معرفی و دانلود کتاب صوتی 12 اصل رهبری عالی: رهبران چگونه به عملکرد شگفت‌انگیز می‌رسند

عکس جلد کتاب صوتی 12 اصل رهبری عالی: رهبران چگونه به عملکرد شگفت‌انگیز می‌رسند
قیمت:
۳۴۰۰۰ 23800 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 12 اصل رهبری عالی: رهبران چگونه به عملکرد شگفت‌انگیز می‌رسند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 12 اصل رهبری عالی: رهبران چگونه به عملکرد شگفت‌انگیز می‌رسند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 12 اصل رهبری عالی: رهبران چگونه به عملکرد شگفت‌انگیز می‌رسند

برایان تریسی در کتاب صوتی 12 اصل رهبری عالی: رهبران چگونه به عملکرد شگفت‌انگیز می‌رسند، به آموزش نکات طلایی در جهت رهبری مدیران می‌پردازد.

کتاب 12 اصل رهبری عالی (12disciplines of leadership excellence)، توانایى و عملکرد شما را به عنوان یک رهبر براى احاطه بر رهبرى عالى، به طور شگفت‌انگیزی افزایش می‌دهد و به شما کمک مى‌کند در کار و تجارت خود به اوج و موفقیت‌های چشم‌گیری برسید.

داشتن نظم و انضباط شخصى، برای موفقیت در هر فعالیت اقتصادى ضروری است. ناپلئون هیل پس از 22 سال مصاحبه و گفتگو با 500 تن از ثروتمندترین و موفق‌ترین مردان آمریکا به این نتیجه رسید که نظم و انضباط شخصى، شاه‌ کلید رسیدن به ثروت است. وقتى انضباط شخصى وجود داشته باشد، همه‌چیز امکان‌پذیر است. اما بدون نظم و انضباط شخصى، عملاً هیچ کارى امکان‌پذیر نیست.

نظم و انضباط و اصول رهبرى که در کتاب 12 اصل رهبری عالی توضیح داده شده‌اند، کیفیاتى آموختنى هستند که به عزم و اراده راسخ و مداومت و پشتکار احتیاج دارند و هر یک از این اصول را با تمرین و تکرار مى‌توان آموخت.

به قول گوته: «همه‌چیز قبل از اینکه ساده شود دشوار است.» ایجاد نظم و انضباط ضرورى در آغاز اقدامى به شدت دشوار است. دو قدم به جلو برمى‌دارید و یک قدم به عقب. اما وقتى نظمى را ایجاد کردید، شکل خودکار پیدا مى‌کند و سپس به راحتى بیشترى مى‌توانید در فعالیت خود از آن استفاده کنید.

برایان تریسی (Brian Tracy) می‌گوید، هرچه مداومت بیشترى داشته باشید، به نظم شخصى بیشترى مى‌رسید. رابطه مستقیم دیگرى میان نظم شخصى و کیفیات عزت‌ نفس، اعتمادبه‌نفس و شأن و منزلت شخصى قابل رؤیت است. هرچه با پشتکار بیشترى نظم‌هاى انتخابى خود را دنبال کنید، بیشتر خودتان را دوست مى‌دارید و به خودتان احترام مى‌گذارید. اعتمادبه‌نفس و خوش‌بینى بیشترى پیدا مى‌کنید و در همه زمینه‌هاى زندگى خود مؤثرتر ظاهر مى‌گردید. وقتى نظم و انضباط شخصى رهبرى را در خود ایجاد مى‌کنید، به رهبرى قدرتمندتر و مطلع‌تر تبدیل مى‌شوید، کار بیشترى صورت مى‌دهید و در هر تلاشى که مى‌کنید به موفقیت سطح بالاترى دست پیدا مى‌کنید.

برایان تریسی در این کتاب دوازده اصل را معرفی می‌کند، که معتقد است این اصول برای تبدیل شدن به یک رهبر خوب لازم است. از این رو فردی که به عنوان رهبر و یا مدیر برگزیده شده، باید این دوازده اصل را به خوبی بشناسد و آن‌ها را در زندگی شخصی و همچنین کار خود رعایت نماید. در غیر این صورت نمی‌تواند اموری که به وی محول شده را به خوبی انجام بدهد. این موضوع باعث اهمیت بسیار زیاد این اصول دوازده گانه شده است.

