معرفی و دانلود کتاب 33 استراتژی جنگ

عکس جلد کتاب 33 استراتژی جنگ
قیمت:
109900 تومان - 11.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 33 استراتژی جنگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 33 استراتژی جنگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 33 استراتژی جنگ

یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون که اصول مبارزه برای رسیدن به موفقیت را به شما خواهد آموخت. رابرت گرین در کتاب 33 استراتژی جنگ به شیوه‌ای استادانه، درس‌هایی مهم و حیاتی از وقایع تاریخی را ارائه می‌کند و به بررسی دستورات راهبردی و راهگشایی که رهبران بزرگ در طول تاریخ مورد استفاده قرار داده‌اند می‌پردازد، تا با کمک این موارد به شما نشان دهد که چگونه دشمن را از پا درآورید.

درباره‌ی کتاب 33 استراتژی جنگ

بدون تردید راهکارهای مطرح‌شده در کتاب 33 استراتژی جنگ (The 33 Strategies of War) برای کسانی که در پی کسب موفقیت در تمام حوزه‌های زندگی ازجمله کسب‌وکار، روابط اجتماعی و زندگی شخصی خود هستند، کارساز خواهد بود. کافی‌ست دستورالعمل‌های رابرت گرین (Robert Greene) در این کتاب را به‌کار ببندید تا بر رقبای خود پیروز شوید. زندگی روزمره و دنیای کسب‌وکار شباهت بسیار زیادی با میدان نبرد دارد؛ فضایی که در آن هر کدام از طرفین برای کسب منافع شخصی بیشتر، به رقابت و مبارزه‌ی جدی با یکدیگر می‌پردازند.

کتاب 33 استراتژی جنگ که پرفروش‌ترین کتاب سایت آمازون در دسته‌ی تاریخچه‌ی علوم نظامی محسوب می‌شود، ذهن شما را تربیت می‌کند تا با توجه به شرایط خود و دشمن یا حریفتان، کارآمدترین استراتژی را انتخاب کرده و با کم‌ترین تلفات و خسارات به بزرگ‌ترین پیروزی‌ها برسید. این اثر از رابرت گرین، عصاره و جوهره‌ی خرد بی‌انتهای نهفته در اصول و تعلیمات مربوط به شیوه‌های جنگ در طول تاریخ است. کتاب حاضر با این هدف تدوین شده که شما را به دانشی عملی مجهز سازد. نویسنده گزینه‌ها و مزایایی بی‌پایان برای دست‌وپنجه نرم کردن با جنگجویانی که هر روز با آن‌ها مواجه می‌شوید را به شما ارائه می‌دهد.

رابرت گرین در هر فصل از کتاب 33 استراتژی جنگ، استراتژی و تاکتیکی را مطرح می‌کند که می‌توانید آن را برای حل مشکلی ویژه که اغلب با آن روبه‌رو می‌شوید، به‌کار گیرید. این مشکلات شامل وارد جنگ شدن در کنار تیم و ارتشی بی‌انگیزه، هدر دادن انرژی با جنگیدن در چندین جبهه، خسته‌ شدن از تضادهای فراوان و گیر افتادن در موقعیت‌هایی است که توان برون‌رفت از آن‌ها را ندارید. در حین مطالعه‌ی این کتاب، می‌توانید فقط فصل‌هایی را بخوانید که با مشکل کنونی شما ارتباط دارند؛ اما بهتر است تمام استراتژی‌ها را مطالعه کنید و اجازه دهید به بخشی از زرادخانه‌ی ذهنی شما تبدیل شوند.

نکته‌ی جالب درباره‌ی کتاب 33 استراتژی جنگ این است که حتی وقتی تلاش می‌کنید از جنگی اجتناب کنید و با کسی وارد مبارزه نشوید، بسیاری از این استراتژی‌ها برای کمک به اهداف دفاعی شما و تسلط بر افکار و درونیات طرف مقابلتان مفید واقع خواهند شد. استراتژی‌هایی که رابرت گرین در این کتاب مطرح می‌کند، از زندگی و آثار بزرگ‌ترین ژنرال‌های تاریخ، همچون اسکندر کبیر، هانیبال، چنگیزخان، ناپلئون بناپارت، شاکا زولا، ویلیام تیکاماسا شرمن، اروین رومل، وو گوین جیاپ و همچنین بزرگ‌ترین استراتژیست‌های تاریخ، مانند سون تزو، میاموتو موساشی، کارل فون کلاوزویتس، آردانت دو پیک، توماس ادوارد لورنس و کلنل جان بوید برگرفته شده‌اند و از استراتژی‌های پایه و کلاسیک جنگ، تا استراتژی‌های نامتعارف و حتی غیرشرافتمندانه‌ی عصر جدید را شامل می‌شوند.

