دانلود کتاب قدرت عادت‌های مثبت

  • از: دن رابی، مهدی صائمی
  • ناشر: انتشارات پر
  • ۳ رای
  • برای دانلود قانونی کتاب قدرت عادت‌های مثبت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.


خرید کتاب الکترونیکنسخه نمونه رایگان

برای دانلود قانونی کتاب قدرت عادت‌های مثبت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

معرفی کتاب قدرت عادت‌های مثبت

در کتاب قدرت عادت‌های مثبت نوشتۀ دن رابی، نیازهای یک عادت به صورت بسیار ساده نوشته شده‌اند. بایستی یک عمل یا فرآیند فکری باشد تا در طول زمان یک عادت مثبت ایجاد شود. عمل یا فرآیند فکری بایستی برای کسی که آن‌ را انجام می‌دهد‌، فایده داشته باشد‌.

در مورد عادت‌هایی که دارید فکر کنید و این‌ که چه اثری بر جنبه‌های زندگیتان دارند. وزن و سلامتی‌تان به وسیله عادت خوردن شما تعیین می‌شود. و روابط شما با مردم بوسیله عادت‌های اجتماعی‌تان تعیین می‌شوند. موفقیت‌های شما در کار توسط عادت‌های کاری‌تان مشخص می‌شوند. شما عادت‌های خوبی دارید که چگونه خوابیدن شما را دیکته می‌کنند. شما عادت‌های زناشویی دارید. شما حتی عادت خرید دارید، نگاهی به اطراف خانه‌ی خود بیاندازید، خیلی سریع متوجه آن‌ها خواهید شد. خصوصیت ما‌، سلامتی و هر جنبه زندگی‌مان به‌ وسیله عادت‌هایمان تعیین می‌شوند.

نیازی نیست که عادت مثبت منجر به تغییر زندگی شود، هر چند برخی از آن‌ها این تغییر را ایجاد می‌کنند. برخی از عادت‌ها ممکن است برای شما ناآشنا باشند اما برای دیگران آشنا باشند. برای سورپرایز آماده باشید‌. بر اساس تحقیقاتی که انجام شده، کتاب قدرت عادت‌های مثبت (The Power Of Positive Habits) می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

دن رابی (Dan Robey) بیست سال گذشته را برای مطالعه و یادداشت‌‌برداری سلامت و تناسب اندام صرف کرده است. او مدّت 10 سال مدیر شرکت مشاوره‌ای است که ارتباطات بازاریابی و مشاوره‌ی خدمات اینترنتی شرکت‌های تعاونی اصلی ایالات متحده است. ایشان دانش کسب‌ شده از این مطالعات را با تجارب عملی تجارت ترکیب نمود تا برنامه‌ی جدیدی برای سلامتی، موفّقیّت و روابط «قدرت عادت‌های مثبت» خلق نماید. آقای رابی در بخش خبری عصر شبکه CBS و کانال آموزش مصاحبه نموده است. او ساکن میامی فلوریدا و جزو گروه گیتاریست‌های بلو است.  

این کتاب از آن کتاب‌ها نیست که فقط یک‌بار بخوانید. شما بیشترین بهره را زمانی خواهید برد که از این کتاب به عنوان مرجع استفاده نمایید. اهداف کتاب عبارتند از:

- برای تغییر مسیر شما جهت فکر کردن در مورد عادات خود برای بقیه‌ی عمرتان.
- آماده‌سازی شما برای تصمیم‌گیری برای دانشی، جهت عملی کردن عادت‌های مثبت و جایگزینی آن‌ها در زندگی‌تان.
- برای آماده کردن شما با یک برنامه ساده و راحت جهت راهنمایی شما در عملی کردن عادت‌های مثبت جدید‌.

شما سریع خواهید آموخت که استقرار عادت‌، بهتر است در گام‌های کوچک انجام شود. انتظار نداشته باشید که به یکباره ذهن و جسم‌تان، عادت‌های جدید را بپذیرند. از این کتاب به عنوان مرجع برای افزایش پذیرش عادت‌های جدید استفاده نمایید.

