معرفی و دانلود کتاب شاهکار معاملات کندل استیک‌ها

عکس جلد کتاب شاهکار معاملات کندل استیک‌ها
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شاهکار معاملات کندل استیک‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شاهکار معاملات کندل استیک‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شاهکار معاملات کندل استیک‌ها

کتاب شاهکار معاملات کندل استیک‌ها نوشته علیرضا مطلب‌زاده، تجزیه و تحلیل در سرمایه‌گذاری و انواع الگوهای مرتبط با آن و همچنین جدول‌ها و نمودارهایی را که در سهام مورد استفاده قرار می‌گیرند، شرح می‌دهد.

کندل‌استیک‌های ژاپنی یکی از قدرتمندترین سیستم‌های معامله‌گری در تاریخ بازارهای مالی به شمار می‌روند که توسط آقای هوما مونسیها، پدر نمودارهای کندل‌استیک معرفی شده‌اند.

روش ارائه شده در کتاب شاهکار معاملات کندل‌استیک‌ها به نوعی تدوین شده است که رعایت همه فاکتورها و تکنیک‌های ذکر شده در آن، در نهایت معامله‌گر را به سوددهی مستمر، سادگی در تحلیل نمودارهای کندل‌استیک و صرف مدت زمان بسیار اندک جهت تحلیل و تصمیم‌گیری برای انجام معاملات موفق سوق می‌دهد.

در این کتاب قدرتمندترین استراژی‏‌های معامله‏‌گری کندل‏‌استیک در حوزه پرایس‌اکشن، برای کسب سود مستمر در بازارهای مالی ارائه شدند. استراتژی شاهکار معاملات کندل‏‌استیک‏‌ها به شما کمک می‏‌کند تا بدون استفاده از هیچ اندیکاتوری به درک عمیقی از مهارت‏‌هایی همچون نحوه رفتار بازار (قدرت فروشندگان و خریداران)، شناسایی روندهای بازار، پیش‏‌بینی حرکات آتی قیمت، اعتبارسنجی تحلیل‏‌ها پیش از انجام معامله به وسیله فاکتورهای تاییدگر سیگنال، بهینه‌ترین زمان‌‏های ممکن برای ورود به بازار و خروج از آن و در نهایت به مدیریت ریسک و سرمایه دست پیدا کنید.

در این کتاب تلاش شده تا تمامی مطالب مورد نیاز برای استفاده اثربخش از این استراتژی بیان شود. استراتژی‏‌های معاملاتی ارائه شده، حاصل چندین سال مطالعه و تجزیه و تحلیل بیش از یکصد روش معاملاتی و اندیکاتورهای مختلف است که به زبان بسیار ساده و البته حرفه‏‌ای با هدف به اشتراک‏‌گذاری تجربیات و دانش شخصی علیرضا مطلب زاده در حوزه تحلیل تکنیکال، کاهش زمان دستیابی به استراتژی معاملاتی با ضریب اطمینان بالا و کسب نتایج سودمند تدوین شده است.

در بخشی از کتاب شاهکار معاملات کندل‌استیک‌ها می‌خوانیم:

شاید تصور بر این باشد که کندل‌استیک‌ها همانند سایر نمودارهای بازارهای مالی توسط غربی‌ها معرفی شده‌اند ولی واقعیت این است که ژاپنی‌ها نخستین بار در قرن 17 میلادی از نمودارهای قیمتی برای داد و ستدهای خود استفاده نمودند و این در حالیست که آمریکایی‌ها در قرن 19 میلادی، دو قرن پس از ژاپنی‌ها، به استفاده از نمودارهای قیمتی توسط ابزارهای رایانه‌ای روی آوردند.

