معرفی و دانلود کتاب 9 گام برای استقلال مالی

عکس جلد کتاب 9 گام برای استقلال مالی
قیمت:
69900 تومان - 7.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 9 گام برای استقلال مالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 9 گام برای استقلال مالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 9 گام برای استقلال مالی

کتاب 9 گام برای استقلال مالی نوشته‌ی سوز اورمن، با ارائه‌ی نه روش اساسی به شما کمک می‌کند که بدون هیچگونه ترس و نگرانی به پول نزدیک شوید و با مدیریت صحیح اموال خود به استقلال و امنیت مالی برسید.

وقتی به پانزده سال پیش نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید هیچ چیز ثابت باقی نمانده است. زندگی‌هایتان، همچنین جهانی که هر روز به‌ سرعت در آن قدم می‌زنید، شباهت خیلی کمی با گذشته دارد، کسی که بودید، آنچه قبلاً فکر می‌کردید و... همه چیز دچار تغییر بزرگی شده است.

با وجود این، اگر طی سال‌های گذشته فقط یک درس پرمحتوا یاد گرفته باشید، این است که آنچه از زندگی‌تان می‌خواهید و میزان تقلایتان برای درست کردن زندگی‌تان اصلاً تغییری نکرده است. پانزده سال پیش تلویزیون کابلی نداشتید و نمی‌توانستید از طریق توئیتر گفت ‌وگو کنید؛ اما همین سؤال‌هایی که امروزه در برنامه‌ها مطرح می‌شود و درباره دو تغییر خیلی بزرگ گفت ‌وگو می‌کنند، دقیقاً همان‌هایی هستند که پانزده سال پیش هم روی آن‌ها کار شده است و همه افراد از چندین سال پیش تا به الان به دنبال ساختن زندگی بهتر بوده‌اند.

اگرچه همه‌ی شما به دنبال استقلال مالی و ثروتمند شدن بودید؛ اما کمتر کسی از شما توانسته است پانزده سال پیش اهمیت بحران مالی را تصور کرده باشد که در سال 2008 شروع شد و تا سال‌های بعد اثرش را بر زندگی‌‌تان نشان داد.

سوز اورمن (Suze Orman) در این کتاب با راهکارهایش به شما آموزش می‌دهد که اگر می‌خواهید پولتان را مدیریت کنید، ابتدا لازم است بر ترس‌هایتان تسلط یابید. همانطور که می‌دانید روش‌هایی که در آن ترس‌هایتان شما را از دست یافتن به امنیت مالی باز می‌دارد، کم نیستند، بنابراین یاد می‌گیرید تا با استفاده از این روش‌ها فراز و نشیب‌های چرخه پول را درک کنید.

کتاب ‌9 گام برای استقلال مالی (The 9 Steps to Financial Freedom) پانزده سال سن دارد. درس‌هایی که در این صفحات آمده‌اند، زمان نمی‌شناسند و به‌ صورت باور نکردنی ‌بجا و به ‌موقع هستند و اطمینان داشته باشید این نسخه از کتاب را که در دست دارید، قبلاً به ‌روز شده است و شامل جدیدترین اطلاعات و آیین‌نامه‌هایی است که از سال 2012 قابل اجرا هستند.

اغلب لازم است از انجام کار و اقدام به آن بترسید و اگر شما اکنون اینجا هستید، به این علت است که می‌ترسید یا نگران هستید که زندگی مالی‌تان و در نتیجه تمام ابعاد زندگی‌تان آنطور که می‌خواهید، پیش نرود. 9 گامی که با شما در میان گذاشته می‌شود، پایه و اساس تمام چیزهایی است که لازم است یاد بگیرید تا از نظر مالی ایمن‌تر شوید. موشکافی کنید تا شالوده عاطفی اینکه چطور با پول رفتار کنید، چطور درباره پول فکر کنید، چطور پول پس‌انداز کنید و بله، چطور پول خرج کنید، مورد شناسایی قرار دهید. شما می‌توانید راز و رمز اینکه چرا خودتان را محدود می‌کنید فاش کنید؛ بله، قطعا می‌توانید.