جملات برگزیدۀ کتاب قدرت عادت‌های مثبت:

- قدرت عادت‌های مثبت‌، طرح پرواز شماست.
- طولانی‌ترین سفرها هم فقط با یک گام آغاز می‌شوند.
- قدرت ما نمی‌تواند دنیا را عوض کند، امّا می‌تواند ما را عوض کند.
- ما همان چیزهایی هستیم که دایماً تکرار می‌کنیم، پس آنها عمل نیستند بلکه عا‌دت هستند.
- اگر می‌خواهید صد سال یا بیشتر عمر کنید، نمی‌توانید بنشینید و منتظر بمانید تا اتّفاق بیافتد، بایستی برخاسته و هر روز دنبالش بگردید.

در بخشی از کتاب قدرت عادت‌های مثبت می‌خوانیم:

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم پس از چند ثانیه‌، نام افراد معرفی‌ شده را فراموش می‌کنید، متخصّصان حافظه‌ی مطلوب به شما خواهند گفت که بهترین راه برای به یاد آوردن نام افراد، یادآوری آن‌ها با یک خاطره‌ی تصویری از آنهاست. به عنوان مثال اگر کسی به نام بیل اسمیت را به شما معرفی کرده‌اند‌، دقّت کنید که مثلاً چهره‌اش شبیه بیل کلینتون رئیس‌جمهور پیشین آمریکاست‌، نام او را با چهره‌اش که شبیه رئیس‌جمهور آمریکاست به خاطر بیاورید‌. هر وقت او را دیدید بلافاصله بر اساس چهره‌اش، نامش را به خاطر خواهید آورد. اگر تاجر هستید، بسیار اهمیّت دارد که نام مردم را به خاطر بیاورید. این عادت به شما کمک خواهد نمود.

