معرفی و دانلود کتاب روشنایی روز

عکس جلد کتاب روشنایی روز
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب روشنایی روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب روشنایی روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب روشنایی روز

کتاب روشنایی روز، شامل دو داستان کوتاه از یان فلمینگ، نویسنده انگلیسی و خالق داستان‌های مشهور «جیمز باند»، با عنوان‌های «روشنایی‌های روز» و «از یک نگاه تا یک قتل» است.

هر دو داستان کتاب روشنایی روز (The Living Daylights)، راجع‌به ماموریت‌های مختلف «جیمز باند» در کشورهای فرانسه و آلمان و مبارزه او با تروریست‌ها و به‌خصوص روس‌هاست. در داستان اول «جیمزباند» خوش‌مشرب و آدم‌کش، به برلین اعزام می‌شود تا به فرار یکی از جاسوس‌های انگلیسی که در معرض کشته شدن به‌وسیله یک تک تیرانداز روس است، کمک کند. در داستان دوم یک پیک موتورسوار معمایی است که تنها «جیمز باند» از عهده حل آن برمی‌آید.

یان فلمینگ (Ian Felming) نویسنده انگلیسی و خالق داستان‌های مشهور جیمزباند بود. یان فلمینگ در سال ۱۹۵۳ میلادی اولین کتاب از مجموعه جیمزباند را با عنوان کازینو رویال منتشر کرد. او یازده سال بعد درگذشت و در این فاصله مجموعاً ۱۴ کتاب از مجموعه جیمزباند نوشت.

در بخشی از کتاب روشنایی روز می‌خوانیم:

هنگامی‌که حوالی ساعت دو و نیم بعدازظهر جیمز باند از در شیشه‌ای گذشت و در برابر فرد آن سوی میز که حواسش متوجه سمت دیگری بود و جیمز تنها می‌توانست نیمرخش را ببیند، قرار گرفت احساس ناراحتی کرد. هیچ خوشامدی در کار نبود. سر فرمانده‌ام در یقه برگردان شق و رقش فرورفته و گوشه لبش اندکی خم شده بود. او صندلی‌اش را به سمت باند چرخاند و فرصتی برای بررسی ظاهرش به باند داد؛ گره کراوات‌اش سفت بود و موهایش مرتب شانه شده و سرعت سخن گفتنش بسیار سریع بود. او کلمات را طوری ادا می‌کرد که انگاری می‌خواهد از شر آن‌ها خلاص شود و از باند هم می‌خواست که تا حد امکان سریع پاسخ بدهد.

فهرست مطالب کتاب

روشنایی‌های روز
از یک نگاه تا یک قتل

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب روشنایی روز
نویسنده
مترجممرضیه خسروی
ناشر چاپینشر روزگار نو
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-600-6867-73-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب روشنایی روز

رحیم عظیمی
۱۳۹۶/۷/۲۹
داستان‌ها زیادسانسورشده بود بنظر نصفه می‌آمد انگارقسمتی از آن حذف شده بود موضوع هم زیادپیچیده وهیجان انگیزنبودباتشکر از مترجم کتاب
کاوه عزیزی
۱۳۹۶/۷/۱۶
دو داستان جذاب و هیجان انگیز از مجموعه جیمز باند.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب روشنایی روز

برای دریافت کتاب روشنایی روز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.