دانلود کتاب صوتی هوازی چربی‌سوز نیست!


خرید کتاب صوتی

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هوازی چربی‌سوز نیست! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

معرفی کتاب صوتی هوازی چربی‌سوز نیست!

کریگ بلنتاین و چلسی رتکلیف در کتاب صوتی هوازی چربی‌سوز نیست!، به شما نشان می‌دهد که چگونه با صرف زمانی معادل یک پنجاهم جلسات کاردیو و با تمریناتی که از آن‌ها لذت می‌برید، نتایج تناسب اندام بهتر یا مشابه را کسب کنید تا سرزندگی، شادابی و سلامتی را به صورت یکجا داشته باشید.

اگر تا به حال احساس می‌کردید که وقت خود را هدر می‌دهید، اگر تا به حال فکر می‌کردید که رفتن به باشگاه برای شما فقط یک اتلاف وقت است، اگر تاکنون با ناامیدی به آینه نگاه می‌کردید و با خود می‌گفتید پس این 40 ساعتی که طی سه ماه گذشته بر روی تردمیل تمرین کرده‌ام، کجا رفته است؛ برای کسب اطلاعات جدید در مورد ورزش کاردیو خودتان را آماده کنید.

در ادامه در کتاب صوتی هوازی چربی‌سوز نیست! (The great cardio myth) خواهید دید که چطور می‌شود با رها کردن کاردیو و انتخاب روشی سریع‌تر و کمتر شناخته شده، می‌توانید هم به کاهش وزن مورد نظر خود برسید و هم سلامت جسمی خود را بهبود بخشید.

مطالعات علمی زیادی نشان می‌دهند که با برنامه‌های هوازی کاهش چربی کمی روی می‌دهد و یا هیچ کاهش چربی‌ای شکل نمی‌گیرد. ورزش هوازی با حالت پایدار برای کاهش چربی ممکن است بزرگترین دروغ صنعت تناسب اندام باشد. تمرین کاردیو می‌تواند تناسب اندام قلبی عروقی را بهبود بخشد و برای ورزشکارانی که می‌خواهند لاغر باشند، مناسب باشد. با اینکه رابطه‌ای بین تناسب اندام قلبی عروقی و لاغری وجود دارد، اما هیچگاه رابطه علت و معلولی بین آن‌ها برقرار نبوده است. اضافه کردن ورزش کاردیو-مخصوصاً تمرینات هوازی-به معنای کاهش چربی نیست.

کتاب هوازی چربی‌سوز نیست، پرده از روی تعدادی از اشتباهات درمورد ورزش قلبی عروقی برمی‌دارد، برخی از این اشتباهات کوچک هستند در حالیکه برخی دیگر، همانطور که از نظر علمی ثابت شده است، کاملاً جدی و به طور بالقوه‌ای زیان‌آور هستند. مطمئناً تمام افراد مانند آمریکایی‌ها با چالش رسیدن به سلامت کامل روبرو هستند. البته همه به دنبال وزن بدن سالم هستند - چالشی که با وجود رشد 60 میلیارد دلاری بازار کاهش وزن، همچنان پابرجاست!

کریگ بلنتاین (Craig Ballantyne)، نویسنده این کتاب، یک مربی تعامل سازنده و موفق از تورنتو اونتاریو کانادا است و نویسنده فرمول روز کامل است: چطور روز خود را داشته باشید و کنترل زندگی خود را بدست بگیرید. او از سال 2000 در مجله سلامتی مردان همکاری می‌کرد و مقالات او برای سلامتی بانوان، اکسیژن، GQ، ماکسیم، نشنال جئوگرافی، تناسب اندام مردان و عضله و تناسب اندام او و غیره نیز مشاهده می‌شد.

در بخشی از کتاب صوتی هوازی چربی‌سوز نیست می‌شنویم:

در اواسط دهه 1960، پزشکی به نام کنت کوپر برنامه‌ی آمادگی جسمانی برای ناسا و نیروی هوایی ایالات متحده را آغاز کرد. این برنامه ورزشی، از سلامت کامل شرایط قلبی و تنفسی فضانوردان و خلبان‌ها قبل از پرواز اطمینان حاصل می‌کرد. به نظر می‌رسید که این برنامه بتواند تناسب اندام عموم مردم را نیز بهبود بخشد؛ در نتیجه او تصمیم گرفت تا اختراع جدید خود یعنی ایروبیک را در دسترس عموم قرار دهد. 

دکتر کوپر در سال 1968 کتاب ایروبیک خود را که جز پر فروش‌ترین‌ها بود، منتشر کرد. ایروبیک که به معنی «نیاز به اکسیژن آزاد» است، فعالیت‌های بدنی پشت سرهم که مقدار زیادی اکسیژن مصرف می‌کنند را توصیف می‌کند. مزایای ایروبیک به گفته او، بهبود سلامت تنفسی و حتی محافظت از فرد در برابر بیماری‌های قلبی است. طبق گفته‌ی دکتر کوپر برای حفظ تندرستی، فرد باید مقدار مشخصی ورزش هوازی را در هر هفته انجام دهد. پنج فعالیت برتر از نظر او، دویدن (پیاده‌روی سریع)، دوچرخه‌سواری، شنا، اسکی روی برف و پیاده‌روی بود. 