فهرست مطالب

پیش‌گفتار
درباره‌ی مؤلف
فصل اوّل: عادت‌های مثبت چه هستند و چه کارهایی می‌توانند برای من انجام دهند؟
عادت‌ها وسایل نقلیه‌ی قوی برای تغییر‌ات شخصی هستند.
ذهن و جسم‌تان را به ‌دست خلبان خودکار بسپارید.
عادت‌ها، دانش کاربردی هستند.
درباره‌ی عادت‌های این کتاب
چگونه عادت‌های مثبت می‌توانند زندگی شما را تغییر دهند.
عادت‌های مثبت در یک دقیقه.
فصل دوّم: بسیار خوب! مرا در حالت خلبان خودکار قرار بده.
طرح پرواز خود را طراحی کنید.
راهنمای عاد‌ت‌های مثبت
عادت اساسی شماره‌ی 1: تصوّر مثبت
عادت اساسی شماره‌ی 2: کارهای یک دقیقه‌ای.
کارهای یک دقیقه‌ای چیست؟
چگونه در عرض یک دقیقه پیشرفت کنید؟
یادداشت‌های روزانه کارهای مهمی انجام می‌دهند
خلاصه
فصل سوّم: عادت‌های مثبت برای سلامتی و تناسب اندام
چگونه به صورت خودکار، بدنی متناسب داشته باشیم؟
چربی‌های خوب را جایگزین چربی‌های بد نمایید.
چربی‌های بد.
تغییر ساده‌ی رژیمی که به مبارزه با چربی منگنه شده است.
عادت 3: برای داشتن بدنی سالم و متناسب و کاهش کلسترول، روزانه تخم کتان مصرف کنید.
عادت 4: همیشه سالاد را با سس کم در کنارش سفارش دهید.
عادت 5: سویا‌برگر را جایگزین همبرگر کنید.
عادت6: همیشه سیب‌زمینی کبابی را خالی سفارش دهید.
عادت 7: لبنیات کم‌چرب استفاده کنید، 70% چربی کم کنید و خطر سرطان را کاهش دهید.
عادت 8: مارگارین فاقد چربی ترانس را جایگزین مارگارین دارای چربی ترانس و کره نمایید.
عادت9: برچسب‌های مواد غذایی را مطالعه کنید.
عادت10: کره‌ی بادام‌زمینی و بادام را جایگزین کره و پنیر خامه‌ای نمایید.
عادت‌های مثبتی که شما را تکان می‌دهند.
چه نفعی برای من دارند؟
عادت 11: قدم زدن سریع.
شروع کنید
عادت 12: یک گام‌شمار بپوشید.
عادت 13: تنفس عمیق.
تنفس دیافراگمی
عادت 14: ده دقیقه طناب بزنید و سریع به تناسب اندام برسید.
عادت 15: به عقب برگردید و به خودتان کمک کنید تا یک عادت مثبت ایجاد کنید.
عادت 16: هر روز با حیوان خانگی‌تان قدم بزنید.
عادت 17: کلید آسانسور را فشار ندهید. با استفاده‌ی روزانه از راه‌پله‌ها وز‌ن‌تان را کم کنید.
عادت‌های مثبت کاهش وزن.
عادت 18: هنگامی‌که برای شام به رستوران می‌روید، مراقب سفارش غذا و کاهش وزن باشید.
عادت 19: به جای سه وعده‌ی کامل روزانه‌، 4 تا 5 وعده‌ی کوچک میل نمایید.
عادت 20: آب را جایگزین نوشابه‌های گازدار کنید.
عادت 21: روزانه چای سبز بنوشید، چربی را بسوزانید و متابولیسم بدن را تقویت کنید.
عادت 22: هر روز 8 لیوان آب بنوشید.
عادت 23: در اطاق روشن غذا بخورید تا دچار پرخوری نشوید.
عادت 24: هر هفته خود را وزن کنید.
عادت 25: یک بطری پر از آب خنک همراه خود داشته باشید.
عادت‌های مثبت قلب سالم و کلسترول کمتر.
عادت 26: روزتان را با خوراک جو دوسر (یولاف) شروع کنید تا انرژی کافی، قلب سالم و تناسب اندام داشته باشید.
قلب سالم
انرژی بیشتر
عادت 27: حداقل دو بار در هفته ماهی بخورید.
عادت 28: هنگام انجام کارهای روزمره‌، تحرّک داشته باشید.
عادت 29: آجیل‌های چرب سالم را جایگزین میان وعده‌های دارای چربی‌های بد نمایید.
عادت 30: لای دندان‌هایتان را مرتّب نخ دندان بکشید تا قلبی سالم داشته باشید.
عادت 31: نان کامل سبوس‌دار را جایگزین نان‌های سفید کنید.
عادت 32: بشقاب‌تان را پر جنب‌و‌جوش و شلوغ نقّاشی کنید تا زندگی‌تان پرجنب‌و‌جوش شود.
عادت 33: روزانه حداقل 100 واحد ویتامینE مصرف کنید.
عادت 34: هر وقت شام بیرون رفتید‌، بطری آب سفارش دهید.
عادت 35: هر روز یک سیب بخورید.
عادت 36: در گفت‌وگوها کمتر به خودتان اشاره کنید.
عادت 37: وقتی استرس دارید تا 10 بشمارید.
عادت‌های مثبت تکمیلی.
عادت 38: فوائد مکمّل‌ها را تصوّر و باور کنید.
عادت 39: روزی یک مولتی ویتامین میل کنید.
عادت 40: برای سلامتی قلب و افزایش انرژی، کوآنزیم کیو 10 مصرف کنید.
عادت 41: سویا.
عادت 42: سرکه‌ی سیب.
عادت 43: سلنیوم مصرف کنید تا خطرسرطان را از بین ببرید.
عادت 44: سیر.
عادت 45: لسیتین.
عادت 46: پروبیوتیک‌ها.
عادت 47: عصاره‌ی هسته‌ی انگور.
عادت 48: قبل از دوش گرفتن، پوست‌تان را برس خشک بکشید.
عادت مثبت خوب خوابیدن.
عادت 49: خودتان را روی تخت‌خواب پرت نکنید و غلت نزنید.
عادت 50: یک ساعت قبل از خوابیدن کارهای آرام‌بخش انجام دهید.
عادت 51: 3 تا 6 ساعت قبل از خواب ورزش کنید.
عادت 52: آیا می‌دانید حرف زدن با خود در طول روز می‌تواند به خوب خوابیدن در شب کمک کند؟
فصل چهارم: عادت‌های مثبت برای موفقیّت و روابط
عادت‌های مثبت موفّقیّت.
عادت 53: عادت کنید اهداف را دسته‌بندی کنید.
عادت 54: عادت کنید تا کارهای بزرگ را به کارهای کوچک تقسیم کنید.
عادت 55: عادت کنید ناتوانی خود را به عنوان پله‌های موفّقیّت در نظربگیرید.
عادت 56: با انجام این چهار عادت‌، موفّق‌ترشوید.
عادت 57: هر شب 10 صفحه از یک کتاب را مطالعه نمایید.
عادت 58: فهرستی از فرصت‌های موجود در هر یک از ناتوانی‌های خود تهیّه کنید.
عادت 59: به جای گوش کردن رادیو و موسیقی در ترافیک به مطالب ضبط‌شده گوش کنید.
عادت 60: نام‌ها را با عادت‌هایشان به خاطر بسپارید.
عادت 61: هر روز اهداف خود را با صدای بلند بر زبان آورید.
عادت 62: عادت کنید هر روز یک ساعت کمتر تلویزیون تماشا کنید.
عادت‌های مثبت برای نگرش مثبت، انگیزه‌ی بیشتر و بهبود اعتمادبه‌نفس.
عادت 63: عبارات چالشی نگرش مثبت.
عادت64: عادت کنید به صورت تصادفی کارهای محبّت‌آمیز انجام دهید.
عادت 65: فیبر بیشتری بخورید‌، شادتر و بدون افسردگی زندگی کنید.
عادت 66: با کمک چالش‌های موسیقی روزانه، انگیزه‌ی خود را افزایش دهید.
عادت 67: با کار کردن بر دلهره و عدم‌تمرکز غلبه کنید.
عادت 68: برای رسیدن به موقع به مقصد، وقت کافی برای رانندگی در نظر بگیرید.
عادت 69: عادت کنید بیشتر تأمّل کنید‌، بیشتر ریسک کنید.
عادت 70: با ورزش و اندورفین، باهوش‌تر باشید.
عادت 71: سیستم ایمنی بدن خود را با خندیدن تقویت کنید.
عادت‌های مثبت برای روابط خوب.
عادت 72: یادداشت‌های عاشقانه و ابراز علاقه برایش بنویسید.
عادت 73: از همسرتان در مقابل دیگران تعریف کنید.
عادت 74: عادت کنید به حرف‌های همسرتان گوش کنید.
عادت 75: در مناسبت‌های مختلف به کسی ‌که علاقه دارید، کارت‌پستال بدهید.
عادت 76: تلاش کنید نقطه نظرات دیگران را درک کنید.
عادت 77: ارادتمندی خود را به دیگران نشان دهید.
عادت 78: لبخند زدن هنگام عصبانیّت را به یک عادت تبدیل کنید.
عادت 79: توجّه بیشتر به شوهرتان.
عادت 80: مراسم شام را رمانتیک کنید.
عادت 81: حرکات کوچک برای شاد بودن.
راهنمای عادت‌های مثبت

