معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی یک انتخاب شایسته

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی یک انتخاب شایسته
قیمت:
۱۶۰۰۰ 8000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی یک انتخاب شایسته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی یک انتخاب شایسته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی یک انتخاب شایسته

پادکست یک انتخاب شایسته، دید روشن و مثبتی برای شناختن بهتر جنس مخالف به شما ارائه می‌کند و راهنمای مفیدی جهت انتخاب همسر ایده آل است.

همه‌ی انسان‌ها برای تشکیل خانواده و آغاز یک زندگی خوب و عاشقانه ابتدا به دنبال نیمه‌ی گم‌شده‌ی خود می‌گردند، اما همیشه نگرانی بزرگ در مورد ازدواج و انتخاب همسر آینده وجود دارد. همه‌ی افراد دوست دارند که بهترین انتخاب را داشته باشند و آگاهانه قدم در زندگی مشترک بگذارند. اما پرسش‌های بسیاری ذهن ما را به خود مشغول می‌کنند مانند اینکه معیارهای من برای انتخاب همسر چیست؟ یک همسر شایسته باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ زمانی که با فرد موردنظر روبه رو می‌شوم چطور با او صحبت کنم؟ و…

به هر حال همیشه انتخاب و پیدا کردن همسر یا نیمه گمشده با سختی‌هایی همراه بوده است که همه‌ی آن‌ها به توقعات و عقاید انسان‌ها بستگی دارد. در این کتاب صوتی راهکارهای ساده‌ای از روان‌شناسان بزرگ دنیا ارائه شده است که شما را به سمت پیدا کردن و انتخاب همسر ایده‌آل‌تان راهنمایی می‌کند. این اثر به شما کمک می‌کند که چگونه معیارهای مهم خود را برای ازدواج شناسایی کنید و با ویژگی‌های یک همسر خوب و شایسته که مناسب علایق شما باشد آشنا شوید.

در قسمتی از پادکست یک انتخاب شایسته می‌شنویم:

لئوبوسکالیا می‌گوید: هیچ وقت نگران این موضوع نباش که پیوند زناشویی برایت چه چیزی به همراه دارد، بلکه فکر کن که تو چه چیزی به این پیوند اضافه کرده‌ای. اکثر آدم‌ها به جای اینکه دنبال خصوصیات شخصیتی برای انتخاب همسر باشند، به دنبال خصوصیات شخصی هستند و همین باعث ناکامی آن‌ها می‌شود.

همه مجردها تا به حال چندبار با خودشان فکر کردند که همسر آینده‌شان باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟ خیلی از مجردها فقط بر پایه یک یا دو ویژگی دست به انتخاب می‌زنند. مثلا می‌گویند خوشگل باشد، پولدار باشد، با ایمان باشد، خوش اخلاق باشد. درست است این‌ها ویژگی‌های خوبی هستند. ولی نقش اصلی در خوشبختی را چیز دیگری بازی می‌کند.

شخصیت، کردار و رفتار آن شخص است که باعث خوشبختی می‌شود. این شخصیت و کردار است که معلوم می‌کند این آدم با شما و بر فرض مثال بچه‌ی شما چه رفتاری خواهد داشت. در واقع کردار و رفتار خمیرمایه‌ی هر رابطه‌ی بی‌نقصی است. اگه رابطه یک پیتزا باشد، ویژگی‌های شخصی مواد روی پیتزا، منش، شخصیت و کردار خمیرمایه و نون پیتزا را تشکیل می‌دهند.

در این بخش 8 خصوصیات مهم و اصلی یک همسر ایده آل بیان می‌شود. شاید شما نظرات دیگری هم داشته باشید که می‌توانید به آن‌ها اضافه کنید؛ ولی فراموش نکنید این ویژگی‌های اصلی هستند. این ویژگی‌ها می‌توانند تعیین‌کننده‌ی شخصیت و منش خوب باشند. این ویژگی‌ها هم برای مجردها و هم برای آن‌هایی که نامزد هستند، کاربرد دارد.

