معرفی و دانلود کتاب نرم افزار ارائه مطلب (پاورپوینت 2013)

عکس جلد کتاب نرم افزار ارائه مطلب (پاورپوینت 2013)
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نرم افزار ارائه مطلب (پاورپوینت 2013) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نرم افزار ارائه مطلب (پاورپوینت 2013) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نرم افزار ارائه مطلب (پاورپوینت 2013)

کتاب نرم افزار ارائه مطلب (پاورپوینت 2013) نوشته‌ی سعیده مفیدی نسب، با بیانی قابل فهم و ساده همراه با تصاویر جذاب، نرم‌افزار پاورپوینت را مرحله به مرحله به کودکان آموزش می‌دهد.

پاورپوینت ساخت ابر شرکت مشهور، مایکروسافت، نرم‌افزاری بسیار کاربردی در آموزش، کسب و کار و... است که بیشتر از یک میلیارد نسخه از آن بر روی کامپیوترهای افراد سراسر جهان نصب شده است.

هدف از تالیف و طراحی این کتاب، آموزش نرم‌افزار ارائه مطلب یا 2013 PowerPoint به صورت جذاب، جهت تثبیت، تکمیل و تسهیل یادگیری سواد کاربردی کامپیوتر در کودکان و مرتفع نمودن نیاز مدرسین است. پیشنهاد می‌شود دانش‌آموزان همراه با این کتاب، تمرین‌های ارائه شده در کتاب کار نرم‌افزار ارائه مطلب (پاورپوینت 2013) را جهت آمادگی در آزمون‌های تئوری و عملی استفاده نمایند.

برای تمام عناوین نرم‌افزار ارائه مطلب مانند: نماهای ارائه مطلب، اسلایدها، کار با متن، قالب‌بندی نمودار، اشکال، جلوه‌های حرکتی، خروجی، چاپ و... جزییات مربوط به هر یک، آموزش، طراحی و تدوین شده و در پایان کتاب نیز واژه‌نامه موجود است.

کتاب نرم افزار ارائه مطلب (پاورپوینت 2013) مناسب چه کسانی است؟

برای آموزش این کتاب، 30 ساعت در نظر گرفته شده و برای دانش آموزان سنین 10 الی 13 سال پیشنهاد می‌گردد. محتوای این کتاب کاملاً متناسب با سطح یادگیری این گروه سنی است و با بیانی ساده و تصویرگری‌های جذاب نرم‌افزار پاورپوینت را به کودکان دبستانی و نوجوانان آموزش می‌دهد و باعث افزایش علاقه و انگیزه در آنان برای یادگیری کامپیوتر می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نرم افزار ارائه مطلب (پاورپوینت 2013)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات روشنگران راه فردا
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات50
زبانفارسی
شابک978-600-94637-9-4
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب‌های آموزش آفیس
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نرم افزار ارائه مطلب (پاورپوینت 2013)

سعداله داریوشی
۱۴۰۲/۹/۲۶
سلام کتابی جذاب و کاربردی است. صمیمانه ممنونم.
Fariba Ilghami
۱۴۰۰/۶/۱۴
من این کناب رو پسندیدم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب نرم افزار ارائه مطلب (پاورپوینت 2013)

برای دریافت کتاب نرم افزار ارائه مطلب (پاورپوینت 2013) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.