معرفی و دانلود رایگان کتاب Alice's Adventures in Wonderland (آلیس در سرزمین عجایب)

عکس جلد کتاب Alice's Adventures in Wonderland (آلیس در سرزمین عجایب)
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب Alice's Adventures in Wonderland (آلیس در سرزمین عجایب) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب Alice's Adventures in Wonderland (آلیس در سرزمین عجایب) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب Alice's Adventures in Wonderland (آلیس در سرزمین عجایب)

کتاب داستان آلیس در سرزمین عجایب اثر Lewis Carroll از داستان‌های جذاب و هیجان انگیز هست که بعید میدونم کسی از موضوع این کتاب اطلاع نداشته باشه! نسخه انگلیسی این اثر دوست داشتنی رو برای شما آماده کردیم تا با مطالعه اون گامی برای تقویت زبان انگلیسی خودتون بردارید.

داستان از اونجا آغاز میشه که آلیس به همراه خواهرش در بیرون از منزل نشسته بودند که ناگهان چشم آلیس به یک خرگوش سفید رنگ میوفته که یک ساعت جیبی داره! که در نور، نظر رو جلب میکنه. آلیس این خرگوش رو دنبال میکنه تا به سوراخی میرسه و درون این چاله سقوط میکنه. در اونجا یک میز قرار داره که یک کلید روی اون هست و در کوچکی هم وجود داره که آلیس برای این در بسیار بزرگ هست. بعد از گذشت ماجراهایی آلیس میتونه از اون در عبور کنه و به باغچه‌ی زیبایی که در پس اون قرار داره قدم بگذاره و تمام ماجراهای داستان در این باغ اتفاق میافتند.

Source of legend and lyric, reference and conjecture, Alice’s Adventures in Wonderland is for most children pure pleasure in prose. While adults try to decipher Lewis Carroll’s putative use of complex mathematical codes in the text, or debate his alleged use of opium, young readers simply dive with Alice through the rabbit hole, pursuing “The dream-child moving through a land / Of wonders wild and new.” There they encounter the White Rabbit, the Queen of Hearts, the Mock Turtle, and the Mad Hatter, among a multitude of other characters–extinct, fantastical, and commonplace creatures. Alice journeys through this Wonderland, trying to fathom the meaning of her strange experiences. But they turn out to be “curiouser and curiouser,” seemingly without moral or sense. For more than 130 years, children have reveled in the delightfully non-moralistic, non-educational virtues of this classic. In fact, at every turn, Alice’s new companions scoff at her traditional education. The Mock Turtle, for example, remarks that he took the “regular course” in school: Reeling, Writhing, and branches of Arithmetic-Ambition, Distraction, Uglification, and Derision.

فهرست مطالب کتاب

I Down the Rabbit-hole
II The Pool of Tears
III A Caucus-race and a Long Tale
IV The Rabbit Sends in a Little Bill
V Advice From a Caterpillar
VI Pig and Pepper
VII A Mad Tea-party
VIII The Queen's Croquet Ground
IX Who Stole the Tarts?
X Alice's Evidence

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب Alice's Adventures in Wonderland (آلیس در سرزمین عجایب)
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات40
زبانانگلیسی
موضوع کتابstory books
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب Alice's Adventures in Wonderland (آلیس در سرزمین عجایب)

