معرفی و دانلود کتاب نرم افزار واژه پرداز (ورد 2013)

عکس جلد کتاب نرم افزار واژه پرداز (ورد 2013)
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نرم افزار واژه پرداز (ورد 2013) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نرم افزار واژه پرداز (ورد 2013) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نرم افزار واژه پرداز (ورد 2013)

کتاب نرم افزار واژه پرداز (ورد 2013) نوشته‌ی سعیده مفیدی نسب به صورت مرحله به مرحله و با بیانی روان و تصاویری جذاب، نرم‌افزار Word را به کودکان آموزش می‌دهد.

نرم‌افزار واژه‌پرداز یا ورد، چهارمین مهارت از مهارت‌های هفتگانه ICDL ساخت شرکت پرآوازه مایکروسافت و از برنامه‌های بسیار پرکاربرد در آموزش و مشاغل است. این نرم‌افزار علاوه بر قابلیت تایپ، قابلیت ایجاد فایل‌های متنی، ایجاد جداول، وارد کردن تصاویر و اشکال و... را نیز دارد. می‌توان گفت نرم‌افزار ورد برنامه‌ای است که امروزه اکثر افراد در طول زندگی خود از آن استفاده می‌کنند و یادگیری آن در دنیای امروز اجتناب‌ناپذیر و ضروری است.

هدف از تالیف و طراحی این کتاب، آموزش نرم افزار واژ‌پرداز (ورد 2013) به صورت جذاب جهت تثبیت، تکمیل و تسهیل یادگیری سواد کاربردی کامپیوتر در کودکان است. پیشنهاد می‌شود دانش‌آموزان همراه با این کتاب، تمرین‌های ارائه شده در کتاب کار نرم‌افزار واژه‌پرداز (ورد 2013) را جهت آمادگی در آزمون‌های تئوری و عملی استفاده نمایند. برای تمام عناوین نرم افزار واژه پرداز (ورد 2013) مانند: اسناد، متن‌ها، ویرایش متن، شکل، تنظیم اسناد و صفحات و جزییات مربوط به هر یک، آموزش، طراحی و تدوین شده و در پایان کتاب نیز واژه‌نامه موجود است.

کتاب نرم افزار واژه پرداز (ورد 2013) مناسب چه کسانی است؟

برای آموزش این کتاب، 30 ساعت در نظر گرفته شده و برای دانش‌آموزان سنین 9 الی 11 سال پیشنهاد می‌گردد. محتوای این کتاب کاملاً متناسب با سطح یادگیری این گروه سنی است و با بیانی قابل فهم و تصویرگری‌های جذاب نرم افزار ورد 2013 را به کودکان دبستانی آموزش می‌دهد و باعث افزایش انگیزه و اشتیاق کودکان در یادگیری کامپیوتر می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نرم افزار واژه پرداز (ورد 2013)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات روشنگران راه فردا
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات50
زبانفارسی
شابک978-600-94637-8-7
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب‌های آموزش آفیس
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نرم افزار واژه پرداز (ورد 2013)

مهدیه دورایران
۱۴۰۱/۲/۷
خیلی خوب توضیح دادن و تصاویر هم عالی بود
آرزو مرجانی
۱۴۰۱/۵/۲۶
عالی و بی نظیر است ممنون از شما
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب نرم افزار واژه پرداز (ورد 2013)

برای دریافت کتاب نرم افزار واژه پرداز (ورد 2013) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.