معرفی و دانلود کتاب صوتی کتاب کودک دیگر چه ... است؟

عکس جلد کتاب صوتی کتاب کودک دیگر چه ... است؟
قیمت:
۳۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کتاب کودک دیگر چه ... است؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کتاب کودک دیگر چه ... است؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کتاب کودک دیگر چه ... است؟

نیل گیمن نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز در کتاب صوتی کتاب کودک دیگر چه ... است؟ مجموعه‌ای از 31 مقاله غیرداستانی خود را جمع‌آوری کرده و به موضوعاتی متنوعی از جمله هنر و ادبیات و فرهنگ پرداخته است. این اثر در سال 2016 توانست نامزد جایزه گودریدز شود و تحسین مردم و منتقدان را برانگیزد.

درباره کتاب صوتی کتاب کودک دیگر چه ... است؟

طرفداران ژانر علمی - تخیلی احتمالاً با نیل گیمن آشنا باشند. نویسنده‌ای کنجکاو، خلاق و طناز که همواره با موهای ژولیده و لباس‌های مشکی‌اش جلو دوربین حاضر می‌شود و عاشق کتاب و کتابخوانی‌ست. او حتی بارها در صحبت‌ها و نوشته‌هایش بیان کرده که باید به قصد لذت کتابی را مطالعه کنیم و با آن از کودکی خو بگیریم.

این نویسنده انگلیسی آثار پرفروش متعددی را منتشر کرده و همواره موضوعات فانتزی و اسطوره‌ای را سوژه اصلی داستان‌ها و رمان‌هایش قرار داده است. با این حال او در فرم و محتوا به تکرار نیفتاده و مقالات و ناداستان‌های گوناگونی را نیز نوشته است. اثر حاضر با عنوان کتاب کودک دیگر چه ... است؟ (The View from the Cheap Seats) مجموعه‌ای از مقالات و سخنرانی‌های او طی سال‌های مختلف است که در عین اینکه به صورت موشکافانه و تحلیلی برخی موضوعات را بررسی کرده، از نگاه شوخ‌طبعانه و صمیمی خود نیز دوری نکرده است. به همین خاطر این کتاب طیف وسیعی از علایق و مسائل را دربرمی‌گیرد و به موضوعاتی نظیر صنعت نویسندگی، هنرمندان و نویسندگان، داستان‌سرایی، موسیقی، کمیک، کتابفروشی‌ها، مسافرت رفتن، افسانه‌ها و ... می‌پردازد.

مقالات کتاب حاضر را از نظر موضوعی می‌توان به سه بخش اصلی تقسیم کرد. در بخش اول مقالاتی را خواهید شنید که به موضوع کتابخوانی و چرایی آن پرداخته شده و یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های نویسنده نیز هست. در بخش دوم گیمن به ژانر وحشت، فانتزی و علمی تخیلی پرداخته و داستان‌ها و نویسندگان آن‌ها را بررسی نموده است. در بخش سوم هم با رویکرد نقادانه و روایت‌های شخصی نویسنده درمورد ادبیات و کتاب‌ها آشنا خواهید شد.

پس اگر دغدغه ادبیات و فرهنگ و کتابخوانی را دارید، به هیچ وجه کتاب صوتی کتاب کودک دیگر چه ... است را از دست ندهید. اثری که نگاهی اجمالی به ذهن و قلب انسان‌ها دارد و یکی از تحسین‌شده‌ترین، محبوب‌ترین و تاثیرگذارترین نویسندگان عصر ما آن را نوشته است.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی کتاب کودک دیگر چه ... است؟

- نامزد جایزه هوگو (2017)
- برنده جایزه آداماستور (2018)
- نامزد جایزه انتخاب Goodreads برای آثار غیرداستانی (2016)

نکوداشت‌های کتاب صوتی کتاب کودک دیگر چه ... است؟

- این کتاب سرشار از دانش است که شما را به خواندن، نوشتن، رویاپردازی دعوت می‌کند. (جونو دیاز، نویسنده)

- طرفداران آثار گیمن، کتاب‌های فانتزی و همچنین علاقه‌مندان به نقد فرهنگی و هنری و صنعت نویسندگی از این کتاب لذت می‌برند. (Library Journal)

- اگر این کتاب در یک شب ناامیدکننده و تاریک به دست شما برسد، تا سحر دوباره به انسان‌ها، امیدها و آرزوها ایمان می‌آورید. این کتاب خیلی زیباست. (کیتلین موران، نویسنده و روزنامه‌نگار)

کتاب صوتی کتاب کودک دیگر چه ... است به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر از شنیدن ناداستان و مقالات ادبی لذت می‌برید، کتاب صوتی کتاب کودک دیگر چه ... است به شما توصیه می‌شود.