کتاب 33 استراتژی جنگ به پنج بخش تقسیم شده است: جنگ‌افروزی خودهدایت‌شده: (چگونه ذهن و جان خود را برای جنگ آماده کنیم)؛ جنگ‌افروزی سازمانی (چگونه ارتش خود را سازمان‌دهی و تهییج کنیم)؛ جنگ‌افروزی دفاعی؛ جنگ‌افروزی تهاجمی و جنگ‌افروزی غیرمتعارف. رابرت گرین هر فصل از این اثر خود را به مثال‌هایی تاریخی از میادین نبرد و سیاست (مارگارت تاچر) تا فرهنگ (آلفرد هیچکاک)، ورزش (محمدعلی) و کسب‌وکار (جان دی راکفلر) مجهز کرده است؛ به‌طوری که پیوند نزدیک موجود، میان دو عرصه‌ی نظامی و اجتماعی را روشن سازد.

راهکارهایی که رابرت گرین در این کتاب مطرح می‌کند را می‌توان در هر زمینه‌ای و با هر درجه‌ای از وسعت و سختی هدف به‌کار گرفت. از جنگ‌های سازمان‌دهی‌شده گرفته تا نبردهای تجاری، سیاست‌گذاری برای رسیدن به اهداف یک گروه یا حتی روابط شخصی. در نهایت می‌توان گفت که یافتن و استفاده از استراتژی درست و مؤثر، هنری است که به روش تفکر و رویکردی کاملاً متفاوت نسبت به زندگی نیاز دارد. کتاب 33 استراتژی جنگ را انتشارات نسل نواندیش با ترجمه‌ی فاطمه باغستانی به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب 33 استراتژی جنگ

  • تکنیک‌ها و استراتژی‌هایی که رابرت گرین در این کتاب مطرح می‌کند در گذر زمان آزموده شده‌اند و می‌توانند در ارتقای کسب‌وکار شما مفید واقع شوند. (Business Insider)
  • کتاب 33 استراتژی جنگ، اثری موجز و فشرده درباره‌ی استراتژی‌های مبارزه است. رابرت گرین که تاکنون آثار پرفروشی را تألیف کرده، در این کتاب ظرافت‌های اجتماعی موجود در زندگی روزمره را به مخاطبان اثرش می‌آموزد. (آمازون)
  • رابرت گرین براساس تخصص خود، به تحلیل و استخراج نظریات و فلسفه‌ی چهره‌هایی مانند سون تزو و ناپلئون می‌پردازد و به مخاطبانش می‌آموزد که چگونه دیگران و همچنین موقعیت‌های مختلف را مدیریت کنند. (نیویورک تایمز)

کتاب 33 استراتژی جنگ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال راهکارهایی برای رسیدن به موفقیت در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود هستید، مطالعه‌ی کتاب 33 استراتژی جنگ را به شما توصیه می‌کنیم. با خواندن این کتاب از رابرت گرین، فشرده‌ای از استراتژی‌های مورداستفاده توسط موفق‌ترین رهبران نظامی جهان را خواهید آموخت که در زندگی روزمره و خارج از میدان نبرد نیز به‌کار خواهند آمد.

جملات برگزیده کتاب 33 استراتژی جنگ

  • آن کس که با من نیست، علیه من است.
  • هرگز به این خیال متکی نشوید که دشمنی وجود نخواهد داشت، بلکه خود را برای او آماده کنید.
  • یک ژنرال بد، بهتر از دو ژنرال خوب است.
  • بخش بزرگی از شهامت، همان شجاعتی است که پیش‌تر برای انجام دادن همان کار به خرج داده‌ایم.
  • این قانون است که رهبران هرچه هستند، زیردستان نیز همان خواهند شد.
  • دیوانگی در افراد استثناست؛ اما در گروه‌ها اصل است.

