معرفی و دانلود کتاب کودک دانا در دنیای رسانه

عکس جلد کتاب کودک دانا در دنیای رسانه
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کودک دانا در دنیای رسانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کودک دانا در دنیای رسانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کودک دانا در دنیای رسانه

کتاب کودک دانا در دنیای رسانه اثر بهاره فتح‌آبادی، همچون چراغ راهنمایی با به تصویر کشیدن تهدیدها، فرصت‌ها و خلق فرصت‌های جدیدتر در دنیای رسانه راه را برای عبور کورکان از پیچ‌و‌خم‌های آن هموار می‌کند.

دنیای پیچیده امروز به کودکانی دانا و توانا نیازمند است، کودکانی که می‌توانند با ابزار دانش از مسیرهای پر فراز و نشیب دنیای امروز عبور کنند و به سر منزل مقصود برسند. کتاب کودک دانا در دنیای رسانه اطلاعات خوبی به والدینی می‌دهد که دوست دارند مانند یک مربی هدایتگر کودکان‌شان باشند. والدینی که با عشق و علاقه کودکانی را برای امروز و فردای جهان هستی تربیت می‌کنند نه دیروز...

در بخشی از کتاب کودک دانا در دنیای رسانه می‌خوانیم:

حتماً پلیس‌های نامحسوس را در خیابان دیده‌اید. گاهی مجبور هستیم به‌صورت نامحسوس کودکانمان را در فضای مجازی دنبال کنیم. این نظارت که از آن حرف می‌زنیم به معنی هدایت دائمی و مستقیم هر کار کودک نیست، بلکه به معنی زیر نظر گرفتن مکرر و دوره‌ای فعالیت‌های کودک در فواصل نامنظم و حتی درزمانی که پدر و مادر در کنار کودک حضور ندارند، می‌باشد. مخصوصاً در این دوره که اکثر والدین شاغل هستند و این نبود والدین بیشتر حس می‌شود. در اینجا یکی از کارهایی که می‌توانیم انجام دهیم، نصب برنامه‌هایی با نام‌های مانیتورینگ روی سیستم‌های رایانه‌ای است. این برنامه‌ها این اجازه را به والدین می‌دهد که مسیرهایی را که فرزندانشان در فضای مجازی طی کرده‌اند. همچنین مدت‌ زمان و تعداد دفعاتی که در این فضا بوده‌اند را متوجه شوند. بگذارید کودک شما بداند که شما او را می‌بینید و رفتار او حتی در غیاب شما هم باارزش است. حتی زمانی که پیش او نیستید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: سواد قرن 21
فصل دوم: چراغ‌های قرمز
فصل سوم: ادراک و رسانه
فصل چهارم: چراغ‌های سبز
فصل پنجم: چراغ راهنمایی زرد
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کودک دانا در دنیای رسانه
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سخنوران
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات134
زبانفارسی
شابک978-600-455-546-3
موضوع کتابکتاب‌های علوم اجتماعی
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کودک دانا در دنیای رسانه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کودک دانا در دنیای رسانه

برای دریافت کتاب کودک دانا در دنیای رسانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.