معرفی و دانلود کتاب 5 زبان عشق برای نوجوانان

عکس جلد کتاب 5 زبان عشق برای نوجوانان
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 5 زبان عشق برای نوجوانان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 5 زبان عشق برای نوجوانان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 5 زبان عشق برای نوجوانان

سال‌ها پیش از من پرسیدند: پس چه وقت قصد دارید کتابی راجع به تربیت و اصلاح رفتار نوجوانان بنویسید؟ پاسخ دادم: وقتی فرزندانم به سلامت از این دوره گذشتند.

جالب است بدانید، نسل حاضر در تربیت فرزندان بخصوص نوجوانان خود بهت‌زده و حیران است، خشونت نوجوانان و جوانان یکی از عوامل بهت و حیرت والدین محسوب می‌شود که از اخبار هر روز می‌شنویم و اثرات آن را می‌بینیم. به راستی که خودکشی، کشتار همسالان و حتی والدین به شکل یک مسأله عادی درآمده و عمومی شده است.

در این کتاب، اهمیت عشق در تربیت و پرورش کودکان از نظر روانشناسی بررسی شده و راه‌های رفتار محبت‌آمیز با کودکان نشان داده می‌شود.

به تصریح کتاب: زبان اصلی عشق کودک شما هر چه باشد، او نیازمند آن است که این عشق از یک راه راه بی‌قید و شرط ابراز شود. عشق بی‌قید و شرط نور هدایتگری است که راه تاریک را روشن می‌کند و ما و والدین را قادر می‌سازد تا ببینیم کجا هستیم و برای پرورش کودک‌مان چه کار باید بکنیم. بدون وجود این نوع عشق، پدران و مادران گیج و سردرگم می‌شوند و راه خود را گم می‌کنند...

کودکان اساسا موجوداتی عاطفی هستند و اولین درک آن‌ها از دنیا عاطفی است. چندین بررسی اخیر نشان داده که وضعیت عاطفی ما در حتی بر جنین داخل رحم اثر می‌گذارد. جنین به خشم یا شادمانی مادر پاسخ می‌دهد. همچنان که کودکان بزرگ‌تر می‌شوند فوق‌العاده نسبت به حالت عاطفی والدین خود حساس می‌شوند...

فهرست مطالب کتاب

سپاس و تقدیر
مقدمه
فصل 1: درک نوجوانان این دوره
فصل 2: اهمیت عشق والدین به فرزندانشان
فصل 3: زبان عشق 1، استفاده از واژگان اثربخش
فصل 4: زبان عشق 2، تماس فیزیکی
فصل 5: زبان عشق 3، زمان کیفی
فصل 6: زبان عشق 4، خدمت کردن
فصل 7: زبان عشق 5، هدیه
فصل 8: چگونه زبان عشق فرزندتان را کشف کنید؟
فصل 9: عشق و خشم، کمک به والدین
فصل 10: عشق و خشم، کمک به نوجوانان برای کنترل خشم
فصل11: عشق و استقلال
فصل 12: عشق و مسئولیت
فصل 13: در زمان شکست، به او محبت کنید
فصل 14: زبان‌های عشق در خانواده‌های تک‌والدی
فصل 15: زبان‌های عشق در خانواده‌های ترکیبی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 5 زبان عشق برای نوجوانان
نویسنده
مترجممژگان قشقایی پور
ناشر چاپیانتشارات همداد
سال انتشار۱۳۸۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات248
زبانفارسی
شابک978-964-8051-55-1
موضوع کتابکتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان، کتاب‌های علوم تربیتی
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 5 زبان عشق برای نوجوانان

