معرفی و دانلود کتاب 1100 واژه که باید بدانید

عکس جلد کتاب 1100 واژه که باید بدانید
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 1100 واژه که باید بدانید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 1100 واژه که باید بدانید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 1100 واژه که باید بدانید

کتاب 1100 واژه که باید بدانید نوشتۀ ماری برامبرگ و ملوین گوردون، یکی از شناخته شده‌ترین کتاب‌ها برای تقویت دایره‌ی لغات زبان انگلیسی به شمار می‌رود. ویژگی شاخص این کتاب، دسته‌بندی لغات به صورت هفتگی و روزانه است.

کتاب 1100 واژه که باید بدانید (1100Words You Need To Know) را به جرات می‌توان پس از 504 واژه‌ی ضروری پرمخاطب‌ترین کتاب در حوزه‌ی واژگان ضروری زبان انگلیسی برشمرد. این کتاب منبع بسیاری از آزمون‌های بین‌المللی همچون تافل، آیلتس، GRE، CAE و... است. واژگان موجود در آن بسیار بسیار مشکل‌تر از آن چیزی است که شما در کتبی همچون 504 یا 601 واژه‌ی ضروری دیده‌اید. با داشتن این کتاب تقریبا به بسیاری از واژگان کاربردی انگلیسی در تمامی سطوح تسلط کافی خواهید داشت.

زمان آموزش این مجموعه به 46 هفته تقسیم شده است و در هر هفته چهار روز برای یادگیری و آموزش بیست لغت در نظر گرفته شده است.

ماری برامبرگ (Murray Bromberg) و ملوین گوردون (Melvin Gordon) در کتاب 1100 واژه که باید بدانید، برای درک بهتر لغات، مترادفِ کلمات را نیز آورده‌اند، همچنین برای هر لغت یک مثال کاربردی همراه با ترجمه‌ی فارسی آن ارائه کرده‌اند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 1100 واژه که باید بدانید
نویسنده،
مترجمسروش تائب چوبری
ناشر چاپیانتشارات سفیر قلم
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات384
زبانفارسی
شابک978-600-7435-69-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان انگلیسی
قیمت نسخه الکترونیک
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 1100 واژه که باید بدانید

