معرفی و دانلود کتاب میز مگنولیا: مجموعه‌ای از دستورهای آشپزی برای دورهمی‌ها

عکس جلد کتاب میز مگنولیا: مجموعه‌ای از دستورهای آشپزی برای دورهمی‌ها
قیمت:
120000 تومان - 12.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب میز مگنولیا: مجموعه‌ای از دستورهای آشپزی برای دورهمی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب میز مگنولیا: مجموعه‌ای از دستورهای آشپزی برای دورهمی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب میز مگنولیا: مجموعه‌ای از دستورهای آشپزی برای دورهمی‌ها

کتاب میز مگنولیا: مجموعه‌ای از دستورهای آشپزی برای دورهمی‌ها نوشته‌ی جوانا گینس که پرفروش‌ترین کتاب آشپزی نیویورک تایمز محسوب می‌شود، دستورالعمل‌هایی جذاب برای پختِ غذاهای متفاوت را در اختیارتان قرار می‌دهد تا رضایت تمام اعضای خانواده را به دست آورید.

درباره‌ی کتاب میز مگنولیا:

آشپزی هنری است که مرزی نمی‌توان برای آن‌ قائل شد و هیچ‌گاه موقعیت جغرافیایی آن را محدود نمی‌کند. در حقیقت، همه‌جای دنیا سرای آشپز و هنر آشپزی محسوب می‌شود و محدود به یک کشور یا فرهنگ خاصی نیست. با این اوصاف، شما نیز می‌توانید برای تنوع و لذت بیشتر در زندگی به سراغ غذاهای کشورهای دیگر بروید و این فرصتی است که بسیاری از کتاب‌ها در اختیارتان قرار می‌دهند و به شما کمک می‌کنند تا با خوراکی‌های سایر کشورها آشنا شوید. در چنین شرایطی کتابی همچون میز مگنولیا (Magnolia Table) را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌های موجود دانست که در سراسر دنیا مورد استقبال قرار گرفته است. این کتاب دستور پخت غذاهایی دلچسب را برای صبحانه، ناهار، شام و دسر در اختیارتان قرار می‌دهد.

جوانا گینس (Joanna Gaines) شیفته‌ی آشپزی است و کتاب خود را با شرح این عشق و علاقه آغاز می‌کند و با این کار اشتیاق شما را برای ورود به دنیای خوشمزه‌ی خودش افزایش می‌دهد.

جوایز و افتخارات کتاب میز مگنولیا:

- نامزد بهترین کتاب آشپزی از سوی کاربران گودریدز
- پرفروش‌ترین کتاب آشپزی نیویورک تایمز

نکوداشت‌های کتاب میز مگنولیا:

- بعضی از افراد برای درست بودن خیلی خوب به نظر می‌رسند. جوانا گینس یکی از این افراد است. من دستورالعمل‌های او را با دقت دنبال کرده و به توصیه‌های او توجه کرده‌ام، و به نظر من، او می‌تواند نویسنده موفق کتاب آشپزی را به کارنامه خود اضافه کند. (USA Today)

- هر آنچه که جوانا گینس لمس می‌کند زیباست ، از جمله هر دستورالعمل موجود در کتاب آشپزی او. (Family Circle)

- جوانا گینس با کتاب آشپزی خود، میز ماگنولیا، اولین ورود رسمی خود را به دنیای غذا انجام داده است و ما خوشحالیم که او این کار را کرد. (MyDomaine)

کتاب میز مگنولیا مناسب چه کسانی است؟

اگر به آشپزی و تجربه‌ی غذهای جدید علاقه دارید، این کتاب بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود.

در بخشی از کتاب میز مگنولیا می‌خوانیم:

زندگی، این روزها پرمشغله‌تر شده و راستش را بخواهید، پیداکردن زمان برای‌اینکه صفر تا صد همۀ غذاها را خودم انجام بدهم، کمی سخت است؛ اما برای من خیلی مهم است که بتوانم کارها را اولویت‌بندی کنم. پخت‌وپز برای من به چیزی تبدیل شده که فقط به نفع خانواده‌ام نیست، خودم هم از آن بسیار سود می‌برم. زمانی‌که سرِ کار هستم، کلّی کار انجام می‌دهم و فکرهایی به سرم می‌زند که خیلی سخت است وقتی به خانه می‌رسم، آن‌ها را نادیده بگیرم.

ولی زمانی‌که دست‌هایم را داخل کاسۀ آرد فرو می‌کنم، برای‌اینکه یک پای کراست بپزم یا وقتی‌که چند عدد سیب‌زمینی پوست می‌گیرم، به‌یک‌باره همۀ این افکار فروکش می‌کند و خستگی از تنم بیرون می‌رود. من آهنگ موردعلاقه‌ام را می‌گذارم، پنجرۀ آشپزخانه را باز می‌کنم و اجازه می‌دهم صدای بچه‌ها و چیپ که در حال بازی‌کردن هستند، در سرم بپیچد و ذهنم را آرام کند. این‌ها صداهایی است که به قلب و مغزم سیگنال می‌فرستد که من داخل خانه‌ام هستم.

بیشتر وقت‌ها آشپزخانه برای من تداعی‌کنندۀ یک باغ است. وقتی در باغی شروع به کار می‌کنید و به سرووضع آن باغ رسیدگی می‌کنید، زمان برداشت، صدبرابر محصول بیشتری برداشت می‌کنید و این پاداشِ وقتی است که آدم دل به کاری می‌دهد؛ حالا چه در خانه، چه در باغ، چه در آشپزخانه.

این انتخاب ماست که چطور به کارهای روزمرۀ زندگی نگاه کنیم؛ اینکه آن‌ها کارهای خسته‌کننده و کسل‌کننده‌ای هست یا یک موهبت و ما را سرگرم می‌کند؟

فهرست مطالب کتاب

سخن کوتاه مترجم
پیش‌گفتار
صبحانه
ناهار
شام
دسر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب میز مگنولیا: مجموعه‌ای از دستورهای آشپزی برای دورهمی‌ها
نویسنده
مترجمعاطفه حق وردی
ناشر چاپینشر محتوای الکترونیک صاد
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات358
زبانفارسی
شابک978-622-7459-14-2
موضوع کتابکتاب‌های آموزش آشپزی
قیمت نسخه الکترونیک
120000 ت - 12.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب میز مگنولیا: مجموعه‌ای از دستورهای آشپزی برای دورهمی‌ها

برای دریافت کتاب میز مگنولیا: مجموعه‌ای از دستورهای آشپزی برای دورهمی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.