در بخشی از کتاب 33 استراتژی جنگ می‌خوانیم

شاید ایده‌هایی ناب داشته باشید، شاید بتوانید استراتژی‌هایی بی‌نظیر ابداع کنید؛ اما اگر گروهی که آن را رهبری می‌کنید و انتظار دارید برنامه‌های شما را اجرایی کنند، غیرمسئول باشند یا زیاد خلاقیت به خرج ندهند و اعضای آن اهداف و دستور کار خود را در اولویت قرار دهند، ایده‌های شما به هیچ جا نخواهند رسید. شما باید درس جنگ را بیاموزید: این همان ساختار ارتش یعنی زنجیره‌ی فرماندهی و روابط بخش‌ها با یکدیگر به‌عنوان یک کل است که به استراتژی‌های شما نیروی حرکت و اجرا می‌دهد.

هدف نخست و اصلی در جنگ، تزریق سرعت‌ عمل و جنبش در ریزترین ساختار ارتش است. معنای دقیقش این است که مقامی باصلاحیت باید در رأس باشد و از هرگونه تضاد و تردید و دوگانگی در رهبری اجتناب شود. معنای دیگرش این است که به همه‌ی سربازان حس هدفی کلی القا شود؛ هدفی که همه در پی رسیدن به آن باشند و از همه چیز خود برای آن بگذرند. در این صورت است که سربازان به‌جای اینکه مانند آدم‌های مکانیکی رفتار کنند، پاسخ و واکنشی درست به رویدادهای میدان نبرد خواهند داد و سرانجام معنایش این است که به سربازان چنان انگیزه‌ی مشترک و نیروبخشی بدهید که شتاب و سرعت و دقت عمل آن‌ها افزایش یابد. اگر نیروهای خود را به این شکل سازمان‌دهی کنید، به ژنرالی تبدیل خواهید شد که سریع‌تر از دشمن تصمیم می‌گیرد و قطعاً می‌توانید به امتیازات عالی دست یابید.

