معرفی و دانلود کتاب کلام فرزانگان

عکس جلد کتاب کلام فرزانگان
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلام فرزانگان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلام فرزانگان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلام فرزانگان

عمر انسان محدود است، دوران جوانی زمان تجربه اندوزی و دوران میانسالی زمان  بهره گیری از تجربیات می باشد تا در ادامه مسیر زندگی به راه روشنتر و بهتری بروند و البته مدت زمان کوتاه از میانسالی تا خاتمه عمر محدودیت های زیادی را در جهت بهبود وضعیت و استفاده مناسب از موقعیتهای موجود ایجاد می نماید.

انسان غالبا به این مساله فکر می کند که اگر در جوانی تجربه و دید امروز را داشتم، شاید موقعیت مناسبتری از وضعیت فعلی برایم فراهم می شد.

اما خداوند متعال این توان و اختیار را به انسان داده است که از اندوخته ها، تجربیات، پند و اندرزهای بزرگان، علما و قدما (و حتی متاخرین دانشمند و فرهیخته) استفاده کند و میزان این بهره مندی بستگی کامل به میزان علاقمندی، درک، هوش، ذکاوت هر فرد دارد. خداوند متعال در قرآن کریم به دفعات به ارائه داستان های پیامبران، اقوام و ملل گذشته پرداخته و تاکید بر پند گرفتن از این حکایات نموده است.

در این دوران، با پیشرفت امکانات موجود از قبیل رسانه های جمعی، کتب، اینترنت، مقالات و ... ما می توانیم به تجربیات بزرگان، پیشینیان، دانشمندان و نخبگان و علما دسترسی داشته باشیم.

این کتاب خلاصه ای از سخنان علما و بزرگان و فرزانگانی از ایران و جهان است که از منابع مختلف جمع آوری و بصورت موضوعی دسته بندی شده است و با عنایت به اینکه مطالب از کلام و گفتار کسانی انتخاب شده که از مناصب و موقعیت های متفاوت و متنوعی (دانشمند، حاکم، پیشوای دینی، نویسنده، شاعر، جنگاور و.... ) برخوردار بودند، لذا این کتاب مجموعه کاملی از مطالب و موضوعات را شامل می شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلام فرزانگان
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات155
زبانفارسی
شابک978-964-7731-98-0
موضوع کتابکتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کلام فرزانگان

محمودعلی شعبانی
۱۴۰۲/۲/۳
سلام دوستان کتابراهی خسته نباشید، این کتاب عالی است برای نمونه اگر شما بخش، سخنان را نگاه کنید متوجه می‌شوید که حتما باید این کتاب را داشته باشید درتهیه و استفاده از این کتاب درنگ نکنید، موفق باشید، متشکرم
مهسا سلطانی
۱۴۰۲/۲/۲۲
از افکار بزرگان و دیدگاه آن‌ها در زمینه‌های مختلف بهره ببرسد. تجربیات آن‌ها ما را چندین سال جلو می‌اندازد چون از تجربه زیسته و زمان سپری شده حاصل شده اند🙂
مظفر محمدی سرپیری
۱۳۹۹/۱۲/۸
خیلی عالی
نکات خوبی هستند در ایراد سخن میشه کمک گرفت به شرطی که حفظشان نکنیم، بفهمیمشان
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب کلام فرزانگان

برای دریافت کتاب کلام فرزانگان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.