معرفی و دانلود رایگان کتاب Anna Karenina (آنا کارنینا)

عکس جلد کتاب Anna Karenina (آنا کارنینا)
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب Anna Karenina (آنا کارنینا) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب Anna Karenina (آنا کارنینا) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب Anna Karenina (آنا کارنینا)

کتاب آنا کارنینا، اثر خواندنی لئو تولستوی است، که هربار با خواندن آن تاثیر متفاوتی را دریافت می‌کنیم. با این رمان قلبتان پوسیدگی‌ افرادی را در یک جامعه درک می‌کند. قشر مرفه یا قشر فقیر و نیازمند؟ کدام یک از این آن‌ها در بدبختی فرو رفته‌اند؟

کتاب آناکارنینا (Anna Karenina) در واقع بازتاب‌دهنده تفکرات و نظرات خود لئو تولستوی (Leo Tolstoy) است که او هم یک مالک و جزو طبقه اشراف بود. در این رمان روابط نامشروع یک دختر از قشر مرفه با یک سواره نظام را خواهید خواند. داستان رمان آنا کارنیا را می‌توان یک حماسه عنوان کرد از مرگ یک جامعه، مرگ یک شهر، شایدم مرگ یک فرهنگ.

در کتاب آنا کارنیا، ما نمادی از جامعه‌ای می‌بینیم که نمی‌تواند دوام بیاورد. شاید هم ممکن است این بخش از جامعه به‌طور کل ناپدید شود.  

A magnificent drama of vengeance, infidelity, and retribution, Anna Karenina portrays the moving story of people whose emotions conflict with the dominant social mores of their time. Sensual, rebellious Anna falls deeply and passionately in love with the handsome Count Vronsky. When she refuses to conduct the discreet affair that her cold, ambitious husband—and Russian high society—would condone, she is doomed. Set against the tragic love of Anna and Vronsky, the plight of the melancholy nobleman Konstantine Levin unfolds. In doubt about the meaning of life, haunted by thoughts of suicide, Levin’s struggles echo Tolstoy’s own spiritual crisis. But Anna’s inner turmoil mirrors the emotional imprisonment and mental disintegration of a woman who dares to transgress the strictures of a patriarchal world.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب Anna Karenina (آنا کارنینا)
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات1399
زبانانگلیسی
موضوع کتابstory books
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب Anna Karenina (آنا کارنینا)