این مدل نظامی را می‌توان به هر گروهی تعمیم داد؛ اما یک پیش‌نیاز ساده دارد، پیش از ترسیم یک استراتژی یا دست به عمل زدن، ساختار گروه خود را بشناسید. شما همیشه می‌توانید این ساختار را تغییر دهید یا از نو طراحی کنید تا با اهداف شما هماهنگ شود. سه فصل پیش رو بر همین موضوع مهم استوار است و به شما گزینه‌هایی راهبردی می‌دهد. در این فصل‌ها یاد خواهید گرفت که چطور مدل‌های کارساز سازمانی را اجرا کنید و چطور از اشتباهات مصیبت‌بار برحذر باشید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
پیشگفتار
حاشیه‌های پیشگفتار
بخش اول: جنگ‌افروزی خود هدایت‌شده
استراتژی اول: به دشمن اعلام جنگ کنید
استراتژی قطبیت
دشمن درونی
تفسیر
دشمن بیرونی
تفسیر
کلیدهای جنگ‌افروزی
استثنا
استراتژی دوم: جنگ پیشین را مبارزه نکنید
استراتژی جنگ چریکی ذهن
جنگ پیشین
تفسیر
جنگ کنونی
تفسیر
کلیدهای جنگ‌افروزی
استثنا
استراتژی سوم: در آشفتگی و بحران حضور ذهن خود را از دست ندهید
استراتژی موازنه
تاکتیک بیش‌پرخاشگری
تفسیر
تاکتیک رهایی بودا
تفسیر
کلیدهای جنگ‌افروزی
استراتژی چهارم: حس اضطرار و استیصال ایجاد کنید
استراتژی زمین مرگ
تاکتیک بدون بازگشت
تفسیر
تاکتیک مرگ در یک قدمی
تفسیر
کلیدهای جنگ‌افروزی
استثنا
حاشیه‌های بخش اول
بخش دوم: جنگ‌افروزی سازمانی (گروهی)
استراتژی پنجم: از دام‌های تفکر گروهی اجتناب کنید
استراتژی فرمان و کنترل
زنجیر گسسته
تفسیر
کنترل از راه دور
تفسیر
کلیدهای جنگ‌افروزی
استثنا
استراتژی ششم: نیروهای خود را تفکیک کنید
استراتژی آشوب کنترل‌شده
بی‌نظمی محاسبه‌شده
تفسیر
کلیدهای جنگ‌افروزی
استثنا
استراتژی هفتم: جنگ خود را به نهضت تبدیل کنید
استراتژی تقویت روحیه
هنر مدیریت انسانی
نمونه‌های تاریخی
تفسیر
استثنا
حاشیه‌های بخش دوم
بخش سوم: جنگ‌افروزی دفاعی
استراتژی هشتم: نبرد خود را با دقت انتخاب کنید
استراتژی اقتصاد کامل
اثر مارپیچی
تفسیر
نقاط قوت و ضعف
تفسیر
کلیدهای جنگ‌افروزی
استثنا
استراتژی نهم: ورق را برگردانید
استراتژی ضدحمله
تهاجم مستتر
تفسیر
جوجیتسو
تفسیر
کلیدهای جنگ‌افروزی
استثنا
استراتژی دهم: حضور تهدیدآمیز داشته باشید
استراتژی‌های بازدارندگی
ترس معکوس
بازدارندگی و ارعاب در عمل
تفسیر
استثنا
استراتژی یازدهم: فضا بدهید تا زمان بخرید
استراتژی درگیرنشدن
عقب‌نشینی برای پیشرفت
تفسیر
کلیدهای جنگ‌افروزی
استثنا
حاشیه‌های بخش سوم
بخش چهارم: جنگ‌افروزی تهاجمی
استراتژی دوازدهم: زدوخوردها را از دست بدهید؛ اما جنگ را ببرید
استراتژی کلان
لشکرکشی بزرگ
تفسیر
جنگ‌افروزی مطلق
تفسیر
کلیدهای جنگ‌افروزی
استثنا
استراتژی سیزدهم: دشمن خود را بشناسید
استراتژی هوش
دشمن در آینه
تفسیر
احاطه نزدیک
تفسیر
استثنا
استراتژی چهاردهم: با سرعت و غافل‌گیری، مقاومت‌ها را درهم بشکنید
استراتژی جنگ برق‌آسا
آرام آرام سریع سریع
تفسیر
کلیدهای جنگ‌افروزی
استثنا
استراتژی پانزدهم: نیروی محرکه را کنترل کنید
استراتژی‌های اعمال نیرو
هنر کنترل غایی
نمونه‌های تاریخی
تفسیر
استثنا
استراتژی شانزدهم: به نقطه حساس آن‌ها ضربه بزنید
استراتژی مرکز گرانش
ستون‌های فروپاشی
تفسیر
کلیدهای جنگ‌افروزی
استثنا