سوز اورمن را بیشتر بشناسیم:

سوز اورمن از بهترین نویسندگان کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز محسوب می‌شود. اورمن نویسنده / تهیه‌کننده و یکی از سخنران‌های انگیزشی رده بالا در جهان امروز است. او طی 9 بار متوالی پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز را نوشته و به عنوان دستیار تهیه‌‌کننده فعالیت داشته است.

اورمن یک برنامه‌ریز مالی بسیار حرفه‌ای می‌باشد و در مقام معاون سرمایه‌گذاری رئیس‌جمهور برای Prudential Bache Securities فعالیت داشته است.

در بخشی از کتاب 9 گام برای استقلال مالی می‌خوانیم:

از پولتان چه می‌خواهید؟ شهریه دانشگاه فرزندانتان؟ یک خانه بزرگ‌تر و یک خودروی جدید؟ امنیت زمان بازنشستگی؟ واقعاً عالی نیست که پول کافی داشته باشید تا نگران نباشید؟

بخش «پول کافی» این معادله آسان است؛ اما وقتی این کتاب را تمام کردید، تمام آنچه لازم است درباره مدیریت و حمایت پولتان و افزایش آن بدانید، متوجه خواهید شد. بخش «پس نباید نگران باشید» خیلی پیچیده‌تر است. واقعاً نباید درباره اینکه چقدر زیاد یا چقدر کم پول دارید، کاری انجام دهید. شما می‌توانید از دسته چکتان متعادل استفاده کنید تا زمانی که عصبانی می‌شوید، می‌توانید هر روز پول را بین سهام تعاونی‌تان و دارایی‌های مالی تجاری تبادلی‌تان انتقال دهید، می‌توانید بیمه عمرتان را دوبرابر کنید، می‌توانید بلیت‌های قرعه‌کشی بخرید و هیچ‌کدام از آن‌ها حالتان را خوب نمی‌کند تا زمانی که بر ترس و نگرانی فایق آیید ترس از پول، ترس از نداشتن پول کافی، ترس از داشتن پول کافی، ترس از اقدام کردن، ترس از اقدام نکردن.

در زندگی‌ ما بخشی وجود ندارد که با پول ارتباط نداشته باشد پول بر تمام روابط ‌ما تأثیر می‌گذارد، روی روش فعالیت‌های روزانه‌مان، توانایی‌مان برای تحقق رؤیاهایمان، روی همه چیز. فکر می‌کنم بیشتر ما یک مرکز تشویش و نگرانی داریم که با خودمان حمل می‌کنیم. به این موضوع اقرار نمی‌کنیم؛ اما این بخشی از قدرتِ پول روی ماست.

سال‌ها به عنوان یک برنامه‌ریز مالی یاد گرفته‌ام استقلال مالی واقعی به اینکه چقدر پول دارید بستگی ندارد. استقلال مالی زمانی است که شما بر ترس‌ها و نگرانی‌های‌تان تسلط داشته باشید. به این دلیل، در این کتاب ابتدا ترس‌ها و بعد امور مالی را بررسی می‌کنم.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
«از پولتان چه می‌خواهید؟»
گام 1: «به داشته‌های گذشته‌تان به عنوان کلیدی برای آینده مالی‌تان نگاه کنید.»
گام 2: «با ترس‌هایتان مواجه شوید و واقعیت‌های جدید خلق کنید.»
گام 3 : «با خودتان صادق باشید.»
گام 4: «مسئول آن‌هایی باشید که دوستشان دارید.»
گام 5: «مسئول خود و پولتان باشید.»
گام 6: «به خودتان بیشتر اعتماد کنید تا به دیگران.»
گام 7: «برای دریافت آغوشتان را باز کنید. تمام آنچه هستید به معنای تمام چیزی است که دارید.»
گام 8: «فرازونشیب‌های چرخۀ پول را درک کنید.»
گام 9: «ثروت را به‌ رسمیت بشناسید.»
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 9 گام برای استقلال مالی
نویسنده
مترجملادن شریعت زاده
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات352
زبانفارسی
شابک978-964-236-958-4
موضوع کتابکتاب‌های مالی و بیمه
قیمت نسخه الکترونیک
69900 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 9 گام برای استقلال مالی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب 9 گام برای استقلال مالی

برای دریافت کتاب 9 گام برای استقلال مالی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.