مرضیه کردبچه
۱۴۰۲/۸/۲۱
‌کتاب پنج زبان عشق نوجوان نوشته آقای گری چاپمن کتاب بسیار خوبی در باب نحوه‌ی شناخت فرزند نوجوان و همینطور نحوه‌ی رفتار کردن با ایشان به منظور نزدیکتر شدن و صمیمیت بیشتر است، قبل از این کتاب ۵ زبان عشق بزرگسال ایشان را خوانده بودم، واقعا برای اینکه همدیگر را درک کنیم چه در زندگی مشترک و چه رفتار با فرزند و حتی سایر افراد خانواده و دوستان و اینکه بفهمیم زبان عشقی و عاطفی آن‌ها چیست و چطور میتوان بدون آزمایش و خطا دل آن‌ها را بدست آورد بسیار اثربخش و مفید بود. نقطه قوت دیگر کتاب این بود که با مثالهای ملوس و فراوان از مواردی که نزد ایشان معالجه شده بودند بهتر موارد فهمیده میشد و تجربیات به راحتی مورد اشتراک قرار گرفته بود. من به شخصه نکات بسیار حائز اهمیتی از این کتاب آموختم و به دوستانم نیز معرفی کردم. ممنون از کتابراه بابت کتابهای خوبش. البته یه ایرادی که به متن کتاب وارد بود غلطهای املایی و جا افتادگی حروف و یا پس و پیش شدن بعضی حروف کلمات بود. ترجمه خوب و روان بود و به راحتی درک می‌شد،
نجمه عبداللهی
۱۴۰۲/۱۲/۹
با سلام. کتاب را کامل مطالعه کردم و خلاصه اونو نوشتم تا هر زمان احتیاج داشتم بتونم سریع دسترسی داسته باشم. با خوندن اون مشکلاتی که با نوجوانم داشتم حدود ۷۰ درصد کاهش پیدا کرد. مخصوصا استفاده از زبان عشقی که توی کتاب گفته شده بود بسیار کارگشا بود. در نظر دارم سایر کتابهای مرتبط با اون مثل پنج زبان عشق کودکان و... رو هم بخونم.
پریسا سیدی
۱۳۹۵/۴/۸
کتاب خوبی بود;به بچه‌های که سنین 14 یا15 سال دارن نخونن... چون زیاد به کارشون نمیاد... و بیشتر برای اونایی هست که ازدواج کردن.. اما برای زندگی آینده مفید بود... من سنم کم بود خوندمش,و یه چیزایی گیرم اومد... بچه‌های گل 14 سال نخونن... و وقتتون روی کتابهای بگذارید که بدردتون بخوره... با تشکر💞
فاطمه اسفندی
۱۳۹۹/۲/۲۴
کتاب بسیار خوب و مفیدی است و تمام والدین قبل از آشنایی با هر روش تربیتی، باید این کتاب را بخوانند تا بدانند هیچ روشی بدون درنظر گرفتن زبان عشق فرزندشان کارساز نیست
سیدعلی سیدمومنی
۱۳۹۸/۶/۳
دیدگاه مناسب یک فرد معتقد مسیحی ب نوجوان و احساساتش و روش رفتار با نوجوان. مناسب والدین و مربی‌های تربیتی و همه‌ی افرادی ک با نوجوان سرو کار دارن.
مهرنوش پژمان
۱۳۹۵/۸/۷
بسیار عالی بود.... امیدوارم بزرگترها و والدین نوجوانان را درک کرده و روابط صمیمی و خوبی با آنان برقرار کنند
قاسم پورظهیری
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
با خوندن چند باره این کتاب در زندگی مشترک خود تحول ایجاد کنید. بسیار عالیه. کاش این کتاب و امثال اون رو برای زوج‌های جوان اجباری کنند.
آذر وکیلی
۱۴۰۰/۶/۹
واقعا عااالی بود به همه مادر‌های عزیزی که واقعا نمی‌دونن چه رفتاری در رابطه با نو جوان شان داشته باشن مطالعه این کتاب را توصیه می‌کنم
sama asemani
۱۳۹۸/۵/۱۱
بسیارعالی وکاربردی.. امیدوارم والدین با خواندن این کتاب بیشتر وبهتر به نوجوانشان نزدیک شوند
مهشید قادری
۱۴۰۰/۹/۷
بسیار کتاب خوبی بود. موارد زیادی از آن را تجربه کرده بودم وقسمتهای جدید هم بسیار کاربردی بود!
سهیلا جاویدنیا
۱۳۹۸/۸/۴
این کتاب به ارتباط بهتر و سلامت روحی نوجوان کمک می‌کند
sajjad yosefi
۱۴۰۰/۶/۲۸
چاپمن با تکیه بر تفاوت‌های شخصیت شیوه‌های بیان را برجسته کرده است
مصطفی ناصری
۱۳۹۵/۱۰/۲۰
هردو کتاب گری چپمن عالین
علی علیزاده
۱۴۰۱/۷/۱۷
عالی وبی نظیر، کارآمد و قابل اجرا با دنیای امروز
صدیقه غلامی
۱۴۰۱/۳/۲۸
عالی بود. مخصوصا برای کسایی که نوجوان دارن
مشاهده همه نظرات 30

راهنمای مطالعه کتاب 5 زبان عشق برای نوجوانان

برای دریافت کتاب 5 زبان عشق برای نوجوانان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.