تجارت (داد و ستد) به معنی واقعی آن از سال 1654 میلادی در ژاپن و بر اساس داد و ستد برنج پایه‌گذاری شد و پس از آن به ترتیب تجارت طلا و نقره نیز رونق گرفت. در قرن 17 میلادی، بازار برنج محبوب‌ترین بازار تجاری ژاپن به حساب می‌آمد به طوریکه این بازار حتی با ارزش‌تر و مهم‌تر از بازار ارز نیز به حساب می‌آمد. مونهیسا هوما، تاجر ژاپنی برنج به عنوان یکی از اولین افرادی شناخته می‌شود که به رصد کردن رفتار قیمت در تجارت سنتی مشغول بود. در اصل وی اغلب زمان خود را صرف مطالعه پایه و اساس رفتار پویای عرضه و تقاضا اختصاص داد و توانست به درک عمیقی از نقش حیاتی احساسات بازیگران اصلی بازار در تعیین رفتار قیمت محصولات برسد. هدف اصلی او شناسایی احساسات بازیگران اصلی بازار بود که در نهایت تلاش وی منجر به بنیان‌گذاری تحلیل رفتار قیمت بر اساس کندل‌استیک‌ها شد. ژاپنی‌ها تا دهه 1980 میلادی وظیفه بسیار سختی را برای پنهان نگه داشتن راز کندل‌استیک‌ها از دنیای غرب را بر عهده داشتند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
بخش اول: کندل‌استیک‌های ژاپنی
تاریخچه
کندل‌استیک‌های ژاپنی
اندازه بدنه کندل‌استیک‌ها
سایه‌های کندل‌استیک‌ها
الگوهای کندل‌استیک و روانشناسی تشکیل آنها
الگوی کندل‌استیک انگلفینگ
الگوی کندل‌استیک دوجی
الگوی دوجی سنجاقک
الگوی دوجی سنگ قبر
الگوی ستاره صبحگاهی
الگوی ستاره عصرگاهی
الگوی کندل‌استیک چکش (پین‌بار صعودی)
الگوی کندل‌استیک چکش معکوس (پین‌بار نزولی)
الگوی کندل‌استیک هارامی
الگوی انبرک‌های سقف و کف (توییزر تاپ و باتوم)
تمرین الگوهای کندل‌استیک
بخش دوم: ساختار بازار
ساختار بازار
بازار رونددار
بازارهای بدون روند (بازار خنثی)
بازار متلاطم
بخش سوم: تایم‌فریم‌ها و آنالیز بالا به پایین
تایم‌فریم‌ها
تحلیل بالا به پایین
بخش چهارم: استراتژی‌ معاملاتی الگوی پین‌بار
استراتژی معامله با الگوی کندل‌استیک پین‌بار
الگوی پین‌بار و روانشناسی حاکم بر آن
الگوی پین‌بار و بازارهای رونددار
تاکتیک‌های معاملاتی الگوی پین‌بار
الگوی پین‌بار و فاکتورهای تاییدگر سیگنال در بازارهای رونددار
نمونه معاملات پین‌بار
الگوی پین‌بار و بازارهای بدون روند
الگوی پین‌بار و فاکتورهای تاییدگر سیگنال در بازارهای بدون روند
بخش پنجم: استراتژی معاملاتی الگوی انگلفینگ
استراتژی معامله با الگوی کندل‌استیک انگلفینگ
الگوی انگلفینگ و بازارهای رونددار
الگوی انگلفینگ و میانگین متحرک
الگوی انگلفینگ و فیبوناچی اصلاحی
الگوی انگلفینگ و خطوط روند
الگوی انگلفینگ و بازارهای بدون روند
الگوی انگلفینگ و سطوح عرضه و تقاضا
بخش ششم: استراتژی‌ معاملاتی الگوی هارامی
استراتژی معامله با الگوی کندل‌استیک هارامی
الگوی هارامی و سطوح کلیدی حمایت و مقاومت
تاکتیک‌های معاملاتی الگوی هارامی
جمع‌بندی استراتژی‌های معاملاتی سه گانه
بخش هفتم: تکنیک‌های مدیریت سرمایه و جمع‌بندی
تکنیک‌های مدیریت سرمایه
جمع‌بندی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شاهکار معاملات کندل استیک‌ها
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نارون دانش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات136
زبانفارسی
شابک978-622-6924-57-3
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شاهکار معاملات کندل استیک‌ها