 ۱۵۲ صفحه، ۷۲۷ کیلوبایت، زبان فارسی، EPUB، 
شابک: 978-600-8137-84-9 

چاپ ۱۳۹۶: ۱۲۵۰۰ ت قیمت الکترونیکی: ۳۰۰۰ ت - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome50
خرید کتاب الکترونیکنسخه نمونه رایگان

راهنمای دانلود کتاب قدرت عادت‌های مثبت

برای دانلود کتاب قدرت عادت‌های مثبت و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

دانلود کتاب  قدرت عادت‌های مثبت
Masi Samimi
۱۳۹۷/۲/۲۱
کتاب بسیار خوبی هست بشرطی که به گفته هاش عمل کنی تا تغییر روتو زندگیتون ببینید، خوشحالم که این کتاب رو بهم پیشنهاد دادید، سپاگزارم.
علی محمدی
۱۳۹۷/۲/۱۴
کتاب بسیار خوبی است. از این جهت که عادتهای مثبت ما، کیفیت زندگی ما را بالا می‌برد. تلاش هر بیشتر برای شناسایی و تثبیت این عادتها در انسان، از او یک فرد موفق نابغه می‌سازد و بهره وری و رضایتمندی او از زندگی را افزایش می‌دهد.
مشاهد همه دیدگاه‌ها (۲)