استراتژی هفدهم: دشمن را از هر نظر قلع‌وقمع کنید
استراتژی تقسیم و فتح
موضع مرکزی
تفسیر
حمله به مفاصل
تفسیر
کلیدهای جنگ‌افروزی
استثنا
استراتژی هجدهم: موضع ضعیف دشمن را آشکار و به آن حمله کنید
استراتژی چرخش
چرخش به‌سوی جناحین
تفسیر
تصرف جناحین
تفسیر
کلیدهای جنگ‌افروزی
استثنا
استراتژی نوزدهم: راه را از همه سو بر دشمن ببندید
استراتژی نابودی
شاخ‌های چهارپایان
تفسیر
کلیدهای جنگ‌افروزی
استراتژی بیستم: آن‌ها را به موضع ضعف بکشانید
استراتژی رسیدن برای چیدن
جنگ مانوری یا رزمایشی
نمونه‌های تاریخی
تفسیر
استثنا
استراتژی بیست‌ویکم: در عین پیشرفت، مذاکره کنید
استراتژی جنگ دیپلماتیک
جنگ با ابزاری دیگر
تفسیر
خشت به‌جای سنگ یشم
تفسیر
کلیدهای جنگ‌افروزی
استثنا
استراتژی بیست‌ودوم: بدانید چگونه غائله‌ای را بخوابانید
استراتژی خروج
بدون خروج
تفسیر
پایان همانند آغاز
تفسیر
کلیدهای جنگ‌افروزی
استثنا
حاشیه‌های بخش چهارم
بخش پنجم: جنگ‌افروزی غیرمتعارف (کثیف)
استراتژی بیست‌وسوم: آمیزه‌ای بی‌عیب‌ونقص از حقیقت و افسانه به هم ببافید
استراتژی‌های درک نادرست
آینه اشتباه
تفسیر
کلیدهای جنگ‌افروزی
استثنا
استراتژی بیست‌وچهارم: کمترین انتظارات آن‌ها را برآورده کنید
استراتژی عادی غیرعادی
جنگ‌افروزی نامتعارف
نمونه‌های تاریخی
تفسیر
استثنا
استراتژی بیست‌وپنجم: در اخلاق، دست بالا را داشته باشید
استراتژی مصلحانه
حمله اخلاقی
تفسیر
کلیدهای جنگ‌افروزی
استثنا
استراتژی بیست‌وششم: هیچ هدفی را مقابل دشمن قرار ندهید
استراتژی بطلان
خدعه پوچ
تفسیر
کلیدهای جنگ‌افروزی
استثنا
استراتژی بیست‌وهفتم: طوری رفتار کنید انگار برای منافع دیگران کار می‌کنید؛ اما منافع خود را پیش ببرید
استراتژی اتحاد
متحدی کامل
تفسیر
متحدان اشتباه
تفسیر
کلیدهای جنگ‌افروزی
استثنا
استراتژی بیست‌وهشتم: به رقبای خود طناب کافی بدهید تا خود را حلق‌آویز کنند
استراتژی دست‌ پیش‌گیری
هنر دست پیش‌گیری
نمونه‌های تاریخی
تفسیر
استثنا
استراتژی بیست‌ونهم: لقمه‌های کوچک انتخاب کنید
استراتژی عمل انجام‌شده
تسخیر تدریجی
تفسیر
کلیدهای جنگ‌افروزی
استثنا
استراتژی سی‌ام: در ذهن آن‌ها نفوذ کنید
استراتژی‌های ارتباطی
ارتباط غریزی
تفسیر
مغز متفکر
تفسیر
کلیدهای جنگ‌افروزی
استثنا
استراتژی سی‌ویکم: از درون ویران کنید
استراتژی جبهه درونی
دشمن نادیدنی
تفسیر
تصرف دوستانه
تفسیر
کلیدهای جنگ‌افروزی
استثنا
استراتژی سی‌ودوم: درحالی‌که به نظر می‌رسد دارید تسلیم می‌شوید، تسلط یابید
استراتژی تهاجم بی‌خشونت
سلاح گناه
تفسیر
قدرت انفعالی
تفسیر
کلیدهای جنگ‌افروزی
استثنا
استراتژی سی‌وسوم: ترس و تردید را با اقدامات هراسناک رواج دهید
استراتژی زنجیره واکنش
آناتومی هراس
تفسیر
کلیدهای جنگ‌افروزی
استثنا
حاشیه‌های بخش پنجم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 33 استراتژی جنگ
نویسنده
مترجمفاطمه باغستانی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات672
زبانفارسی
شابک978-622-220-032-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های علوم نظامی
قیمت نسخه الکترونیک
109900 ت - 11.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 33 استراتژی جنگ