احسان محمدی
۱۴۰۲/۲/۱۱
کتاب خوبی بود. با زبانی ساده و روان به توضیح آنچه که برای شروع یک حرکت نیاز هست پرداخته بود. نسبت به دوره‌های بعضی از دوستان که با دریافت میلیون‌ها تومن پکیج‌هایی رو در دسترس علاقه مندان قرار میدن و کلی جملات انگیزشی و کمی اطلاعات اقتصادی رو با هم ترکیب میکنند بسیار بهتر و بسیار علمی تر بود. که به اشکالاتی نظرم رسید اول نبود مثال‌های قابل درک تر و مشهود در بازار واقعی و نبود نمودارهای متنوع و کافی برای درک بهتر.
در کل ارزش این کتاب بسیار بالاتر از مبلغی هست که پرداخت میکنید و به علاقمندان بازارهای مالی پیشنهاد میکنم به جای صرف هزینه‌های گزاف و دادن پول‌های الکی به افراد سود جو از کتاب‌های اینچنینی استفاده کنند
وحید جعفرزاده
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
متاسفانه متن کتاب شامل چندین اشتباهات لغتی و یک اشتباه در عکس پیوستی بود که معنای مطلب رو کاملا برعکس کرده و نوآموز رو دچار اشتباه میکرد. چون بنده تقریبا با نود و هشت درصد مطالب کتاب آشنایی قبلی داشتم متوجه موضوع شدم. برای محصلین سبک پرایس اکشن کتاب مفیدی هست. ولی برای کسب سودآوری نباید و نباید به صرفا مطالب این کتاب اکتفا کرده و وارد معاملات واقعی شد. قطعا باید درمورد پرایس اکشن و کندل شناسی و روانشناسی معامله گری و مدیریت سرمایه آموزش‌های بسیاری دیده شود.
mhossein rasouli
۱۳۹۹/۷/۱۰
سلام دوستان
این کتاب رو خط به خط خوندم و اعتراف میکنم جزو 3 کتاب برترروش پرایس اکشن بود که تا حالا خوندم وتمامی مفاهیم و روش‌های معرفی شده در این کتاب کاملا کاربردی و عملیاتی هستند.
منتهی باید خواننده به مباحث تحلیل تکنیکال کلاسیک (روند، چارت قیمت، اندیکاتور و...) آشنا باشه تا مفاهیم رو بهتر رو
بفهمه...
باور کنید همین مطالب باید کلی پول بدید تا یادتون بدن در صورتیکه توی این کتاب کامل و جامع گفته شده.
با تشکر از نویسنده خوب این کتاب.
حامد ملک پور
۱۴۰۰/۱۲/۹
سلام به همه دوستان، ازعزیزانی که باتحلیل تکنیکال آشناهستندوبه دنبال استراتژی معاملاتی هستن این کتاب واقعاعالی هستش ومن درخیلی ازکلاسهای تحلیل تکنیکال شرکت کردم و بعدازچند میلیون خرج کردن میخوام بهتون بگم این کتاب خلاصه همه اون کلاسهای آموزشی هست و برای کسانیکه تازه میخوان واردبازارهای ارزدیجیتال که بشن واقعاکتابی هست میتونه شمارو دراین راه برای یادگیری کمکتون کنه، ممنونم ازکتابراه و خواهش میکنم کتابهای مرتبط به بازارهای ارز را بیشتر نشر بدهید... با تشکر
مهدی ب
۱۳۹۹/۵/۲۵
کتاب خوب با حجم عالی برای شروع فراگیری مهمترین ابزار زبان بازارهای مالی بود که توسط یک نویسنده ایرانی نگاشته شده. از زحمات جناب مطلب زاده ممنونم. پیشنهاد بنده برای پربار شدن کتاب استفاده از مثال‌ها و عکس‌های بیشتر و با کیفیت تر مخصوصا از خود بورس تهران هست و یه ویراستاری کلی برای تصحیح اشتباهات تایپی. تشکر و خداقوت جناب مطلب زاده، منتظر دیدن آثار دیگر هم از شما هستیم.
