معرفی و دانلود کتاب صوتی 101 روش برای به یاد آوردن سریع

عکس جلد کتاب صوتی 101 روش برای به یاد آوردن سریع
قیمت:
60500 تومان - 6.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 101 روش برای به یاد آوردن سریع و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 101 روش برای به یاد آوردن سریع و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 101 روش برای به یاد آوردن سریع

کتاب صوتی 101 روش برای به یاد آوردن سریع نوشته‌ی مایکل تیپر، راهبرد‌ها و راهکارهای قدرتمندی به شما می‌آموزد تا به کمک آن حافظه خود را تقویت کنید.

با مهارت یافتن در تکنیک‌های بنیادین و یادگیری کل طیف میان‌برهای حافظه، استاد حافظه شوید و حافظه‌تان را به اوج برسانید. دیگر هرگز شماره تلفن، شماره رمز یا سالروز مناسبتی را فراموش نکنید. در واقعیت‌ها و اعداد استاد شوید، مسائل جاری را پهلو به پهلو دنبال کنید و مجموعه رشک‌‌برانگیزی از داستان‌ها و لطیفه‌ها تهیه کنید. حافظه شما هم بی‌نهایت فراگیر است. چهره‌ها را به خاطر بسپارید و آن‌ها را با اسامی جور کنید: هنر فراخوانی آنی. سن‌تان هر چه باشد. مغزتان را فعال و جوان نگه‌ دارید.

خیلی‌ها فکر می‌کنند حافظه‌ی بدی دارند و اگر کتاب 101 روش برای به یاد آوردن سریع (Memory power - up: 101 ways to instant recall) را انتخاب کرده‌اید، شما هم در زمره‌ی همین افراد هستید. اگر در به یاد آوردن اسم افرادی که خیلی وقت است ندیده‌اید مشکل دارید، اگر اغلب فراموش می‌کنید کلید، کیف و عینک‌تان را کجا گذاشته‌اید، اگر به فراموش کردن تاریخ مناسبت‌ها و تولد دوستان و اقوام معروف هستید. با شنیدن و دنبال کردن تکنیک‌های ساده‌ی این کتاب، شما می‌توانید با قدرتمندی پروسه‌ی به یاد آوردن را بهبود بخشید.

در حقیقت، مایکل تیپر (Michael Tipper) چیزی بیش از یک استاد است چرا که هم زمان با به دست آوردن مدال نقره در قهرمانی جهانی حافظه، عنوان حسرت‌برانگیز «استاد اعظم حافظه» هم به او اعطا شد.

در بخشی از کتاب 101 روش برای به یاد آوردن سریع می‌خوانیم:

دلیل اینکه نمی‌دانید وسایل‌تان را کجا گذاشته‌اید (که البته تقصیرش را متوجه حافظه‌تان می‌دانید) بسیار ساده است. شما خودآگاهانه وقتی آن‌ها را زمین می‌گذارید به آن‌ها فکر نمی‌کنید چرا که خود به خود این کار را انجام می‌دهید. در واقع، در کاری که می‌کنید تمرکز ندارید. به این معنا که شما هرگز در آن لحظه آن‌جا نبوده‌اید و به همین دلیل نمی‌توانید آگاهانه به یاد آورید که کلیدهایتان را کجا گذاشته‌اید. ضمیر ناخودآگاه‌تان جای کلید‌ها را می‌داند. به هر حال، چون با دنیا توسط ضمیر خودآگاه‌مان در تعامل هستیم، این‌طور به نظر می‌رسد که کلیدهایمان را گم کرده‌ایم.

با بالا رفتن سنمان، رخ دادن بیشتر این موضوع اجتناب‌ناپذیر است؛ نه فقط به این خاطر که حافظه‌مان بدتر می‌شود، بدین سبب که حجم خاطره‌ها و تداعی‌های حافظه هم بیشتر شده است. در نتیجه، ضمیر خودآگاه‌تان گاهی دچار عدم کارایی می‌شود و سخت‌تر بر آنچه انجام می‌دهید مخصوصاً در کارهای پیش پا افتاده‌ی روزمره تمرکز می‌کند.