mohsen ebi
۱۳۹۸/۱۲/۲۱
نمیگم نخونین بلکه بخونینش, اول اینکه کتابی که با روشی دوست داشتنی (پر مثالهای تاریخی) نوشته میشه باید به باورپذیری روایاتش هم توجه کنه, هیچ جا رفرنس دقیق داده نشده, خصوصا بعضی جاها زده شده به قرن هشتم قبل از میلاد! سبک روایتش برای من شبهه ناکه, در بسیاری از موارد طوری روایت میکنه که با مطلبی که که میخواد برسونه تطابق داشته باشه طوری خیلی جاها در نقل قول فلانی در چند صد سال پیش همین کلمه ایشون رو بکار برده بوده. کلا اسم چند نفر توش مقدسه: اسکندر, ناپلئون, مترنیخ, سزار.
نظر شخصی من اینه که کتاب هنر جنگ سون تسو و شهریار و خیانت‌های ماکیاولی به مراتب بهترن.
ترجمه کتاب خوب بود و من پسندیدم. کتاب دارای قالب مشخصی بود که هر بخش و فصل و زیرفصل‌های اون رو خوب درک می‌کردی. یه جورایی شبیه کتابهای ماکیاولی بود. ولی نوع روایتش تو قرن 21 نباید به همون سبک می‌بود.
حامد جامه بزرگی
۱۴۰۱/۹/۱۴
این کتاب واقعا آموزنده و فوق العاده مفید، اگر این کتاب با کتاب 48 قانون قدرت و چیرگی ترکیب کنیم و به‌ی محور جداگانه تبدیل کنیم، مثلا ترکیب این سه کتاب باهم‌ی فرد واقعا با نگرش و جهان بینی بزرگی روبه رو میشم و در آخر سررشت انسان که اونم یکی از کتابهای رابرت گرین محسوب میشه، ما واقعاً با دیدن چنین در آموزه‌هایی میتونیم، حوضه‌های سیاسی، اجتماعی، مدیریت اقتصادی رشد مفیدی داشته باشیم، درست این تکنیک‌ها ممکن سالها نیاز به تکرار و تجربه‌هایی که مرور زمان بدست میاد، اما اگر تمام تکنیک‌های این چند کتاب باهم ترکیب کرده و در بدن و جریان فکری و ناخودآگاهی نفوذ کرده، میشه خودتونو واقعا‌ی فرد مفید و کار آمد داخل جامعه‌ای که واقعا نیاز داره که انسانهایی برای خدمت فکری به هم نوعش بهره ببره، رابرت گرین واقعا‌ی فرد سخنور و بزرگی در دنیای نویسندگی محسوب میشه، من از تیم کتابراه و ناشر و مترجم این کتاب قلبن تشکر میکنم، چون محوریت فکری منو واقعا به دنیای بزرگی هدایت کرده، سپاسگزارم کتابراه😍🙏👏👑😘❤
Babak Afshari
۱۳۹۸/۸/۴
کتاب فوق حاصل خرد جمعی هزاران ساله بشر می‌باشد که درخلال جنگها، آن جا که بشر با واقعیت زندگی به صورت عریان برخورد میکند، خود را نشان میدهد.
قوانینی که دنیا را هدایت می‌کنند و سرنوشت انسان را رقم می‌زنند، آنهایی نیستند که در مدرسه و دانشگاه به ما آموزش داده می‌شوند بلکه قوانینی هستند که در این گونه
کتابها بر مبنای جنگها و واقعیات دنیا استخراج و جمع آوری شده است.
با تشکر فراوان از کتابراه بابت انتخاب این کتاب ارزشمند.
Nima Bero
۱۳۹۸/۱۰/۱۲
کتاب مثل چاقو تیزه بایس بدونی چه جوری ازش استفاده کنی که به خودت آسیب نزنی، پر از ترفند‌ها و مثال تاریخی با عنوانی که خود نویسنده به اتفاقات تاریخی داده، مثال‌های هم از ایران آورده که فقط به شکست‌ها اشاره کرده، می‌تونست به پیروزهای ایران اشاره کنه، ایران پُر از پادشاها و سیاست مدارهای و سرلشگرهای خوب بوده بهترین پادشاه جهان مال ایران بوده کسی که در سیاست، نظامی گری، باهوشی و عدالتگری نظیر نداشته
محمد امین زارع
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
ترجمه‌ی بسیار خوبی داشت و شخصیت‌های تاثیر گذار تاریخی رو با ظرافت تمام تحلیل کرده و عوامل پیروزی یا شکست شون رو گفته و حسن این کتاب به اینه ک میتونیم شرایط فعلی خودمون رو با شرایط کتاب بسنجیم و با شرایط خودمون تطبیق بدیم مثلا اگر در جایی مورد مشابه این داستان‌ها رو در اجتماع و غیره داریم از داستان هاش الهام بگیریم ضمنا ایم کتاب مکمل کتاب ۴۸ قانون قدرت هست
