دانلود کتاب یک راهنمایی شخصی برای رژیم غذایی تو!


خرید کتاب الکترونیکنسخه نمونه رایگان

برای دانلود قانونی کتاب یک راهنمایی شخصی برای رژیم غذایی تو! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

معرفی کتاب یک راهنمایی شخصی برای رژیم غذایی تو!

در کتاب یک راهنمای شخصی برای رژیم غذایی تو! نویسندگان این کتاب، دکتر مایکل فردریک رویزن و دکتر محمد سی اوز هستند. راهنمای رژیم شخصی به شما کمک خواهد کرد تا: 10 روز از غذاهای خوشمزه‌ای که نه تنها مزه‌هایشان مطابق میل شما است و شما را راضی می‌کند، بلکه همۀ این غذاها نقش مهمی را در بدن شما ایفا می‌کنند، بچشید.

کتاب یازدهم دکتر مایکل فردریک رویزن و محمد سی اوز با عنوان یک راهنمای شخصی برای رژیم غذایی تو! (You! The Owner's Manual: an Insider's Guide to the Body that Will Make You Healthier and Younger) به ما می‌گوید: چیزهایی شبیه فشارخون، کلسترول و عددهایی که نشان می‌دهد چندبار دچار التهاب یا آماس می‌شوید یا میزان انرژی شما. اگر شما این موضوعات را انتخاب کنید و این چیزها را کنترل کنید حتی این امکان وجود دارد که اندام شما متناسب شوند. فقط باید بر روی این موضوع تأکید کنیم که ورزش کردن برای سلامتی شما چقدر حیاتی است ما در برگ‌های که شامل جدول یک است، یک مجموعه فعالیت‌های رژیمی را در نظر گرفته‌ایم که به‌عنوان رژیم، پیروی کردن از آنها خیلی آسان است. یادتان باشد که این جدول را جایی یادداشت کنید که هرگز یادتان نرود. اکنون، با گرفتن این رژیم اتفاقات زیادی برای شما می‌افتد که یکی از بزرگ‌ترین اثرات این رژیم این است که شما با استفاده از آن وزن کم خواهید کرد، به دلیل این‌که این غذاها حاوی تمامی ترکیبات مهم و ضروری برای کنترل وزن هستند.

دکتر مایکل رویزن (Dr. Michael Fredric Roizen) یک متخصص بیهوشی و داخلی آمریکا است، نویسنده‌ای که برنده جایزه و افسر ارشد سلامتی در کلینیک کلیولند شد. محمت آز یا دکتر محمد سی اوز (Mehmet Cengiz Oz)، پزشک جراح و متخصص قلب، ترک‌تبار آمریکایی است. شهرتش بیشتر به‌خاطر برنامۀ تلویزیونی دکتر آز است. وی حامی تئوری پزشکی جایگزین است. در کتاب، یک راهنمای شخصی برای رژیم غذایی تو!، به نقل از نویسندگان این کتاب آمده است: این مجموعه شامل بیش از 30 دستورالعمل پخت غذاهایی با طعم‌های عالی است که به منظور فراهم کردن سوختی مناسب برای بدن شما فراهم شده‌اند. بعد از این 10 روز شما حسی عالی نسبت به این‌که غذاهای سالم و طبیعی چه طعمی دارند و چطور هستند و چقدر تلاش کمی برای خوردن آنها نیاز است، خواهید داشت تا خوردن آنها را برای همیشه ادامه دهید. شما همچنین خواهید دید که چطور بدن شما وقتی که غذاهای غنی و سالم را جایگزین غذاهای خیلی بد و مضر می‌کنید، به آنها پاسخ خواهد داد و نسبت به آنها عکس‌العمل نشان می‌دهد. بیشتر رژیم‌ها، البته بر روی یک رقم متمرکز می‌شوند: کیلوهایی که از وزن کم می‌شود! چرا؟

به‌خاطر این‌که خیلی از مردم، راجع به این‌که دچار اضافه‌وزن می‌شوند، وسواس زیادی دارند و به‌خاطر این‌که شلوارهای جین، مناسب تن آنها شود، خودشان را همانند یک قالب ریخته‌گری، در فشار قرار می‌دهند تا به تناسب درآیند. اما در کتاب راهنمای رژیم شخصی تو، ما نگران رقم وزن یا کیلوهایی که شما باید کم کنید، نیستیم. ما نگران این موضوع هستیم که چطور به شما احساس بهتری بدهیم و کمک کنیم که شما جوان‌تر و سالم‌تر زندگی کنید و چطور فرآیند پیر شدن را آهسته کنیم و بر روی آن اثر بگذاریم. ما احساس می‌کنیم که منظم کردن و مرتب کردن اعداد دیگر یا احساسی که شما در زندگی دارید خیلی مهم‌تر از عدد وزن شما است. این کتاب ترجمۀ ندا محبتی است که در انتشارات افراز به نشر رسیده است.