اصول دوازده گانه‌ای که در این کتاب بیان شده عبارت‌اند از اصل نظم رهبری عالی، اصل روشنى، اصل کنترل، اصل منش، اصل صلاحیت، اصل رقابت، اصل خلاقیت، اصل شجاعت، اصل توجه به کارکنان، اصل مدیریت تغییر، اصل تمرکز، اصل تعالى شخصى که هر کدام از این اصول به نوبه­‌ی خود دارای اهمیت ویژه‌ای هستند. از این رو نمی‌توان حتی یکی از این اصول را در رهبری نادیده گرفت. از این رو یک مدیر موفق کسی است که بتواند خود را با این اصول دوازده‌ گانه وفق بدهد و پیوسته آن‌ها را در زندگی روزمره خود مورد استفاده قرار بدهد.

برایان تریسی مشاور و روان‌شناس بزرگ و یکی از معتبرترین مراجع صاحب نظر جهان در زمینه‌ی موفقیت و پیشرفت بشر است. وی یکی از موفق‌ترین مشاوران تجارت در ایالات متحده و یکی از مشهورترین سخنرانان حرفه‌ای در جهان به شمار می‌رود. برایان تریسی حدود سی کتاب نوشته که تعدادی از آن‌ها به 12 زبان ترجمه شده است. برنامه‌های آموزشی سمعی و بصری وی در سراسر جهان برای آموزش مدیران، فروشندگان، موفقیت شخصی و مدیریت زمان استفاده می‌شود.

علاوه بر آن، وی به 8 کشور در 5 قاره جهان مسافرت کرده و در آن‌جا کار کرده است. تریسی در رشته تجارت و مدیریت درجه دکترا دارد. برایان روشی عالی برای تبدیل ایده‌ها و دیدگاه‌ها به استراتژی‌های عملی دارد که سریع عمل می‌کنند و زود نتیجه می‌دهند. او مدیر سازمان جهانی مشاوره و آموزش برایان تریسی است که در ساحل سولانا واقع در کالیفرنیا قرار دارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
مقدمه
58 دقیقه
فصل 1: نظم رهبرى عالى
84 دقیقه
فصل 2: اصل روشنى
13 دقیقه
فصل 3: اصل کنترل
16 دقیقه
فصل 4: اصل منش
19 دقیقه
فصل 5: اصل صلاحیت
32 دقیقه
فصل 6: اصل رقابت
32 دقیقه
فصل 7: اصل خلاقیت
14 دقیقه
فصل 8: اصل شجاعت
61 دقیقه
فصل 9: اصل توجه به کارکنان
33 دقیقه
فصل 10: اصل مدیریت تغییر
32 دقیقه
فصل 11: اصل تمرکز
30 دقیقه
فصل 12: اصل تعالى شخصى

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 12 اصل رهبری عالی: رهبران چگونه به عملکرد شگفت‌انگیز می‌رسند
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راویمنوچهر زنده دل
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی
۳۴۰۰۰ 23800 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 12 اصل رهبری عالی: رهبران چگونه به عملکرد شگفت‌انگیز می‌رسند

اسد گشتاسبی
۱۴۰۲/۱۰/۷
عالی است، نکات فوق العاده مفید و کاربردی دارد که میتوان در تمام موارد کسب وکار، زندگی مورد استفاده قرار گیرد
ویدان قوی دل
۱۳۹۹/۴/۱۰
کتاب فوق العاده ایی هستش. صدای گوینده هم ک حرف نداره. چند بار گوش کنید تا بهتر تو ذهنتون ماندگار بشه.
Farhad Y
۱۳۹۷/۱۰/۱۹
بنظر من گوینده نیز تاثیر گزاف و بسزایی در شنیدن کامل شنونده دارد
ehsan razzaghi
۱۳۹۷/۹/۲
کتاب مفیدی برای ارتقاء سطح مدیریت و رهبری هست به نظر من خیلی خوب و کامل بود
مهدی جنتی
۱۳۹۹/۳/۶
فوق العاده است به شرط اینکه باید چندین بار گوش کرد و سپس به طور جدیدی تغییر کنیم
Amin Bst
۱۴۰۱/۳/۲۴
کتاب جالبیه با تمرین‌هایی که باید انجام بشه
Moji R
۱۳۹۸/۳/۷
صدای دوبلور عالیه
اعطم صفری
۱۴۰۱/۳/۸
کاربردی و لازم برای همه
javad illi
۱۳۹۹/۵/۱۱
بسیار عالی و مفید است
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 12 اصل رهبری عالی: رهبران چگونه به عملکرد شگفت‌انگیز می‌رسند

برای دریافت کتاب صوتی 12 اصل رهبری عالی: رهبران چگونه به عملکرد شگفت‌انگیز می‌رسند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.