social id
۱۳۹۹/۱/۵
کتاب خوبیه واقعا نکات خوبی رو‌ به آدم گوشزد میکنه تجربه بزرگترین فرماندهان تاریخ بزرگترین حاکمان و افراد باهوض تاریخ رو یکجا جمع کرده و در اختیار ما گذاشته اکثر گفته‌های این کتاب نقشه‌های نظامی و صحبت از استراتژی‌های جنگی و سیاسی هست و با خوندن این کتاب ذهن آدم باز میشه و این درس‌ها تو زندگی شخصی به درد میخوره
ربحان S.k
۱۳۹۸/۱۱/۴
تو استراتژی اول در مورد کوروش کبیر گفته شده که اشتباهه بلکه شورش کوروش صغیر بوده علیه برادر بزرگش اردشیر دوم و نبرد کوناکسا هم بوده. نمیدونم اشتباه ترجمه بوده یا نویسنده ولی اگه نویسنده اینجوری تاریخو مطالعه کرده نمیدونم باید چی بگم. یعنی تا این حد تحریف و دشمنی با تاریخ ایران.
مریم کریمی
۱۴۰۲/۴/۱۶
حدود ۲۰۰ صفحه از کتاب مطالعه کردم مثالها و توصیه‌هایی که این کتاب داره کاملا اصولی و واقعی و از شعار و هیجان کاملا دوره و واقعیت رو بیان و اموزش میده از وقتی کتاب مطالعه کردم البته همین ۲۰۰ صفحه واقع بین شدم قبلا خوش بین بودم و احساس میکنم خوش یینی یک نوع ساده لوحی البته استثنا هم داره ولی واقع گرایی که تین کتاب اموزش میده قابل تحسینه
امیر ک
۱۴۰۲/۱/۸
اینکه توی این کتاب اومده نکات روانشناسی رو در غالب داستان‌ها و تجربه‌های متفاوت ارائه داده از ویژگی‌های این کتاب میدونم.
در ضمن اینکه اومدن و خلاصه کتاب رو هم نوشتن کار جالبی بوده. من حتما بعد از تموم کردن کتاب سراغ خلاصه‌اش هم میرم.
اشکان نیک سرشت
۱۴۰۰/۱۲/۶
مطالب آموزنده و داستان‌های جذابی دارد، به خصوص در مورد ناپلون و فیلسوفان اروپا، در مورد جنگ ویتنام روایت بسیار زیبا و فنی دارد، این کتاب به افراد و هر نوع کسی که با موضوع مدیریت و رهبری سروکار دارد به درد می‌خورد.
علی نادری
۱۳۹۸/۸/۳۰
کتاب بسیار خوبی هست و به شدت توصیه میشه اما ترجمه خیلی ضعیفی داره و این باعث شده گاهی بعضی قسمت‌ها گیج کننده و نامفهوم بشه و متاسفانه لغات و اصطلاحات انگلیسی اصلی هم توی پانویس نوشته نشده که آدم بتونه بهشون مراجعه کنه.
مهدی رادمرد
۱۳۹۸/۷/۲۵
در حال خوندن هستم و نکات بسیار جالب و متفاوتی رو ارائه داده و پیشنهاد میکنم هروقت فرثت مطالعه داشتید حتما این کتاب رو بخونید که خیلی به درد میخوره و ایده‌های خوبی میده برای زندگی موفق
Arash .H
۱۳۹۸/۷/۱۸
وقتی دیدم عدد 33 رو به کار برده یاد رائفی پور افتادم و گفتم سرچ کنم ببینم این نویسنده چه ربطی با یهود داره که دیدم در بیوگرافیش نوشته شده " جوانترین عضو یک خانواده یهودی" 😁 به جان خودم جدی میگم. اونایی که خوندن میدونن قوم یهود به عدد 33 علاقه خاصی دارند مثل جنگ 33 روزه یا بالاترین رتبه فراماسون‌ها که شماره 33 هست.
احسان حسنی
۱۳۹۹/۲/۶
این کتاب فوق العادست. تو مسیر زندگی مثل یک راهنماست و از تک تک داستان‌هایی که میگه و نکاتی که ازشون برداشت میکنه، میشه تو زندگی واقعی بهره برد.
بیتا جوان
۱۴۰۱/۱۱/۲۱
کتاب خوبی هست ولی خیلی در زندگی روزمره کاربردی نیست. به نظر من بقیه کتاب‌های رابرت گرین بهتر و کاربردی تر هستند، به ویژه چیرگی، ۴۸ قانون قدرت و سرشت انسان.
مشاهده همه نظرات 73

راهنمای مطالعه کتاب 33 استراتژی جنگ

برای دریافت کتاب 33 استراتژی جنگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.