برای به یاد آوردن چیزهایی که نمی‌دانید کجا گذاشته‌اید، مانند اتومبیل‌تان، کیف یا کلیدتان، باید بتوانید محل دقیق آن‌ها را به ضمیر خودآگاه‌تان بیاورید. آسان‌ترین روش برای این کار این است که با صدای بلند بگویید چه وسیله‌ای را کجا می‌گذارید. مثلاً کلیدهایم را روی ماکروفر می‌گذارم. یا اتومبیلم را در طبقه‌ی 7 و شماره‌ی A پارک کرده‌ام. شما می‌توانید این چیزها را وقتی هنوز پیاده نشده‌اید بگویید تا سبب تعجب دیگر راننده‌ها نشوید! تمرین کنید که برای خودتان با صدای بلند توضیح دهید وسایل‌تان را کجا گذاشته‌اید. بیرون خانه، نزدیک خانه یا هر جای دیگری، تا زمانی که برایتان به صورت عادت درآید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
2 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
متن پشت جلد
1 دقیقه
نقل قول
3 دقیقه
پیش‌گفتار
7 دقیقه
مقدمه
20 دقیقه
فصل یک - دست گرمی
21 دقیقه
تصور، تداعی و به یاد آوردن
13 دقیقه
فصل دوم - کش آمدن ملایم
16 دقیقه
نرمش دهندگان حافظه
21 دقیقه
فصل سوم - فنون مهم
17 دقیقه
به یاد آوردن املای کلمات
17 دقیقه
به یاد آوردن پیغام‌ها و فهرست‌های ساده
23 دقیقه
به خرید رفتن با الفبا
20 دقیقه
فصل چهارم - تمرین‌هایی برای برنده شدن
17 دقیقه
فن سفر
22 دقیقه
یادگیری یک مهارت جدید
16 دقیقه
هنر به خاطر آوردن لطیفه‌ها
12 دقیقه
فصل پنجم - نکته‌های قهرمانی - بخش اول
15 دقیقه
فصل پنجم - نکته‌های قهرمانی - بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 101 روش برای به یاد آوردن سریع
نویسنده
مترجمآرزو خوشابی
راویدادبه دادمهر، هوتن شاطری پور
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
60500 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 101 روش برای به یاد آوردن سریع

علی صوفی
۱۳۹۹/۱۰/۳
درنهایت پس از مطالعه این کتاب به این نتیجه رسیدم که بهترین راه به یاد سپردن هرچیزی، تصویرسازی ذهنی همراه باخلاقیت و ارتباط دادن مطالب جدید به چیزهایی که از قبل میدانستید است. به تمرکز فکر هم باید توجه ویژه‌ای داشت. البته راه و روش انجام این کارها موضوع این کتاب رو تشکیل میده ودرکل به طور قابل فهمی ارائه شده (باتشکراز مترجم محترم). راوی نیز صدای دلنشین و ریتم خواندن مناسبی دارد. سپاسگزارم
صدیقه شریفی
۱۳۹۸/۵/۲۱
عالی بود. معمولا وسایل ساده یا حتی مهم رو گم می‌کنم. چون هنوز هیچ کدامشان را امتحان نکردم نمی‌دانم. با این حال گمان می‌کنم با این ترفندها می‌توانم هر چیزی را که گم کرده ام؛ بیابم. ممنون از نویسنده این کتاب و همچنین گویندگان این کتاب که با صدای بسیار زیبایی این نکات هرچند ریز را یادآور شدند.
سپاس از کتابراه و همه کسانی که در این مملکت کتابخوانی را گسترش می‌دهند. 🌹🌹🌹
Sami Afshin
۱۳۹۹/۱۱/۲۴
من کتاب تازه شروع کردم ولی به نظر میرسه کتاب خوبی
باشه ساده کلی بیان شده که نشون میده دسترسی به حافظه چگونه امکان پذیر
فروغ یوسفی
۱۳۹۸/۱/۱۴
بسیار عالی بود. راهکارهای خوبی برای رسیدن به حافظه قوی ارائه می‌دهد. ممنون کتابراه
sepideh
۱۴۰۱/۲/۳۱
بسیار عالی بود اماای کاش متن کنارصوت بود ک هروقت خسته میشدم متن را میخاندم
ارسلان شمسی
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
خیلی برنامه‌ی جالبی هست... از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه است
علی یزدان پناه
۱۴۰۰/۷/۸
کتاب کاملی هستش / تمام راهکارهای تقویت حافظه آورده شده - تمام تکنیک‌ها موجوده
hossein rahmatian
۱۳۹۸/۱۰/۲
کتاب برای همه سنین و مشاغل نوشته نشده فقط یک کتاب عمومی است
Elham Zaerzadeh
۱۳۹۸/۴/۶
روش‌های ارائه شده در کتاب ابتدایی هستند.
مرجان کشاورز
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
خیلی کار بردی نیست، میشد زیباتر جمع بندی بشه
طیبه نامی
۱۳۹۸/۱/۱
کتاب بهداشت و پیشگیری برای عموم لازم است
غلامرضا فتحی زاده
۱۳۹۷/۱۲/۲۲
کتاب خوبی است
سعیده خانی
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
این کتاب خیلی خوبه. ممنون
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 101 روش برای به یاد آوردن سریع

برای دریافت کتاب صوتی 101 روش برای به یاد آوردن سریع و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.