جلال آذری
۱۳۹۸/۱۰/۳۰
از نظر محتوایی مطالب و تکنیک‌های جدید ارائه شده، همواره تجربیات عملی در بازارهای مالی بر روشهای تئوری صرف برتری دارند، این کتاب توانسته تا حد خوبی از این نظر خلا تجربی را پوشش دهد، برای علاقه مندان معاملات ارزی توصیه می‌شود
حسین احمدی
۱۴۰۱/۹/۲۱
با سلام
با توجه به اینکه بنده تازه در بورس فعالیت میکنم بنظرم یادگیری کندل شناسی. یاد گیری روانشناسی بازار تحلیل بازار و خواندن نمودار یکی از اصول مقدماتی برای شروع می‌باشد پس داشتن منبع مفید و کوتاه و کامل نیاز می‌باشد بنده یک کتاب را خریده‌ام بنظر خودم منبع خوبی برای شروع می‌باشد
vahid rahmani
۱۴۰۰/۷/۷
کتاب فوق العاده ساده ایی برای شناختن کندلا بود.. ولی هر چی میرفتم جلوتر غلط‌ها و اشتباهات املایی یا پس و پیش گفتن کلمات بیشتر به چشم میومدن!
در هر حال توصیم اینه که..
ارزشش رو داره که یکبار برای همیشه توی ذهنمون سرفصل کندل شناسی رو با اینچنین کتابی؛ ببندیم!!
حامد برزگر
۱۳۹۸/۱۱/۱۴
برای دوستانی که با مقدمات تحلیل تکنیکال آشنایی دارند و به دنبال استراتژی معاملاتی هستند توصیه می‌شود
بهار اسدی
۱۳۹۹/۲/۱۹
کتاب بسیارخوبی است. خیلی ساده توضیح دادندفقط ایکاش درباره اصلاحات باندهای بولینگرتعیین ومحاسبه ریسک به ریواردوکاربرداندیکاتورهاهم توضیح می‌دادند. بازهم تشکرمیکنم برای من که مفیدبود
امید کیانی
۱۴۰۰/۶/۱۴
کتاب بسیارخوبی برای کندل شناسی هست مخصوصا برای تازه کارا. الگوهای کندلی که معرفی میشود محدود است و میتوانست بیشتر از اینها باشد ولی درکل کتاب خوب و روانی هست و یک سری استراتژی نیز معرفی میکند.
علی اکبر معلمیان
۱۳۹۹/۸/۲۴
قبل این کتاب آموزشهای مختلفی در زمینه بورس دیده بودم ولی به جمع بندی خوبی نرسیده بودم و کاملا گیج شده بودم. با خوندن این کتاب به یک نظم ذهنی رسیدم که فوق العاده بود. تشکر از نویسنده عزیز
Mohammad Farahy
۱۳۹۸/۱۱/۶
کتاب خوبی بود ولی مثال عملی نداشت، ولی به مواردی اشاره کرده بود که تو کتاب‌های دیگه من ندیدم، خوندن این کتاب رو پیشنهاد می‌کنم.
سعید بخشی
۱۴۰۰/۹/۱
سلام. به نظر من کتاب خوب بود ولی برای کسی که اول باشه با این مباحث اشنا میشه بعضی جاهااشتباهاته زیادی داشت ولی برای کسی که کتاب دیگری رو خونده باشه اصلا مباحثش پیش پا افتاده است.
Hossein Yeke
۱۳۹۹/۲/۵
کتاب جالب و خوبی هست درواقع یه دید جدید از چیزایی بهتون می‌ده که در ابتدا فک می‌کنید انچنان مهم نیستن اما این کتاب نشون می‌ده جزئیات درواقع مهم‌ترین نکته‌ها هستن.
مشاهده همه نظرات 112

راهنمای مطالعه کتاب شاهکار معاملات کندل استیک‌ها

برای دریافت کتاب شاهکار معاملات کندل استیک‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.