معرفی و دانلود کتاب کلوب مشتریان

عکس جلد کتاب کلوب مشتریان
قیمت:
21000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلوب مشتریان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلوب مشتریان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلوب مشتریان

در کتاب کلوب مشتریان، تالیف محمد ناگهی، به نقش وفاداری مشتری در بازاریابی، تبلیغات و فروش و چگونگی استفاده از آن به منظور ارتقاء روابط با مشتریان در سازمان‌ها پرداخته شده و روش‌های راه‌اندازی و مدیریت این پایگاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. کلوب مشتریان، جامع‌ترین ابزار راهبردی در توسعه فعالیت‌های بازاریابی است.

شاید اولین نکاتی که در ذهن‌تان وجود داشته باشد این است که «آیا مطلبی با عنوان کلوب مشتریان می‌تواند آن‌قدر مهم باشد که درباره آن یک کتاب نوشت؟»

در زمان شروع کتاب کلوب مشتریان شاید حداقل مطلبی در رابطه با ارزش‌های اجتماعی، اهمیت و نحوه راه‌اندازی کلوب مشتریان در برخی کتاب‌ها نوشته شده و کمتر به آن پرداخته شده بود و اطلاعاتی به اندازه یک صفحه و تنها در اندازه یک مقاله می‌توانست در مورد کلوب مشتریان نوشت. یکی از دلایلی که نگارنده را بر آن داشت تا به طور کامل به بررسی این موضوع پرداخته و کتابی با این محتویات در اختیار شما قرار دهد، اطلاعات کم و ناقص موجود در بین مدیران تبلیغات، بازاریابی و مدیران ارشد سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی در مورد کلوب مشتریان، نحوه راه‌اندازی، مدیریت و لزوم ایجاد و بهره‌برداری از چنین مکانی بود.

به دست آوردن دانش عمیق‌تر در مورد نقش کلوب مشتریان در درون شرکت‌های بین‌المللی و نتیجه‌گیری بر اساس تشریح داده‌های تجربی و توصیفی ارائه شده با نهادینه کردن نظریه‌ها و مدل‌ها در واقعیت، از اهداف این نوشتار است.

شما پس از مطالعه کتاب کلوب مشتریان با کلوب مشتریان آشنا شده و می‌توانید یکی از روش‌های پیشبرد یا چاشنی فروش با هدف افزایش وفاداری مشتریان را برای سازمان خود با عنوان کلوب یا باشگاه مشتریان در فضای مجازی و عمومی به وجود آورید و هم‌چنین به عنوان یک راهنمای اطلاعاتی در تصمیم‌گیری‌ها از آن بهترین بهره برای فروش بیشتر، عرضه و معرفی و تبلیغ کالا، محصولات و خدمات را ببرید.

مطالب کتاب کلوب مشتریان بر پایه تحقیق بر روی منابع خارجی و داخلی، تجربه فعالیت در حوزه مربوطه و پایش شرکت‌های پیشرو در زمینه راه‌اندازی کلوب مشتریان در کشورمان و سایر الگوهای موفق در دنیا تألیف شده است.

تحولات سریع و گسترده در تمامی امور مربوط به تجارت و کسب و کار و نیاز به تعاملات گسترده و آسان‌تر با مشتریان باعث شده تا موسسات، سازمان‌ها و شرکت‌های کوچک و بزرگ برای موفقیت در کار و فعالیت خود روش‌ها و ایده‌های بازاریابی را توسعه دهند، این مجموعه‌ها بخوبی می‌دانند که موفقیت، بقا و ادامه فعالیت نیازمند چیزی فراتر از تولید و عرضه است، و آن شناسایی مشتریان، علایق و خواسته‌های آن‌ها، افزایش وفاداری و تولید براساس خواسته‌های بازار است.

امروزه افزایش رقابت، مدیران و گردانندگان رده بالای شرکت‌های اروپایی و امریکایی در حال توسعه را به دلیل نقش رسانه‌ها در تجارت جهانی متوجه اهمیت اتخاذ ایده‌های جدید تبلیغاتی و تجزیه، تحلیل و اصلاح استراتژی‌های بازاریابی و فاصله گرفتن از روش‌های سنتی بجای وصله زدن به روش‌های کهنه به منظور افتراق از سایر شرکت‌ها ساخته است.

تمرکز بر روی ایجاد ارتباط مستقیم با گروه‌های هدف و حفظ روابط با مشتریان از طریق تبلیغات، فروش شخصی، روابط عمومی و بازاریابی مستقیم به منظور زنده ماندن در بازار با بهره‌گیری از مفاهیم جدید بازاریابی و فروش، به طور فزاینده‌ای محبوب شده و مهارت به دست آوردن مشتریان جدید از طریق مبارزات بازاریابی هوشمندانه به اصول کاری بازاریابان نواندیش تبدیل شده است.

یکی از نیازهای مطالعه در ایجاد و اصلاح ساختار روابط طرح‌های وفاداری درک عمیق‌تر از نقش باشگاه‌های خاص مشتری در ایجاد وفاداری است.