📚الناز محمدی📚
۱۴۰۱/۷/۲۶
🍁 کتاب شاهکاره، انگلیسیش هم بسیار ساده و سلیس هستش. تولستوی توی آنا کارنینا شرح حال روابط میان خانواده‌های روسی رو‌ توی قرن نوزدهم روایت می‌کنه. کتابی که هرکسی در طول زندگیش حتما باید اون رو بخونه.
در کنار عنوان بهترین رمان‌های بلند دنیا، بی شک اسم تولستوی دیده میشه! کتابهایی‌ مثل جنگ و صلح، مرگ
ایوان ایلیچ، سه پرسش، شیطان، ارباب و بنده، سونات کرویتسر، و پدرسگی کتابهایی هستن که من از این نویسنده خونده و عاشقشون هستم.
و اما اگه بخوام صرفا راجع به این داستان جان سوز عاشقانه بگم، باید بگم؛ عشق جانسوز فقط بخشی از عناوین این کتابه. مباحث اخلاقی، مذهبی و هویتی چیزای دیگه‌ای هستن که توی این کتاب بهش توجه شده. سه زوج توی‌ این داستان حضور دارن، که هر کدوم به نوبه‌ی خودشون چالشهایی رو‌از خیانت ‌و‌مشکلات توی زندگیشون دارند. آنا که متاهل است و‌ پسری هشت ساله دارد، در سفری به مسکو با پسری به نام ورونسکی آشنا میشه و عاشق و دلباخته او‌ن میشه. آنا زنی پیشرو ا، و عشق ممنوعه خود را از هیچکس حتی همسر خود مخفی نمی‌کند! آنا از ورونسکی حامله میشه و همسر خود رو ترک میکنه، ولی غافل از اینکه ورونسکی مثل آنا عاشق نیست، و بیشتر هوس رو میشناسه تا عشق پایدار! و در نهایت داستان همونطور که آنا به همسرش لوین خیانت می‌کنه، خودش نیز از ورونسکی خیانت میبینه! اما از اونجا که آنا همه چیزش رو‌ برای رسیدن به ورونسکی از دست داده و ‌تنها عشق آتشین اونه که توی دلش براش مونده، نمی‌تونه تحمل کنه و خودش رو می‌کشه!!!
و بهترین جمله کتاب؛ “خانواده‌های خوشبخت همه به مثل همه‌اند، اما خانواده‌های شوربخت هر کدام بدبختی خاص خود را دارند! ” بابت این کتاب زیبا ممنون دوست عزیزم کتابراه ☘️
نرمین صوفی
۱۴۰۱/۸/۱۲
لذت بروم ازمطالعه ش تولستوی همیشه شاهکارخلق میکنه و این کتاب نمونه بارزی ازمجموعه کتابهای عالی اونه. ی رمان عاشقانه که عشق و دلدادگی زنی متاهل به نام انا رو به‌ی سوارنظام شرح میده. انادرطی سفری عاشق و دلباخته میشه و این درحالیه که متاهل و داری یک فرزنده.
عشق انا بسیارعمیق هستش و اون رو ازهیچکس و
حتی همسرش مخفی نمیکنه این درحالیه که ورونسکی سوارنظام نه تنهاعشقی به انا نداره بلکه فقط ازروی هوا و هوس با انا رابطه برقرارمیکنه و درنتیجه انا حامله میشه انا بعد ازمدتی مزه‌ی تلخ خیانت که خودش درحق همسرش کرده رومیچشه و ازورونسکی خیانت میبینه اما روحیه حساس و قلب عاشقش این رو نمیپزیره و دست به خودکشی میزنه
این کتاب نه تنهاجنبه‌ی عاشقانه بلکه به خیلی ازمعضلات و ناهنجاری‌های جامعه که حتی امروزه هم گریبانمون هست میپردازه مشکلات خانوادگی خیانت همه و همه واقغا عالیه خوندنشو توصیه میکنم امیدوارم لذت ببرید باتشکرو خسته نباشی به کتابراه عزیز
مسعود تیموری
۱۳۹۹/۹/۱۷
برام واقعا جالبه که خیلی‌ها به خاطر انگلیسی بودن کتاب هیچ تلاشی برای خوندن این کتاب نمیکنن واقعا این کتاب شاهکاره مخصوصا انگلیسی اون که واقعا فوق العاده است اگر دانش معمولی زبان رو داشته باشین بهتره که انگلیسیش و بخونین توصیفاتش از شرایط دیوونتون می‌کنه خیلی عمیق خیلی دقیق
بازم ترجمه‌های خوبی از
این کتاب هست حتما ولی هر ترجمه‌ای رو نخونین یه ترجمه بد یه شاهکار رو به یه کتاب خسته کننده تبدیل میکنه
آرتمیس
۱۴۰۱/۹/۲۵
مثل تمامی آثار تولستوی بسیار زیبا و قابل تأمل بود.
کشمکش‌های آنا با جامعه‌ای که از خیانت مرد چشم پوشی می‌کند و از خیانت زن هرگز، همانطور که در ابتدای رمان دیدیم که جامعه چگونه با خیانت استیوا و آنا برخورد کرد. استیوا، برادر آنا به زندگی‌اش ادامه داد و هرگز جامعه او را طرد نکرد اما آنا محکوم شد به طرد شدن، محکوم شد به از دست دادن خانواده و کل زندگی....
متن انگلیسی بشدت روان و دلنشین بود🙏🏻✨️
علیرضا م
۱۳۹۵/۷/۲
تعجبم از مردمیه که به خاطر زبان انگلیسی بودن کتاب بهش امتیاز پایین میدن. نه فقط این کتاب بلکه بارها در قسمت نظرات برای کتابهای انگلیسی با این مساله مواجه شدم. کتاب شاهکاره و نویسنده از بهترینهای تاریخ با امتیاز پایین به کتاب به جرم زبان انگلیسی بودنش به شعور خودتون توهین میکنید.
فاطمه رئوفی
۱۴۰۱/۹/۱
رمان آنا کارنینا شاهکار نویسنده مشهور روسی لئو تولستوی است که بسیار زیباست.
این کتاب متن انگلیسی آن است که البته من اشتباها به جای متن فارسی دانلود کردم. برای زبان آموزان و علاقمندان به رمانهایی با زبان انگلیسی برای مهارت در خواندن بسیار خوب و مناسب است.
البته کتاب صوتی آن را نیز از کتابراه دریافت کردم که بسیار عالی است.
باتشکر از تیم کتابراه
maedeh asgari
۱۳۹۴/۸/۱۲
لطفا ترجمه بزارید حیفه این کتابه که ترجمه نداره. کتاب راه اگه امکانش هست به درخواست ماجواب بدیدباتشکر.