این نوع فعالیت فیزیکی برای اکثر مردم قابل اجرا بود. باور این بود که ایروبیک ورزشی ایمن، کم ضرر و آسان است و هرکس بدون در نظر گرفتن سن و جنسیت، می‌تواند آن را انجام دهد. طی یک دهه در آمریکا تعداد کسانی که ورزش می‌کردند، دو برابر شد. دکتر کوپر در مصاحبه‌ای به نیویورک تایمز گفت: با توجه به نظرسنجی گالوپ، 24 درصد از بزرگسالان آمریکایی در سال 1961 به طور منظم ورزش می‌کردند و بعد از سال 1968 این تعداد به 50 درصد رسید. بدون شک این برنامه به فعال شدن آمریکایی‌ها کمک کرد. 

سال 1970 موسسه تحقیقاتی کوپر توسط دکتر کوپر در تگزاس تاسیس شد. ثروتمندان و افراد سرشناس برای رسیدن به تناسب اندام آن جا می‌رفتند. سال 1988 رئیس جمهور جرج دبلیو بوش هم به آن جا می‌رفت. سال 1970 زمانی که برنامه‌ی هوازی دکتر کوپر برای کسب جام جهانی به تیم فوتبال برزیل کمک کرد، شهرت او جهانی و کتابش به 41 زبان مختلف ترجمه شد. کاردیو به عنوان یک عامل پزشکی پیشگیرانه، اکنون تبدیل به «دانش رایجی» شده بود. یک سال بعد هم مرکز ایروبیک کوپر یک محوطه برای مرکز سلامتی افتتاح کرد، که بعداً هتل و آبگرم هم به آن اضافه شد

فهرست مطالب

۴۴ دقیقه
فصل اول: اشتباهات بزرگ
۳۹ دقیقه
٪50 از آمريکايی‌ها 150 دقيـقه کارديو در هفته انجام می‌دهند و 68.7٪ آمريکايی‌ها اضافه وزن دارند
۴۸ دقیقه
میزان مرگ و میر بین افرادی که چهار بار در هفته می‌دوند بیشتر از افرادی است که هیچ وقت نمی‌دوند
۴۶ دقیقه
فصل دوم: اشتباهات کوچک
۴۵ دقیقه
٪92 دوندگان در نهايت هنگام دويدن آسيب می‌بينند، تا حدی که به کمک پزشکی نياز پيدا می‌کنند
۳۴ دقیقه
افراد به طور متوسط، تعداد کالری‌هايی که طی 25 دقيقه تردميل می‌سوزانند را تا 72% در نظر می‌گيرند که بسيار بيشتر از مقدار واقعی آن است
۴۹ دقیقه
بزرگسـالان کم تحرک در هر دهه 3 تا 8 درصد از توده عضلانی خود را از دست می‌دهند
۴۲ دقیقه
فصل سوم: روش بهتر - بخش اول
۳۲ دقیقه
فصل سوم: روش بهتر - بخش دوم
 ۶ ساعت و ۱۹ دقیقه، ۳۶۳ مگابایت، زبان فارسی، MP3، 
چاپ ۱۳۹۷، قیمت الکترونیکی: ۱۴۰۰۰ ت - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome50
خرید کتاب صوتی

راهنمای دانلود کتاب صوتی هوازی چربی‌سوز نیست!

برای دانلود کتاب صوتی هوازی چربی‌سوز نیست! و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

دانلود کتاب صوتی  هوازی چربی‌سوز نیست!
احمد نوری
۱۳۹۷/۱۱/۲۳
این کتاب را همه اساتید علوم ورزشی باید مطالعه کنند همه مربیان باید ببلعند، معلمان ورزش که واقعا تکلیف شان معلوم نیست اگر وقت کردن از بیکاری مثل کتاب مقدس بهش نگاه کنن شاید شفاشون بده، البته خودشون در بیشتر...
سروش پلنگ زا
۱۳۹۸/۳/۱۷
با سلام مطالعه کتاب چیز های زیادی یاد می دهد که هنوز به اثبات نرسیده آهنگ بین جملات گوینده بسیار بسیار زیاد و اعصاب راه خورد میکند وقت آدم رو خیلییی میگیرد سریع روی بحث اصلی نمیرود.ولی در کل شنیدنش خوب است وقت باید داشته باشید.
بهزاد پزشکی
۱۳۹۸/۱/۲۴
کتاب خوبیه اما ۹۰٪ تکراره: کاردیو بد است. واقعا عصبی می‌کنه
مشاهد همه دیدگاه‌ها (۹)