شرکت‌ها و سازمان‌های بازارگرا و مشتری مدار در حال توسعه سهم جمعیتی در بازار و همچنین حفظ مشتریان کنونی هستند. این شرکت‌ها به جای رقابت مطلق بر سر قیمت و رضایت مشتری به توسعه استراتژی‌های بازاریابی و حفظ و ارتقای وفاداری مشتری با استفاده از ابزارهای جدید روی آورده‌اند. یکی از این ابزار استفاده از کلوب یا باشگاه مشتریان جهت برقراری ارتباط و افزایش دانش سازمان درباره مشتریان است.

گسترش روابط و ایجاد شبکه پایدار با مشتریان فعلی و استفاده از مشتریان وفادار جهت بازاریابی کالا و برنامه‌ریزی جهت تولید کالا با حداکثر ارزش یکی از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی و توانمند کردن یک تشکیلات برای جذب مشتری بنام کلوب مشتریان است. مشتریان دائمی نسبت به مشتریان موقتی سودآورتر هستند. کلوب مشتریان هم بر اساس این منطق تأسیس می‌شوند. هر اندازه مشتری وفادارتر باشد و هر چه بیشتر حفظ شود، تاثیر بیشتری در موفقیت سازمان خواهد داشت، صنعت هم بدنبال این است: تعامل بیشتر با مشتری و کاهش هزینه.

دو دلیل عمده برای حفظ مشتری در سیستم مدیریت وجود دارد: از یک سو، هزینه‌های به دست آوردن مشتریان جدید در بازارهای شدیداً رقابتی به طور قابل ملاحظه‌ای در حال افزایش است و از سوی دیگر، سودآوری یک مشتری خاص، در دوره زمانی رابطه کسب و کاری، همواره افزایش می‌یابد.

حفظ مشتریان نیازمند ارتباطی طولانی مدت و مبتنی بر وفاداری با اعتقاد به وجود یک رابطه برنده/برنده بین سازمان و مشتری است. ایجاد چنین رابطه‌ای با تخصیص مزایا و مشوق‌های خاص و منحصر به فرد به مشتریان سودآور از طریق کلوب به عنوان یک درگاه ایجاد و تکرار تماس موثر و تعامل با مشتریان امکان پذیر است.

کتاب کلوب مشتریان به شما در درک عمیق‌تر نقش باشگاه یا کلوب مشتری به عنوان یکی از قدرتمند‌ترین ابزار در فعالیت‌های وفاداری کمک کرده و مراحل ایجاد، بکارگیری و پیامدهای مثبت ایجاد کلوب مشتریان به رشته تحریر درآمده است. کلوب مکانی سازمان یافته است، برای برقرای ارتباط دو یا چند نفر که دارای منافع مشترک و با هدف یکسان هستند.

در کلوب مشتریان ضمن ایجاد احساس تعلق و افزایش وفاداری، به وسیله ایجاد یک رابطه دو طرفه، منافع عاطفی، خدمات و برنامه‌های ایجاد ارزش از طریق تخفیفات و سایر موارد را می‌توان برای مشتریان به ارمغان آورد. حفظ مشتریان نیازمند ارتباطی طولانی مدت و مبتنی بر وفاداری با اعتقاد به وجود یک رابطه برنده / برنده بین سازمان و مشتری است. ایجاد چنین رابطه‌ای با تخصیص مزایای خاص به مشتریان سودآور امکان‌پذیر است.

فهرست مطالب کتاب

پیش گفتار
مقدمه
درباره کلوب
تاریخچه
کلوب مشتریان
چه شرکت‌هایی نیاز به راه‌اندازی و توسعه کلوب دارند؟
عوامل درگیر در تشکیل کلوب یا باشگاه مشتری
آمیخته بازاریابی در کلوب مشتریان
بازاریابی رابطه‌ای
برنامه‌های وفاداری
تصمیم‌گیری‌های اجتماعی
مراحل اولیه راه‌اندازی یک باشگاه مشتری
مرحله اول: تعریف و انتخاب اعضای حلقه‌ی پروژه
مرحله دوم: تعیین اهداف کلوب مشتریان
جذب مشتری
شناخت مشتری
حمایت از مشتری
حفظ مشتریان
افزایش سود و سهم در بازار
اعتبار برند
مرحله سوم: تعریف گروه‌های هدف، قوانین و سیاست گذاری
مرحله چهارم: بسته منافع کلوب مشتریان
فهرست برخی منافع و مزایای خاص
مرحله پنجم: ایجاد زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری
مرحله ششم: ساختار هزینه
مرحله هفتم: تبلیغ و اطلاع رسانی
برخی ابزارها برای تبلیغات کلوب
مرحله هشتم: تخصیص منافع
بررسی اثربخشی کلوب مشتریان
توسعه کلوب
نکات ویژه
مدل‌های واقعی
1) منابع زبان فارسی
2) منابع زبان اصلی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلوب مشتریان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نظری
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-600-289-024-5
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
21000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کلوب مشتریان

محمد حسین
۱۴۰۱/۵/۲۴
کتاب مفیدیه، با توجه به اینکه اطلاعات تخصصی در مورد اهداف و تشکیل باشگاه مشتریان کمه، این متاب مرجع خوبیه و توضیحات مختصر و خوبی داره
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب کلوب مشتریان

برای دریافت کتاب کلوب مشتریان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.