معرفی و دانلود کتاب هک پلاس

عکس جلد کتاب هک پلاس
قیمت:
53000 تومان - 5.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هک پلاس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هک پلاس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هک پلاس

محمد قنبری زندگیِ پرفراز و نشیب دو دختر جوان را دستمایه کتاب هک پلاس قرار می‌دهد که سودای پولدار شدن دارند و بلندپروازی‌ها و بی‌پروایی‌هایشان آن‌ها را دچار دردسرهای بسیاری می‌کند.

درباره کتاب هک پلاس:

مهشید و پروانه دو دختر شهرستانی هستند که در تهران درس می‌خوانند و در رشته‌ی مهندسی کامپیوتر نابغه هستند. در مقابل دوستی هم به نام حانیه دارند که به تهران نیامده و در شهرستان دندانپزشکی می‌خواند و دستی در امور خیریه دارد. مهشید و پروانه پس از اتمام تحصیلشان در تهران می‌مانند و تلاش می‌کنند در این شهر بزرگ به افرادی ثروتمند تبدیل شوند. در این میان با دو پسر هم‌رشته‌ی خود آشنا می‌شوند که آن‌ها هم در برنامه‌نویسی بهترین هستند. این چهار نفر با هم گروهی را تشکیل می‌دهنند و هک کردن برخی از سایت‌ها را شروع می‌کند و این موضوع آن‌ها را درگیر مسائل و مشکلات بزرگ‌تری می‌کند که حتی فکرش را هم نمی‌کردند.

کتاب هک پلاس به سرنوشت جوانانی می‌پردازد که برای به دست آوردن ثروت حاضرند بدون فکر کردن به آینده و عواقب کاری که انجام می‌دهند حتی جذب سیستم جاسوسی آمریکا شوند و زندگی خود را به خطر بیندازند.

مطالعه‌ی کتاب هک پلاس به چه کسانی توصیه می‌شود؟

اگر به خواندن آثاری اجتماعی و هیجان‌انگیز علاقه دارید، این کتاب می‌تواند شما را میهمان داستانی جذاب کند.

در بخشی از کتاب هک پلاس می‌خوانیم:

ترم آخرِ ارشد شروع شد و زمان به‌سرعت می‌گذشت. کار در دفتر جدید در پالادیوم جذابیت‌های خودش را داشت؛ به‌خصوص برای پروانه که عاشق زندگی لاکچری و بریزوبپاش بود. زندگی در قالب ازدواج سفید، آن‌هم در منطقۀ قلهک تهران و کار در یکی از مجلل‌ترین برج‌های تجاری تهران، آن‌چنان چشم‌وگوش هر چهار نفرشان را بسته بود که به‌جز صدای پول و ارتقای سطح مالی و موقعیت تجاری‌شان، هیچ صدایی را نمی‌شنیدند. از طرفی کسب‌های دیگری مثل هک سایت‌های بخت‌آزمایی و قمار آن‌لاین، آن‌چنان پول‌های بادآورده‌ای را به‌حساب ارزی دیجیتالشان واریز می‌کرد که کم‌کم از مسیر کسب درآمد از طریق انجام پروژه‌های نرم‌افزاری، تولید و طراحی فروشگاه‌های اینترنتی، اپلیکیشن‌های خرید آن‌لاین، طراحی و پشتیبانی از سایت‌های اینترنتی و... منحرف شدند و بیشتر به درآمدهای بادآورده با اعداد و ارقام درشت فکر می‌کردند که زحمتی هم نداشت.

با توجه به اینکه در چند مرحله، مبلغ قابل‌توجهی بیت‌کوین در حساب اعتباری‌شان به نام رامین در بانکی در ترکیه ذخیره شده بود، لازم بود که برای تبدیل ارز دیجیتال به دلار و حوالۀ آن به تهران یک سفر به ترکیه بروند. بعد از جلسۀ مشترک به نتیجه رسیدند که رامین و پروانه دونفری، اوایل سال آتی، دوسه روزه سفری به استانبول داشته باشند و ترتیب تبدیل ارز و حوالۀ آن به تهران را بدهند. احسان و مهشید هم در تهران بمانند و کارهای شرکت و پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

فهرست مطالب کتاب

بیزینس
حشره
پروژه
پالادیوم
بیف‌استروگانف
ردیابی
تُرشی
کی‌ال‌سی‌سی
طلا
افول
تتو
پرواز 752
باستی‌هیلز

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هک پلاس
نویسنده
ناشر چاپینشر محتوای الکترونیک صاد
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات160
زبانفارسی
شابک978-622-745908-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
53000 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هک پلاس

سبحان خلیلی
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
کتاب نویسنده خوبی داره
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب هک پلاس

برای دریافت کتاب هک پلاس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.