ف ه
۱۴۰۱/۱۲/۶
برای تقویت زبان خوبه؛ من وقتی میخوندم برای خودم ترجمه میکردم، بعدش نت برمیداشتم و خلاصه نویسی میکردم و سعی میکردم به انگلیسی برای کسی تعریفش کنم. تاکیدم این بود که از واژه‌های خود کتاب استفاده کنم چون خاص تر هستن و به تقویت هوش کلامی و حافظه‌ی انگلیسی کمک میکنه. حتما امتحان کنید و نتیجه رو خودتون ارزیابی کنید
Marzi B
۱۴۰۰/۱۲/۹
کتاب به زبان انگلیسی هست و بعضی قسمت هاشم خلاصه شده. بعضی دیالوگ‌ها نیست. توصیه میکنم ابتدا فیلم کارتونی همراه با زیر نویس (نه ترجمه) خونده بشه بعد کتابو بخونین. این کتاب بهتره به زبان انگلیسی خونده بشه چون داخل کتاب لوییس کارول خیلی با کلمات شوخی و بازی کرده که تو کتاب فارسی یا دوبله متوجه‌اش این زیبایی‌ها و ظرافت‌ها نمیشید.
Marziye Ameri
۱۴۰۰/۱۲/۹
باسلام، کتاب برای کسانی که به زبان اگلیسی مسلط هستند و یا درحال آموزش هستند مناسب است و چون من درحال یادگیری زبان هستم به درد من خورد و غیر از زبان، من اینکتاب را بسیار دوست داشتم و خیلی هم زیبا بود پیشنهاد میکنم کسانی که به زبان انگلیسی مسلط هستند این کتاب را بخوانند.
باتشکر از شما
زکیه جهانی
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
برای یادگیری زبان خیلی خوبه. نه اونقدر سخته که شما رو درگیر واژه‌ها کنه و سیر داستان رو از دست بدین و از خوندن لذت نبرین؛ و نه اونقدر راحت که چیزی به یادگیری زبانتون اضافه نکنه. واقعا عالیه.
معصومه ..
۱۴۰۲/۳/۲۹
بچه‌ها من داستان اینو خوندم اونقدر خوبه آلیس میره سرزمین عجایب اونجا خرگوش میبینه دنبالش میکنه اونقدر خوبه‌ها بهتون پیشنهاد میدم این داستان زیبارو بخونید
من انگلیسی بلد نیستم ولی داستانشو خوندم
برهان هاتفی کیا
۱۴۰۱/۶/۷
خیلی عالی بود من انگلیسیم خیلییی پیشرفت کرده کلاه دوز ودوستاش خیلی باحال بودن آخراش که همه منجمد شده بودن خیلی هیجان داشت ولی آخرش خوب شد دوتا خواهر باهم آشتی کردن وکلاه دوز هم به خوانوادش رسید 👌
M.F
۱۴۰۱/۳/۹
برای من خیلی مفید بود چون در حال یادگیری زبان هستم و با توجه به متن زیبا و جذابش شوق و ذوق منو دوچندان می‌کرد، تصاویرشم دوست داشتم، ممنون از تیم خوب کتابراه، سپاس گزارم 🙏🏻🙏🏻🌺🌺
نیا نجفی
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
اگه میخواید کتاب انگلیسی بخونیم بهترین کتابیه که میتونید باهاش شروع کنید وای که چه تصویر‌های قشنگییی ارزش یک بار خوندن رو داره😍😍😍😍❤❤❤❤🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹🤩📙📙📙😊
Zahra N
۱۴۰۰/۱/۱۱
واقعاً از نویسندهٔ این کتاب ممنونم بابت خلق چنین داستان شگفت‌انگیزی. هر وقت از دنیای واقعی که توش زندگی می‌کنم ناامید می‌شم به یاد آلیس می‌افتم و انرژی و امید می‌گیرم.:)
زینب عطایی
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
عالی بود مرسی از کتابراه بخاطر کتاب عالی تون خیلی به یادگیری زبان کمک میکنه حتما پیشنهاد میکنم بخونیدش نویسنده فوق العاده نوشته کتاب رو ممنون
jess passion
۱۴۰۱/۷/۵
مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی. گرامر‌های سختی نداره ولی لغت‌های خوبی رو میتونید توش پیدا کنید که برای درک معنیشون احتمالا به دیکشنری احتیاج پیدا کنید.
دنیل فلاحی
۱۴۰۰/۵/۲۷
داستاش خوبه و اینکه اگه مثل من دنبال کتاب‌های انگلیسی برای قویی کردن زبان هستید بخونید ولی ایکاش فارسی بود که کسانی که زبان بلد نیستن هم میتونستن بخونن
شیما فرشادی
۱۳۹۵/۳/۴
سلام، بسیار زیبا و جذاب و دیدنی بود! من داستان‌های آلیس را خیلی دوست دارم و از این که در این زمینه هم کتاب چاپ کردید، ممنون هستم.
ارغوان درویشی
۱۳۹۴/۴/۲۶
اگه لطف کنید این کتابها رو همراه باترجمه فارسی برای دانلود بگذارید ممنون میشم
نسترن صابریان
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
کتاب آلیس، کتابی بیشتر در رده سنی نوجوان هست اما برای دوستانی که قصد تقویت مهارت‌های زبانی رو دارند به شدت روان و قابل فهم است
مشاهده همه نظرات 51

راهنمای مطالعه کتاب Alice's Adventures in Wonderland (آلیس در سرزمین عجایب)

برای دریافت کتاب Alice's Adventures in Wonderland (آلیس در سرزمین عجایب) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.