معرفی و دانلود کتاب سخنرانی موفق

عکس جلد کتاب سخنرانی موفق
قیمت:
۲۵۰۰۰ 12500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سخنرانی موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سخنرانی موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سخنرانی موفق

کتاب سخنرانی موفق نوشته برایان تریسی، به شما کمک می‌کند تا در صحبت کردن و سخنرانی مهارت فوق‌العاده‌ای پیدا کنید. داشتن این مهارت باعث می‌شود شما در شغلتان سریع‌تر پیشرفت کنید، به تمامی اهداف بزرگ خود برسید و مورد احترام دیگران قرار بگیرید.

بزرگ‌ترین و ارزشمندترین دارایی شما ذهنتان است. قدرت خوب فکر کردن و بیان واضح و روشن همان فکر از گرانبهاترین مهارت‌هایی است که دارید.

برایان تریسی (Brian Tracy) در این کتاب ذهن شما را به یک عضله تشبیه می‌کند و می‌گوید استفاده بیشتر از ذهن، شما را قوی‌تر و نیرومندتر می‌کند و به سمت موفقیت بیشتر و ترفیع رتبه و مقام پیش می‌برد.

شما فقط در یک صورت می‌توانید تسلط خود بر موضوعی را نشان دهید و آن بیان نظرات و تفکرات خود با صدای بلند و یا نوشتن است. وقتی شما خوب صحبت کنید اطرافیانتان می‌گویند او به طور دقیق می‌داند درباره چه چیزی می‌خواهد حرف بزند.

کتاب سخنرانی موفق (Speak To Win) به شما می‌آموزد که چگونه در هر موقعیتی قدرتمند ظاهر شوید و از چیزی هراس نداشته باشید. روانشناسان می‌گویند میزان عزت نفس شما یعنی اینکه تا چه اندازه خودتان را دوست دارید تا حدود زیادی کیفیت زندگی درون و بیرون شما را مشخص می‌سازد.

هر چه بهتر و متقاعد کننده‌تر حرف بزنید، بیشتر خودتان را دوست دارید و هر چه بیشتر خودتان را دوست بدارید، خوشبین‌تر و مطمئن‌تر می‌شوید و رابطه‌تان هم با دیگران بهتر می‌شود.

اگر شما یک سخنران مبتدی هستید این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه فرایند صحبت با کفایت را یاد بگیرید. اگر سخنران باتجربه‌تری هستید، شما را با روش‌های بسیار قدرتمندی آشنا می‌کند.

جملات برگزیده کتاب سخنرانی موفق:

- سرنوشت ما با اندیشه‌هاى ما تغییر مى‌کند. مى‌توانیم به آنچه آرزو مى‌کنیم تبدیل شویم، مى‌توانیم کارى را که دوست داریم انجام دهیم، کافیست اندیشه‌هاى عادت شده ما با امیالمان همخوانى داشته باشند.

- ارزش واقعى مرد را باید در هدف‌هایى اندازه گرفت که جستجو مى‌کند.

- مثبت و مسلط بیندیشید، اعتماد به نفس و باور داشته باشید. اینگونه زندگى از ایمنى و امنیت خاطر بیشترى برخوردار مى‌شود، عملگراتر مى‌شوید و تجربه سرشارتر و موفقیت بیشترى به دست مى‌آورید.

- انسان مؤثر همیشه در شروع جلسه به هدف خود و نتیجه‌اى که مى‌خواهد بگیرد اشاره مى‌کند. او همیشه در پایان جلسات به عبارت آغازین خود در سخنرانى‌اش برمى‌گردد و نتیجه به دست آمده را با قصد اولیه مطابقت مى‌دهد.

- بزرگترین و بهترین آرزوها را براى خود داشته باشید. آرزوهایى که دوست دارید تحقق مى‌یابند. رؤیاى شما نویدى است بر چیزهایى که روزى در زندگى شما تحقق مى‌یابند.

- یکى از بزرگ‌ترین رضایتمندی‌هاى فرد به خاطر این است که مى‌داند، مى‌تواند کارى را به بهترین نحو انجام دهد.

