دانلود کتاب مثلث سلامتی: خواب، تغذیه، تمرین

  • از: آرمین فکری
  • ناشر: انتشارات حتمی
  • ۱۱ رای
  • برای دانلود قانونی کتاب مثلث سلامتی: خواب، تغذیه، تمرین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.


خرید کتاب الکترونیکنسخه نمونه رایگان

برای دانلود قانونی کتاب مثلث سلامتی: خواب، تغذیه، تمرین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

معرفی کتاب مثلث سلامتی: خواب، تغذیه، تمرین

اگر تصمیم دارید با ورزش کردن، به تناسب اندام برسید، ابتدا لازم است با مفاهیم اصلی خواب و تغذیه صحیح که در کتاب مثلث سلامتی: خواب، تغذیه، تمرین نوشته‌ی آرمین فکری به صورت کامل به آن‌ها پرداخته شده، آشنا شوید و با رعایت نکات اصولی آن به هدف خود دست پیدا کنید.

با توجه به گسترش زندگی ماشینی و مجازی و با اینکه افراد در جوامع مختلف به سمت ورزش، فعالیت‌های بدنی و تلاش بر زندگی سالم و رعایت بهداشت تمایل پیدا کرده‌اند، اصلی‌ترین موضوعات در حوزه سلامت که «خواب و تغذیه» هستند و نقش بسزایی در سلامت جسم و روح دارند، در پایین‌ترین سطح از توجه قرار گرفته‌اند! راه رسیدن به بدنی متناسب فقط ورزش کردن نیست!

آرمین فکری در کتاب مثلث سلامتی: خواب، تغذیه، تمرین، تجربیات خود را به دور از هرگونه تعصب شخصی و با تحقیق و مقایسه با منابع متعددی که در این زمینه مطالعه کرده، بازگو کرده است. می‌توان گفت که کتاب حاضر، یکی از بهترین و کاربردی‌ترین منابعی است که تاکنون به زبان فارسی به چاپ رسیده است. برای نگارش این کتاب، از محتوای دو کتاب پرفروش نیویورک تایمز، «خواب هوشمندانه» و «رژیم سیب زمینی شیرین» استفاده کرده است. در کتاب حاضر، سعی شده، نکته‌های اصلی و کلیدی جمع آوری شود تا شما راحت‌تر و سریع‌تر به نتیجه دلخواهتان دست پیدا کنید. توصیه‌ می‌شود که کتاب را با نکته‌برداری یا با یک ماژیک شب رنگ بخوانید و هر جا جمله‌ای، ذهنتان را درگیر کرد آن را پررنگ کنید.

این کتاب از سه بخش «خواب»، «تغذیه (سیب زمینی شیرین)» و «ورزش» تشکیل شده است. این سه بخش، به همراه نکاتی که در آن‌ها آمده است، تمامی چیزهایی را که شما برای دستیابی به هدفتان ممکن است به آن نیاز داشته باشید. در اختیار شما قرار می‌دهد.

آرمین فکری را بیشتر بشناسیم:

او دارای مدرک لیسانس مدیریت ورزشی از دانشگاه لیم کوک وینگ مالزی و مدیر باشگاه ورزشی بایا است. فکری دارای مدرک مربیگری بین‌المللی NASM، مدرک بین‌المللی کیک بوکسینگ، کمربند مشکی جوجیتسو (سبک کوبودو) از فدراسیون ورزش‌های رزمی ایران، مدرک مربیگری درجه سه سبک دفاع نوین از فدراسیون ورزش‌های رزمی ایران و کمربند مشکی سبک دفاع نوین از فدراسیون ورزش‌های رزمی ایران است.

کتاب مثلث سلامتی: خواب، تغذیه، تمرین به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر شما هم تصمیم دارید تا هر چه زودتر به تناسب اندام برسید، خواندن این کتاب را هر چه سریع‌تر در اولویت قرار دهید. روش‌های پیشنهاد شده در این کتاب، آزمون و تجربه شده و افراد بسیاری از آن نتیجه گرفته‌اند. اصلا مهم نیست که تا به حال، از چه روش‌هایی استفاده کردید و اینکه بعد از تلاش‌های زیاد و مکرر نتوانستید به نتیجه دلخواهتان برسید. مطمئن باشید با خواندن کتاب حاضر و عمل کردن به نکته‌های بسیار مهم و کاربردی که در آن آمده، می‌توانید به هرگونه هدفی که در زمینه تناسب اندام دارید، دست پیدا کنید.

