معرفی و دانلود کتاب غلبه بر سرماخوردگی‌ها و آنفلوانزا

عکس جلد کتاب غلبه بر سرماخوردگی‌ها و آنفلوانزا
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب غلبه بر سرماخوردگی‌ها و آنفلوانزا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب غلبه بر سرماخوردگی‌ها و آنفلوانزا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب غلبه بر سرماخوردگی‌ها و آنفلوانزا

ایزابل تویوس در کتاب غلبه بر سرماخوردگی‌ها و آنفلوانزا، انواع بیماری‌های تنفسی را معرفی می‌کند و راه‌های شناسایی هر کدام از آن‌ها را به تفصیل مطرح می‌کند و در ادامه به گونه‌های رایج این قبیل بیماری‌ها یعنی سرماخوردگی و آنفلوآنزا می‌پردازد.

سرماخوردگی چیست؟

سرماخوردگی یکی از رایج‌ترین بیماری‌های تنفسی است و در بیشتر مواقع بینی و راه‌های تنفسی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. علائم اولیه‌ی این بیماری خستگی و عطسه است و در صورت ادامه یافتن به سرفه و گلودرد نیز می‌رسد. بیشترین طول درمان برای سرماخوردگی سه هفته است. سرماخوردگی یکی از رایج‌ترین بیماری‌ها در میان انسان‌ها است برای همین علاوه بر مراجعه به پزشک، درمان‌های خانگی جایگزینِ بسیاری هم برای آن وجود دارد که به تعداد زیادی از آن‌ها در کتاب غلبه بر سرماخوردگی‌ها و آنفلوآنزا (Overcoming colds and flu) اشاره می‌شود.

درمان‌های خانگی سرماخوردگی

برخی از خوراکی‌ها سبب کاهش عوارض سرماخوردگی می‌شوند و برخی دیگر عفونت‌های ناشی از این بیماری را کم می‌کنند. در میان آن‌ها می‌توان به مواردی همچون موز، پرتقال، لیمو شیرین، فلفل دلمه‌ای، سیر، پیاز و... اشاره کرد.

از اهمیت و خواص گیاهان دارویی در درمان این بیماری هم نباید غافل ماند؛ آویشن، اکالیپتوس، گل ختمی و... از جمله گیاهانی هستند که در درمان بیماری سرماخوردگی کمک بزرگی به ما می‌کنند و ایزابل تویوس (Isabel Toyos) در کتاب غلبه بر سرماخوردگی‌ها و آنفلوآنزا به تمامی این موارد به صورت مبسوط پرداخته است.

کتاب غلبه بر سرماخوردگی‌ها و آنفلوآنزا (overcoming colds and flu) یک دفترچه‌ی راهنمای کوچک و مختصر برای تمام کسانی است که از بیماری‌های تنفسی رنج می‌برند و می‌خواهند با درمان‌های خانگی عوارض آن‌ها را به حداقل برسانند.

جملات برگزیده از کتاب غلبه بر سرماخوردگی و آنفلوآنزاها:

- بدن ما برای کاربرد‌های مخصوص، به ویژه برای حفظ سیستم ایمنی خود، به ویتامین‌ها نیاز دارد. افرادی که رژیم غذایی فاقد ویتامین‌ها و مواد معدنی دارند، زودتر سرما می‌خورند و از آنفلوآنزا (علائم جزئی تا شدید‌تر) رنج می‌برند.

- شما باید همیشه قبل از تغییر رژیم غذایی با پزشک‌تان مشورت نمایید.

- از زمان‌های گذشته غذا نه تنها به عنوان یک درمان طبیعی برای جلوگیری از سرماخوردگی، آنفلوانزا و دیگر بیماری‌های تنفسی مصرف می‌شده، بلکه برای معالجه‌ی آن‌ها نیز بوده است. با گذشت زمان علوم غربی اثبات کرده که یک رژیم غذایی متوازن و مقوی می‌تواند به مبارزه‌ی بدن علیه بیماری‌ها کمک کند.

در بخشی از کتاب غلبه بر سرماخوردگی‌ها و آنفلوآنزا در مورد خواص درمانی عسل برای بهبود سرماخوردگی می‌خوانیم:

این ماده‌ی شیرین می‌تواند به عنوان یک آنتی‌بیوتیک کلی عمل کند و مواد بازدارنده‌ای دارد که با باکتری‌ها مبارزه کرده، از عفونت‌ها جلوگیری می‌کنند. به تسکین علائم سرماخوردگی کمک می‌کند و‌ التهابات را آرام می‌نماید. آن را می‌توان به عنوان یک مکمل روزانه مصرف نمود. به خاطر طعم شیرین و خوشمزه‌اش برای کودکان خوب است. چون عسل قند زیادی دارد، حتماً بعد از مصرف آن مسواک بزنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بیماری‌های تنفسی چیست؟
مبارزه با سرماخوردگی و آنفلوانزا
درمان‌های تکمیلی
یوگا برای تنفس
شیاتسوی نیروبخش
بازتاب‌شناسی تقویت کننده
آب‌درمانی آرام‌بخش
درمان با گیاهان دارویی
گیاهان شفابخش و روغن‌های معطر
غذاهای شفابخش
غذا‌های تقویت‌کننده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب غلبه بر سرماخوردگی‌ها و آنفلوانزا
نویسنده
مترجممحمود ثابت نژاد
ناشر چاپیانتشارات مرسل
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-964-972-151-4
موضوع کتابتخصص‌های پزشکی، کتاب‌های طب سنتی
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب غلبه بر سرماخوردگی‌ها و آنفلوانزا

Ebr Mo
۱۳۹۸/۹/۱۴
اول کتاب زیاد جالب نبود چون نویسنده اخر جملاتشو به مراجعه به پزشک توصیه میکنه و اینکه کسی ازین دست کتابهارو میخواد مطالعه کنه پس علاقه‌ای به مراجعه کردن پزشک رو نداره، ولی بایستی حوصله به خرج بدین برای خوندن این کتاب چون هرچی به اخر نزدیک میشی علاقت به ادامه خوندنش بیشتر میشه، درکل اطلاعات خیلی خوبی داشت
بهیار شمس
۱۴۰۳/۱/۷
کتاب بسیار خوبی بود و خیلی از مطالب را از این کتاب یاد گرفتم
بیماری‌ها را معرفی کرده همچنین هم راه درمان را بیان کرده است
در مجموع کتاب خوبی است
م.ع
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
کتاب خوبی هست معرفی انواع داروهای خونگی و روشهایی برای غلبه بر سرماخوردگی و آنفولانزا با افزایش قدرت ایمنی بدن
Mina Aligholizadeh
۱۳۹۹/۱/۲۳
واقعا عالی و کاربردی هست حتما مادران مطالعه کنند
محمدرضا مطیع
۱۳۹۸/۱۲/۹
کتابهای بسیار خوبی خوبی ارائه میشود.
روشنک طالبانی
۱۳۹۹/۶/۲۵
ممنون از کتابراه بسیار عالییییست کتابهای شما
حسین فاضلی زاده
۱۳۹۹/۵/۲۰
خیلی کتاب خوبی است ممنون از کتابراه
مرجان
۱۴۰۲/۱/۴
تمام نکته‌های این کتاب را میدانستتم
elahe Soltan
۱۴۰۰/۱۲/۱
کتاب مفید و خوبی بود
زینب پوران
۱۴۰۰/۲/۲۷
من خوشم اومد راه کاراش جالبه
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب غلبه بر سرماخوردگی‌ها و آنفلوانزا

برای دریافت کتاب غلبه بر سرماخوردگی‌ها و آنفلوانزا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.