معرفی و دانلود کتاب شبیه سازی دیجیتال دنیای پارچه

عکس جلد کتاب شبیه سازی دیجیتال دنیای پارچه
قیمت:
9500 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شبیه سازی دیجیتال دنیای پارچه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شبیه سازی دیجیتال دنیای پارچه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شبیه سازی دیجیتال دنیای پارچه

کتاب شبیه سازی دیجیتال دنیای پارچه نوشته‌ی مجتبی کاظم پور، آموزشی جامع و کاربردی همراه با تصاویر در قالب دو پروژه در دو حوزه‌ی معماری خانه و صنعت مد با استفاده از نرم‌افزار مارولوس دیزاینر ارائه می‌دهد.

درباره‌ی کتاب شبیه سازی دیجیتال دنیای پارچه:

تبدیل یک طاقه پارچه به یک کالا، همانند معماری صنعت‌های مختلف، به ایده و طرح اولیه نیاز دارد که بتوان قبل از شروع کار، پارچه را به آن چیزی که مدنظر است، نزدیک کرد و جدای از مسائل طراحی و بصری، بتوان مقدار مصرف وسایل تولید و خطاها را پیش‌بینی نمود. از دید یک طراح متخصص در این زمینه، طراحی کالاهای پارچه‌ای هم قطعاً همانند دیگر صنعت‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و از این طریق می‌توان با مشتری یا برندها و تولیدی‌های معتبر، طبق سبک و سلیقه‌شان، وارد مذاکره شد و در نهایت کار را با طراحی آغاز نمود.

طراح با به روی کاغذ آوردن تصورات و ایده‌های خود، ابتدا پیش‌طرح‌ها و نمونه‌های اولیه طرح‌های خود را آماده می‌کند. اما با پیشرفت دنیای امروزی، مخصوصاً تکنولوژی و دنیای IT، خواه‌ناخواه، همه انتظارات بالاتری را در این زمینه پیدا کرده‌اند. به طور مثال در همین سال‌های اخیر، طراح جهت ارائه کار خود به مشتری، به چند طرح کشیده شده بر روی کاغذ بسنده می‌کرد و البته مشتری هم توقع زیادتری در ذهن خود نداشت اما امروزه با پیشرفت کردن الکترونیک و دنیای CG، طراحان جهت ارائه دقیق و باکیفیت محصول خود، آن را در کامپیوتر توسط نرم‌افزارهای طراحی تکمیل و به مشتری ارائه می‌دهند.

یکی از نرم‌افزارهای بسیار تخصصی و مهم صنعت پارچه، نرم ‌افزار مارولوس دیزاینر است که هدف طراحی 3 بعدی تمامی کالاهای پارچه‌ای را دنبال می‌کند. این نرم‌ افزار بسیاری از هزینه‌های اضافی و اشتباه که از طرف نیروی انسانی به وجود می‌آید را از میان برداشته است. همچنین در طراحی و اهداف خود، بسیار قدرتمند و سریع عمل می‌کند. نرم‌ افزار مارولوس دیزاینر، سال‌های اخیر، در میان ایده‌پردازان و طراحان در معماری، طراحی صنعتی و مخصوصاً خیاطی مورد استقبال قرار گرفته است.

کتاب شبیه سازی دیجیتال دنیای پارچه مناسب چه کسانی است؟

خیاطان و علاقه‌مندان به دنیای طراحی لباس می‌توانند برای آشنایی و یادگیری نرم‌ افزار مارولوس دیزاینر از این کتاب استفاده کنند تا پیشرفت چشمگیری در کار خود داشته باشند.

در بخشی از کتاب شبیه سازی دیجیتال دنیای پارچه می‌خوانیم:

یکی از بهترین و پربازدیدترین سایت‌های فروش مدل‌های طراحی شده، 3dsky می‌باشد که در واقع یک وبسایت در کشور روسیه هست، اما از کشورهای مختلف جهت رسیدن به هدف‌های خود، به این سایت مراجعه می‌کنند. این وبسایت باتوجه‌به قوانین سخت‌گیرانه‌ای که برای طراحان در مدل‌سازی وضع کرده است، مهم‌ترین آن، انتخاب موضوع مناسب طبق دسته‌بندی وبسایت می‌باشد.

از مهم‌ترین دسته‌بندی‌های این مرجع، مبلمان، میز و صندلی، انواع گل‌وگیاه، تختخواب، پرده و... است. با کمی دقت می‌بینید که تعدادی از این دسته‌بندی‌ها نیاز به طراحی انواع روکش پارچه، پارچه تخت و مبلمان و... هستند که به طور تخصصی در نرم‌افزار مارولوس دیزاینر طراحی می‌گردد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مبلمان معماری
بخش اول: آشنایی با نرم‌افزار مارولوس دیزاینر
بخش دوم: طراحی پارچه و دوخت‌ودوز تختخواب
مقدمه
بخش سوم: طراحی تشک تختخواب
بخش چهارم: طراحی بالشت های تختخواب
بخش پنجم: طراحی پتو
فصل دوم: طراحی لباس
بخش اول: مقدمه
بخش دوم: طراحی الگوی بدنه لباس
بخش سوم: طراحی آستین
بخش چهارم: ایجاد دکمه و جادکمه‌ای
بخش پنجم: قرارگیری متریالتنظیم موقعیت جنس پارچه 
بخش ششم: پین
فصل هفتم: اتو
فصل هشتم: زیپ
فصل نهم: چوب لباسی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شبیه سازی دیجیتال دنیای پارچه
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات بازار فنی و حرفه‌ای
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات89
زبانفارسی
شابک978-622-689412-8
موضوع کتابکتاب‌های مد و پوشاک، کتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شبیه سازی دیجیتال دنیای پارچه

مصطفی حسینی
۱۴۰۰/۳/۱۴
برای تازه کار‌ها خوبه اگه دنبال تنطیمات فیزیک انواع پارچه توی مارولوس هستین و چیزای پیچیده تر توصیه میکنم نخرید
محسن موسوی باوفا
۱۴۰۱/۹/۲۵
نکاتی که عنوان شده بود خیلی برام کاربردی بودن
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب شبیه سازی دیجیتال دنیای پارچه

برای دریافت کتاب شبیه سازی دیجیتال دنیای پارچه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.