در بخشی از کتاب مثلث سلامتی: خواب، تغذیه، تمرین می‌خوانیم:

رژیم‌های کاهش کربوهیدرات سنتی و رایج، کربوهیدرات دریافتی شما را برای مدت زمانی طولانی، به طور نسبی، پایین نگه می‌دارند یعنی زیر 50 گرم در روز. سپس وقتی شما برای دوباره احیا کردن کربوهیدرات‌ها تلاش کنید مانند بالنی منفجر خواهید شد. راه بسیار بهتری برای کاهش کربوهیدرات‌ها وجود دارد و آن عمل کردن به روش چرخه‌ای است. شما حداقل دو روز در هفته را می‌توانید به عنوان روزهای با کربوهیدرات بالا درنظر بگیرید. بدن شما هیچ شانسی برای تنظیم روزهای کم کالری با کربوهیدرات کم نخواهد داشت. مهم نیست که چه مدت، از این چرخه استفاده کنید. این زیبایی چرخه کربوهیدراتی است.

در واقع، در این روش، به بدن شوک می‌دهیم تا از چربی‌ها برای تولید انرژی استفاده کند. در این روش، بدن هرگز تغییری برای منطبق کردن خود نمی‌بیند و سختی نمی‌کشد. با رعایت این روش، نه تنها احساس خوبی دارید؟ بلکه انرژی بیشتر، کاهش وزن صحیح و باقی ماندن در زندگی سالم را نیز خواهید داشت. آیا نیازی هست که وقتی در رژیم غذایی سیب زمینی شیرین هستم، ورزش کنم؟ پرسشی که ممکن است مطرح شود این است که اگر می‌توان چربی‌ها را بدون هیچ تمرین ورزشی از دست داد، چرا در رژیم غذایی سیب زمینی شیرین از شما درخواست می‌شود که ورزش نیز بکنید؟

 ۱۳۷ صفحه، ۴ مگابایت، زبان فارسی، PDF، 
شابک: 978-600-355419-1 

چاپ ۱۳۹۹، قیمت الکترونیکی: ۴۹۰۰۰ ت - 14.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome50
خرید کتاب الکترونیکنسخه نمونه رایگان

فهرست مطالب

بخش 1 خواب راز سلامتی
فصل اول: شناخت ارزش خواب
فصل دوم: در طول روز، نور بیشتری بگیرید
فصل سوم: قبل از خواب، از صفحه نمایش‌ها فاصله بگیرید
فصل چهارم: برای مصرف کافئین برنامه داشته باشید
فصل پنجم: دمای محیط
فصل ششم: در زمان مناسب به رختخواب بروید
فصل هفتم:روزانه مواد معدنی ضد استرس را به پوست خود برسانید
فصل هشتم: برای خواب خود جایگاهی اختصاصی در نظر بگیرید
فصل نهم: جای خوابتان را عاری از هر نوری کنید
فصل دهم: تمرین سخت؛ اما هوشمندانه
فصل یازدهم: دوستان خود را خارج از اتاق خوابتان ببینید
فصل دوازدهم: وزنتان را کم کنید و از آن خلاص شوید
فصل سیزدهم: با زمین ارتباط بگیرید
بخش 2 تغذیه
فصل چهاردهم: چگونه می‌توان تغذیه درست داشت؟
فصل پانزدهم: حقایقی درباره کربوهیدرات‌ها 
فصل شانزدهم: قدرت سیب زمینی شیرین از نظر مواد مغذی موجود در آن
فصل هفدهم: در فاز اساسی رژیم غذایی سیب زمینی شیرین
فصل هجدهم: محاسبه شاخص جرم بدن (بی. ام. آی.)
فصل نوزدهم: شناخت کربوهیدرات‌ها و مواد مغذی ضروری
فصل بیستم: چهار نوع «روزهای کربوهیدراتی»
فصل بیست و یکم: چگونه نتایج را پیگیری و نشانه‌ها را بخوانیم
فصل بیست و دوم: دستورهای غذایی صبحانه
فصل بیست و سوم: سوپ‌ها
فصل بیست و چهارم: شام
فصل بیست و پنجم: دسر
بخش 3: پیشگفتار ورزش
فصل بیست و ششم: ورزش در کنار چرخه غذایی کربوهیدرات
فصل بیست و هفتم: منابع سوخت در طول ورزش 
مثالی از برنامه زمان‌بندی تمرین و چرخه غذایی
سخن پایانی

راهنمای دانلود کتاب مثلث سلامتی: خواب، تغذیه، تمرین

برای دانلود کتاب مثلث سلامتی: خواب، تغذیه، تمرین و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

دانلود کتاب  مثلث سلامتی: خواب، تغذیه، تمرین

نظرات کتاب مثلث سلامتی: خواب، تغذیه، تمرین

sahar gm
۱۳۹۹/۹/۲
من این کتاب رو خوندم واقعا به نکاتی اشاره شده در این کتاب که خیلی راحت میشه أونها رو اجرا کرد و از خواب و بدن متناسب لذت برد
ارمین فکری
۱۳۹۹/۹/۲
این کتاب رو به همه پیشنهاد میکنم.
مطمئن هستم خیلی بهتون کمک میکنه برای بهتر شدن در زندگی روزمرتون 🙌
پریسا قنبرزاده
۱۳۹۹/۹/۱۲
تازه این کتابو خریدم و مطمئنم مطالب توش حرف نداره
مشاهد همه نظرات (۸)