معرفی و دانلود کتاب بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد در شبکه‌های اجتماعی

عکس جلد کتاب بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد در شبکه‌های اجتماعی
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد در شبکه‌های اجتماعی  و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد در شبکه‌های اجتماعی  و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد در شبکه‌های اجتماعی

کتاب بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد در شبکه‌های اجتماعی نوشته‌ی متینه مقدم و سید فخرالدین طاهرزاده موسویان، به بررسی اصلی‌ترین راهکارهای مهم بازاریابی اینترنتی بر اساس مبانی فکری بازاریابی و موارد کاربردی آن در پیشبرد فعالیت‌های بازاریابی و فروش شرکت‌های کوچک و متوسط و کارآفرین‌ها، پرداخته است.

یکی از رسانه‌های اجتماعی که بیش‌ترین شباهت را به جامعه انسانی دارند شبکه‌های اجتماعی مجازی هستند، که به فرد امکان برقراری ارتباط با افراد دیگر را به دور از محدودیت‌های زمانی، مکانی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را می‌دهند. طبق آمار سایت الکسا، جذابیت شبکه‌های اجتماعی در ایران فراتر از بسیاری سایت‌های دیگر است و با وجود فیلتر بودن بعضی از این شبکه‌ها، آمار مراجعه به آن‌ها همچنان قابل‌ توجه است.

نتایج مطالعات محققان نشان می‌دهد که افراد با حضور در شبکه‌های اجتماعی و استفاده از گونه‌های متفاوت رسانه‌های اجتماعی از مزایای حضور در این اجتماع مجازی نظیر حمایت اطرافیان، اطلاعات، عواطف و احساسات استفاده کرده و اغلب جوانب زندگی واقعی خود را که نیازمند حضور فیزیکیِ افراد در کنار یکدیگر نیست را در این اجتماعات مجازی دریافت می‌کنند.

بی‌شک می‌توان گفت امروزه شبکه‌های اجتماعی بیش‌ از پیش رونق گرفته‌ و بازاریابی و کسب درآمد به وسیله این شبکه‌ها بیشتر از سایت‌های کسب‌ و کار و اینترنتی شده است. عوامل متعددی در موفقیت این شبکه‌ها موثر بوده‌اند. عواملی مانند جلب اعتماد به وسیله‌ی شبکه‌های فامیلی و آشنایان و دسترسی راحت‌تر که سبب شده تا این شبکه‌ها در بازار فروش، تجارت و کسب درآمد بسیار عالی عمل کنند.

از نیمه دوم قرن بیستم تا به حال طرح‌های مختلفی از رشد و توسعه صنعتی در کشورهای مختلف تجربه‌ شده. از جمله یکی از این طرح‌ها، بنگاه‌های کوچک و متوسط مقیاس و خوشه‌های صنعتی است. این بنگاه‌ها، در اغلب کشورها به‌ عنوان عناصر مهم در پیشرفت‌های اقتصادی - اجتماعی شناخته‌ شده‌اند.

این بنگاه‌ها به ویژه در خلق فرصت‌های شغلی با سرمایه‌گذاری‌های پایین، پیشرفت‌های منطقه‌ای، توسعه‌های سازمانی شرکت‌های وابسته بر اصول فنّاوری، نوآوری محصولات و ایجاد روش‌های جدید، اهمیت زیادی خواهند داشت. سازمان‌های اقتصادی با وجود اینکه به سرمایه‌گذاری کمتری احتیاج دارند، بازدهی بیشتری داشته و در ایجاد اشتغال و بستر مناسب برای نوآوری، اختراعات و افزایش صادرات این کشورها، نقش به خصوصی دارند. در خیلی از کشورها این بنگاه‌ها، فراهم کننده‌ی اصلی اشتغال جدید، مهد تحول و نوآوری و پیشرو در ابداع فناوری‌های نوین هستند.

اما هم‌ اکنون به دلیل تحولات جهانی در حوزه بازاریابی و عدم توانایی این شرکت‌ها برای سرمایه‌گذاری‌های بزرگ در فعالیت‌های بازاریابی، بررسی و پیاده‌سازی راهکارهای بازاریابی اینترنتی، بسیار مقرون به صرفه‌تر به نظر می‌رسد.

