معرفی و دانلود کتاب 27 چهره‌ی مردان

عکس جلد کتاب 27 چهره‌ی مردان
قیمت:
59000 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 27 چهره‌ی مردان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 27 چهره‌ی مردان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 27 چهره‌ی مردان

کتاب 27 چهره‌ی مردان نوشته‌ی استفن وایتهد شما را با انواع مختلف شخصیت‌های مردانه آشنا می‌کند؛ بنابراین، اگر زنی هستید که می‌خواهید با دنیای مردانه بیشتر آشنا شوید و یا مردی هستید که تمایل دارید به خودشناسی بیشتری دست پیدا کنید، این کتاب را از دست ندهید.

مخاطب اصلی استفن وایتهد (whitehead stephen) در این کتاب زنان هستند؛ البته خواندن این کتاب برای مردان هم خالی از لطف نیست. او در کتاب 27 چهره‌ی مردان (The Many Faces of Men: The Definitive Guide to the Male Species) به دنبال این است تا به شما یک راهنمای جمع و جور برای آشنایی با شخصیت‌های مختلف مردانه ارائه کند. نویسنده بی‌پرده‌ درباره‌ی هدف خود از نگارش این کتاب صحبت می‌کند و پس از یک مقدمه‌ی کوتاه وارد بحث اصلی که همان معرفی انواع شخصیت‌ها و تقسیم‌بندی آن‌ها است، می‌شود.

این کتاب بسیار روان و خوش‌خوان است و برای کسانی که آشنایی زیادی با اصطلاحات روانشناسی ندارند کتاب بسیار مناسبی است حتی می‌تواند مقدمه‌ای برای شروع مطالعات شما در حوزه‌ی روانشناسی باشد. در کتاب 27 چهره‌ی مردان، شما با شخصیت مردانی همچون مرد آشیل‌گون (درگیری با یک نقطه ضعف عمده)، مرد خودشیفته، مرد جاه‌طلب و قدرت‌گرا، مرد کوله به پشت، تیپ شخصیتی آفتاب‌پرستانه، مرد باشگاهی، مرد خود آرا و کج کلاه خان، مرد شرکتی (کارمند) تیپ اینترنت زده، تیپ چندگانه، مرد شوخ طبع، مرد لیبرال (آزاداندیش)، مرد پسربچه‌گون، مرد جوشی و ترقه، مرد امپراطور، مرد بدوی و ابتدایی، مرد جان وینی (مرد کلاسیک و اصیل) آشنا می‌شوید.

اگر هیچ کدام از این اصطلاحات را نمی‌دانید، اصلاً نگران نباشید، کتاب همه‌ی آن‌ها را با جزئیات برای شما توضیح می‌دهد و حتی به شما می‌گوید که هر کدام از این مردها در موقعیت‌های گوناگون چگونه اشخاصی هستند و مهم‌تر از همه اینکه آیا برای ازدواج مناسب هستند یا خیر.

چرا زنان باید این کتاب را بخوانند

کتاب حاضر به شخصیت مردان در شرایط و موقعیت‌های گوناگون می‌پردازد و این تیپ‌شناسی منجر می‌شود تا زنانی که این کتاب را می‌خوانند هرچه بیشتر به ایده‌آل خود نزدیک شوند و آگاهانه مرد ایده‌آل خود را انتخاب کند. اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم احتمال این‌که مرد یا زن صد در صد دلخواه و ایده‌آل خود را پیدا کنیم تقریباً غیرممکن است اما با استفاده از کتاب‌های این‌چنینی می‌توان مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کرد.

چرا مردان باید این کتاب را بخوانند

از آنجا که شخصیت مرد عمدتاً اکتسابی است؛ بنابراین، مرد می‌تواند در صورت اراده کردن و همت به خرج دادن عیوب شخصیت خود را عوض کند اما نکته‌ی مهمی که همواره باید آویزه‌ی گوش سعادت‌طلبان باشد این است که دستیابی به این هدف چندان هم ساده نیست و تغییر شخصیت آن هم به صورت اساسی همت بسیار زیادی می‌طلبد.

