معرفی و دانلود کتاب 55 نکته تشویق

عکس جلد کتاب 55 نکته تشویق
قیمت:
17500 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 55 نکته تشویق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 55 نکته تشویق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 55 نکته تشویق

در کتاب 55 نکته تشویق اثر فرزانه حاجی زاده و سیده سمیرا مدنی مهارت‌های جدید برای تربیت فرزندان و تشویق‌های آنها نوشته شده است. تشویق یعنی شما به رفتار کودک توجه دارید و این توجه کردن موجب شخصیت سازی در او می‌شود. یادتان باشد تشویق بیش از حد باعث خودشیفتگی کودکان می‌شود و آن‌ها را منزوی می‌کند. در نتیجه در روابط اجتماعی‌شان مشکل ایجاد می‌کند زیرا این کودکان هیچ کس را در حد خودشان نمی‌بینند.

در کتاب 55 نکته تشویق (55tips on admiration) راه‌ها و روش‌های درستی که با بررسی‌ و مطالعات بر روی روانشناسی کودک انجام شده، نوشته شده است.

بر هر نکته‌ای از خصوصیات کودک تمرکز کنید موجب رشد او در همان حیطه خواهد شد. تشویق بر روی رفتار مثبت کودک تمرکز دارد. وقتی کودکان خود را موفق و خوب ارزیابی می‌کنند، این ارزیابی موجب رشد شایستگی و عزت نفس در کودکان می‌شود. وقتی رفتار کودک در جهت و مسیر رشد باشد موفقیت کودک توسط عوامل بیرونی و درونی تأیید می‌شود.

تشویق پاداش نیست، فرآیند عمل است. کودکی که در فرآیند عمل تشویق می‌شود، برای ادامهٔ عمل دلگرم می‌شود. والدین برای تشویق کودکان باید خلاق باشند. تشویق‌های خلاقانه و به موقع نتایج طولانی و ماندگار دارد. تشویق نباید حالت رشوه پیدا کند. (فایل کتاب در تاریخ 1399/05/21 به روز رسانی شده است.)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 55 نکته تشویق
نویسنده،
ناشر چاپینشر لک لک
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات41
زبانفارسی
شابک978-600-6472-29-4
موضوع کتابکتاب‌های علوم تربیتی
قیمت نسخه الکترونیک
17500 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 55 نکته تشویق

مسعود جی
۱۳۹۷/۳/۱۳
از زحمتهایی که میکشین برای فرهنگ کتاب خیلی ممنونم یک پیشنهاد دارم اگر امکانش هست کتابهایی که برای تربیت بچه‌ها هست رو رایگان کنید و صوتی چون اطرافم میبینم که انسانهایی هستن نه از لحاظ مالی امکانشو دارن اگر هم امکانش باشه سواد ندارن با این کارتون میتونین یک انقلابی در فرهنگ ایران بوجود بیارین
سپیده صداقت
۱۴۰۰/۱۲/۸
کتابی بسیار مفید برای مطلع شدن از نحوه تشویق کودکان هست
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب 55 نکته تشویق

برای دریافت کتاب 55 نکته تشویق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.