زهرا همتیان
۱۴۰۳/۱/۸
اگر یادگیری زبان را به ساختن یک بنا تشبیه کنیم، لغات مصالح آن را تشکیل می دهند و هر کسی به خوبی می داند یک معمار خبره نیز بدون مصالح قادر به ساختن هیچ بنایی نخواهد بود. زبان انگلیسی نیز از این مهم مستثنی نیست. یادگیری زبان انگلیسی در وهله ی اول نیازمند تسلط به لغات است. توصیه ی عمومی مدرسین، تسلط و به ۵۰۴, essential words for TOFLE 1100 واژه است. این کتاب با ارایه ی تلفظ فارسی (که البته بهتر است خوانش فونتیک ها آموزش داده شود به جای خط الرسم فارسی)، ارایه ی تصویر (که اثر زیادی در به خاطر سپاری معانی دارد) آوردن مثال، کمک شایانی به فراگیری این واژگان نموده است. خوانش این کتاب جهت فراگیری ۱۱۰۰ واژه به شدت توصیه می شود
Atousa Daneshjoo
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
سلام
این کتاب عالیه
خصوصا در کنار کتاب صوتیش
میتونید برای این که بهتر در حافظه ماندگار بشه ابتدا این کتاب رو مطالعه کنید بعد برای دوره و حک شدن در حافظه با آشنایی قبلی فایل‌های صوتیش رو از کتابره بگیرید و مرور کنید
بی نظیر هستش
برای یادگیری زبان علاقه شرط اول هستس
و به لطف کتاب راه و نمایش
همینطور کلمات همراه تصوایر و همینطور تقسیم کردنش برای دوره‌های مکرر یادگیری در ذهن این امکان رو میده که افراد مختلف در هر سطح زبان رو به خودش جذب کنه
با تشکر
نگین
۱۴۰۱/۱۰/۳۰
بسیار کتاب مفیدی است بخصوص برای کسانیکه تازه میخواهند شروع به مطالعه زبان کنند و اعتماد بنفسش رو ندارند و سردرگم هستند و نمیدونن باید از کجاشروع کنند با این کتاب میتونند براحتی دایره لغاتشون رو گسترش بدن و اعتماد بنفس لازم برای ادامه راه یادگیری زبان رو بدست بیارن. بسیارتشکر میکنم از کتابراه. من که امروز با ذوق و شوق فراوان این کتاب رو شروع کردم و یک هفته کامل رو خوندم.
حسام‌الدین مرادی
۱۳۹۷/۵/۳۰
کتاب خوبی است و از نمونه‌ی آن می‌توان دریافت. اگرچه من نمی‌دانم که این واژگان بر چه بنیاد دسته بندی و برای این کتاب نگاشته شده‌اند ولی برای آموختن زبان یکی از کتاب‌های خوب است. یعنی فقط وابسته به یک کتاب و این کتاب نباید بود و به گمان من برای مبتدی‌ها و تازه‌کار‌ها از بهترین کتاب هاست.
خسرو رشید
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
کتاب خیلی عالیی‌ است. لطفا برای تلفظ، به جای تلفظ با حروف فارسی، از فونتیک سیمبل استفاده کنید (ترجیحا با لهجه آمریکایی و گرنه بریتیش). البته اگه فایل صوتی تلفظ هم امکانش باشه که بعضی پیشنهاد دادن، چه بهتر. ممنون.
پدرام کریمی
۱۴۰۱/۲/۹
این کتاب نیز مانند کتاب ۵۰۴ بسیار برای افزایش دایره واژگان توصیه میشود. روش مورد استفاده در آموزش این کلمات استفاده از کدینگ و تصاویر زیبا بوده که سهولت به خاطر سپاری واژگان را برای شما بیشتر خواهد کرد
linda moohamadi
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
کتاب خیلی خوب و کاربردی هست. برای من که خیلی مفیده. اما در قسمت آموزش اون در هفته سوم روز اول، کلمه اول در مثالش بجای کلمه her از کلمه him استفاده کرده و در حالی که فاعل my little girl هست. پس باید اصلاح بشه.
Matin naji
۱۳۹۹/۹/۱۶
به کتاب عالی که قشنگ‌ترین ویژگیش به نظر من برنامه ریزیی هستش که برای شما کرده ک هر روز چه مقدار لغت کافیه و بدونین تا چند روز دیگه همه‌ی لغاتو متوحه میشین و میتونه به شما انگیزه بده
مطهره نوایی
۱۴۰۲/۱۲/۴
کتاب مفید و کامل
ولی به تنهایی نباید کار شه، درکنار این کتاب باید چندتا کتاب دیگه واسه گرانر و لیسنینگ داشته باشید، هرچند کتاب وکب هم لازمه چون این کتاب بصورت منظم و مرتبط لغات رو نمیگه
sonia ahmadkhani
۱۴۰۱/۵/۲۹
کتاب واقعا خوبی بود، دایره لغات بالا از مهم‌ترین آپشن‌های زبان انگلیسی هم و این کتاب هم مثال داره هم هم‌معنی داره هم تلفظش رو نوشته و خب این واقعا عالیه و باعث تثبیت کلمات و طرز صحیح تلفظ کلمات میشه
Saeed Shiri
۱۳۹۷/۱۲/۱۸
کتاب به لحاظ ظاهری بسیار جذاب طراحی شده و بنظرم اثر زیادی در علاقه مخاطب به ادامه مطالعه دارد. واقعا زحمت زیادی کشیده شده و بسیار از تیم تهیه کننده سپاسگزارم.
Mozhde
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
کتاب بدی نیست ولی توصیه نمیکنم برای اونایی که صفر صفرن
اون‌هایی که متوسطن برای گسترش واژگان اول برن سراغ ۵۰۴ واژگان ضروری بعد این کتاب منم دارم ۵۰۴ میخونم فعلا
Dr. Anahita Akbari
۱۴۰۱/۱۰/۳۰
بهترین کتاب صوتی برای هر فردی چه بخواهد امتحان بدهد یا نه
بخصوص برای کسانی مفید است که فرصت حفظ و یادگیری لغت‌ندارند زیرا در تمام روز میتونن گوش بدن و یاد بگیرند
Mahdi Ebrahimnezhad
۱۳۹۸/۹/۲۳
خیلی عالی هست تلفظش می‌تونید توی گوگل بزنید تا توی ذهنتون نقش ببنده و هم فیلم مربوطه توی گوگل ببنید خیلی مفید واقع میشه. روش زمان بندیش خیلی عالی و انگیزه میده.
Arash M
۱۳۹۸/۵/۳
یکی از کتاب‌های خوب زبان برای کنکور کارشناسی ارشد وزرات بهداشت هست. بالای ۸۰ در صد کلمه‌ها از این کتاب سوال میشه. این ویرایش کتاب به علت شکیل بودن و رنگی بودنش باعث جذب و ادامه خواندن میشه
مشاهده همه نظرات 117

راهنمای مطالعه کتاب 1100 واژه که باید بدانید

برای دریافت کتاب 1100 واژه که باید بدانید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.