معرفی و دانلود کتاب برگزیده آثار براد هلند (2)

عکس جلد کتاب برگزیده آثار براد هلند (2)
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برگزیده آثار براد هلند (2) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برگزیده آثار براد هلند (2) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برگزیده آثار براد هلند (2)

پدرام حکیم زاده در کتاب برگزیده آثار براد هلند (2)، به بررسی مجموعه آثار براد هلند، نقاش، تصویرگر و کاریکاتوریست هلندی مقیم آمریکا می‌پردازد.

براد هلند (Brad Holland) نقاش، تصویرگر و کاریکاتوریست معروف، متولد ۱۹۴۳ شهر برادفورد کشور هلند، هنرمندی خلاق و خود آموخته است که آثارش در نشریاتی مانند نیویورکر، رولینگ استون و بسیاری دیگر از نشریات ملی و بین‌المللی ظاهر شده است. نقاشی‌های او در موزه‌های سراسر جهان، از جمله نمایشگاه‌هایی در موزه پاریس هنرهای زیبا، شرکت کلرمون فران فرانسه و موزه تصویر آمریکا در شهر نیویورک به نمایش گذاشته شده است.

در سال ۱۹۶۷ در سن ۲۳ سالگی، براد هلند به نیویورک نقل مکان کرد و به دنبال شغلی به عنوان یک تصویرگر آزاد بود. اگر چه اولین اثر هنری تحریریه براد هلند در مجله آوانگارد در سال ۱۹۶۸ در مجله گیاهان دارویی Lubalin ظاهر شد، ولی این موضوع به نقط عطف مهمی در اوایل کار او تبدیل شد. در سال ۱۹۷۶ براد هلند نامزد دریافت جایزه پولیتزر شده توسط مجله نیویورک تایمز بود. در سال ۱۹۸۶ هنرمند به صورتی پایدار و محکم حضوری برجسته در جامعه گرافیکی جهان داشت تا آن جا که نشریه واشنگتن پست نوشت: براد هلند به ستاره بی‌مانند تصویر آمریکایی تبدیل شده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برگزیده آثار براد هلند (2)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شهر پدرام
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات38
زبانفارسی
شابک978-600-7811-09-2
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نقاشی
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب برگزیده آثار براد هلند (2)

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب برگزیده آثار براد هلند (2)

برای دریافت کتاب برگزیده آثار براد هلند (2) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.