نیل گیمن را بیشتر بشناسیم

او با نام کامل نیل ریچارد مک‌کینون گیمن (Neil Gaiman) در سال 1960 به دنیا آمد و امروزه به عنوان نویسنده، فیلمنامه‌نویس، روزنامه‌نگار و... شناخته می‌شود. گیمن که اصلیت لهستانی دارد، بخش عمده‌ی شهرت خود را مدیون نوشتن داستان‌های تخیلی و ترسناک برای کودکان و نوجوانان است و از میان آثار وی می‌توان به کتاب کورالاین، گورستان، گرد ستاره، خدایان آمریکایی و... اشاره کرد.

این نویسنده که در میان کتابخوانان ایرانی نیز بسیار مشهور است، در کارنامه‌ی ادبی پرافتخار خود جوایزی مانند مدال نیوبری، هوگو، برام استوکر و... را دارد. گیمن تاکنون بیشتر از نود کتاب نوشته است و فقط هجده مورد از آن‌ها رمان هستند. این نویسنده بیشتر دوست دارد وقت خود را به طراحی کمیک بگذراند اما رمان‌هایش پرطرفدارتر هستند.

در بخشی از کتاب صوتی کتاب کودک دیگر چه ... است می‌شنویم

می‌خواهم درمورد کمیک حرف بزنم. می‌خواهم درمورد کمیک خوب حرف بزنم و اینکه چرا باید تمام تلاشتان را بکنید تا فروش این آثار بالا برود. ولی اول می‌خواهم درمورد گل لاله حرف بزنم. اغلب از من می‌خواهند فهرستی از جذاب‌ترین کتاب‌ها را معرفی کنم. یکی از کتاب‌های قدیمی محبوب من، کتاب برجسته‌ایست با نام فریب‌های رایج خارق‌العاده و دیوانگی توده‌ها که صد و پنجاه سال پیش توسط جنتلمنی به نام چارلز مک‌کی نوشته شده است. مک کی در این اثر به شرح و تفسیر پیگردهای عاقلانه و غیرعاقلانه‌ای که مردم عمرشان را بر سر آن‌‌ها گذاشته‌اند می‌پردازد. موضوعاتی نظیر: کیمیاگری، خانه‌های جن‌زده، مسموم‌کننده‌های تدریجی، کلاهبرداری عظیم لوییزیانا و شیون‌های خیابانی لندن در عصر ویکتوریا.

این کتاب شخصیت‌های فراوانی دارد از جمله: متیو هاپکینز، ژنرال خودخوانده‌ای که در اوایل دهه 1640 میلادی به گوشه و کنار انگلستان سفر می‌کرد و جادوگر شکار می‌کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
عنوان
2 دقیقه
مقدمه
3 دقیقه
عقاید من
12 دقیقه
درباره کتابخوانی
18 دقیقه
امرار معاش از راه دروغ گفتن
22 دقیقه
کتاب کودک دیگر چه است؟
9 دقیقه
سخنرانی در جایزه نبولا
18 دقیقه
کمیک استریپ خوب و گل لاله
26 دقیقه
در جمع نویسندگان کمیک استریپ
10 دقیقه
سخنرانی در مراسم جایزه آیزنر
17 دقیقه
سخنرانی در جایزه هاروی
7 دقیقه
بتمن
11 دقیقه
اعترافات؛ استرو سیتی
14 دقیقه
بیابانی از آینه
8 دقیقه
دختر شاه پریان
6 دقیقه
لود در مه
12 دقیقه
در باب نقاشی ریچارد دد
12 دقیقه
تاملات در باب دیانا وین جونز
9 دقیقه
موضوع این است؛ جاناتان استرنج و آقای نورل
6 دقیقه
آثار جین وولف را چطور بخوانیم
5 دقیقه
به یاد داگلاس آدامز
7 دقیقه
جف نوتکین، مرد شهابی
11 دقیقه
درباره کیم نیومن
9 دقیقه
حاشیه‌نویسی جدیدی بر دراکولا
10 دقیقه
در باب رویاها و کابوس‌‌‌‌ها
7 دقیقه
در باب کتاب 13 ساعت
11 دقیقه
ووتان و رمان‌های دیگر جان جیمز
10 دقیقه
مقدمه بر کتاب بدرود و سپاس برای آن همه ماهی
8 دقیقه
صدای آتش نوشته‌ی آلن مور
6 دقیقه
مقدمه‌ای بر ماس
16 دقیقه
گرم‌خانه
8 دقیقه
آلفرد بستر و مقصد من، ستاره‍‌ها
14 دقیقه
هارلن الیسون
13 دقیقه
تقدیر از تری پرچت
12 دقیقه
لغزش صفحه‌ی کلید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کتاب کودک دیگر چه ... است؟
نویسنده
مترجملیدا طرزی
راویاحسان چریکی
ناشر صوتیانتشارات نیستان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های ادبیات جهان
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کتاب کودک دیگر چه ... است؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کتاب کودک دیگر چه ... است؟

برای دریافت کتاب صوتی کتاب کودک دیگر چه ... است؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.