معرفی و دانلود رایگان کتاب Oliver Twist (الیور توئیست)

عکس جلد کتاب Oliver Twist (الیور توئیست)
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب Oliver Twist (الیور توئیست) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب Oliver Twist (الیور توئیست) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب Oliver Twist (الیور توئیست)

الیور توئیست (به انگلیسی: Oliver Twist) نام دومین رمان مشهور چارلز دیکنز، نویسنده مشهور انگلیسی است که ابتدا در سال‌های ۱۸۳۷ تا ۱۸۳۹ میلادی به صورت پاورقی در یک ماه‌نامه انگلیسی به نام Bentley's Miscellany منتشر می‌شد. رمان اجتماعی الیور توئیست برای اولین بار در سال ۱۸۳۸ میلادی به صورت کتاب در پادشاهی متحده منتشر شد.

Description
At the heart of Charles Dickens’s second novel is a story as much about crime and poverty as it is about justice and charity. Orphaned at birth, Oliver Twist grows up under the loveless, relentless watch of a workhouse. He runs away with hopes for a better life in London, only to become–at the hands of the unforgettable Artful Dodger–a guileless pawn in a gang of pickpockets and robbers working for Fagin, one of Dickens’s most controversial villains. Full of ingenious plot twists, at turns thrilling, tragic, tender, and sharp-eyed, Oliver Twist is among Dickens’s most enduring classics; the story of a young orphan who dares to say, “Please, sir, I want some more.”

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب Oliver Twist (الیور توئیست)
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات628
زبانانگلیسی
موضوع کتابstory books
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب Oliver Twist (الیور توئیست)

محمدرضا
۱۴۰۱/۱/۹
این داستان یکی از چندین آثار نویسنده مشهور انگلیسی چارلز دیکنز است. این داستان پیرامون یک زندگی کودک یتیمی است که پس از جنگ جهانی در دنیا آواره شده و دست به کار‌های مختلفی میزند. در ابتدا این فرد که کودکی بیش نیست به همراه دوستش دل به دریا میزند و می‌خواهد دزد دریایی شود اما نمی‌تواند بعد وارد یتیم خانه‌ای میشود و میبیند که خوشش نمی‌آید بنابراین از آن جا نیز فرار میکند و به پاتوق دزد‌های خیابانی می‌رود که توسط یک مرد کهنسال اداره میشود، در آن جا کودکان زیادی هستند که روز‌ها به دزدی میروند و شب باید با دست پر چیز‌هایی را که دزدیده‌اند به صاحبشان بدهند. روزی الیور توئیست از آن جا فرار میکند و باز هم به یتیم خانه بر میگردد ناگهان فردی می‌آید و او را با خود می‌برد. در نهایت معلوم میشود که آن فرد عموی شخصیت اصلی داستان است. در کل داستان به خوبی احساسات یک بچه آواره را پس از جنگ جهانی بیان میکند. توصیه میکنم که اگر زبان انگلیسی شما خوب است این کتاب را مطالعه کنید.
Ahmad
۱۴۰۲/۵/۲۰
با سلام اصل کتاب خیلی خوب است ولی متن انگلیسی آن به دلیل اینکه ادبی است بسیار سخت است و من تقریبا هیچ چیزی از آن نفهمیدم. البته دلیل نفهمیدم آن ضعف من در زبان انگلیسی است ولی در کل به نظر من متن انگلیسی داستان خیلی سخت است.
دریا امیری
۱۳۹۴/۲/۳
داستان هاتون رو اگه ترجمه بزارین خیلی‌خوب میشه خواهش می‌کنم داستان‌های انگلیسی رو ترجمه کنید خیلی دوست دارم بخونمشون ولی زبانم خوب نیست
ایمان ظهیری
۱۴۰۲/۴/۱۷
برای یادگیری لغات جدید و قوی کردن فن ترجمه تهیه کردمش... هنوز مطالعه نکردم، اما بدون شک، الیور توئیست، یکی از بهترینای چارلز دیکنز هست
هومن همتی
۱۳۹۹/۹/۱۴
چارلز دیکنز واقعا کارشو خوب بلد بود. از اینگونه مجموعه‌ها
David copperfield
A Christmas Carol
Great expectations
و....
محمد صالح قربانی
۱۳۹۴/۹/۱۰
بسیار عالی. امید است کتابهای از این قبیل با متن لاتین بیشتر باشد. کتابهای روانشناسی وین دایر رو با متن انگلیسی بزارین
ناهید
۱۴۰۲/۸/۱۷
درسته که متن آسونی نداشت ولی برای مفیده چون برای تقویت زبانم استفاده میکنم البته هنوز تمومش نکردم خیلیییی طولانیه
reyhane dokuhaki
۱۳۹۹/۹/۲۴
بسیار ممنونم که کتاب‌های زبان اصلی را در اپلیکیشنتون قرار می‌دهید. من بسیار از خواندنشون لذت می‌برم.
bahareh tasbihi
۱۴۰۲/۸/۱۰
داستانی که همه خوانده و دیده ایم ولی باز هم برای دوستداران کتاب دارای جاذبه است...
نورا زیرکی
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
چارلز دیکنز مثل همیشه نقاشی بی نظیری خلق کرده حتی در متن میشه موسیقی رو احساس کرد.
عیسی سلاجقه
۱۴۰۱/۱/۳۰
برای تقویت زبان خیلی مفیده ترجمه خوبی داشت.
چارلز دیکنز در توصیف جزئیات کم نظیره
مسعود بهمنخواه
۱۳۹۵/۸/۳
نسخه فارسی اگه میشه بزارید ممنون میشم
فاطما الف
۱۳۹۸/۶/۲۱
دنبال همین کتاب به زبان اصلی بودم، مرسی واقعا😍
محرم احمدی فرد
۱۳۹۵/۱۱/۲۱
چرا همه میگن فارسیشو بزارید اگه انگلیسی بلد نیستید دانلود نکنید
هانا هانایی
۱۳۹۵/۴/۱۲
میشه نسخه‌ی فارسیش رو هم بزارید؟لطفا.
مشاهده همه نظرات 43

راهنمای مطالعه کتاب Oliver Twist (الیور توئیست)

برای دریافت کتاب Oliver Twist (الیور توئیست) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.