- ما نمى‌توانیم موجب بارش باران شویم، ولى مى‌توانیم شاهد بارش باران روى مزرعه‌اى آماده شده باشیم.

در بخشی از متن کتاب سخنرانی موفق می‌خوانیم:

ارتباط برقرار کنندگان خوب به اینکه زبان تن آن‌ها چه تأثیرى در مورد قبول واقع شدن پیام آن‌ها برجاى مى‌گذارد توجه فراوان مى‌کنند.

وقتى دست‌هایتان به شکل آزاد در دو سمت بدنتان آویزان است، وقتى کف دست‌هایتان به سمت بالا و باز است و شما با تبسمى بر لبان خود ضمن صحبت به حاضران در جلسه نگاه مى‌کنید، شنوندگان‌تان احساس آرامش مى‌کنند و پیامتان را به راحتى چون اسفنجى که آب را جذب مى‌کند، جذب خود مى‌نمایند. اگر چهره‌تان اخمو و جدى باشد، اگر بازوان‌تان را روى سینه به شکل ضربدر قرار داده باشید و یا با دست‌هایتان لبه‌هاى میز خطابه را گرفته باشید، شنوندگان این تصور را مى‌کنند که یک والد خشمگین با آن‌ها حرف مى‌زند. اینگونه گیرنده‌هایشان را به روى شما مى‌بندند، حالت تدافعى مى‌گیرند، در برابر پیامتان مقاومت مى‌کنند و به سادگى از حرفى که مى‌زنید متقاعد نمى‌شوند. زبان تن موضوع بسیار مهمى است!

به راستى که شگفت‌انگیز است. آن‌هایى که به این توصیه من عمل مى‌کنند، تفاوت قابل ملاحظه‌اى در واکنش حاضران در جلسه مشاهده مى‌کنند. وقتى از سرعت صحبت خود مى‌کاهید، کلمات شما واضح‌تر مى‌شوند و شما شمرده‌تر حرف مى‌زنید. لحن صدایتان خوشایندتر و لذت‌بخش‌تر است. وقتى تبسم مى‌کنید، گرما، دوستى و پذیرفتن را از خود ساطع مى‌کنید. این امر سبب مى‌شود که شنوندگان شما در شرایط آرامش قرار بگیرند و پیام شما را بهتر دریافت کنند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: براى بردن حرف بزنید
فصل 1: هنر سخنرانى و فن بلاغت
فصل 2: برنامه‌ریزى و تدارک به زبان ساده
فصل 3: اعتماد به نفس و تسلط ذهنى
فصل 4: در برابر همه مخاطبان قدرتمند ظاهر شوید
فصل 5: تسلط در جلسات با گروه‌هاى کوچک
فصل 6: مهارت در سخنرانى و مذاکره با گروه‌هاى کوچک
فصل 7: تسلط روى سن: تحت تأثیر قراردادن شنوندگان
فصل 8: تسلط آوایى: روش‌هاى داشتن صدایى تأثیرگذار
فصل 9: فوت و فن تجارت: تکنیک‌هاى استادان سخنران
فصل 10: کنترل فضاى متعلق به شما
فصل 11: ضربه نهایى را وارد کنید: نفس آن‌ها را بگیرید
فصل 12: ارائه سخنرانى به منظور فروش

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سخنرانی موفق
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات224
زبانفارسی
شابک978-600-5219-90-6
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۵۰۰۰ 12500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سخنرانی موفق

Afshin Rk
۱۴۰۱/۶/۵
این کتاب خودش منبع و مرجع کلی از مدرّسین فن بیان هستش و به شدت توصیه میشه، بیشتر تمرکز کتاب روی سخنرانی طولانی مدت یا میان‌مدت روی یه موضوع نسبتا ثابته، باید در کنار این نوع از فن سخنوری "بداهه گویی" و حرف زدن در لحظه درباره موضوعات مختلف و گاهاً بی‌ربط رو هم یادبگیریم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب سخنرانی موفق

برای دریافت کتاب سخنرانی موفق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.