معرفی و دانلود کتاب صوتی The Duck’s Mistake

عکس جلد کتاب صوتی The Duck’s Mistake
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی The Duck’s Mistake و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی The Duck’s Mistake و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی The Duck’s Mistake

کتاب صوتی The Duck’s Mistake اثر اکبر احمدی داستانی‌ست زیبا و آموزنده از کلیله و دمنه، که به صورت ساده‌ بازنویسی و به زبان انگلیسی ترجمه شده است.

در بیشه‌ای اردک جوان و تنهایی نزدیک برکه‌ای زندگی می‌کند. روزی اردک کم تجربه دلش ماهی می‌خواهد و به کنار برکه می‌رود ولی چون قبلا کسی به او ماهی را نشان نداده و ماهیگیری یاد نداده موفق به این کار نمی‌شود. اردک جوان برای آموختن ماهیگیری به سراغ یک مرغابی پیر و با تجربه می‌رود. مرغابی اشتباه اردک را به او می‌گوید و او را راهنمایی می‌کند. ولی آیا بالاخره اردک موفق به ماهیگیری می‌شود؟

برای دانستن عاقبت کار اردک و درس‌های زیبایی که این داستان به ما می‌دهد، این کتاب صوتی را به زبان انگلیسی با لهجه زیبای British بشنوید.

پیشنهاد می‌شود برای ارتقای جنبه آموزشی همزمان با شنیدن داستان، در صورت نیاز متن انگلیسی آن را از نظر بگذرانید و برای بالا بردن درک داستان از ترجمه فارسی آن بهره‌گیری کنید. بخش فارسی و انگلیسی از نظر صفحه بندی یک به یک هماهنگ هستند ولی از نظر جمله بندی و پاراگراف ها ناگزیر تفاوت‌هایی دارد تا زیبایی داستان در هر دو زبان محفوظ باشد. (نسخه متنی در بخش دیگر کتاب‌های نویسنده و ناشر موجود است)

در قسمتی از کتاب صوتی The Duck’s Mistake می‌شنویم:

A long time ago, in a small corner of this big wide world, a young duck lived in a grove. He led a simple life, and he was rather shy and lonely. Indeed, he didn't have a single friend, not one. Anyone meeting him for the first time might think that he was quite a silly duck. But actually, that wasn't so, it was only the way he looked

You see, he always dressed in a short stripy waistcoat, and he wore a broad hat that made him look rather odd. It was summer, and the grove was lovely and green. The trees were covered in fresh green leaves, and grass and flowers grew all around it. Butterflies fluttered playfully through the air

روزی روزگاری، در گوشه‌ای از این دنیای بزرگ اردک جوانی در بیشه‌ای زندگی می‌کرد. اردک جوان ساده و خجالتی بود، دوست و رفیقی نداشت و در آن بیشه به تنهایی زندگی می‌کرد و اگر کسی برای اولین بار او را می‌دید فکر می‌کرد که اردک احمقی است ولی در واقع این‌طور نبود.

او همیشه جلیقه راه راه و کوتاهی به تن می‌کرد و یک کلاه گشاد هم روی سرش می‌گذاشت که قیافه او را کمی خنده‌دار می‌کرد. تابستان بود و همه جاهای بیشه سر سبز و قشنگ. درخت‌ها به برگ‌های سبز خوش رنگی آراسته شده بودند و جای جای زمین بیشه پوشیده از سبزه و گل بود. پروانه‌ها هم برای تفریح به کنار برکه می‌آمدند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
داستان بشنوید، انگلیسی بیاموزید - بخش اول
9 دقیقه
داستان بشنوید، انگلیسی بیاموزید - بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی The Duck’s Mistake
نویسنده
مترجممریم صفائیان
ناشر صوتیموسسه فرهنگی هنری قوی سفید کودکان
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی آموزش زبان، کتاب آموزش زبان کودک
قیمت نسخه صوتی
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی The Duck’s Mistake

ghazale rafeie
۱۳۹۷/۱۱/۶
ممنون خوبه... فقط اگه نوشتارشم بود عالی میشد ممنون...
حسین کریمیان کاکلکی
۱۳۹۹/۳/۱
برای شنیدن و تقویت قوه‌ی شنیداری مناسب است. اگر متن هم داشت عالیتر میشد.
س هدایتی
۱۴۰۲/۳/۱۲
خیلی خوبه که هم متن هم صوتی‌اش موجوده
مرسی از کتابراه
فاطمه علیرضایی
۱۴۰۲/۱/۹
خوب بود پسرم دوست داشت ممنون از کتابراه
نسترن فاضل
۱۴۰۱/۸/۲۸
خیلی کوتاه بود
به قیمتش نمی‌ارزید
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی The Duck’s Mistake

برای دریافت کتاب صوتی The Duck’s Mistake و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.