فهرست مطالب

مقدمه
راهنمای رژیم شخصی
صبحانه (یک یا دو مورد را انتخاب کنید)
اسنک‌ها (میان‌وعده‌ی صبح و عصر)
نوشیدنی‌ها
ناهار (یک مورد انتخاب شود)
شام
دسر (هر سه‌روز‌در‌میان یک عدد)
برنامه‌ی 10 روزه‌ی پیشنهادی
راهنمایی شخصی برای رژیم غذایی شما: دستور پخت غذاها
صبحانه
آناناس با موز سرخ‌شده آفریقایی
سریال جو دو سر با آلو و گوجه‌ی برقانی
شیرینی با زغال‌اخته و سس عصاره‌ی لیموترش
مخلوط تمشک و نارنج
ساندویچ مارچوبه و قارچ و ماهی
املت پنیر بز له شده خامه‌ای با پیازچه یا تره و ذرت
مخلوط سیب و دارچین با دو برابر سیب
املت تخم‌مرغ
ساندویچ گوشت و پنیر به همراه خوارک لوبیای پر ادویه
ناهار
فلفل دلمه‌ای پر شده از تن ماهی
ساندویچ سبزیجاتی کبابی با پنیر بز تازه
سوپ مرغ
ساندویچ مقوی هاموس عربی
فلفل قرمز سرخ‌شده به‌علاوه‌ی سالاد زیتون ایتالیایی یا کلمتا
قیصر یا سالاد بدون تخم‌مرغ
سوپ لوبیای پرتغالی
زنجبیل، هویج و سوپ کاپوچینو پرتقالی آماده
سس گرم ترکی به همراه گوشت و نخود فرنگی
گوجه‌ی شوروی
ساندویچ گل‌کلم
سوپ ریحان و گوجه‌ی برقانی سرخ‌شده
خوراک لوبیای قرمز ایرانی
ماهی بریان به همراه عدس قرمز آسیایی (سوپ کلم)
مرغ با خردل
اسنک (سالاد کاکی)
شام
سالاد اسفناج گرم با مرغ، سیب و بادام تف‌داده‌شده
ماهی با اسفناج و خردل
مرغ یا ماهی بریان به همراه پوره سیب‌زمینی و پیاز
ماهی کباب‌شده با چاشنی لوبیا قرمز تند و برنج
تن ماهی
ساندویچ پیتزایی با پنیر و مخلفات سبزی
مرغ و کمپوت نارنگی
مرغ بریان به همراه ماکارونی
ماهی کباب‌شده‌ی ایتالیایی با گوجه‌ی پخته‌شده
سس ترکی و فلفل سبز و قرمز به همراه برنج هندی
ساندویچ میگو رنگی و کره
دسر
شکلات بستنی شیری مغز گردویی
شکلات بستنی گردویی و توت فرنگی
سس انگور، توت‌فرنگی و زرشک با ماست

 ۹۶ صفحه، ۷۰۷ کیلوبایت، زبان فارسی، EPUB، 
شابک: 978-964-7640-66-8 

چاپ ۱۳۸۴، قیمت الکترونیکی: ۲۰۰۰ ت - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome50
خرید کتاب الکترونیکنسخه نمونه رایگان

راهنمای دانلود کتاب یک راهنمایی شخصی برای رژیم غذایی تو!

برای دانلود کتاب یک راهنمایی شخصی برای رژیم غذایی تو! و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

دانلود کتاب یک راهنمایی شخصی برای رژیم غذایی تو!
Mehdi Tamadon Rastegar
۱۳۹۶/۴/۹
این کتاب یک کتاب ترچمه شده است. در این کتاب رژیم غذایی برای شخص تعریف کرده است. در حالی که ژنتیک نیز در این امر دخیل است و رژیم غذایی هر فرد با توجه به وراژت و فرمول توده حجمی فرق می کند.
Kimia Myh
۱۳۹۷/۹/۳
👏
مشاهد همه دیدگاه‌ها (۲)