در بخشی از کتاب بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد در شبکه‌های اجتماعی می‌خوانیم:

همکاری در فروش یکی از بهترین راه‌ها برای کسب درآمد از تلگرام است. حال این همکاری در فروش چیست و چگونه باید آن را انجام داد؟

به زبان ساده می‌تواند گفت همکاری در فروش همان فروش محصولات و خدمات شرکت‌های دیگر به ازای دریافت کمیسیون است. به عنوان مثال سایت آمازون برای فروش هر یک از دسته‌بندی‌های محصولات خود حق کمیسیون مشخصی را اعلام کرده است. شما هم می‌توانید طرح‌های همکاری مشخصی از جمله به صورت درصدی یا به صورت ریالی را به مسئولان فروش این کالاها/ خدمات ارائه کنید.

البته به تازگی پلتفرم‌هایی شکل گرفته‌اند که بخشی از این کار را تسهیل کرده‌اند. شما بعد از ثبت نام می‌توانید لینک مخصوص محصولی را که با موضوعیت کانال شما مرتبط است، دریافت کنید و در کانالتان قرار دهید، این لینک، منحصر به شماست تا به درستی ردیابی شود. هر فروشی که از طریق آن لینک انجام گیرد مبلغی به شما تعلق خواهد گرفت.

برای مواردی که تعداد پرداخت‌ها زیاد هستند، ساخت ربات‌های دارای درگاه پرداخت می‌تواند این فرایند را تسهیل کند و پیگیری‌ها برای پرداخت را حذف کند، در نتیجه زمان بیشتری برای مدیریت ارتباط با مشتری برای شما باقی خواهد ماند، در قسمت پشتیبانی ربات حتماً آیدی تلگرام و شماره تلفن‌تان را قرار دهید تا مشتریان در صورت نیاز بتوانند از کمک شما استفاده کنند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار مؤلفان
مقدمه
فصل اول: بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO)
راه‌های کسب درآمد از سئو
فن‌های سئو
فصل دوم: پرداخت به ازای کلیک
پرداخت به ازای کلیک چیست؟
مدل‌های پرداخت به ازای کلیک برای کسب‌و‌کارها
فصل سوم: ایمیل مارکتینگ
ایمیل مارکتینگ دقیقاً چیست؟
ده گام برای طراحی ایمیل
فصل چهارم: بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
بازاریابی اینترنتی با اینستاگرام
روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام
بازاریابی اینترنتی با یوتیوب و آپارات
بازاریابی اینترنتی توییتر
مواردی که در توییتر به‌خوبی کار می‌کنند
بازاریابی اینترنتی تلگرام
کسب درآمد از طریق تلگرام
انواع مدل‌های درآمدزایی ازطریق ساخت کانال تلگرام
1-کانال آموزشی
2-کانال سرگرمی
3- کانال نیازمندی‌ها
4-کانال محصولات صوتی
5- همکاری با پلتفرم‌های تبلیغات در تلگرام
6- همکاری با چند کوتاه‌کننده‌ی لینک‌
گام به گام بازاریابی محتوا
چرا باید محتوا تولید کنیم؟
چگونه با تولید محتوا کسب درآمد کنیم؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد در شبکه‌های اجتماعی
نویسنده،
ناشر چاپینشر عطران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات97
زبانفارسی
شابک978-622-6201-68-1
موضوع کتابکتاب‌های تجارت الکترونیک، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد در شبکه‌های اجتماعی

عارف حاجی نور محمدی
۱۳۹۸/۷/۷
تمام چیز‌هایی که برای کسب درآمد از اینترنت و فضای مجازی دنبالش هستید توی این کتاب هست و از لحاظ راه‌های درآمد جدیدی هم که وجود داره کتاب کاملا بروز هست.
Asal Rajabi
۱۳۹۹/۴/۳۱
خیلی کلی و سطحی در حد آشنایی هم نیست تمام مطالب قبلا در اینترنت خوانده شده و همه میدونن
A Mohammadi
۱۳۹۹/۱/۴
کتاب خوبی بود و اکثر مطالب رو میشه در سایتا و اینترنت خوند
mohamad mahdian mahdian
۱۳۹۹/۳/۳
حیف پول. یه مشت مطلب کلی و سطحی
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد در شبکه‌های اجتماعی

برای دریافت کتاب بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد در شبکه‌های اجتماعی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.