کتابراه:
کاربر گرامی این کتاب در بخش آموزش زبان قرار دارد و جهت تقویت زبان انگلیسی در سایت قرار گرفته است. در مورد نسخه فارسی در صورت همکاری ناشر و یا نویسنده، در سایت قرار خواهد گرفت.
سپیده مجرد
۱۳۹۹/۱۲/۲۲
بسیار عالی، توصیه میکنم به دوستانی که زبان انگلیسیشون در حد حتی معمول هست و قصد خواندن کتاب "آنا کارنینا" رو دارند حتما حتما ترجمه‌ی انگلیسی رو بخونند، توصیفات و فضاسازی این کتاب در حدی فوق العاده س که حیفه از دستش بدین و البته من ترجمه‌ی dole رو بیشتر پسندیدم
Fataneh Fadaee
۱۳۹۴/۸/۱۲
Ba arze salam va puzesh
Khastam ke arz konam ke modati hast ke faghat ya ketabhaye shear mizarin ya dastan be zabane englisi khahesh mikonam age baratoon maghdoor hast dastanhaye rayegan vali be farsi ham bezarin yek donya mamnoono moteshaker misham
سیده صدیقه کاظمی
۱۳۹۹/۲/۴
سلام، چه معنی داره که اینترنت نارو صرف دانلود کتابی کنید که به زبان ما نیست و نمی‌توانیم مطالعه کنیم. نمی‌گم به زبان انگلیسی چیزی نگذارید، بلکه مشخص کنید تا اشتباه نشه و ترجمه اونو هم بذارید. دیدگاه کم می‌گذارم نه به خاطر کتاب، بلکه این امتیاز شماست نه نویسنده
Zahra
۱۴۰۱/۳/۸
ناراحت کنندست که بخاطر انگلیسی بودن به این کتاب نظر پایین یا منفی میدید شما حتی میتونید برید از کتابخونه این کتابو فارسیشو بخونید ولی این کتاب جزوی از هنر های قدیمی هست که فرد با خوندنش انگار زندگی رو با معنایی جدید میبینه
مهدیه خ
۱۳۹۴/۱۰/۲۹
خوب فارسیه اینو میذاشتین خوب..... منو باش جقد خوشال شدم😟😟😢
Melina
۱۴۰۱/۹/۲۲
برخلاف نظر بقیه‌ی دوستان، این شاهکار باید هم انگلیسی خوانده بشه. واژگانی در متن وجود داره که اگر ترجمه بشن هرگز اون معنی مورد نظر و حس نویسنده رو قشنگ انتقال نمیدن. اگه ترجمه بشه خود مخاطب ضرر کرده...!
Root Power
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
خیلی آرام آرام احساس میکنم داره قبح بعضی چیزهارو زیر سوال میبره این کتاب. سؤالات مهمی در ذهن انسان ایجاد میشه و قویا معتقدم کسانی کتاب‌های تولستوی رو بخوانند که مطمئن هستند می‌توانند به سوالات جواب درست بدهند.
کاربر ا
۱۳۹۴/۱۰/۸
ممنون، داستان فوق العاده‌ای است. ممنونم که به زبان اصلی گذاشتید. برای افرادی مثل من که نیاز به کتب زبان اصلی انگلیسی داریم کار قابل تحسینی است. لطفا باز هم کتاب رمان‌های نویسنده‌های بزرگ رو به زبان انگلیسی قرار بدید.
مشاهده همه نظرات 119

راهنمای مطالعه کتاب Anna Karenina (آنا کارنینا)

برای دریافت کتاب Anna Karenina (آنا کارنینا) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.