خوابیده است یاد کرده‌اند! به نظر آنها باید از وجود این اژدها آگاه باشیم و آگاهانه رفتارهایش را کنترل کنیم. می‌پرسید اگر این کارها را انجام ندهیم چه اتفاقی می‌افتد؟ بدون تعارف حسرت داشتن فرزندان راستگو، درستکار، باوجدان، متعهد، مهربان، با انصاف و... به دلمان می‌ماند! والدین زیادی را دیده‌ام که از دروغگویی، خشونت، بی‌بندوباری، ارتباطات ناسالم، پرخاشگری واعتیاد فرزندان‌شان گریه وناله سرداده‌اند. وافعیت این است که این اژدها سنگدل‌تر از آن است که به ناله‌های یک مادر و التماس‌های یک پدر اهمیت بدهد. او ولعی سیری ناپذیر برای بلعیدن بچه‌های معصوم من دارد.

واقعیت این است که دنیای امروز ما مملو از خورشیدهای کاذبی است که مدت‌ها است تابیدن گرفته‌اند و با گرمای شدید خود در حال بیدار کردن این اژدها هستند. ما بزرگ‌ترها در مقابل این هجوم توان کمی برای مقاومت داریم. در این شرایط وضع کودکان ما مشخص‌تر است.

کتاب اژدهای فرزندت را رام کن با ارائه راهکارهای علمی متناسب، به رشد و تثبیت اخلاقی کودکان کمک می‌کند و  به سه فضیلت اخلاقی پایه‌ای شامل همدلی، وجدان و خویشتن‌داری، می‌پردازد. مخاطبان کتاب اژدهای فرزندت را رام کن، والدین، مربیان و معلمانی هستند که احساس مسئولیت. کسانی که به کودکان به‌عنوان موجود انسانی نگاه می‌کنند، قدرت فهم و توانایی آن‌ها را نادیده نمی‌گیرند، به جزء رفع نیاز آن‌ها به خوراک، پوشاک، سلامت برای روح آن‌ها اهمیت قائلند و به زندگی اخلاقی کودکان اهمیت می‌دهند. گروه سنی کودکانی که در این کتاب مدنظر هستند دوره ابتدایی و اوایل دوره راهنمایی می‌باشد.

کودکان در مقابل این هجوم آسیب‌پذیرترند. خشونت، بی‌رحمی، سنگدلی، دروغ، فریب، تقلب، بی‌بندوباری‌های اخلاقی، ارتباطات ناسالم، دزدی، خودکشی و بسیاری از خطرات دیگر در کمین آن‌ها هستند. شبکه‌های اجتماعی و گسترش ارتباطات مجازی در کنار فوائد زیادی که دارند بیشتر از دوران‌های گذشته شرایط بیدار شدن این اژدها را فراهم کرده‌اند.

یکی از راهکارهای این کار اهتمام همه اندیشمندان، متفکران، معلمان، مربیان، والدین به پرورش اخلاق است. می‌توانیم نسل جدیدی از انسان‌های اخلاقی را در سرتاسر جهان تربیت کنیم. این وظیفه همه ما است که اول خودمان اخلاقی باشیم و بعد هر کداممان به اندازه توانی که داریم در این مسیر تلاش کنیم.

کودکان جهان را در میان این گرداب بی‌اخلاقی که در حال بلعیدن جهان است تنها نگذاریم. و از همین حالا پروژه ایجاد شبکه انسان‌های اخلاقی را از هرکجا که هستیم و با هر توانی که داریم کلید بزنیم. در غیر این صورت باید منتظر دنیای وحشتناکی باشیم با هشت میلیارد اژدهای بیدار! 

فهرست مطالب کتاب

این کتاب به درد چه کسانی میخورد؟
روش‌های ارتباط با من
مقدمه
فصل اول: او با درختچه زینتی فرق دارد!
بخش اول: تولدی شگفت‌انگیز
بخش دوم: بونسای و اژدهای درون
فصل دوم: احساسی فراتر از فهمیدن
بخش اول: مختصات یک احساس
بخش دوم: چگونه اژدها را بخوابانیم؟
بخش سوم: راهکارهای عمیق کردن خواب اژدها
فصل سوم: ندایی درونی
بخش اول: کاسه چینی مادرم
بخش دوم: نوری در تاریکی
بخش سوم: راهکارهای عمیق کردن خواب اژدها
فصل چهارم: ترمز درونی
بخش اول: قدرت درونی
بخش دوم: راهکارهای عمیق کردن خواب اژدها
سخن پایانی
تقدیر و تشکر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اژدهای فرزندت را رام کن
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سخنوران
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات112
زبانفارسی
شابک978-600-455-041-3
موضوع کتابکتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اژدهای فرزندت را رام کن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اژدهای فرزندت را رام کن

برای دریافت کتاب اژدهای فرزندت را رام کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.