در بخشی از کتاب 27 چهره‌ی مردان می‌خوانید:

جان وین هنرپیشه‌ای بود که برای سال‌هایی بلند در قرن گذشته یک تنه پرده‌های نقره‌ای سالن‌های سینما را تقریباً در همه نقاط جهان تسخیر کرده و این بازیگر اسطوره‌ای فیلم‌های وسترن و کلاسیک و غرب وحشی مظهر و نماد کامل مرد کلاسیک و اصیل مورد نظر ما است. چون مرد کلاسیک ما نه تنها سمبل نجابت، شرافت، اصالت، مردانگی، شجاعت و حمیت و فداکاری است بلکه مردی ورای مردان متعارف است که سمبل و اسوه این نوع امر مردی کسی جز جان وین فقید نمی‌تواند باشد چون این هنرپیشه اسطوره‌ای و بین‌المللی به واسطه ویژگی‌هایی از نوع فوق بود که می‌توانست لنگرگاه و مایه امید دوشیزه‌های درمانده و بی‌پناه بوده و در عین حال مردی باشد که رهبری و فرماندهی لشکر جنگنده با سرخ‌پوست‌ها را به عهده گرفته و از اهالی آلامو دفاع کند. در یک کلام جان وین (مرد کلاسیک) را می‌توان سمبل سرسختی، پایمردی، وفاداری، اصالت نفس و شرافت طبع و پکیارچگی و انسجام شخصیتی انگاشت.

نکته مهمی که باید مورد توجه شخصیت شناسان باشد این است که این جان وین فقید (بازیگر اسطوره‌ای فیلم‌های وسترن غرب وحشی) نبوده است که این نوع شخصیت را برای جنس مذکر بدعت گذاشته است. خیر، مرحوم جان وین در این رابطه هیچ نقشی نداشته بلکه این مرحوم شهرت و آوازه‌اش را مدیون و مرهون این گونه از پیش موجود بوده است چه در غیر این صورت در آن دوران نمی‌توانست از طریق هم ذات پنداری قلب میلیون‌ها مرد در سرتاسر جهان را از طریق فیلم‌هایش تسخیر کند. به زبان ساده‌تر، تنها کار این بازیگر این بوده است که این گونه موجود را به تصویر بکشد. باری، از ویژگی‌های بارز شخصیت جان وینی (کلاسیک و اصیل) می‌توان به باورمندی به الزامات اخلاقی و مردانگی، مبادی آداب و نزاکت بودن در برابر زنان (خصلت شوالیه‌گرانه) و دفاع از حق و حقیقت به هر قیمتی اشاره کرد. حقیقت این است که اگرچه در آن مقطع زمانی (حدود پنجاه شصت سال پیش) این تیپ مردباوری از شیوع چشمگیری در بین جنس مذکر برخوردار بود با این همه نکته‌ای که باید بدان توجه داشت این است که این گونه شخصیتی در حال حاضر به سرعت در حال انقراض و گمنامی است چون نه تنها امروزه جمعیت این گونه اصیل در حال انقراض است بلکه امروزه شارلاتان‌ها و شیادهای امروزی باورها و رفتارهای جان وین‌سان را به باد تمسخر می‌گیرند چون دنیای امروز جایی برای مردان ساده‌دل، مردانگی باور و مرد ندارد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 27 چهره‌ی مردان
نویسنده
مترجمبهزاد رحمتی
ناشر چاپیانتشارات نقش و نگار
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات218
زبانفارسی
شابک978-600-858-408-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک
59000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 27 چهره‌ی مردان

BWOTW .
۱۳۹۸/۱۰/۱۵
خیلی نمیشه گفت عالیه، چون خیلی بهتر میتونست باشه، خیلی از خطوطش اضافه هستند و مخاطب از خوندن خسته میشه. اما کتاب خوبیه، میشه گفت با دسته بندی‌ای که انجام داده، خیلی راحت میشه یک مرد رو تا حد زیادی از نظر شخصیتی شناخت. مرد من شخصیت و تیپ آلفا رو داره.
الهام علویان فر
۱۴۰۰/۲/۲۳
کتاب ضعیفی بود، مشخصات ظاهری که در خصوص شخصیتها بیان کرده بود بسیار کلی بود
مهتاب زرکش
۱۴۰۰/۵/۲۳
بنظر من کمک میکنه ب شناخت بیشتر
bahar gharaghani
۱۴۰۱/۱/۲۸
کمی دارای نقص است
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب 27 چهره‌ی مردان

برای دریافت کتاب 27 چهره‌ی مردان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.