شما از طریق این ویژگی‌ها می‌توانید رابطه‌ی خودتان و نامزدتان را مورد ارزیابی قرار بدهید. می‌توانید به جای این سؤال که آیا واقعا همسرم دوستم دارد یا نه، از خودتان بپرسید: ظرفیت و آمادگی طرف مقابلم در عشق‌ورزی چقدر است؟ یادتان باشد می‌توانید این ویژگی‌ها را با ویژگی‌های شخصی خودتان هماهنگ کنید. این ویژگی‌ها که هم در شما و هم در همسرتان باید باشد به شرح زیر است:

- خود واقعی بودن
- دوستدار خود بودن
- صادق بودن
- اعتماد به نفس زیاد
- منطقی بودن و نقش پذیری
- نشون دادن روحیات و احساسات
- تعهد به رشد شخصیتی
- با دید مثبت به زندگی نگریستن

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
مقدمه
15 دقیقه
میانگین سن ازدواج
8 دقیقه
مسئولیت پذیری
12 دقیقه
سن مناسب برای ازدواج
13 دقیقه
دنبال همسر هستید یا همراه؟
5 دقیقه
هوش عاطفی
8 دقیقه
هوش عاطفی در ازدواج
7 دقیقه
کشش جنسی به بعضی افراد
7 دقیقه
راه‌های درست انتخاب همسر
9 دقیقه
خانم‌ها برای بله گفتن شکیبایی به خرج دهید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی یک انتخاب شایسته
راویفرنوش محمدی
ناشر صوتی آگاه باشیم
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۱۶۰۰۰ 8000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی یک انتخاب شایسته

پروفسور سهیل تخصصی دانشجو
۱۴۰۱/۷/۱۵
کتاب خوبی هست واقعاً.
نکاتی درباره‌ی انتخاب صحیح میگه و فرق بین عشق و هوس رو خودتون حس می‌کنید و بعد میفهمید که آیا انتخابتون خوبه یا نیاز به آشنایی بیشتری دارید.
و
واقعیتش قرار نیست در طول زندگی و قبل و بعد از ازدواج فقط یک کتاب یا مطلب یاد گرفت!... این شاید کامل نباشه، اما توضیحات خوبی داشت. اینطور نیست؟ «موفق باشید عشقا»
پرویز زیدی
۱۴۰۰/۲/۲۰
آگاهی برای روابط در این دوره‌ای که داریم زندگی می‌کنیم
خیلی خیلی مهمه! جایی بهمون یاد ندادند که باید چطور یک رابطه سالم رو شکل بدیم و با عشق و محبت برای هم دیگه باشیم و تلاش کنیم تا معنای زندگی رو بهتر و بیشتر بفهمیم.
این کتاب مفید هست و می‌تونه بهتون کمک کنه تا روابط سالم و پایداری رو شکل بدید.
shahriar basiri
۱۴۰۰/۵/۳۱
بنظر من گویندگی مشکلی نداشت ولی محتوا اصلا مفید نبود. عناوین هم غیر مرتبط بود. مثل در بخش‌های با عناوین سن ازدواج نهایتا یک دقیقه در این مورد بحث میشد و بقیه‌ی صحبتهای این بخش نامرتبط بودند. در کل محتوا اکثرا توضیح واضحات بود و غیرکاربردی. پیشنهاد میکنم وقتتون رو با این کتاب از دست ندین.
مهر در پاییز
۱۴۰۰/۲/۱۶
مطالب مفیدی گفته میشه ولی خیلی سریع و یا حتی سطحی. دقیقا میشه تفاوت و با کتابهای خارجی درک‌کرد. صدا و لحن گوینده خوب بود ولی خیلی سریع، حتی بین عناوین مکث نداشتن و اصلا نمیشد بهشون رسید. از لحاظ بومی سازی و چند منبع داشتن جالب بود
Sh Eb
۱۴۰۱/۴/۱۲
باعث شد انتخاب غلط نکنم و زندگی مو نجات داد ممنونم از نویسنده
OmidReza Sahraei
۱۴۰۱/۲/۲۷
مباحث کلی بود و چندان‌کاربردی و عمل گرا مطرح نشد
صدف جودی
۱۴۰۰/۲/۳۱
خوب و مفید بود ولی خیلی مبتدی بود نسبت به کتاب‌های مشابه
DIS🌙
۱۴۰۰/۱/۲۰
توصیه‌های بینظیری داره بنظرم جالب بود.
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی یک انتخاب شایسته

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی یک انتخاب شایسته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.