معرفی و دانلود کتاب صوتی هدیه ولنتاین

عکس جلد کتاب صوتی هدیه ولنتاین
قیمت:
17000 تومان - 2.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هدیه ولنتاین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هدیه ولنتاین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هدیه ولنتاین

مجموعه‌ای از بهترین داستان‌های کوتاه نوشته‌ی سارا عرفانی در کتاب صوتی هدیه ولنتاین گرد هم آمده است. شیرینی گوش سپردن به این اثر شگفت‌انگیز تا مدت‌ها پس از به اتمام رسیدن کتاب بر جانتان خواهد نشست. گفتنی‌ست این اثر نامزد جایزه کتاب سال شهید حبیب غنی‌پور شده است.

درباره کتاب صوتی هدیه ولنتاین:

سارا عرفانی در کتاب شنیدنی خود، هدیه ولنتاین، بهترین داستان‌های کوتاه خود را جمع‌آوری و در قالب یک اثر منتشر کرده است. درون‌مایه‌ی این داستان‌ها با یکدیگر تفاوت دارد اما وجه اشتراک آن‌ها زبان داستانی ساده‌ای‌ست که نگارنده به کار گرفته است و از این طریق مخاطبان را با خود همراه می‌سازد.

این مجموعه نُه داستان را در بر می‌گیرد و خط فکری نویسنده در آن‌ها نمایان است. این امر از ویژگی‌های نثر سارا عرفانی‌ست که تکلیف خود را از همان ابتدا با مخاطب مشخص می‌کند. به عبارتی، او هیچ تلاشی برای پنهان کردن اندیشه‌هایش در لابه‌لای سطر آثار خود ندارد و کتاب صوتی هدیه ولنتاین نیز از این قاعده مستثنی نیست. دغدغه‌ی او نوشتن از زندگی مومنانه و دین مدارانه در عصر مدرن است و این امر در تمامی آثارش به سادگی قابل مشاهده است.

کتاب صوتی هدیه ولنتاین مناسب چه کسانی است؟

اگر به داستان‌های کوتاه فارسی علاقه دارید،‌ کتاب صوتی هدیه ولنتاین به شما پیشنهاد می‌شود.

با سارا عرفانی بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده‌ی نام‌آشنا فارغ‌التحصیل رشته‌ی الهیات از دانشگاه شاهد است. سارا عرفانی یکی از موفق‌ترین نویسندگان ایرانی‌ست که توانسته جوایز و افتخارات گوناگونی از جمله رتبه نخست جشنواره جایزه مردمی،‌ برگزیده جشنواره رضوی و رتبه اول جشنواره در هوای بهاری را از آن خود کند. از دیگر آثار سارا عرفانی می‌توان به کتاب‌های «پنجشنبه فیروزه‌ای، لبخند مسیح و پروانه‌ای که سوخت» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی هدیه ولنتاین می‌شنویم:

دنده رو عوض می‌کنم و گاز می‌دم. صدای ضبط ماشین رو کم می‌کنم. می‌کوبم روی فرمان و داد می‌زنم: «برو کنار لامصب!» چند بار چراغ می‌زنم. وقتی می‌بینم راننده توجه نمی‌کنه، از راست سبقت می‌گیرم. از کنارش که رد می‌شم نگاش می‌کنم و داد می‌زنم: «خیلی خری!» دنده رو عوض می‌کنم و اونقدر گاز می‌دم که مطمئن بشم کسی نمی‌خواد حرف بدم رو تلافی کنه.

حرف بد! سخت نگیر امیرحسین... این حرفا که بد نیستن. تو زیاد سخت می‌گیری، وگرنه من کلی حرف خیلی بد بلدم که هیچ وقت جلوی تو به زبون نیاوردم.

نه، خیالت راحت باشه. به جز حرف بد، چیز زیاد دیگه‌ای نیست که از اون بی خبر باشی. این آهنگ‌هایی‌ام که الآن گوش می‌دم، اون موقع‌ها اصلا دنبالش نبودم. فکر نکن که از تو مخفی می‌کردم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
به خاطر تو
18 دقیقه
پارسا
16 دقیقه
نگاه ماه
15 دقیقه
صدف
22 دقیقه
هدیه‌ی ولنتاین
10 دقیقه
حضور آسمانی
9 دقیقه
از پشت ابر
23 دقیقه
یک مدل خاص
50 دقیقه
در آخرین نگاهش - بخش اول
49 دقیقه
در آخرین نگاهش - بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هدیه ولنتاین
نویسنده
راویمرضیه دیندار
ناشر صوتیانتشارات نیستان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۴۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
17000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هدیه ولنتاین

عیسی زاده
۱۴۰۲/۶/۲۹
چند داستان ساده و تأثیر گذارکه احتمالا در همین اطراف در جریان باشه... به خوبی حس حضور رو مجسم کردند. خوانش کتاب خوان هم قابل تقدیره.
زهره یاری
۱۴۰۰/۹/۱۶
روایت و داستان هردو زیباست…
مهتاب جودکی
۱۴۰۰/۹/۲۷
صدای گوینده به قدری بد و کسل کننده بود که دوست نداشتم کتابو گوش بدم
فاطمه مرادی
۱۴۰۰/۱۰/۴
خوانش کتاب می‌تونست بهتر باشه و متاسفانه کسالت آور بود.
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هدیه ولنتاین

برای دریافت کتاب صوتی هدیه ولنتاین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.